Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 12. fejezet

 

12



LILY


A szeme elsötétült, az arca lejjebb hajolt, olyan közel, hogy éreztem a leheletének reszelős hangját. A feje eltakarta a túl világos fényeket. A zene ütemét már nem hallottam, de éreztem. Ritmikus, lüktető. A szívem a tempójához igazodott, ahogy a várakozás felerősödött. Amikor a szája az enyémre ereszkedett, előérzet suhant át az agyamon. Ez nem volt helyes. Halley sosem bocsátana meg nekem. De ahogy erős karja átkarolta a derekamat, és magához húzott, az elmém feloldódott. Az érzés vette át az értelem helyét, mert Con megcsókolt. Igazán csókolt, ördögien ügyes nyelve szétválasztotta az ajkaimat. A vágy mélyült a gyomromban, és megnedvesítette a combom csúcsát. A lábaim remegtek, de ez nem számított, mert olyan szorosan szorított a kemény mellkasához, hogy alig bírtam megtartani magam.

Még sosem csókoltak meg így. Furcsa, összefüggéstelen módon, félig lehunyt szemhéjaim kivetítőjén átfutottak a fiúk arcai, akiket szerettem. Mindegyikük arca elmosódott, még a legutóbbi exemé is, akiről azt hittem, talán újra összejövök vele, amikor még ugyanarra a jogi egyetemre jártunk. Aztán eltűntek, feloldódtak, akárcsak a félelmem, ahogy Con elmélyítette a csókot, a nyelve követelődzően összeforrt az enyémmel.

Ösztönösen az ujjaim az inge elejébe görbültek. Most a nyaka köré tekertem a karjaimat, és teljesen magamhoz szorítottam. Olyan volt, mintha a ruha dús, fóliás anyaga nem is létezne. Minden izmát éreztem, keményen hozzám simult. A mellizmainak gerincét, a hasának kemény lemezét, az övcsatjának domborulatát, majd alatta egy nagyobb, keményebb dudort, amely a csípőmbe nyomódott.

A fiúk felvonulása, akiket korábban szerettem, még jobban visszahúzódott a múltba. Egyikükkel sem éreztem még egyszer sem így, mintha tovább akarnék menni. Nem voltam teljesen ártatlan, de valahogy tudtam, hogy bármit is éreztem irántuk, az nem volt elég. Ez volt az, amire vártam.

Aztán hirtelen egy fényrobbanás következett. Con hátrarándult, a kezei felrepültek, hogy megragadják a karomat, amely még mindig a nyaka köré tekeredett. Zavaróan sötét szemei feketébbek voltak, mint valaha, ahogy a környéket fürkészte, keresve a fényes villanás forrását. Kábultnak és óvatosnak tűnt, mint egy veszélyes állat, akit épp most rángattak ki a hibernációból.

A bejárati ajtónál egy kidobóember vált ki a sorból, hatalmas vállai átvágták a tömeget, ahogy felénk tartott. Egy szörnyű, zavaros pillanatig azt hittem, hogy mi vagyunk a célpontja. Ki akart dobni minket. Közszeméremsértés. Egy tucatnyi más, hisztérikusan puritán félelem kergette át az agyamat, mire rájöttem, hogy valójában hová tart. Két lány felé, akik annyira nyilvánvalóan nem a városból jöttek, hogy még én is turistáknak tudtam volna beazonosítani őket. Felemeltek egy szelfibotot, és vigyorogva próbáltak diszkréten egy általam homályosan felismert hírességet a képbe kapni. De ismét elsült a vakujuk. Felrobbantak a nevetéstől.

"Nincs fényképezés" - mondta a kidobó, amikor odaért hozzájuk.

Egyikük vitatkozni kezdett. Visszanéztem Conra, remélve, hogy a parázsló tekintetét az enyémen találom, készen arra, hogy újra fellángoljon a megszakadt csók. Rám nézett, de nem úgy, ahogy reméltem. Valami megtört a tekintetében, és önvádat láttam a kéjvágyba vegyülve. Ujjai megfeszültek, az alkarom köré fonódtak. Még akkor is, amikor újra feléje lendültem, ő lerántotta a karomat a nyaka köré.

Csalódottság és zavarodottság kavargott a mellkasomban. A szemében még mindig melegség volt, de egy fal emelkedett.

"Mi a baj?" Kérdeztem, a hangom lélegzetvisszafojtva.

Con megrázta a fejét, majd az ajtó irányába biccentett. Elengedte a karomat, a hátamra tette a kezét, és határozottan átvezetett a tömegen, ki a meleg éjszakába.

"El kellene búcsúznom." A vállam fölött Victoria után néztem, de sehol sem láttam. Con megrázta a fejét, amikor elindultam visszafelé.

"Nem." Elharapta a szót. "Menjünk."

Borzongás futott át rajtam, de az arckifejezése gyorsan eloszlatta minden reményemet, hogy azért akar elmenni, mert folytatni akarja, amit elkezdtünk. Elindultunk vissza az én - Halley - lakásom felé. Az arca komor volt az utcai lámpák fényében. Kezét a zsebébe dugta. Minden egyes lépésre két lépést kellett tennem, hogy lépést tartsak vele.

Néhány percig baljóslatú csendben haladtunk, amíg a sarkam ki nem csavarodott alattam, és én éles kiáltást adtam ki magamból.

Con még időben megfordult, hogy lássa, amint a legközelebbi villanyoszlopba kapaszkodom. Lenyúltam, és megdörzsöltem a bokámat. Gyors fájdalom volt, máris elhalványult. "Jól vagy?" - kérdezte, de a hangjából hiányzott minden érzelem. A lába türelmetlenül csörömpölt, mintha tovább akart volna menni.

"Menj tovább" - mondtam bosszúsan. "Nem kell megvárnod engem."

"Dehogynem kell megvárnom téged" - mondta ugyanolyan szenvtelenül. "Hazakísérlek."

Kiegyenesedtem, és visszahelyeztem a súlyomat a bokámra, anélkül, hogy teszteltem volna, hogy készen áll-e a teherbírásra. Nem akartam gyenge lenni mellette. "Nem kértem, hogy hazakísérj" - csattantam fel. "Talán még nem is állok készen arra, hogy hazamenjek."

Boldogan hazamentem volna, ha ő is velem jön, de még csak kérnem sem kellett. Úgy tűnt, minden izma megfeszült, hogy minél messzebb kerüljön tőlem. A szemei azonban - még mindig magába szívtak.

Con a bokámat bámulta. Most a tekintete lassan végigvándorolt a lábamon. Úgy éreztem, mint egy lézersugarat. Forróság izzott az arcomon, amikor elérte a mellem ívét, és elidőzött, mielőtt a tekintetét a torkom üregére emelte volna. Biztosan látta, hogy a szívem ott dobog benne. Végül elérte a szememet.

"Hazamész, Lily" - mondta halkan. "És egyedül fekszel be az ágyba, mint egy jó kislány."

"Talán nem akarok jó kislány lenni." Úgy akartam, hogy a hangom dacosan hangozzon, de valahogy csak kicsinyesen hangzott. Könyörgőnek. Alig ismertem fel.

Boldogtalan mosoly rándult a szája szélére. "Nem számít, hogy mit akarsz."

Nekem mondta, de valami a hangjában azt súgta, hogy magának is ezt mondta. Talán újra és újra, ugyanúgy, mint én. A remény kivirágzott a mellkasomban. "Mit akarsz?" Kérdeztem, miközben a szívem az idegességtől dobogott. Másodpercekre voltam attól, hogy rávetem magam.

Con sötét szeme felvillant, majd a sugárút túlsó oldalán magasodó magas, fehér lakóház irányába fordult. "Az sem számít, hogy én mit akarok. Egyikünk sem kaphatja meg."

Mielőtt jobban meggondolhattam volna, a karja után nyúltam. "Miért nem?"

Olyan simán elhúzta a karját a karom elől, hogy csak a levegőbe kapaszkodtam, de mielőtt az agyam feldolgozhatta volna a történteket, újra magához húzott, és hátralépett, amíg mindketten egy zárt kirakat árnyékos fülkéjébe nem kerültünk. A testem az övéhez olvadt, és a megkönnyebbüléstől, hogy mellette vagyok, elgyengültek a térdeim. Még nem volt vége, újra meg akart csókolni. Együtt akartunk felmenni az emeletre, és...

De nem. Az arca nem jött közelebb az enyémhez. Az állkapcsa kemény volt, a hangja pedig hajthatatlan. "Gyakorlatilag még gyerek vagy. Nekem kellene vigyáznom rád, nem pedig arra gondolnom, hogy olyan dolgokat teszek veled, amiért megölnék egy férfit, ha Halleyvel tenné." A hangja kemény volt az önmarcangolástól.

"De én nem vagyok gyerek." Felnyúltam, hogy végigsimítsam ujjaimmal a vasalt állkapocsvonalát. "És nem vagyok a lányod. Nem baj, ha..."

Még szorosabban szorított meg, elvágva a szavam. A szorítása már fájdalmas volt, de még mindig nem akartam elhúzódni. Bármi jobb volt, mint az egymásba fonódó testünk határán túl lebegő hideg kietlenség. Ilyen közel éreztem, ahogy a szíve üllőként dobog a mellkasán. Lehajtotta a fejét, hogy a szája a fülemhez érjen. "Semmi sincs rendben azzal, amire gondolok, Lily. És nem fogom hagyni, hogy megtörténjen."

"Miért nem?" Suttogtam lélegzetvisszafojtva. "Senkinek sem kellene megtudnia."

A saját szavaim sokkoltak. Nemcsak neki akartam átadni magam, és csakis neki, de még a tisztesség látszata nélkül is hajlandó voltam megtenni. Én, aki még soha nem csókoltam meg senkit a második randevú előtt, nekinyomultam, gyakorlatilag könyörögtem neki, hogy vigyen el egy nyilvános utcán.

És ő ezt akarta. Még akkor is, amikor mindketten igyekeztünk először Halleyre gondolni, a vele való kapcsolatunk közvetlensége elhalványult. A férfi fontolgatta a dolgot. A szorítása még mindig büntető volt, de az ujjai most már a hosszú hajam végébe gabalyodtak. A légzése megváltozott. Fájdalmasan kemény volt hozzám, a szemei a fekete kifürkészhetetlen árnyalata.

Hátrahajtottam a fejem, mint egy préda, aki felajánlja a torkát egy farkasnak.

Remélve, hogy harapni fog.