Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 7. fejezet

 

7



CON


Tiszta ösztönből cselekedtem, és felemeltem a kezem, hogy elhárítsam Lilyt. Tétovázott, búzavirágkék szemei tágra nyíltak. A napfény ismét aranyozott, megtörve a fülcimpájában lévő apró gyémántcsüngőkön. Rózsaszín ajkai mosolyra görbültek, és az arca rózsás volt az élénk tempótól, amit az idefelé vezető úton diktáltam. Vakítóan gyönyörű volt, és fájdalmasan fiatal. Egy pillanatra azt kívántam, bárcsak ne állítottam volna meg. Érezni akartam, ahogy karcsú karjai átkarolnak, de nem csak egy plátói ölelésre. Azt akartam, hogy hátrahajtsa a fejét, és teljes hosszában az enyémhez szorítsa a testét, hogy megízleljem az ajkait, hogy lássam, olyan puhák-e, mint amilyennek látszanak.

Ez irracionálisan feldühített, és a hangom durvábban jött ki, mint szándékoztam. "Lily, ez nem egy diákszövetség. A való világban kezet fogsz valakivel búcsúzóul, ahelyett, hogy hozzádörgölődnél".

A mosolya azonnal szertefoszlott, ahogy virágszirmos ajkai meglepetten szétnyíltak. A rózsák az arcán bíborvörösre sötétedtek, és szétterültek az arcán. A szeme csillogása elhalványult.

Megpróbáltam lágyítani a hangomat, de még mindig hallottam benne a harapást. "Ezt a saját érdekedben mondom el neked. Nem akarod, hogy az emberek félreértsék ezt az iparágat."

"Sajnálom" - mondta, és a hangja olyan feszes volt, mintha a hangszálai megfojtották volna a szótagokat.

"Ne sajnáld" - ugattam, megmagyarázhatatlanul bosszankodva a bocsánatkérése miatt. "Csak légy okosabb."

Nem azért mondtam, hogy felbosszantsam, de amikor az ajkai összeszorultak, és a szemei összeszűkültek, rájöttem, hogy pont ezt tettem. Jól van. Jobban szerettem volna, ha dühös, mint ha megbántott. Egy másodperccel ezelőtt még úgy éreztem, mintha csak Bambit rúgtam volna meg, de most a harc fénye ragyogott a szemében. Már akkor is láttam, amikor a lányszövetségi életet védte, és ez tetszett. Azt akarta, hogy...

Nem, térdnél vágtam el a gondolataimat, és elfordultam tőle. Szar módja volt a búcsúzásnak, de minél nagyobb távolságot tartottam tőle, annál jobban éreztem magam. A fejem kitisztult. Újra tudtam lélegezni.

Talán kegyetlen volt, de szükséges volt. Legalábbis ezt mondtam magamnak.

***Kegyetlen, de szükséges lett a napom témája. Preston felhívott, és megpróbált nyomást gyakorolni rám, hogy Juliant kényszerítsem arra, hogy a producer rávegye a szereplőválogatásra. Meg sem próbáltam leplezni a megvetésemet, megmondtam neki, hogy mit fogok csinálni, ha még egy kibaszott alkalommal zaklat ezzel a szereppel, amire kurvára nem elég jó, amire soha nem lesz elég jó. És amikor azzal fenyegetőzött, hogy új ügynököt keres, csak nevettem.

"Csak rajta", mondtam. "Élvezd, hogy Matthew McConaughey B-listás változata vagy."

Aztán az interakciótól felbuzdulva felhívtam annak a színésznek az ügynökét, aki az én emberemet akarta megelőzni. Tudtam néhány mocskos szarságot, ami a médiában nem lenne jó hír.

"Ha kiszivárogtatod a médiának, az egész produkciót elsüllyeszted" - csattant fel az ügynök, de hallottam a szavai mögött a remegést.

"És?" Válaszoltam. "Én megszerzem az emberemnek a főszerepet a következő Michael Bay-filmben, míg a tiédet visszacsúsztatják a CSI második számú gyilkossági áldozatának szerepére."

Dühödt csend égette be a vonalat, és tudtam, hogy nyertem.

Azt gondolnád, hogy jó kedvem lett volna, mire találkoztam a barátaimmal a boldog órára, de valamiért még mindig az elégedetlenség forrongott az ereimben. A szokásosnál gyorsabban döntöttem vissza az italom, és próbáltam lazítani, miközben Garrett az egyik legproblémásabb ügyfele legújabb bajba kerüléséről panaszkodott. A többiekkel együtt nevettem, amikor elmesélte, hogyan próbálta megvesztegetni a Los Angeles-i rendőrséget, és majdnem őt magát is letartóztatták, de erőltetettnek tűnt.

Folyton Lilyre gondoltam. Arra a néhány másodpercre, amikor megremegett az ajka, mielőtt vékony, kemény vonalat alkotott, ami még mindig furcsán csábítónak tűnt. Szerettem, amikor eléggé feldühödött ahhoz, hogy megmutasson valamit abból a tűzből, amit éreztem, hogy az édes, jó kislányos felszíne alatt forrong. Soha nem szerettem a passzív nőket. Kim, amilyen problémás volt, ezt bizonyította. Fáklyaként égett, amikor tinédzserként először találkoztunk. Mostanra kiégett, és lassan véget értek azok az évek, amikor a gyerektartáson élt, amit nem a gyermekünk eltartására fordított. Attól tartottam, hogy elhatározta, hogy egy nagy durranással fog távozni.

"Hé, föld hívja Con-t." Julian az arcom előtt csettintett az ujjaival.

Elcsaptam a kezét. Mindig meg tudtam állapítani, hogy Julian melyik filmre koncentrál a szakzsargonból, amit használt. Most éppen a tavaly nyáron megjelent sci-fi blockbuster folytatása lehetett.

"Bocsánat, elkalandoztam." Vázoltam egy magyarázatot Kimről és arról a szarságról, amivel a munkahelyemen kellett foglalkoznom. Aztán, szinte utólag, hozzátettem: "És ráadásul még Halley diákszövetségi nővérével is foglalkoznom kell".

" Hogy foglalkozzak vele?" Garrett megismételte.

"Igen" - mondtam, majd amikor továbbra is csak bámultak rám, kifejtettem a részleteket. "Halley a minap arra kényszerített, hogy elhozzam a reptérről, ma pedig el kellett vinnem ebédelni."

Egy pillanatig tartott, aztán Dominic azt mondta, látszólag mindannyiuknak: "Ez durva, haver".


Julian kuncogott először, majd a többiek is csatlakoztak. Az ingerültségem egyre fokozódott. "Nem vagyok egy kibaszott bébiszitter."

"És ő sem baba" - mondta Landon. Aztán közelebbről rám nézett, kiszúrt valamit, ami a többieknek elkerülte a figyelmét. A fenébe az intuíciójával. Ettől volt nagyszerű biztonsági őr, és kibaszottul ellenszenves barátként. "Vagy ez a probléma?" - kérdezte éleselméjűen.

A kuncogásból felvont szemöldök lett.

"Nincs probléma" - mondtam röviden, miközben befejeztem a sörömet. "Csak túl elfoglalt vagyok ahhoz, hogy most idegenvezetőt játsszak."

"Látta valaki ezt a turistát?" Landon megkérdezte a csoportot. "Hogy néz ki?"

Megvonogatták a vállukat. Garrett azt mondta: "Majd én megkeresem."

Nem kételkedtem benne, hogy ő is képes rá. Ő és Halley kapcsolatban álltak a közösségi médiában. Én távol tartottam magam az összes ilyen szartól, leszámítva a The Walker Agency Instagram-profilját, de elképzeltem, hogy Lilynek van Snapchatje vagy Tik Tokja, vagy bármi, amire manapság az ezredfordulósok rákattantak. Amikor Garrett elővette a telefonját, azt mondtam: "Tedd azt el, seggfej. Nem akarom, hogy a lányom barátai után leskelődj."

"Akkor mondd el, hogy néz ki" - mondta, miközben a hüvelykujja megállt a képernyő felett.

Kellemetlen viszketés kúszott a gallérom alá. A legkevésbé sem akartam arra gondolni, hogyan néz ki Lily, még kevésbé leírni őt. "Szőke - motyogtam.

"Hát persze, hogy az" - mondta Dominic, és a többiek felnevettek.

"Ez meg mi a faszt jelent?" Követeltem. Aztán egy kellemetlen előadást hallgattam meg a randizós múltamról. Mindegyikük szőke volt.

"Ez Los Angeles" - védekeztem. "Mindenki szőke."

Garrett színpadiasan körülnézett a mögöttünk lévő asztalnál. Csak az én szerencsémre az tele volt barnákkal.

"Baszódj meg" - mondtam, feladva. "Nem számít, milyen színű a haja. Engem nem érdekel. Ő csak egy gyerek."

Láttam, ahogy oldalra pillantottak egymásra, próbálták kitalálni, ki volt tökös, hogy ezt kimondja. Természetesen Landon volt az, a harcművészeti képzettségével és a rejtett fegyvertartási engedélyével. "Pedig nem gyerek" - mondta, és megvakarta az állát. "Idősebb, mint Halley, igaz?"

"Halley pedig gyerek" - mondtam összeszorított fogakkal.

"Persze, nekünk gyerek" - lépett közbe Garrett. "De jogilag, úgy értem, huszonegy éves. Hány éves Lily?"

"Huszonhárom." A szótagok alig szöktek ki az állkapcsom összeszorított száján keresztül.

Újabb hosszú szünet. Dominic ezúttal közelebb lépett. "Amikor huszonhárom éves voltál, volt egy négyéves gyereked."

Én pedig hat számjegyű összeget húztam. De az más volt. Gyorsan fel kellett nőnöm, amikor Kim azzal a pozitív terhességi teszttel jött hozzám. Ehhez minden barátomat hátra kellett hagynom, mert ők még mindig a főiskolán baszakodtak, amikor én már hajnali háromkor üvegeket melegítettem és tizenhét órás napokat dolgoztam. Én huszonhárom évesen és Lily huszonhárom évesen egy világ választotta el egymástól.

Túl nehéz volt megmagyarázni, ezért csak annyit mondtam: "Ez más".

"Kétségtelenül" - mondta Julian simán. "De mi csak azt mondjuk..."

"Hát ne tedd" - vágtam közbe. "Nem számít, hány éves. Ő Halley barátja, szóval ő tabu. És ez mindannyiótokra vonatkozik." Összeszűkítettem a szemem, és a tekintetemet sorban mindegyikükre ráirányítottam.

Garrett ártatlanul feltartotta a kezét. Landon halálra vált pillantást vetett rám, amiből kiderült, hogy bármit megtehet, amit csak akar. Julian megvonta a vállát, mintha nem számítana neki sem így, sem úgy. Dominic egy pillanattal tovább nézett rám, mintha azt próbálná kitalálni, mit nem mondok. Még egy pillanatig bámultam rá.

"Oké - mondta végül. "Őt tilos meglátogatni."

Mindegyikük bólintott, még Landon is. A mellkasom körüli feszültség sávja enyhén meglazult. Észre sem vettem, hogy megmerevedtem, de az ingerültség még mindig lüktetett bennem. Tudtam, hogy a barátaim megtartják a szavukat - távol tartják a kezüket Lilytől.

Most már csak arról kellett meggyőződnöm, hogy én is távol tudom tartani az enyémet.