Milana Jacks - Arked By the Predator, Epilógus

 


EPILÓGUS



Tíz fordulóval később



Ark



Fordulatokkal ezelőtt, mielőtt találkoztam volna a Raiyesemmel, ha valaki azt mondta volna nekem, hogy a Ralna és Kalia közötti portálok újra megnyílnak, azt mondtam volna, hogy már tudtam, hogy meg fognak nyílni, és udvariasan megköszöntem volna a megnyugtatást, amire soha nem volt szükségem, amikor elindultam, hogy békét kössek Harttal.

Ha valaki azt mondta volna nekem, hogy egy olyan istennő figyelmét fogom magamra vonni, aki a tűzzel és a hazugsággal birkózik, azt mondtam volna neki, hogy ha Mae újra bejárja a földeket, tudom, hogy a farkamon fog landolni. Én vagyok a Rák közül a legerősebb, ő pedig a Rák istennője.

De egyvalamit nem tervezhettem, az az én Raiyesem. Nem számoltam azzal, hogy az ember elrabolja a szívemet, ellopja a lelkemet, és arra kényszerít, hogy párosodjak vele, és kölyköket adjak neki. Négy kölykünk van. Négy. Mindegyik nőstény, beleértve a legfiatalabb és a legidősebb között született ikreket is, akik a két lábuk helyett inkább vadászruhában rohangálnak.

Tash az ikreket Arkiknak hívja.

Szerintem aranyos.

Az én Raiyesem szerint úgy hangzik, mint egy pár Yorkie. Amikor leírta, hogy mi a Yorkie, egy kis állat, amelyik szeret az emberek ölébe bújni és csinosnak látszani, nem látok nagy különbséget. A lányaim szeretik, ha simogatom őket, és különösen szeretnek velem terrierekre vadászni, amire, úgy hallottam, eredetileg terrier típusú kutyákat tenyésztettek ki. Vadászat.

Esnát és Naye-t a földre teszem, és felállok, hogy kinyújtóztassam a hátizmomat, amit éppen ma reggel húztam meg, amikor utánuk futottam. A lányok Kore nyomában loholnak, csóválják a farkukat, mert Kore nénikéjük elviszi őket nyaralni a Vérdűnékhez, ahol a téli ciklusok alatt fürödhetnek a napon, míg mi többiek megfagyunk.

A jó öreg Eme még mindig elvérzik minden ragadozót, aki a homokjára lép, ezért én maradok, ahol vagyok, Ralnában a Raiyesemmel, akinek mostanra már készen kellene állnia az indulásra. De nem, mert ritkán áll készen arra, hogy időben induljon.

A palota tetején lévő szállásunkra vezető kapu kinyílik, én pedig átlépek rajta, és belépek a lakótérbe, ahol a kis Mae-t szoptató Bera festménye fogad. Suttogok egy imát Bera finom cicijéhez, hogy hallja, és tudja, hogy nem felejtettem el imádkozni hozzá, nehogy azt higgye, hálátlanná váltam az áldásokért, amiket rám szórt. Én vagyok az egyetlen ragadozó, akinek négy nőnemű gyermeke van.

Szimatolva megérzem a Raiyesemet a szekrényénél, és az árnyékhoz közel maradva becserkészem, a zsákmány illata mindig és örökké hívogat, hogy egyszerre pusztítsam és dugjam meg.

Raiyes vörös om szőrmét visel a vállán, egy kis fehér miniszoknyát és fekete, combig érő csizmát. Vörös haja tetején aranyló lángokból készült korona pihen. Az arcfestés művészetét űző nők könyörögve jönnek a palotába, hogy festhessék meg Raiyesemet, és az ő sminkje mindig a legszebb a vidéken.

Még a státusza által biztosított csillogás nélkül is gyönyörű, mert belülről sugárzik a jóság.

Lena elkapja a tükörképemet a tükörben, és felsikolt.

Egy tenyeremet a szája elé teszem, és a testemhez húzom, közben felemelem a kis kefélős miniszoknyáját. Alatta a Raiyesem semmit sem visel, és a karomat végigvezetem a combja hátsó részén, elérem a térdét, és kényszerítem, hogy behajoljon. Felemelem a lábát, és a szekrényre helyezem, hogy jobban hozzáférjek a puncijához.

Megsimogatom, nedves lesz, miközben a tükörből néz engem.

"Már megint elkéstél" - mondom, és a nyakába harapok, miközben lecsatolom az iertómat, és kiveszem a farkamat. Egyetlen lökéssel behatolok nedves puncijába, majd megragadom az állkapcsát, és kicsit elfordítom a fejét, hogy nézhessem, ahogy a szemében lángok táncolnak. "Akkor vagy a legszebb, amikor megduglak".

Lena elmosolyodik, arcán pír terül szét. Ezt szeretem benne a legjobban. Ezt az emberséget, és azt, hogy fordulatokat követően még mindig el tudom pirítani.

"Gyújtsunk tüzet, Rai."

"Gyújtsunk." A fáklyák meggyulladnak, ahogy megdugom őt, és amikor kiömlök benne, a tetőn felcsap a tűz, a lángok olyan benyomást keltenek, mintha az eget érnék. Mae valóban szereti az erejét, és gyakran mutatja meg, hiszen a Ralna piactér a kereskedelem központja a földjeinken, és sosem lehet tudni, hogy valaki nem kezd-e el gondolkodni azon, hogy meghódítson minket. A Ka-val való barátkozás azt jelenti, hogy más helyekről érkező törzsek könnyedén portálozhatnak be és ki a piacról. Mae tüze emlékezteti őket arra, hogy ki uralkodik a Rán.

Betuszkolom nedves farkamat az iertómba, és megigazítom a fegyvereimet. Raiyes megfordul és felsugárzik rám. A frissen megdugott Raiyes egy látványosság. A szemében parázsként tüzes pöttyök tanyáznak.

"Készen állok" - mondja.

"Köszönöm Hereának" - mondom holtan. "Már kezdtem azt hinni, hogy vénasszonyként fogok meghalni."

"Seggfej."

Rákacsintok. Seggfej vagyok, és szerencsés vagyok, hogy elvisel engem.

Lena felhúzza a fehér kesztyűt, amit már több mint tíz tél óta visel. Félig-meddig kísértésbe esem, hogy elégessem őket, mert már túl öregek, és az emberek elkezdenek beszélni, hogy az én Raiyesemnek csak egy pár kesztyűje van. A fordulatok során sok más kesztyűt is vettem neki, sokkal jobbakat és sokkal szebbeket, mint ezek. Még a nővére is kötött neki több párat, de nem, télen Léna ezeket a régieket hordja, és most elszökik mellettem, megáll, majd megfordul.

A szoba levegője megváltozik, és én mindenhol viszketni kezdek. Mae velem van, és ennyi fordulás után még mindig nem érzem magam teljesen jól, amikor az istennő így akar megszólítani. Tűz terjed a falakon, és ő egy ősi nyelven beszél.

"Tetszenek nekem." Megmutatja a tenyerét, jelezve a kesztyűket. "Azt üzenik az embernek, hogy szeretik, és alázatban tartanak engem." A lángok kialszanak, és Lena elmosolyodik. "Alázatosnak tartanak egy istennőt. Azt hiszem, veszek neked egy párat."

Ezzel belép a portálon, és széles mosollyal az arcán megáll a piactéren. "Egyébként Bera azt mondta, hogy legközelebb egy fiút kaphatsz."

Csatlakozom hozzá, és suttogok neki. "Lesz még egy gyerekem?" Egy fiúgyermeket. "Bera kurvára szeret engem."

"Alázatos, Rai, alázatos."

"Alázatos tud térdet hajtani", sziszegem. "Én vagyok a Rai, akinek négy lánya van és egy lángolóan forró tűzistennője."

Lena integet a tömegnek, amelyet a hadsereg tart kordában, miközben Amti éttermének megnyitójára tartunk Ralnában, Tash bátyám unott arckifejezéssel vár ránk az ajtóban. "Bera nem szeret téged, Ark."

"Kurvára szeret. Még egy gyereket várok, ezúttal egy fiút, de ne aggódj, most nagyon szerénynek érzem magam."

"Hazugság" - mondja Lena. "Mondj még több hazugságot."

Belülről ünnepelve a fiam születését a jövőben, megfogom Tash fejét, és arcon csókolom. Utálja, amikor ezt teszem, és én szeretem, hogy felbosszantom. Valójában jó kedvem van, és kedvem lenne mindenkit felbosszantani, különösen Hartot. Hol van ő?

Végigpásztázom a hatalmas éttermet, ahol Amti meg akarja etetni a népemet a megkérdőjelezhető eredetű grillhúsával, és Hart sötét hajsörényét találom a szőkeség és az Omi között.

Hart és Omi alkotta izomhegyek közé szorulok, megrázom a vállamat, és megköszörülöm a torkomat. "Bocsánat a késésért" - hazudom.

Hart a tűz fölé tart egy botot, amire húsdarabkák vannak felnyársalva. A hús sistereg, és a számban összefut a víz, ahogy valamit ráönt. Már az illatától is a tűzrakóhely körül álló legtöbb férfi éhesen morog.

"Miből készül a szósz?" Kérdezi Omi.

"Ez egy máz. Terrik vére Bera nektárjával főzve."

Szemügyre veszem a pálcáját, megnyalom a fogaimat, és amikor éppen beleharapna, elragadom tőle a pálcát, és letépem a legnagyobb darab húst. Rágcsálom az ételt, amelynek a legfinomabb édes íze van. Elolvad a nyelvemen. A szemem a tarkómba gurul. "Herea szent puncija" - mondom, és folytatom Hart étkezését.

"Néhány span" - mondja Hart - "boldogan ülök a tavam mellett, és azon gondolkodom, hogy bundát csinálok belőled, Ark".

Leszedek egy darab húst, és felajánlom neki, hogy megetetem vele, ahogy a legfiatalabb kölykömet etetem. Elcsapja a karomat.

"Vannak dolgok, amelyek sosem változnak" - vágok vissza. "A Ra elvesz a Ka-tól, és a Ka nyafog emiatt."

"Amíg a jóképű fia el nem lopja az egyik lányunkat" - mondja Lena.

Fuldoklom, és a Raiyes mellém áll, hogy megveregethesse a hátamat.

Hart fia fogja a lányom kezét, és az én Raiyesem elveszi a botot, amit elloptam a fiú apjától, és odaadja a fiúnak. A fiúnak sötét haja van, és világos vésett vonalak vannak az arcán. Az sem segít, hogy kétszer akkora, mint a többi vele egykorú férfi, és az anyja játékos mosolya van rajta, nem pedig az apja merengő, uralkodó természete. Felismerem a bajt, ha meglátom.

"Raiyes", sziszegem, "miért mondasz ilyesmit?"

Lena megvonja a vállát. "Azért jött oda hozzám, hogy megkérdezze, mikor tartjuk a Poya játékokat."

Ezt mindenki viccesnek és aranyosnak találja. Én nem így gondolom. Nem.

"Hart, ha a fiad Poya közelébe jönne, háborút indítanék miatta." Senki sem viszi el a lányaimat. Soha nem fognak játszani. Nem vérző szűzek örökkön örökké. Megborzongok.

Hart úgy nevet, hogy alig tud megszólalni. "Mit gondolsz, miért adott neked Bera négy lányt?"

"Természetesen azért, hogy háborúkat indítson értük." Most megölöm, és elkezdek egyet.

Bera csábító nevetése szétárad a helyiségben. "Te Ra, mindig a háborúiddal."

"Mmhm." Bólintok Hartnak. "A te hibád lesz."

Hart még erősebben nevet.

Lena kesztyűs kezét az enyémbe csúsztatja, és az ajkához emeli a kezemet. Megcsókolja a gyűrűmet.

"Éljen sokáig a béke a Ka és Ra között."

Amikor nem válaszolok, a tűz fellobban.

Mindannyian óvatos lépést teszünk hátra. "Éljen sokáig a béke" - mondjuk Harttal együtt.