Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 17. fejezet


 

17



CON


Maureen írt nekem egy sms-t, amikor épp boldogságórán voltam.

Futár érkezett egy csomaggal. Szerződés(?). Lily-t küldte el veled. Az asztalodon lesz.

"Valami baj van?" Landon éleselméjűen kérdezte, látva, hogy megváltozik az arckifejezésem.

"Semmi." Visszatoltam a telefonomat a zsebembe, és felvettem a sörömet. Próbáltam figyelni arra, amit Dominic mondott, de az elmémet eltorzította Lily képe a helyemen. Feszítve kellett tartanom az izmaimat, hogy ne pattanjanak működésbe, és ne vigyenek haza, hogy elfogjam őt. Nagyon, nagyon nagy ostobaság lett volna megpróbálni.

Lehajtottam a sörömet.

Vagy talán haza kellett volna mennem, és meggyőződnöm róla, hogy egyértelműen megértette, hogy soha többé nem jöhet vissza. Nem érdekelt, ha maga az Isten parancsolta volna neki, hogy hozzám tegyen be valamit, jobb, ha a kibaszott portásnál hagyja.

Aztán eszembe jutott, hogy néhány napja az otthoni számítógépemen felhúztam az Instagram-oldalát. Baszd meg! Lezártam valaha is? Volt egyáltalán rá esély, hogy megnézi a gépemet? Az otthoni gépem nem volt jelszóval védve. Ezt a mulasztást azonnal kijavítom.

"Mennem kell - mondtam hirtelen, beleszólva Dominic történetébe. Annak az esélye, hogy Lily felébreszti a számítógépemet, és az Instagram-profilja még mindig fent van a képernyőn, körülbelül olyan csekély volt, mint az anorexiás modell, aki rúzst árul a szemközti óriásplakáton, de mégsem vállalhattam a kockázatot.

Dominic búcsúzóul bólintott, és rögtön bele is vágott a történetébe. Dominicot nem sok minden tudta megállítani, amikor lendületben volt. A többiek gyorsan elbúcsúztak, és visszatértek a hallgatósághoz - mindannyian, kivéve Landont, aki értetlenül nézett rám.

"Mi az?" Kérdeztem, és jeleztem a csaposnak a számlát.

"Hirtelen nagyon sietsz."

"Mi a baj ezzel?"

Megvonta a vállát, mintha arra várt volna, hogy válaszoljak erre a kérdésre. Tudta, hogy ennek valami köze van Lilyhez. Úgy tűnt, Landon mindig tudta az ilyen szarságokat. Ezért volt olyan jó biztonsági szakértő. Be tudott hatolni az emberek fejébe.

De én nem akartam, hogy a fejemben legyen, most nem. Olyan dolgok voltak benne, amiket még a legjobb barátaimnak sem engedhettem meg, hogy lássanak.

"Néhányunknak meg kell élnie a megélhetésért" - hárítottam. "Most érkezett egy nagy szerződés, és el kell intéznem, mielőtt a színésznőnek eszébe jutna még valami, amit kérhetne."

"Szóval egy igényes nő?" Landon megkérdezte, jól tudva, hogy csak hülyítem. Túlmagyaráztam magam, amin ő mindig fennakadt.

"Pontosan." Aláírtam a hitelkártya bizonylatot, és távoztam, mielőtt Landon folytatni tudta volna a kérdezősködését.

Rekordidő alatt értem vissza a lakásomra. Amikor odaértem, a tekintetem óvatosan végigpásztázta az előcsarnokot, hátha látom Lilyt. Elszalasztottam volna? Talán épp kifelé tartott? Hogyan adjam át nyilvánosan az üzenetet, amit neki szántam? Mi volt a társadalmilag elfogadható módja annak, hogy azt mondjam, maradj távol, mielőtt olyat teszek, amit mindketten megbánnánk?

Nem kellett aggódnom emiatt. Nem volt az előcsarnokban, és a liftben sem volt, amikor az megérkezett. Ez azt jelentette, hogy vagy teleportálhatott, vagy még mindig a lakosztályomban volt. A gondolat, hogy a helyiségemben van, olyan érzelmeket keltett bennem, amelyeket nem akartam azonosítani. Legalábbis addig nem, amíg vissza nem tértem a zuhany alá.

Amikor kiléptem a liftből a legfelső emeleten, tudtam, hogy ott van. Éreztem őt. Csendben haladtam a tetőtéri lakásban. Sem a nappaliban, sem a konyhában nem találtam. Aztán megláttam őt. Majdnem meg sem lepődtem, amikor ott találtam, ahol a legkevésbé sem kellett volna lennie, a hálószobámból kilépve, gyors és lopakodó mozdulatokkal. De nem elég gyorsan.

Amikor meglátott, úgy ejtette le a kilincset, mintha bizonyíték lenne.

"Csak a fürdőszobát kerestem - dadogta.

Gyönyörűen hazudott és lopakodott. A bűntudattól kipirult az arca, a szeme pedig tágra nyílt. A mellkasa zavartan emelkedett és süllyedt.

Előre léptem, szándékosan hátrébb szorítottam. Aztán magam is kinyitottam az ajtót, és benéztem. A helyén volt minden, de a lány mégis megzavarta. Megzavart engem.

"Azért jöttem vissza, hogy megmondjam, maradj távol a helyemtől, baszd meg" - mondtam, szinte magamban.

"Kíváncsi voltam" - suttogta Lily, feladva a látszatot.

A kezem megfeszült a kilincsen. "Távol kellett volna maradnod, Lily. Tényleg kellett volna."

"Nem tudtam."

Feladva a színlelést, óvatosan, könnyedén megérintette a karomat. Hetek óta felgyülemlett frusztráció csordogált az ereimben. Nem tudtam többé visszatartani magam. Jobban akartam őt, mint valaha is akartam bármelyik nőt az életemben, és ő most engedélyt adott rá. Bassza meg az összes többi.

Keményen kinyitottam az ajtót. Lily meglepetten felugrott, és még egy lépést hátrált.

"Ó, dehogyis." Magamhoz rántottam, egyik karomat a dereka köré tekertem, hogy a teste hosszában az enyémhez simuljon. A szabad kezemet a hajába túrtam, és hátrahúztam a fejét, hogy lenézhessek az arcába. Meg kellett győződnöm róla, hogy megértette a szabályokat, amikre vállalkozott.

"Meg akarlak dugni" - mondtam, minden gyengédséget kiszorítva a hangomból. "De ez minden, ami lehet. Nem lehetek a barátod."

"Ki mondta, hogy azt akarom, hogy az legyél?" Lily lázadóan kérdezte. "Sok barátom volt már, Con. Te nem éppen olyan vagy, akit haza tudnék vinni."

A szorításom ösztönösen megfeszült a sok fiúbarátról szóló résznél. "El fogom felejtetni veled mindegyiket" - káromkodtam, és a száját az enyémmel összenyomtam.

A düh és a vágy mérgező és mámorító kombinációt alkotott. Hátráltattam a hálószobámba, de ahelyett, hogy visszakísértem volna az ágyamhoz, a falnak löktem, és folytattam a támadást a száján. Tudatni akartam vele, hogy ez nem lesz romantikus. Nem lesz gyertyafény és rózsák.

Meglepetésemre nem próbált enyhíteni a csókon. Megkönnyebbülésemre és csalódottságomra ő sem lökött el, és nem nevezett seggfejnek. Ehelyett úgy tűnt, élvezte a brutalitást, karjait a nyakam köré fonta, és készséges fiatal testét még többre kínálta. Az egyik régebbi ruháját viselte, az egyik olyan sodró, áttetsző ruhát, amin a napfény egyenesen átvágott. Felhúztam a szegélyéről, felnyomtam a derekára, és a testünk közé szorítottam az anyagot. Zihált, amikor a kezemet a bugyijába csúsztattam. Már forró és nedves volt, gyakorlatilag csöpögött az ujjaimra. Egy részem legszívesebben most rögtön a padlóra taszította volna, és belecsúsztam volna. Készen állt rá.

De nem tudtam volna uralkodni magamon. Beleütném magam, és öt perc múlva vége lenne. Ez nem működött nálam. Ha már a pokolba kerülök, nem akartam sietni, hogy odaérjek.

"Con" - nyögte Lily, amikor egy ujjamat a csúszós, bársonyos dobozába csúsztattam. Lenéztem rá, miközben újabb ujjat pumpáltam bele. A szemei a kéjtől nehézkesen hunyorogtak, fókuszálatlanok voltak. Karjait még mindig a nyakam köré kulcsolta, de ujjai lazán összekulcsolódtak. Volt egy olyan érzésem, hogy a testemnek az övéhez való nyomása tartotta fent.

"Mesélj most azokról a volt barátokról" - gúnyolódtam halkan. "Volt köztük olyan, aki miatt így érezted magad?"

Megrázta a fejét, a mozdulat lomha volt. Erősen ráharapott az alsó ajkára, és a feje hátraesett, amikor megtaláltam a csiklója érzékeny csücskét, és megcsipkedtem.

"Mondd el, mit akarsz, Lily." Közelebb hajoltam, hogy megcsípjem a fülcimpáját.

"Téged akarlak" - suttogta.

"Mit akarsz tőlem?" Rá akartam venni, hogy kimondja. Ő sodort minket idáig. Neki kellett végigcsinálnia.

"Azt akarom, hogy..." A szeme lassan kinyílt. Még mindig fogdostam, és láttam kék tekintetén a növekvő vágy elviselhetetlen feszültségét. "- Azt akarom, hogy bennem legyél."

"Benned vagyok." Belenyomtam egy harmadik ujjat is, hogy bizonyítsam a lényeget. Istenem, de feszes volt. Úgy szorította volna a farkamat, mint egy bilincset. Alig vártam.

A teste megremegett, a szemei ismét lehunytak. "Tudod, mire gondolok."

"Nem." Elhallgattam, visszahúzódtam. "Ne viselkedj úgy, mint egy félénk egyetemista lány, Lily. Mondd el pontosan, mit akarsz, vagy menj haza a pokolba."

A szemei kikerekedtek. Ugyanazt a kétségbeesést láttam, amit én éreztem a mélyén. Ha kellett, elküldtem volna, de volt egy olyan érzésem, hogy nem fogom.

"Azt akarom, hogy a..." - az arca még mélyebben kipirult - "-farkad a számban legyen".

Már készen álltam, de most minden vér lefelé áramlott, így szédültem és fájdalmasan kemény lettem. Csak egy lépést tudtam hátrálni, amikor lecsúszott a testemen a térdére, és felnézett rám, megragadta a férfiasságomat, ahogy azt a múltkor elképzeltem.

"Lily" - nyögtem, a falnak támaszkodva, hogy ne csapódjon előre a csípőm, amikor óvatosan végigcsúsztatta az ajkait a hegyemen.

Szinte óvatosan billegett fel és le. "Még soha nem csináltam ilyet" - suttogta.

Egy jobb ember már akkor véget vetett volna a dolognak. Én nem voltam az a férfi. Gyengéden a tarkójára tettem a kezem, és fel-le irányítottam. Már majdnem profik is leszoptak, de semmi sem volt még olyan jó érzés, mint ahogy Lily nyelve finoman kavargott a tengelyem körül, a kezei pedig a csípőm két oldalán voltak. Lehunytam a szemem, és élveztem a látványt. Aztán, amikor már nem bírtam tovább, visszahúztam.

Bizonytalanul nézett fel rám.

A lábához húztam, és lehúztam a hátán végigfutó cipzárt. A ruhája úgy hullott le róla, mint egy virág a szirmaitól, és két csipkefoszlányt hagyott rajta, amiről tudtam, hogy egy percig sem bírja tovább.

"Menjünk" - motyogtam, és az ágyhoz vezettem.