Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 13. fejezet

 

13



CON


A karjaimban elgyengült, a lélegzete remegett. Szemei most az egyszer nem a meglepetéstől voltak tágra nyíltak, hanem inkább csukott szemmel vártak. Ott helyben elkaphattam volna, és ezt mindketten tudtuk. Kísérletképpen meghajlítottam az ujjaimat, elképzeltem, ahogy a fal stukkófalához nyomom, és a dereka köré tolom azt a gyenge fekete anyagot. Felemelném, egyik kezemmel eltakarnám a száját, és beléje rohannék.

Mindent láttam.

Beleértve azt is, ami utána következett.

Undorodva magamtól, ellöktem magamtól, mielőtt valóra válthattam volna a fantáziámat. "Maradj távol tőlem, Lily" - morogtam, és az árnyékban maradtam, még akkor is, amikor visszabotorkált az utcai lámpák közé. "Vagy visszaküldelek Ohióba, ahová tartozol."

A tekintete összeszűkült, csillogott. A szája, amely feldagadt a klubban korábban adott véraláfutásos csókomtól, a hangomban hallható gonoszságra tátva maradt. Mondani akart valamit, de biztosan jobb belátásra tért, mert hirtelen elfordult, és gyakorlatilag végigrohant az utcán. Ökölbe szorított kézzel figyeltem, ahogy átkel az utcán, és a társasház főbejáratához siet. Hátranézett, amikor elérte az előcsarnokból kiáradó fényt, egyik kezét az ajtóra tette. Nem látott engem, aki még mindig az árnyékban álltam, de tudta, hogy ott vagyok. Figyeltem őt.

Minden önuralmamra szükség volt, amit az évek során felhalmoztam, hogy ne menjek utána. Még jobban visszaléptem az árnyékba, és megvártam, hogy bemenjen.

Amikor végre megtette, elindultam a kocsim felé. Düh és frusztrált kéjvágy lobbant fel bennem. Szoros menekülés volt, vagy óriási hiba, vagy mindkettő. Ha hiba volt, akkor vissza akartam menni és végigcsinálni. Tényleg elbaszni a dolgokat. Miért ne, ha úgyis szarul fogom érezni magam miatta? De egy nagyon-nagyon kis részem megőrizte a józan eszem egy darabkáját. Emlékeztem, hogy Lily nem csak azért nem volt tiltott terület, mert az ügynökségem alkalmazottja volt, hanem Halley legjobb barátnője. Ha megdugnám őt, az a végén engem is megdugna. A Me Too mozgalom és a lányom mellett mindent elveszítenék, amiért dolgoztam, ha ez kiderülne.

A hideg futkosott a gallérom alatt, amikor rájöttem, milyen könnyen kiderülhetett volna. Hála Istennek, hogy voltak lányok a bárban. Ha a fényképezőgépük vakuja nem rázott volna ki a kábulatból, csak Isten tudja, mit tettem volna Lilyvel egy nyilvános helyen. Egy másik Walker ügynökségi alkalmazottal az épületben. Savanyú pocsolya képződött a gyomromban, amikor erre gondoltam. Még mindig volt rá esély, hogy Victoria látott minket. Ha látott volna, elmondta volna az egész Márkafejlesztésnek. Úgy terjedne az egész ügynökségen, mint egy vírus. Ha ez így volt, hétfőre az ügyvezető asszisztensemre hárult volna az a nemkívánatos feladat, hogy beszámoljon nekem a pletykáról.

Hamarosan rájöttem volna.

Aznap éjjel nem aludtam, és a következő kettőn sem. Valahányszor lehunytam a szemem, mindig Lily arcát láttam újra. Éreztem őt a karjaimban. A teste az enyémhez simult, az ajkai készségesen szétnyíltak az enyém alatt. Nem tudtam, hogy jobb vagy rosszabb-e a tudat, hogy ha kimondom a szót, az egész teste az enyém alatt lehet.

A harmadik éjszakán olyat tettem, amiről azt hittem, hogy soha nem teszem meg. Beléptem a The Walker Agency Instagram-fiókjába, elmentem Halley oldalára, és megtaláltam Lily fiókját. Privát volt, de láthattam a profilképét. Egy olyan helyen ült, amiről felismertem, hogy a főiskolai kampuszának keleti gyepén, hátradőlve a karjaira támaszkodva, a lábait csupaszon, egy olyan rövidre vágott farmeralsóban, hogy látni lehetett a feneke ívét. Szélesen mosolygott, napszemüvegét a feje tetejére tolta, szemei a fotósra csillogtak.

A zsigeri vágy, hogy én legyek az, aki Lily fölött áll, a tökömnél fogva ragadott meg. De nem valami nyílt mezőn. Azt akartam, hogy az ágyamban feküdjön, hátradőljön a karján, és mosolyogjon rám, ahogy fölötte állok. Széttolnám a térdét, lerántanám a csípőjéről azt a farmer rövidnadrágot, végig a lába hosszában, a bokáján.

Hátradőltem a székemben, és kigomboltam a sliccemet. Hosszú idő telt el azóta, hogy magamra kellett vigyáznom, de most nem volt más lehetőség. Lilyt nem kaphattam meg, és nem akartam, hogy helyettesítsen. Bámultam a képét, és elképzeltem, ahogy a keze a kagylórózsaszín körmeivel a tengelyem köré tekeredik, és lassan rángatja fel és le. Elképzeltem, milyen érzés lenne az ajkai érzése, ahogy átveszi a helyüket, kék szemei még mindig tágra nyíltak, és az enyémbe néznek.

Ehhez a képhez a zuhanyzóba kellett mennem. A forró vízsugár a vállamra csapott, miközben egyik kezemmel a falnak támasztottam magam, a másikkal pedig befejeztem magam. Lily arca lenyomódott a lehunyt szemhéjam hátulján. Képzeletemben minden létező módon elvettem őt, és ő még többért könyörgött nekem.

Sokáig tartott, mire elaludtam azon az éjszakán.

Amikor hétfő reggel az ég kint világosodni kezdett, és egy óra alatt mély indigókékből ködös kék szürkévé változott, szarul éreztem magam. A fejem zúgott az alváshiánytól, és fizikailag olyan fáradt voltam, mintha egész éjjel gyalogosan kergettem volna Lilyt, nem csak gondolatban. Újabb zuhanyt vettem - ezúttal hideget -, hogy felébredjek, és hogy elűzzem a lappangó vágyat, amely az ágyékomban rángatott, amikor rá gondoltam. Felébresztett, de semmit sem tett azért, hogy elűzze őt. Vagy javított a hangulatomon.

Munkába menet elmentem Landon irodájába, hogy megtudjam, mi a helyzet Kimmel. A magánnyomozó, akit követett, sehol sem volt. Nem tudtam, hogy azért, mert feladta, vagy azért, mert felbérelt valakit, aki diszkrétebb. Reméltem, hogy az előbbi.

"Úgy tűnik, még mindig megtartja őket" - mondta Landon, amikor megemlítettem. "És még ki is fizetett nekik valamennyit abból, amivel tartozik nekik."

"De nem az egészet?"

Megrázta a fejét, én pedig megkönnyebbülten felsóhajtottam. A magánnyomozó nem volt itt tegnap este, hogy Lilyvel lásson, ebben biztos voltam. Ha ott lett volna, lehúzta volna az ablakot, hogy gratuláljon nekem. Csinált volna egy vakító vakuval egy képet, aztán nevetett volna rajta.

Landon a számítógép monitorja fölött tanulmányozott engem. "Hirtelen van valami rejtegetnivalód?"

A hangja gondosan semleges volt, de tudtam, mire céloz. "Nem dugom a lányt, ha erre gondolsz" - mondtam egyenesen.

" Ez volt az" - mondta Landon. "És jó. Maradjon is így. Az utolsó dolog, amit szeretnél, hogy Kim képet kapjon a farkadról a lányod legjobb barátnőjében. Ezzel a nő a hatalmába kerítene téged."

Összeszorítottam az orrnyergemet, a hüvelyk- és mutatóujjamat mélyen a fájdalmasan kiszáradt könnycsatornáimba fúrva. "Még nyolc hónap, és végeztem vele."

"Anyagilag igen" - értett egyet Landon óvatosan.

"Megyek és rendezek egy bulit. Egy kibaszott temetést."

Landon szája sarka halvány mosolyra húzódott. "Bár valójában nem fog meghalni, haver. Még látni fogod őt Halley ballagásán. Az esküvőjén. Lesznek közös unokáitok. Emlékezz erre, mielőtt a sírján táncolsz."

A várakozásom elszállt. Elvontan tudtam, hogy Kim mindig az életem része lesz, de a részletekre nem gondoltam. Önző módon azt kívántam, nem először, hogy bárcsak szar anya lett volna, ahelyett, hogy csak egy alantas anya lett volna. Olyan, aki fogta volna az egyösszegű összeget, és elutazott volna Bora Borára, hogy soha többé ne is gondoljon a lányára. A baj csak az volt, hogy Kim éppen elég jó anya volt ahhoz, hogy Halley szeresse, és így életem végéig hozzá voltam láncolva. "Legalább adj valamit, amivel eltemethetem" - mondtam Landonnak. "Kivel kefél, és kit kefél?"

Landon végigfutott azon, amit a magánnyomozója szerzett róla. Semmi olyan nem volt, ami meglepett volna. Kapcsolatban állt egy befektetési bankárral, és beperelt egy üdülőhelyi ruházati céget, amely bónuszt ígért neki minden alkalommal, amikor olyan képet posztolt a ruhájukban, amely több mint ezer lájkot kapott.

"Mi ő, most már egy kibaszott influencer?" kérdeztem hitetlenkedve. "Nem túl öreg már?"

"A harminckilenc az új tizenkilenc" - mondta Landon, és nevetést csalt ki belőlem.

"Ez a cég szlogenje a kampányához" - mondta szárazon, és elfordította a monitorját, hogy láthassam a promót. Érdeklődve pillantottam rá. Kim gyönyörű volt, mint mindig, ha mégoly légfrissítve is. Bár hálás voltam, hogy Halley az én családomra ütött. Így könnyebb volt elfelejteni az anyja létezését. Legalábbis akkor, amikor nem kellett fizetnem egy magánnyomozónak, hogy távol tartsa a pénzsóvár kezeit.

"Ha márkákat és befektetési bankárokat szerez, akkor mit akar tőlem?" Kérdeztem, miközben az üdülőhelyi ruházati cég nevére pillantottam. Egy felemelkedőben lévő, középszintű cég volt. Elképzeltem, hogy tisztességesen megfizetik a befolyásolóikat.

"Ismered Kimet. Drága ízlése van. És a befektetési bankárja nem fogja megvenni a tehenet. Nem, amikor a város számos más, fiatalabb tehenétől is kap tejet."

Felfelé forgattam a szemem. "Kérlek, mondd, hogy nem úgy mutatta be ezt a seggfejet Halleynek, mint a leendő mostohaapját."

Landon ismét elfordította a monitort, és egy képet láttam, amelyen Kim, Halley és egy dörzsölt külsejű, Saville Row-öltönyös fickó sétált ki egy étteremből. Fiatalnak, simulékonynak és pimasznak tűnt. Rögtön megutáltam.

Az ajkam begörbült. "Hány éves?"

Landon sötét szemöldöke fokozatosan emelkedett. "Idősebb, mint Lily, és gazdagabb, mint te."

"Baszd meg." Frusztráltan felálltam, és az ablakhoz sétáltam. "Leszarom, hogy Kim kivel kefél, vagy hogy mennyi pénze van. Sosem lesz elég neki. Kell valami, amit a markomban tarthatok."

"Próbálkozom."

"Nem olyasmit, amit te kreálsz" - figyelmeztettem.

Az ablakban láttam, ahogy elmosódott, vizes tükörképe megrázza a fejét. "Nem. Ismerem a szabályokat."

Megroppantottam az ujjaimat, és azt kívántam, bárcsak Landonnak lenne egy bokszzsák az irodájában. "Gondolod, hogy van valami?"

Hosszú szünet következett. Nem fordultam meg, hogy megnézzem, hallotta-e, amit mondtam. Amikor kényes információkról volt szó, Landon mindig gondosan megválogatta a szavait, egyiket a másik elé helyezve, mint egy kötéltáncos a kötélen. "Nem tudom" - mondta végül. "Régen Kim mindig képes volt néhány sötét titokra. Mostanában azonban semmi sem bújik elő az árnyékból. Ha nincs ott semmi, akkor biztos vagy benne..."

Megráztam a fejem, és ő nem vette a fáradtságot, hogy befejezze a mondatot. Ha Kim jogosan baszott volna el valamit, amit általában el szokott, akkor kíméletlenül bevetném. De nem kockáztathattam meg, hogy felültessem. Ha Halley valaha is rájönne, sosem bocsátaná meg nekem.

És a megbocsáthatatlan dolgok listája, amin gondolkodtam, már így is elég hosszú volt.