Grace Goodwin - Maid for the Beast - 9. Fejezet

 


9


Braun, elnöki lakosztály


"Miért nézel folyton másfelé?" - kérdezte Maxim kormányzó. "Untatlak?"

Visszatértem a szobámba, dühösen és nyugtalanul. Hiányzott belőlem a türelem. Dühös voltam, hogy egy percet is külön kellett töltenem a társamtól. A vadállatom fel-alá járkált, várva a perceket, amíg visszatérhetünk hozzá. Az együtt töltött idő után, miután találkoztunk a családjával, biztosabb voltam a döntésemben, mint valaha. Nem mintha megkérdőjeleztem volna a vadállatom, de Angela... tökéletes volt.

Mesélt nekem az iskolai tanulmányairól, az évekről, amik alatt ápolónő lett. Mentálisan összehasonlítottam a Koalícióban dolgozó magasan képzett és gyakorlott egészségügyi technikusokkal. Ez egy tiszteletreméltó szakma volt, és tiszteltem a vágyát, hogy másokon segítsen. A Telepen jól fogadják majd, és elfoglalt lesz. Kétségem sem volt afelől, hogy Dr. Surnen kiválóan kiegészítené a személyzetét.

A szülei nyugodtak és kedvesek voltak. A nagyapja becsületes és bölcs volt, annak ellenére, hogy elvesztette a párját, és küzdött az emberi rákkal, ami szörnyű ellenség egy magányos idős embernek, aki egyedül kell szembenéznie vele. De Angela nagyapja azért küzdött, hogy éljen, hogy szeressen, hogy túléljen. Bátran harcolt.

Nem úgy, mint a saját apám. Ő volt az egyik legtekintélyesebb hadúr, aki valaha is visszatért az Altanra, hogy menyasszonyt vegyen magának, miután a Koalíciós Flottát szolgálta. Igényt tartott rá. Szerette őt. Túl korán vesztette el.

Az emlékek rám törtek, de gyerekkorom óta először nem okoztak fájdalmat. Végre megértettem, mi késztette apámat arra, hogy elhagyjon engem, az egyetlen fiát, amikor még gyerek voltam, hogy búcsú nélkül elküldjön egy kiképzőakadémiára. Hogy önként besétáljon az atlai börtöncellába, és elszabadítsa a vadállatát, mert a párja meghalt.

Apámat a kiképzésem második napján kivégezték. Az atlani kiképzőegységem parancsnoka félrehívott, és elmondta nekem apám választott sorsát. Hogy gyászoljam őt is, akárcsak az anyámat.

A halált választotta. Emiatt sok éven át gyűlöltem az apámat, attól féltem, hogy a saját szörnyetegem tombolni fog és felemészt, ahogy az övé tette vele. Anyám korai halálával egy siklóbalesetben, néhány nap leforgása alatt elvesztettem mindkét szülőmet, az otthonom és az egész életemet. Ez volt a kezdete a belső dühömnek, a vadállatomnak, amely minden szomorúsággal és dühvel együtt karmolt, hogy kijusson. A frusztráció és a düh.

Apám kivégzésének napja óta ketrecben tartottam a vadállatomat, csak harcban engedtem el, és csak kíméletesen, nehogy a véremben égő vadság eluralkodjon rajtam, és arra kényszerítsen, hogy ugyanazt a döntést hozzam, mint apám. Kivégzés. Halál.

Béke.

Csak most értettem meg végre. Angela volt a minden, és az egyetlen ember az univerzumban, akinek a vadállatom most engedelmeskedett. Nélküle a vadállat tombolna, ahogy apámé is tette. Angela nélkül, aki mellettem van, habozás nélkül apám sorsát választanám.

Angela nélkül elveszett lennék. Éltem, de belül halott voltam.

"Braun? Beszélj hozzám. Mi történik? Rosszul vagy?" A kormányzó hangjában az ingerültség aggodalomra váltott, és rájöttem, hogy az emberek által az ágyuk mellett tartott órát bámultam, anélkül, hogy láttam volna.

"Az időt nézem. Van mellettem egy emberi óra" - magyaráztam.

"Te kérted ezt a beszélgetést, és most nem beszélsz?"

Sóhajtottam, próbáltam türelmes lenni, nemcsak azzal, hogy távol vagyok Angelától, hanem a kormányzómmal is. Az életem abban a pillanatban megváltozott, amikor megláttam a társamat, amikor bejött a hálószobámba. Mindenre vak voltam, csak rá nem figyeltem. Túlságosan lefoglalt, hogy arra koncentráljak, hogy vele legyek, megérintsem, kielégítsem őt - és az állatomat -, hogy nem foglalkoztam azzal a logisztikával, hogy az enyém legyen. A tény, hogy bármi is az utamba állt, még jobban feldühített.

"Megtaláltam őt." Tessék. Ez mindent megmagyarázott. Most már vége lehetett a kommunikációs hívásnak.

"Kit találtál meg?" - kérdezte.

"Megtaláltam a társamat."

Még a kis táblagépen keresztül is, amit a kolóniáról hoztam magammal, nem tudtam nem észrevenni, ahogy a szemei kitágultak. "Hogyan? Azt hittem, a program még el sem kezdődött. Azt mondták, hogy valamilyen késedelem van."

Bólintottam. "Így van. A párom nem tartozik a versenyzők közé. Őt a szálloda alkalmazza."

Szünetet tartott, feldolgozta. "Bassza meg" - mondta, és nagyot fújt. "Ugye nem tetted tönkre a díszletet, mint Wulf?"

Fintorogva ráncoltam a homlokom. "Nem."

"Nem követelted őt a kamera előtt?"

"Nem. Azért jött, hogy kitakarítsa a szobámat, és a szörnyetegem felismerte, hogy az enyém."

Eszembe jutottak Angela szavai arról, hogy meg akarja tartani a gyönyörét. Most, hogy további időt töltöttem vele, beleegyeztem. Mindenkivel tudatni akartam, hogy az enyém, de nem a kielégülésről szóló sikolyain keresztül. A párzási bilincsek is megtették. Ez is szerepelt a megoldandó dolgok listáján.

Arra is emlékeztem, hogy Maxim kormányzó mennyire feldúlt volt az emberekkel és a bizarr papírszerződéseikkel kapcsolatban. Ésszerűtlen követeléseket támasztottak Wulf és az új párja felé. Wulf eleget tett, mert Olivia nem akarta felbosszantani vagy feldühíteni a párzási showt működtető embereket. És azért is, mert tudta, hogy vannak más hímek is a kolónián, akiknek nagyon is szükségük van arra, hogy társat találjanak.

Olyan hímeknek, mint én.

Mégis, a dolgok őrültté váltak, mert Wulf fenevadja átvette az irányítást, és rendetlenséget csinált. A díszletet, a program menetrendjét. Mindent. Szigorúan kordában tartottam a szörnyetegemet, hogy velem ne történhessen meg az, amit Wulf tett. De ha Maxim megtagadná a társamat, nem tudnám megállni, hogy ne tegyek meg mindent, ami szükséges Angela megtartásához. Még nem is voltam a fősodorban, így legalább az biztonságban lenne.

Elpillantott a képernyőről, halkan beszélt valakivel, aztán visszafordult. "Hívtam Lindsey-t, hogy csatlakozzon a kommhoz."

Ő volt az a PR-os, aki megszervezte a programot, hogy nőjön az érdeklődés a menyasszonyként önként jelentkező nők iránt. Abból, amit mondott, megugrott a menyasszonyi tesztek száma, de a műsor nem úgy ment, ahogyan tervezték. Wulf megtalálta a párját, Oliviát, de ő nem versenyzőként, hanem sminkesként vett részt a műsorban. Most pedig egy szállodai szobalányt találtam, aki a társam lett. Ismét nem versenyzőt.

"Felajánlom neked, hogy megoszthatom veled a szándékaimat. Visszatértem a szállodába, hogy megszerezzem a bilincsemet, hogy megfelelően igényt tarthassak Angela Kaurra."

Maxim bólintott, majd félrenézett.

"Mi a helyzet?" Lindsey megkérdezte, ahogy a komm látóterébe lépett, és a kormányzó melletti székre pottyant. "Hé, Braun! Megtaláltad azt az autentikus földi fagylaltozót, amiről Jorik mesélt neked? Azt, ahol Gabriela dolgozott?"

"Talált valami mást. A párját" - mondta Maxim.

A lány a feje fölé emelte a karját. "Halleluja! Sosem szerettem a kivégzéseket."

Örültem a lelkesedésének, de egy kicsit túláradóbb volt, mint amire számítottam. És az alternatívámra való komor emlékeztetés nem volt annyira vicces, mint amennyire próbált. Az embereknek volt egy szarkazmusnak nevezett beszédmódjuk, amit az Atlanon nem használtak. Amit ő humorosnak tartott, az egy NPU-n keresztül másképp jött át. Hálás voltam, hogy elég jól értettem angolul ahhoz, hogy felismerjem, hogy nem szó szerint értette.

Egy atlani párzási lázának és küszöbön álló kivégzésének a kigúnyolása nem volt normális viccelődési téma. Mégis, Lindsey szíve a szemében volt, és nyilvánvaló izgatottsággal hajolt a kommunikációs képernyő felé.

"Ez annyira fantasztikus, Braun. Megérdemled. Ő az a csinos vörös hajú versenyző Arizonából? Láttam őt, és gondoltam, hogy ti ketten talán összejöttök."

A homlokomat ráncoltam, átszűrve az összes versenyzőt, akivel összefutottam a folyosón, és nem tudtam elképzelni őt. Persze most sem tudtam elképzelni más nőt, csak Angelát.

"Nem. Ő egy szobalány, aki a szállodában dolgozik."

A nő pislogott. "Egy szobalány. Úgy érti, ez a munkája?"

"Mint egy szállodai szobalány, aki nem része a Legénybúcsú programnak" - tisztázta Maxim.

"Ó, a francba" - suttogta a lány. "Be fogom kapcsolni a producert. Várj, ő egy napot kivesz a késés miatt. Szólnom kell Chetnek."

"Hallottam, hogy a program elakadt. Mi volt a probléma?" Kérdezte Maxim. "Nem a pároddal?"

"Rózsaszín szem", mondtam.

Félrebillentette a homlokát. Nyilvánvalóan nem volt tájékozott a Földön történtek részleteiről, de ő volt a kormányzó, nem pedig az, aki a programot szervezte. Én hívtam fel, de nem azért, hogy beszámoljak neki a műsorról, hanem hogy tájékoztassam, hogy megtaláltam a társamat, mert az ő döntése volt, hogy engem küldjön. Kötelességemnek éreztem, hogy először neki mondjam el. Tartoztam neki az életemmel.

És most ő fog mást választani a helyemre. Talán Lindsey vörös hajú versenyzője ebből az Arizonából érdekelne egy másikat. Megtaláltam a nőstényemet, a fekete hajával, sötét szemével és puha barna bőrével. Nem akartam mást. Kedves és együttérző volt, elfogadta a fertőzésemet, és reméltem, hogy eljön, hogy gondoskodjon rólam. Tökéletes volt.

"Tarts ki - mondta Lindsey. Valamit babrált, és nem figyelt oda Maxim zavartságára. Türelmesen vártam. Alig.

Chet arca kitöltötte a tablet képernyőjének egy dobozát, amit használtam.

"Mi a fasz történt veled?" Maxim megkérdezte, közelebb hajolva, hogy jobban megnézhesse.

Chet szeme rózsaszínű és kérges volt, és... Próbáltam nem összerezzeni.

"Semmiség. Egy fertőzés. Egy-két napon belül rendbe jövök" - mondta Chet.

Maxim Lindseyre nézett, hogy tisztázza a helyzetet. A lány odahajolt hozzá, és a fülébe súgta. A férfi visszafordult a komcsihoz, és megköszörülte a torkát, láthatóan nem akart tovább beszélni róla. "Braun hadúr megtalálta a párját" - jelentette be.

Chet egyik szeme nagyra nyílt - a nem rózsaszínű. "A műsor még nem kezdődött el."

"A női versenyzőkön kívül találtam meg" - magyaráztam.

"Hol?"

Angela azt mondta, hogy kirúghatják, ha egy vendéggel tölti az idejét. Bár velem tartana a The Colonyba ahelyett, hogy a szállodában dolgozna, nem akartam, hogy bajba kerüljön. Nem akartam, hogy bárki leértékelje vagy zavarja őt bármilyen módon.

"A neve Angela Kaur. Az, hogy hogyan találkoztam vele, lényegtelen" - mondtam neki ehelyett. "Összeszedem a bilincsemet, és ma este hivatalossá teszem az igényt." Soha nem tetszett az ötlet, hogy a családi párosító mandzsettáim távol legyenek tőlem. Azért egyeztem bele, mert láttam azt a díszes dobozt, amibe Wulf megjelenésekor tették őket. Emlékeztem, hogy Wulfét a műsor alatt megmutatták az embereknek, az enyémet pedig ugyanúgy ki kellett volna állítani.

Én azonban még nem adtam át őket. Hála az isteneknek. Nem kellett Chettel vagy más emberekkel foglalkoznom. Elvinném a bilincset Angelához, megkérném, hogy örökre az enyém legyen, és a csuklójára tenném. Ma este. Még ma este megteszem. A gondolat még akkor is mosolyra fakasztott, amikor Chet felnyögött.

Chet arca ugyanolyan színűre foltosodott, mint a fertőzött szeme. "Nincs műsorunk. Már megint!"

"Nos, Chet, itt a kolónián végtelenül sok méltó hím van - mondta Lindsey, a hangja megbékítő volt. "Majd lecseréljük Braunt valaki másra. Van időnk a cserére. Volt egy kis késedelem, emlékszel?"

A nő célzottan bámult a férfira. A program azért állt le, mert nem volt higiénikus.

"Ki a fenét küldenek ilyen rövid időn belül?" - gyakorlatilag kiabált.

"Az emberek nem akarják majd nézni ezt a műsort, ha a fenevadak továbbra is... fenevadak maradnak. És a versenyzők... a nők nem fognak önként jelentkezni a részvételre, ha még esélyük sincs rá."

Lindsey összehúzta a szemét. "Nem volt garancia arra, hogy bármelyik hadúr a versenyzők között találkozik a párjával. Emlékeztetlek, hogy az első forduló nézettsége Wulf hadúrral a legjobb volt az amerikai televíziózás történetében, és mindezt azért, mert a párja nem volt versenyző. Romantikusnak tartották. A sors."

Egy ideje már ismertem Lindsey-t, és egy kis ember létére nem akartam én lenni az, aki a nyelvbotlásának a végére kerül. Bár ő és Angela egyáltalán nem hasonlítottak egymásra, a temperamentumuk és a hozzáállásuk hasonló volt.

"Mit mondjak a versenyzőknek? A nézőknek?" Chet ellentmondott.

"Az igazat. Hogy Braun hadúr megtalálta az igazi párját, és visszatért a kolóniára".

"Akkor ki veszi át a helyét? A műsor elkezdődik, amint ez - mutatott a szemére - tisztázódik. Egy nap. Talán legkésőbb két nap múlva."

Maxim Lindseyre nézett. "Bahre hadúr kiváló választás lenne."

Lindsey arca felragyogott. "Igen! Tökéletes." Chetre összpontosított. "Van egy kiváló csere, aki csak arra vár, hogy találkozzon huszonnégy nővel. Egy másik hadurat küldünk a következő agglegény fenevadnak. Akárcsak Braun, ígérem, nagydarab, jóképű, hadúr lesz, és nagyon is elérhető agglegény."

Sóhajtottam, örültem Lindsey rámenősségének és a rendnek. Ha rajtam múlott volna, elmentem volna Chet szobájába, és addig döngöltem volna, amíg el nem fogadja a visszalépésemet a műsorról, de akkor talán megkaptam volna a borzalmas rózsaszín szemet. A társam tájékoztatott, hogy ez az állapot erősen fertőző.

"Miután mindez megoldódott, összeszedem a bilincsemet, és behozom a társamat. Köszönöm a segítségét, kormányzó úr. Lindsey. Kérem, kívánjon jó vadászatot annak, akit a Földre küld" - mondtam, majd befejeztem a kommunikációt. Bahre, vagy bármely más hadúr Földre utazásának részletei, hogy átvegye a helyemet, nem az én problémám volt. Egyetlen dologgal kellett törődnöm, egyetlen dologgal, ami számított nekem, és ő nem volt itt.

Még egyszer az órára pillantva láttam, hogy mindjárt itt az ideje visszatérni Angela szállására. Az iskoláztatása befejeződött volna. Gondoskodtam róla, hogy jóllakjon és kényelmesen érezze magát, aztán jól elkényeztettem, mielőtt bilincset teszek a csuklójára.

A tervemmel a helyére kerültem, elmentem, hogy megragadjam a bilincseket. várnom kellene, és megkérni Angelát, hogy tegye az enyémet a csuklómra, de a vadállatom máris újonnan felbőszült dühvel küzdött ellenem. Ki akart szabadulni. Angelát akarta, forrón, nedvesen, meztelenül és engedelmesen, ahogy követeli őt. Nem engedhettem meg magamnak, hogy várjak. Most kellett az irányítás.

Lábujjhegyig érő mosollyal csattintottam el a csuklómra a nehéz bilincseket, és üdvözöltem a fájdalmat. Úgy tervezték, hogy elég fájdalmat okozzanak ahhoz, hogy felkeltsék a fenevad figyelmét, hogy emlékeztessenek arra, hogy van egy társam, még akkor is, ha nem láthatom. Fizikai és mentális kapcsolatot jelentettek a nőstényhez, aki a szívem, a vadállat és a lelkem tulajdonosa volt. És itt volt az ideje, hogy Angela örökre az enyém legyen.

A zsebembe tettem a sokkal kisebb párjához illő párzási bilincset, és valódi mosollyal az arcomon kisétáltam a szobámból.

Ez az utazás a Földre nem is sikerülhetett volna jobban.