Milana Jacks - Arked By the Predator, Huszonnegyedik fejezet

 


HUSZONNEGYEDIK FEJEZET

 

LENA

 

Az első esküvői fantáziám azon az éjszakán jött létre, miután egy fiú a gimnáziumban megcsókolt. Emlékszem rá, mert ez életem egyik legboldogabb emléke. A padláson feküdtem egy eldobható egyszemélyes ágyon, és elképzeltem egy kis eseményt, amelyen néhány ember vett részt, főként a családjának az ő oldaláról, mert az enyémen, Amandán kívül nem volt senkim.

De ez egy szép képzeletbeli esemény volt, ahol hozzámentem egy jóképű férfihoz, aki szerelmes volt belém. Egy csinos fehér ruhát viseltem, amely utánam húzódott, amikor végigmentem az oltárhoz. Mindenütt fehér rózsák voltak.

Ahogy idősebb lettem, a tökéletes esküvő víziója nem változott számomra. Még akkor is, amikor az esélyek nem voltak a javamra, azt hiszem, sosem szűntem meg vágyni egy jobb életre.

A legvadabb fantáziámban sem gondoltam azonban arra, hogy egyáltalán nem megyek férjhez.

Azt pedig végképp nem képzeltem, hogy egy távoli bolygón élő törzs királynője leszek, akiről a Földön senki sem tud. De Isten útjai kifürkészhetetlenek.

És az istennők is.

Bennem Mae már nem egy másik személy, hanem a tudatom kiterjesztése. Az ő érzelmei és az enyémek szinkronban vannak, ahogy a szellemeink összekeverednek és békét kötnek egymással.

Ark a mi összekötőnk, a hím, aki összehozta őt és engem, ahogyan ő is összehozta a törzsét, és jobb életet kínált nekik a jólétben és a szomszédaikkal való békében.

Ralnában a törzstagok vállvetve állnak, égő gyertyákat és fáklyákat tartva, miközben a tutajom a palota gyomra felé sodródik, ahol katonák fogadnak majd, és átportálnak az Örök Láng Csarnokába.

A ragadozók a sötétben látnak, így nincs szükségük tűzre, hogy megvilágítsák az utat, és nekem sincs már szükségem, mióta a Bárka megjelölt engem, és a szemem alkalmazkodott a Nomra Prime-on való élethez.

Az emberek gyertyákat és fáklyákat gyújtanak, hogy kapcsolatot teremtsenek velem, és ettől egyenesebben ülök a tutajban, az imájukból származó energia boldogságtól zsong a testemben.

Egy kislány, talán hétéves lehet, felkelti a figyelmemet. Vörösre festette a haját, és egyenesen lefelé fésülve hordja, mint én. Megmutatja a kezét, és meglengeti az ujjait. A karmai reszeltek és rózsaszínre vannak festve. Visszaintek, és azon tűnődöm, vajon a kislányom rám vagy az apjára fog-e hasonlítani.

Ó, Istenem, Ark odafent van, és várja, hogy ezzel a hivatalos ceremóniával elfoglaljam a trónt. A trónra lépés gondolatától izzad a tenyerem, és felhúzom a fehér kesztyűt, amit a játékok első napjának elvesztése után adott nekem.

A játékok második napját is elvesztette.

Sok mindent elvesztett, hogy megszerezze az uralmát, nevezetesen mindkét szülőjét és a gyermekkorát, valamint fiatal felnőttkorának nagy részét. De ő kitartott. Kitartott az esélyek ellenére, erős hittel önmagában és abban, amivé válhat. Mindannyiunkra ráférne egy kis hit önmagunkban.

A vízből a palotába vezető kapunál a fényesre polírozott új iertókba öltözött katonák kinyitják a kaput, amely a főcsarnok előtti folyosóra vezet. A portál rése megnő, így az egész folyosót és az ott állókat látom.

Csak Tash és Bera van ott. Csalódottság tör rám, amiért nem látom a húgomat, de ahogy Dani tanította, nem mutatok érzelmeket. Ha csalódottságot vagy elégedetlenséget olvasnának az arcomon, félreértelmezhetnék az érzést, és azt gondolnák, hogy nekik szól, pedig nem is lehetnék boldogabb, hogy Imani és én most már rokonok vagyunk. Hivatalosan ő a sógornőm.

Mondhatok Daniról, amit akarok, de nem tagadhatom, hogy félelmetes nő volt, aki egy szikla önuralmával rendelkezett. Az érzelmi kitöréseim visszafogása vagy az, hogy az emberek lássák, hogyan érzek, segíteni fog nekem, amikor elfoglalom a trónt, és ez segített nekem, hogy Mae tüzének egy részét kordában tartsam. Minden nap gyakorlom a tűz irányítását. Az lett a küldetésem, hogy a tűzzel bánjak, és jóra használjam.

Imani mosolyog, ahogy közeledem hozzá, a mellkasomban pillangószárnyak rebbentése hallatszik, ahogy a palota nagytermében és a masszív zárt ajtók mögött hallom a csevegést. Ez megint az első napra emlékeztet egy új iskolában.

És... mindjárt elhányom magam. Nem, nem, nem. Megrázom a fejem. Jól vagyok. Minden rendben lesz. "Hányan jöttek el a szertartásra?" Sikerül megkérdeznem.

"A terem zsúfolásig megtelt" - mondja Imani.

"De hétezren elférnek benne."

"Ez is bővítésre szorul?" Mondja Tash, és felvonja a szemöldökét. Ő koordinálta a piactér bővítésére irányuló erőfeszítéseket, és az építkezés már el is kezdődött.

"A csarnok egyelőre maradhat úgy, ahogy van" - mondom.

Tash elmosolyodik, és kissé lehajtja a fejét. "Igen, Raiyes."

"Falról falra frissen festett ragadozók a szolgálatodra" - mondja Imani. Amikor a munkások megérkeztek, Ark először a Bera által festett fal tűzkárát rendelte kijavítani.

Két nappal később a munkások már neki is láttak, Imani és Tash pedig meglátogatta őket. Bera úgy vette fel az ecsetet, mintha kardot ragadna, és lám, a helyreállítási munka csak néhány éjszakát vett igénybe, azok a törzstagok túlóráztak, hogy egy hatalmas fehér vásznat hagyjanak neki.

Tash és Bera a tél hátralévő részében, és most már tavasszal is ott maradtak, Imani pedig az egész várost kifestette.

Lehajol, és a fülembe suttogja azon a nyelven, amelyen Mae és Bera a leggyakrabban beszélnek, azon az ősi nyelven, amely Bera csábító ajkáról szirénénekként hangzik. "Az összes törzs minden földről eljött, hogy tanúja legyen, amint Mae elfoglalja a trónját. Néhányan nem Ra barátai. Ezt tartsd észben."

Bólintok.

"Készen állsz?" Tash az ajtóra nyomja a tenyerét, és kinyomja, nem várva meg a válaszomat. Készen állok, amennyire csak tudok!

Belépek a sötét térbe. Még a portálok sem világítanak. Zavartan ráncolom a homlokom.

"Ark azt mondta, egy kis erőfitogtatás nem árt" - suttogja Bera a hátam mögül.

Tash mellém csúszik, és felém nyújtja a könyökét. "Az ellenség mindig figyel" - mondja az orra alatt.

A kezemet a karja alá csúsztatom, ahogy egy esküvőn szokás, és Tash "végigkísér az oltárhoz". Egy gondolattal egyenként meggyújtom a fáklyákat, és ahogy megyünk, lángcsóva követ minket. A hét tűzrakóhely köré gyűlt sha-hímek hátraugranak, amikor a lángok fellobbannak, mindegyikük a plafonig ér.

A kint állók hangosan imát kezdenek kántálni, miközben közeledem Arkhoz, aki a trónja előtt áll, és... idegesnek tűnik. De ez nem lehetséges. Ark sosem ideges, úgyhogy biztos félreértem az arckifejezését. Különben is, ritkán mutatja ki a valódi érzelmeit nyilvánosan. Végül is Dani az anyja volt.

Tash megáll a lépcsőnél, én pedig felmászom, hogy elérjem Arkot. Vadászának ezüstös szemei engem figyelnek. Megragadja a derekamat, és a testéhez szorít, halkan dorombolva a torkában. Ó, egyszerűen csak kanos. Nehéz farkának súlya növekvő hasamon nyugszik.

"Fehér ruha?" - kérdezi.

"Menyasszonynak képzelem magam."

Ark a karmai közé fonja hajfürtjeimet. A hasamnak ütközve a farka megrándul, és a puncim lüktetni kezd. Ark szippant egyet, miközben Tash néhány lépést tesz a tróntól. Az egész terem megérzi az izgalmam szagát. Azt hiszem, ehhez hozzá fogok szokni.

"Gyönyörű vagy" - mondja Ark, és újra végigsimít a hajamon a karmaival. Egy tincset az orrához visz, és belélegzi, majd hangosan dorombolni kezd.

Ark szeretetnyilvánításától elpirulok. Még mindig úgy el tud pirítani, mint egy szűz, még akkor is, ha a dolgokat, amiket a bundában tett velem, még a nővéremnek sem mondanám el. A csípőmet súroló hüvelykujjával a fülem mögé tűri a hajam egyik oldalát, és a kezemet a sajátjába veszi, az ezüst szemei rabul ejtenek, a dominanciájával döngöl, mindent megígér, amiről valaha is álmodtam, és olyasmit is, amiről nem.

"Köszönöm, Ark."

"Hogy?"

"Hogy soha nem mondtál le rólam."

Ark az ujjamra csúsztat valamit, majd a kezemet nyújtva féltérdre ereszkedik. Az ujjamon egy aranyszalag tart egy hatalmas vörös követ, amely egy aranydombon áll fel. Megegyezik Ark szerényebb Rai-gyűrűjével.

Megcsókolja a gyűrűmet, majd feláll, és felajánlja nekem a trónt.

Még mindig a gyönyörű gyűrűt bámulom, és azt, ahogy a szobában lévő lángok visszatükröződnek róla, leülök, és nyelek egyet. "Ez a legszebb dolog, amit valaha is kaptam valakitől."

"Szebb, mint az összes dolog, amit Vor és Dani adott neked?"

Felnézek és kuncogok. "Igen." Annyira versengő. Mosolyogva veszem számba a szobát és az ott összegyűlt kedves embereket. Pont előttem ül a nővérem. Amikor a fehér szemei az enyémekbe merednek, azonnal könnyek gyűlnek, és küzdök, hogy uralkodjak az örömkitörésen, aztán úgy döntök, hogy most leszarom az érzelmeket, és lesietek a lépcsőn, hogy megöleljem. Melegnek és ismerősnek érzem, és hiányzott.

"Mondtam, hogy ő lesz a királyuk" - mondja, és megcsókolja az arcom. "És te hazudtál arról, hogy mit érzel iránta."

"Így volt."

"A hazugságok istennője", mondja. "És a királynőm." Amanda letörli a szeme alá a folyó sminket. "Nem engedték, hogy meglátogassalak. Azt mondták, Dani kihasználna, bántana engem és a babát. Ark elrejtett minket a kibaszott senki földjén, nem engedett be a városba, csak késő este, különben eljöttem volna a játékodra, húgom. Eljöttem volna."

"Ó, semmi baj." Ark elrejtette őt, hogy senkinek ne legyen befolyása a játékokra. Vagy felettem. Az állam megremegett.

Amanda elmosolyodik. "Annyira büszke vagyok rád. Ne sírj. Az a sok szép smink olyan lesz, mint az enyém."

Elsikítok, megölelem a nővéremet, és megpróbálom nem sírni és nem tönkretenni a sminket, amit egy csapat Ra nőstény csinált nekem. Órákat töltöttek azzal, hogy felöltöztessenek, és így nézzek ki a mai napra. És dicséretükre legyen mondva, még sosem néztem ki ilyen csinosan, mint most. Amanda és én elválunk, én pedig visszaülök a trónra, ahol Ark az enyémre teszi a nehéz kezét.

Gyakorlatilag ma nem az esküvőm napja van, de én kértem egy fehér ruhát, egy virágokkal díszített termet, a nővéremet és egy csomó embert, akik szeretnek engem, és akiket én is szeretek, különösen azt a jóképű ragadozót, aki mellettem ül a trónon.

"Ez életem legboldogabb napja" - mondom.