Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 10. Fejezet

 


10


Quinn


Lukabo lépkedett.És llépkedett. És még többet lépkedett. Néhány másodpercenként ellenőrizte a csuklóján lévő idegen kütyüt, mintha hívásra várna. Vagy üzenetet. Akárhogy is hívták ezek az idegenek.

Most már nem fájt annyira a fejem, ami jó volt. A fogvatartóm nem mondott semmi mást az első beszélgetésünk óta, ami - megnéztem a csuklómon lévő finom aranyórát - majdnem három órája történt.

Belefáradtam az ücsörgésbe és a fal bámulásába. Vagy őt. Vagy a lábamat. Vagy a furcsa, csavarozott fémmennyezetet. A szoba kisebb volt, mint a hálószobám, ami azt jelentette, hogy Lukabónak három lépésenként meg kellett fordulnia.

Ha az egész helyzet nem lett volna olyan átkozottul ijesztő, hosszú lábai ide-oda mozgása a pici térben vicces lett volna.

Sajnos minél tovább ültem itt, annál inkább rájöttem, hogy pontosan milyen szörnyű helyzetben vagyok.

Először is, elrabolt egy idegen bűnöző, aki bosszút akart állni a családtagjai haláláért. Mint valami maffiakirály.

Másodszor, egy űrállomáson voltam. A világűrben. A világűrben. Űrben. Még ha meg is szöknék, hogyan jutnék haza? Nem mintha tudtam volna fuvart szerezni vagy stoppolni. Hogy fog Bahre megtalálni?

Harmadszor, éhes voltam, szomjas, és ha nem jutok ki innen hamarosan, akkor leégetem magam, mert amennyire meg tudtam állapítani, ezen az állomáson nem volt vécé. Legalábbis itt nem.

Lukabo végigsimított a haján. Kár, hogy ilyen gonosz volt. Nem volt rossz ránézni. Túlságosan is csinos volt. Mint Jeff Randall. Kívülről gyönyörű, belülről romlott.

"Meddig leszünk itt?" Kérdeztem.

"Maradj csendben, nőstény."

Nem. Ez nem fog megtörténni. "Éhes vagyok. Szomjas vagyok. És ha nem akarsz itt rendetlenséget, használnom kell a mosdót."

"Létesítményeket?" Szembefordult velem. Ráncolta a homlokát.

"Tudod. A testi hulladék."

Megrándult. "Kibaszott primitív. Az istenek legyenek átkozottak. Mi a faszért akar téged a Cerberus?"

Tényleg azt várta, hogy válaszoljak? Nem voltam benne biztos. És a Cerberus? Mint a mitológiai háromfejű kutya? Ismertem a görög mitológiát, és egyetlen könyv vagy tanár sem említett egyetlen egyszer sem földönkívülieket vagy világűrt. Nem. Egyszer sem.

Lukabo előrelépett, és durva ujjaival megragadta az állam, arra kényszerítve, hogy felnézzek rá. "Nem számít, ugye? Maga a Cerberus fizet érted, annyit, hogy egy új világba helyezzen."

Mielőtt eldönthettem volna, mit tegyek ezután, a csuklóján lévő izé, amit ellenőrzött, pingáló hangot adott ki. Egyszerre lenézett, elengedett, majd káromkodott.

"Bassza meg. Már jön is. Tudtam, hogy el fog jönni érted."

A szívem kétszeres sebességgel ugrált. "Bahre? Itt van? Jön? Honnan tudod?"

Lukabo felnevetett, és a hangtól megborzongott a bőröm. "Nem csak Helionnak vannak kémei."

Ki a fene volt Helion?

Lukabo tarkónál fogva megragadott, és a mögötte lévő kis szoba sarkába lökött. Nem láttam a brutális állat háta mögül, de visszatartottam a lélegzetem, amikor megnyomott egy gombot, és egy nagy, vastag fal csúszott előre, mint egy pajzs. Az elválasztó hátuljához valamilyen nagyon nagy űrfegyver volt erősítve. Csípőtől combig akkora, mint a lábam.

"Kibaszott Atlan" - vicsorgott. "Ezt nem fogja tudni kikerülni."

"Hé!" Megpróbáltam ellökni magamtól. "Mit csinálsz?"

Lukabo visszalökött, és a fejem a falnak csapódott. A fejfájásom, egy tompa lüktetés, újra életre kelt, ahogy megbotlottam és elvesztettem a talajt. Seggfej.

Az idegen felemelte az űrfegyvert a mozgatható fal tetejére, és úgy kuporodott le, mintha egy bunkerben lennénk. Nem vett rólam tudomást, amit nem volt nehéz elképzelni. Fele akkora voltam, mint ő, fegyvertelen és...

Nem, nem fegyvertelen. Lassan leérve lecsúsztattam a cipőt a jobb lábamról. Szorosan megragadva a cipőt, éles sarokkal kifelé, csendben maradtam, ahogy ő akarta.

A kis szoba ajtaja kinyílt.

Lukabo válla megfeszült, és arra gondoltam, hogy arra készül, hogy lelője Bahre-t a szörnyfegyverrel.

Felemelve a cipőmet, olyan erősen lendítettem a magassarkúm tüskés végét, ahogy csak tudtam.

Bahre felüvöltött, ahogy beugrott a szobába. Lukabo felsikoltott, a sarkam a vállába fúródott. A hatalmas űrfegyver elsült, és tiszta lyukat robbantott az ajtó melletti falba. Az újonnan keletkezett téren keresztül láthattam a külső folyosót. Megpróbálta elpárologtatni Bahre-t.

Hülye.

Éppen a bal cipőmért nyúltam, amikor Lukabo testét átemelték a falon, és átdobták a szobán.

" Védd meg!" Bahre hangja határozott volt, de ezt a hangot még sosem hallottam. Nem kérdeztem, amikor Tane elém állt, és nagy mellkasa eltakarta a kilátásomat arra, amit Bahre csinált a görénnyel, aki elrabolt engem.

Reméltem, hogy csúnya dolog volt. Halálos. Annyira elegem volt már abból, hogy a férfiak megpróbálnak terrorizálni, megfélemlíteni, fenyegetni. Manipulálni engem. Végeztem.

Azt kívántam, bárcsak lett volna esélyem leszúrni azt a bunkót a másik cipőmmel, és a másik oldalon is hasonló lyukat ütni rajta.

"A golyóira kellett volna mennem." Motyogtam magamban a felismerést, de Tane meghallotta, és kuncogott.

"Jól csinálta, hölgyem. Hadd kísérjem ki ebből a szobából." Ellenálltam, mert Bahre mellett akartam maradni. Ő bizonyára megérezte ezt, mert így szólt: "A társad mindjárt csatlakozik hozzánk a folyosón. Nem foglak elvenni tőle."

A szavaira megnyugodtam. Ismertem őt a Földről. Jó ember volt. "Oké."

Gyengéden megfogta a karomat, és az ajtó felé vezetett. El kellett mennem egy szigorú tekintetű Prillon mellett - csak azért tudtam, hogy Prillon, mert olvastam a különböző idegen fajokról, bár abban nem volt szó a Hyperion hibridekről -, és két másik férfi mellett, akik nagydarab embereknek tűntek, de gyorsabban mozogtak, mint ahogy követni tudtam volna őket. Az egyik pillanatban még kint voltak a folyosón, a következőben már köztem és a szoba között álltak, ahol voltam.

Bármit is csinált a társam, ők tényleg nem akarták, hogy lássam.

Rájöttem, hogy én sem akarom látni. Bahre elintézte volna azt a görényt, és ez nekem elég volt.

A Prillon átnyújtott Tane-nak egy pálcát, amiben kékesen izzó fény volt. Tane elém tartotta. "Egy ReGen pálca, amit eléd teszek, hogy biztosítsam, hogy meggyógyulsz minden bajtól."

"Nem sérültem meg" - mondtam neki.

"Szabad?" - kérdezte, vagy nem hitt nekem, vagy meg akart győződni róla, hogy jól vagyok.

Bólintottam.

Tane lassú pontossággal meglengette előttem a pálcát. Pár perccel később Bahre előbukkant.

"Nem esett baja" - mondta Tane. Rányomta a hüvelykujját a pálcára, és az izzás megszűnt. "Volt egy kisebb seb a füle mögött, ahol egy NPU-t helyeztek be. A pálca begyógyította a behelyezés helyét."

Bahre bólintott, és elfoglalta a helyét. Atlan a mellkasához szorított, és én belekapaszkodtam, a sokk és a nyugalom elhagyott most, hogy itt volt, és átölelt. Most, hogy biztonságban voltam.

"Bahre." Lélegeztem be őt. Éreztem a melegét, hatalmas testének kemény izmait.

"Nem hagylak el többé, társam." A karjába emelt, és a mellkasához szorított.

"Tudok járni."

"Az egyik lábad csupasz. Nem hagyom, hogy bármelyik részed is megérintse ezt a mocskos folyosót."

"Rendben." Egyetértettem. Megdöbbenve vettem észre, hogy komolyan gondolom. Az egészet. Nem mozdultam el mellőle. Hagyni, hogy úgy cipeljen, mintha egy bajba jutott kislány lennék. Az én szörnyetegem eljött értem, és megölte azt a félelmetesen szép szörnyeteget, aki úgy akart eladni, mint egy darab vagyontárgyat.

Bahre lehajolt, és csókot nyomott a fejemre. Abban a pillanatban felsírtam, ahogy az ajkai hozzám értek. Tudtam, hogy értem fog jönni. A lelkem mélyén az, hogy ő mentett meg, volt az a remény, amibe kapaszkodtam, hogy összetartsam. Az a vámpír idegen görény ijesztő volt. Annak ellenére, hogy nem ért hozzám azon kívül, hogy azt a fura pöttyöt a ruhámra tette, majd a sarokba lökött. A szándékai, az élet hidegvérű semmibevétele, ez volt az, ami a legmélyéig megrémített.

A szörnyetegem vitt, és felmentünk egy lifttel - éreztem a mozgást -, majd kiléptünk, aztán egy újabb folyosót követtünk, mielőtt Bahre egy olyan területre vezetett, amelyet csak úgy lehetett leírni, mint egy penthouse-t az űrben. Óvatosan talpra állított, én pedig gyorsan igénybe vettem a mosdót, lemostam a kezemről az idegen vámpír vérét, és vizet fröcsköltem az arcomra. Megszúrtam egy idegent a magas sarkú, hegyes cipőmmel.

Valamiért az egész helyzet abszurditása arra késztetett, hogy vagy a földre feküdjek és zokogjak, vagy hisztérikus nevetésben törjek ki. Egyikre sem voltam hajlandó. És Bahre várt rám.

Kiléptem a kis fürdőszobából, és Bahre belépett mögöttem. Talán ugyanannak a görénynek a vérét mosta le a saját bőréről. Kissé megdöbbenve vettem észre, hogy nem érdekel, hogy Bahre megölte azt az idegent. Valójában megkönnyebbültem. Ha valaki úgy három évvel ezelőtt elintézte volna Jeff Randallt, más lett volna az életem. De akkor nem lettem volna Floridában, és nem találkoztam volna Bahre-vel.

Nem akartam túlságosan belemélyedni a múltam pszichológiájába, inkább sétáltam, hogy csodálkozva bámuljam a kilátást. Voltak ablakok, valódi ablakok - talán paravánok, nem voltam benne biztos -, de odakint csillagok voltak. Bolygók. Kavargó galaxisok és hajók, amelyek a hatalmas űrállomás felé és elől mozogtak, amit láttam. Mindet láttam, mint valami sci-fi filmben.

A világűrben voltam.

Az a bunkó, akit nem akarok megnevezni, azt mondta, hogy egy űrállomáson vagyunk. Azonban az, hogy azt mondták, miközben egy apró, fémfalú, pajta méretű szobában ültem, és hogy csillagokat és mozgó űrhajókat láttam az ablakon kívül, két nagyon különböző dolog volt.

"Hol vagyunk?" Kérdeztem, és körülnéztem, amikor hallottam, hogy Bahre megmozdul mögöttem. A falakat puha szövet borította, és feltételeztem, hogy alatta az űrhajó fémje volt. A lábam alatt buja szőnyeg volt, és egy nagy, pompás ágy, ágyneművel terítve, amely, amikor odahajoltam, hogy megérintsem, puha volt, mint a legfinomabb selyem. A többi berendezési tárgy, egy kis kanapé és egy szék, valamint több, szétszórtan elhelyezett kis asztalka is jó minőségűnek tűnt. Volt szemem a részletekhez, és ez a hely bűzlött a pénztől.

" Biztonságban."