Milana Jacks - Arked By the Predator, Huszonkettedik fejezet

 


HUSZONKETTEDIK FEJEZET

 

ARK

 

A nyomás, ami azóta kezdett felgyülemleni a mellkasomban, amióta Hartnál ébredtem, elhagy, amikor kimondom azt a három szót, amit kisfiú korom óta rettegek kimondani egy nőnek. Az első nő, akinek kimondtam, az anyám volt, aki megdorgált érte, és azt mondta, hogy egy nőstény felhasználná ellenem, és hogy soha többé ne ismételjem el őket.

De Lena kedves szívű, heves lelkű és vad szellemű, aki elpusztítja a várost, amelyet uralni szándékozom. Mindig is békét és jólétet akartam a törzsemnek, és úgy gondoltam, hogy a legjobb módja ennek, ha nem háborúzom állandóan és minden fronton. Északon. Délen. Nyugaton. A pokolba is, ha lenne kopoltyúnk, lemerülnénk az óceánba, és háborút indítanánk a tengeri élőlényekkel. A vérünkben van.

A teremtés is a vérünkben van, vagyis tulajdonképpen a magom, és az enyém benne növekszik. Nem kompromittálhatom őt és a kölykömet, és nem választhatom a palotát helyettük. Építek neki egy másik palotát.

A második oszlop összeomlik, és a tető mindjárt összecsuklik. "Három" - mondom neki, és kiugrom vele az ablakon. A sikolya végig követ minket, amíg a vízbe nem csapódunk, a testem védi az övét a becsapódástól, a lábam azonnal zúzódást kap az eséstől. A víz alatt azt várom, hogy Lena pánikba esik, és kapálózni kezd, tompa körmeivel karmolva engem, de nem teszi.

A tüze kialszik, és ahogy süllyedünk, fehér szemében lángok táncolva néz rám.

Megcsókolom, és felfelé lendítem magunkat. Nem hagyom lélegezni, amikor felbukkanunk, mert zsákmány és tűzfény íze van, és ő az enyém.

"Ne törődj azzal, hogy itt vérzünk!" Hart hangja megtöri a pillanatot.

Hart a parton van, Jal egykori standjának helyén, és az Eten törzs hét tagjával harcol, akikkel anyám szövetséget kötött. A többi Eten egy hatalmas kődobálót tol a piactér utcáján, a palota felé. Elpusztítják a betonoszlopokat, amiket az elesett törzstagjaink emlékére használunk. Össze fogják omlasztani a palotát.

Soha nem volt még jobb alkalom a Ra törzs meghódítására, és ők jönnek értünk. Végül a megosztottság fog megölni minket. Nekünk, a Ra-nak, nincs szükségünk külső ellenségre. Magunktól fogjuk megölni magunkat. Ha azok Ra hímek lennének, akik el akarják pusztítani a palotát, valószínűleg segítenék nekik. De ők nem Ra hímek (vagy Ka, ami azt illeti), és nem nézem jó szemmel, ha mások az én területemre pisálnak.

Emellett Lena kifejezte szeretetét a palota iránt, az a kibaszott nyomorult hely, ahol felnőttem, és amit le akarok rombolni, úgyhogy most meggondoltam magam. Nem fogom lerombolni a helyet. Talán azzal, hogy ő és a kölykeim ott szaladgálnak, a hely megváltozik, olyan otthonná válik, mint amilyen egykor volt, amikor még az apám élt.

Mae-vel úszom Hart felé, felmérve a piacteret, hátha akad néhány törzstársam, aki az én oldalamon áll. A partra mászva kiszúrok néhány hímemet, de egyikük sem elég fitt ahhoz, hogy biztosítsa Lena biztonságos eljutását Berához, fel a domboldalra, távol a zűrzavartól.

"Keresel valakit?" Egy hím lopakodik mögém.

Megpördülök és lecsapok.

Hátrahajol a testével, és elmenekül az éles fejszém vágása elől. Egy darab szőke fonat a földre hull.

Ez Mas, Ka portálmester, és majdnem lefejeztem.

"Mi a baj, Ark. Kicsit ideges vagy mostanában?"

"Baszd meg, Ka. Azért jöttél, hogy kinyisd a portálokat? Jelentést akarsz tenni az anyámról? Vagy halálvágyad van?" A fejszémmel a földön heverő hajára mutatok, legalábbis a fonat felére. Szent Herea, ettől melegem van és boldog vagyok.

Vigyorog. "Elvesztetted az anyukádat?" Kinyújtja az egyik kezét, és felajánlja Lenának, miközben a másik keze a levegőben repül. Lám, a kis Ka ribancnak egész idő alatt volt egy titkos átjárója közvetlenül Jal standja mellett. Legszívesebben az egész fejéhez ragadnám a pengémet, és leborotválnám az összes haját. Nem lesz olyan szép utána.

Döbbenetemet regisztrálva kacsint egyet. "Ne gyilkolj engem. Ha győzöl, akkor végleg összeomlasztom... Ha te nyersz."

"Hogy áll eddig a győzelem?"

"Nem túl jól." Szúrósan rám mered. "Jól jönne még egy ügyes balta a pályán."

"Azt mondod, hogy ügyes vagyok?" Lenyomom Lena-t felé, és észreveszem az ellenállását. Bólintok Masnak, hogy erővel ragadja meg. Nem tudom megvívni Bera háborúját, ha azon aggódom, hogy valaki megöli a megjelölt istennőmet.

"Én azt mondom, hogy az Etens kihasználta Bera jelenlétét, és háborút indít a földért. Talán elkezd nekik kedvezni."

Homlokon csókolom Lenát, és ellököm magamtól. Mas megragadja, és az ordító tiltakozása fáj a mellkasomnak, az a kínos súly ismét a bordáim közepére telepszik. Ők ketten eltűnnek, mintha ott sem lettek volna, és felkapom a fejem, hogy lássam, amint közvetlenül Bera mögött materializálódnak a dombon. Bera a saját lábán áll, ami azt jelenti, hogy a bátyám valahol itt van valahol.

"Tash!" Kiáltom, aztán megveregetem Hart fenekét, ahogy elmegyek mellette. "Szép forma. Csak így tovább."

"Bocsáss meg, amíg vérezni fogok a jövődért" - vágja utánam morogva, amikor a hím, akivel harcol, valószínűleg valahol megszúrja.

Ő is vérzik a jövőjéért, de nincs időm Hart színjátékára, ahogy az Etens légiója folyamatosan nyomja a kődobálót. A piactéren belül vannak, amit Lena annyira szeret, és kurvára felgyújtja a tüzet, hogy tönkreteszik a standokat és a kis virágboltokat, amelyek nőies bájt kölcsönöznek ennek a helynek.

A kődobáló fölött kék villanás villan az égen, és én megragadom a második fejszémet. Nem bízom az om madarakban. Az egyik madár kiengedi a karmait, és egy hím lezuhan, a gép tetején landol, felszeleteli és megöli az Etenseket. Annyira be van festékkel és vérrel borítva, hogy egy pillanatba telik, mire felismerem.

Ez a testvérem, Tash, és felhívja magára a figyelmet. A gép mellett sétáló Etensek felmásznak a dobógépre, hogy elérjék őt.

"Tash" - kiáltom újra, de kétlem, hogy hallana. Bera erősen fut benne, és Tash most csak azt tudja, hogy az ellenséget akarja kiirtani, ami mind szép és jó, de én tudom, milyen Tash a harcban, és nem szeretem, ha a bátyám nélkülem harcol. Hajlamos a hősiességre és egyéb hülyeségekre, amik miatt egy férfi meghal.

Megállok a tér végén, pár lépésre a víztől, és várok. Egy három Etensből álló csoport meglát, és felém rohan, én pedig elmosolyodom, ahogy a szél elsuhan mellettem, és Bera suttogását hordozza: "Rai."

Az Etensek összevissza támadnak, összesen három fejszét és két kardot forgatva. Lebukom, megpördülök, és mögéjük fordulok, átvágom a gerincüket, mielőtt megpördülhetnének. Vér fröccsen az ajkaimra, és megnyalom, morogva a kellemes ízére.

"Ark", kiáltja Tash. "Tűnj el az útból."

A gép felé fordulok. Tash a tetején áll, körülötte mindenütt testek.

"Nem lehet. Állítsd meg a dobót."

"Nem lehet. Nem tudom, hogyan. Ez az izé bele fog csapódni az oszlopokba. A palota össze fog dőlni. Csinálj valamit, Ark!"

Ha a gép nekimegy az oszlopoknak, a palota is kidől.

"Meg kell állítanunk a dobót" - mondja Hart. Nar csatlakozik hozzá, hevesen szuszogva, az oldalát fogva, fél lábon bicegve. Hart felméri az öccsét, és megparancsolja neki, hogy álljon le és menjen arrébb, de persze ő Hart mellett marad.

Mas beugrik, és harci pozíciót vesz fel. Látva a felénk guruló gépet, és mégsem ellenséget, megvakarja a fejét. "Mit csinálunk?"

"Azon gondolkodom, hogyan lehetne megakadályozni, hogy a dobógép az oszlopokba csapódjon."

"Szólj, ha kitaláltál valamit" - mondja.

Négyen állunk ott, és akarjuk, hogy a három ház méretű gép ne guruljon tovább a téren. Tash odafent isten tudja, mit csinál, de elérte, hogy a gép legalább lelassuljon, ha nem is áll meg.

Fentről integet. "El az útból!"

Nem megyek el. Ez a palota a törzsem erejének jelképe, és Lena szereti, és nem engedné, hogy Mae felgyújtsa. Nem nézhetem tétlenül, hogy az Etens lerombolja. Valamit megölne bennem, ha végignézném, ahogy a vízbe zuhan.

Büszkeség. Megölné a büszkeségemet, és gyakran a büszkeség az egyetlen, ami életben tartott, mert az biztos, hogy nem az anyai szeretet és támogatás volt.

Úgy támadok a kődobálóra, mintha egy élő ragadozó lenne. Kezem a gép elejére téve, visszalök, üvöltve, amikor a fa érintkezik a testemmel, a csizmám a macskakövet súrolja, ahogy a gép tovább halad. Hart csatlakozik hozzám, és az arcunk a fához tapad, ahogy nyomjuk, és puszta erővel próbáljuk megállítani. Az arca élénkvörös, ahogy megfeszíti zömök alakját, bicepszét, ami akkora, mint a fejem. Ez a köcsög jó formában van.

Nar és Mas is csatlakozik, és csizmákat hallok a hátam mögött, majd mellettem. Szimatolva felismerem Kore nőies illatát.

"Hé, fiúk" - mondja, aztán felnyög, ahogy jobbra tőlem elhelyezkedik, kezét kinyújtva és nyomva.

"Nem kéne megerőltetned magad." Tash körbejön, és nyomni kezd mellette.

"Mi vagy te, az én vizes dajkám?" Mondja Kore.

Én meg kuncogok. Még ha Kore terhes is, és igaza van, akkor is tudja, hogy nem szabad ilyen szarságokat beszélni a húgunknak.

Nyomunk, és elérjük, hogy a gép lelassuljon, de a lejtős pálya csak azt jelenti, hogy a gép lendületet vesz. Vagy elgázol minket, vagy a következő három lépésben megállítjuk. Egy rikoltás jelzi a ragadozó madarat, mielőtt a szárnyával keltett szél elérne minket.

"Nem segít" - dünnyögöm, és tovább erőlködöm.

Hart olyan vörös az arca, hogy mindjárt szétrobban.

Kore a fülembe ordít, ahogy megpróbálja erősebben nyomni.

Tash nehezen lélegzik.

Az Om felől érkező szél szétver minket, és mindannyiunkat a vízbe taszít.

Vicsorogva nézünk fel, ahogy a legnagyobb kibaszott Om, amit valaha láttam, a karmaival a gépre tapad, hatalmas szárnyaival hátrafelé csapkod, és megpróbálja felemelni.

"Egy láda arany szerint az Om felemeli" - mondja Mas.

"Elfogadom" - mondja Nar.

A gép kicsit megemelkedik, aztán leesik, és az Om felsikolt.

"Óóóóó" - mondja Nar. "Egy láda arany."

"Csak teszteli a súlyát" - feleli Mas.

" Ark" - bök meg Tash.

Átkarolom, és megveregetem a hátát. "Köszönöm, testvér."

"Még ne köszönd meg nekem. Anyám még mindig meg akar ölni téged."

Hátralépek, és követem a tekintetét a gép mellett, amelyet az Om éppen emelni és eltávolítani kezd. A piac tele van Ra harcosokkal. Elöl áll anyám teljes harci páncélban. Fehéret visel fehéren és halott apám ezüst bundáját a dupla kardjai fölött. Azok csak a látszat kedvéért vannak. Anyám íjász.

"Hadd csináljam én, Ark" - fröcsög Kore. "Hadd vessek véget neki."

Legalább ötven az egyhez arányban túlerőben vagyunk, és a halál esélye nagy. Viccet félretéve, nem vagyok öngyilkos, és főleg nem most, amikor egy Raiyes és egy úton lévő kölyök vár rám. Tash miatt azonban aggódom. Mindig kurvára aggódom, hogy túlságosan védelmez, még akkor is, ha tudja, hogy tudok vigyázni magamra.

"Tash, nem akarod ezt kihagyni?" Suttogom.

Nar felhorkan. "Én is ugyanerre gondoltam Hartról."

"Aranyosak vagytok fiúk" - mondja Kore, és előre lép. "Anya, add meg magad most, és a Rai megkíméli az életed."

"Nem látok köztetek egy Rai-t sem, és a Ka-nak nincs beleszólása a földünkön."

A serege kiabál és sértéseket köpköd, én pedig zavartan állok. Egyszer régen én is ezt tettem. Megsértettem a Ka törzset, amely végül is nem is különbözik annyira tőlünk. Ugyanannak a klánnak a tagjai vagyunk, ugyanazok a felmenőink. Csakhogy Hart és én sosem tudnánk egyazon uralom alatt élni, sem az enyém, sem az övé, ezért nem fogunk egyesülni egy törzs alatt, de egyesítjük a törzseket, és békében élünk szomszédokként.

Lazán, mintha nem érdekelne Anya fenyegetése, átvetem a kezem Kore vállán. "Add meg magad, Anyám, és megkímélem az egész sereged életét". Feltéve persze, hogy letérdelnek előttem, de ezt majd később elintézem.

A hímjei felnevetnek. Ha én lennék a helyükben, én is nevetnék. Hat ragadozó egy sereggel szemben aligha jelent gondot a seregnek elintézni.

"Bera", suttogom, "még mindig velem vagy, kislány?".

Tűz veszi körül a teret. A sereg megijed, és szorosabb sorokat alkot.

"Tartsátok a pozíciót!" - kiáltja anya. "A tűz az életünk lényege. Nem félünk tőle. Mae a győztesnek kedvez. Bera az erősnek fog kedvezni."

"Tash" - suttogja Nar. "Bera még mindig velünk van, nem?"

Tash vigyorog. "Mi a baj, Ka? Szükséged van egy terhes emberre, hogy feldobja a morálodat?"

"Baszd meg, Ra."

"Én igen, és kettőt csináltam. Mit tudsz felmutatni?"

Villámok szelik az eget, és Nar felnéz. "A következő megsüt téged, Tash."

Megpördülök és ugatok: "Csendet!" A méricskélő farkak várhatnak. Hartra pillantok. Szokás szerint csendesebb, mint a legtöbb hím, lelkileg készül a gyilkolásra. Egy apró biccentés jelzi, hogy készen áll. Két ujjammal végigsimítok az arcomon lévő vörös festéken, felemelem őket, és felnézek a dombra, ahol a földeken járó istennők gyülekeztek.

A mélyben vagyunk, a vízben, és összességében szörnyű helyzetben, amikor Bera füttyent, és a véget, a mészárlást, az egyetlen győztest hívja mindenki árán. Anya csatakiáltást üvölt, vágyik arra, hogy megöljön és győzzön.