Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 11. Fejezet

 


11


Quinn


Bahre tekintete végigsiklott rajtam, ahogy lehajolt, levette a maradék cipőmet, és elfelejtve a padlóra dobta.

"Ez itt a Zenith szállítóállomás. A koalíciós űr 436-os szektorában vagyunk. Kijelölt szálláson vagyunk, amíg itt vagyunk. Nem fognak minket zavarni."

Nem tudtam megállni, hogy az izgalom és a félelem borzongása ne száguldjon végig a gerincemen. Egy dolog volt találkozni egy idegennel, és egy vad, gátlástalanul szexelő éjszakát tölteni vele, más dolog volt, hogy elrabol valami űrbandita, és elszállít a galaxis távoli tájaira. Az emberek nem csak úgy elmentek az űrbe. És luxus hotelszobákat kaptak az űrállomásokon. És lebegnek egy fém izén, amit mi tart össze? Csavarokkal? Hegesztéssel? Ez a hely acélból vagy valamilyen idegen anyagból készült? Hány ember lélegezte be ezt a levegőt? Mióta? Évtizedek óta? És voltak idegenek ezen az állomáson? Zöldek, szőrösek és aranyosak, akiknek nem voltak agyaraik? Akartam egyáltalán tudni?

Bahre-re néztem. Nem. Most nem akartam tudni. Csak biztonságban akartam érezni magam.

"Ez a valóság, ugye?" Őrült kérdés mindazok után, amin az imént keresztülmentem.

Egészen mostanáig olyan komolyan nézett ki. A szája sarka felfelé billent, minden reakció, amit vártam tőle. "Ez a valóság."

Egyik térdét az ágyra helyezve, a szoknyám oldalsó cipzárjához nyúlt, és lecsúsztatta, majd végigdolgozta a lábamon. Csatlakozott a cipőmhöz.

Ujjai a blúzom finom gombjain vándoroltak lefelé, miközben beszélt. "Az én hibám, hogy elraboltak. Túl hevesen hirdettem, hogy a társam vagy, és az ellenségeim felfigyeltek rá." Amikor a finom szövet szétvált, elhallgatott, a tekintete felemelkedett, hogy találkozzon az enyémmel.

Gyötrelmet láttam benne. Kínt.

Persze, nem akartam, hogy elvigyenek. Istenem, valószínűleg még sokáig rémálmaim lennének. De tudtam, hogy az emberek - még az idegenek is - őrültek. Jeff Randall nem volt teljesen normális. A megszállottsága miatt követett engem. Ez az űrhajós fickó megszállottja volt Bahre-nek. És élt is vele.

Felhúztam magam és térdre ereszkedtem, hogy szemmagasságban legyünk. Megfogtam az arcát, éreztem a bajuszának puha reszelőjét a tenyeremen. "Ez nem a te hibád."

"De igen", vágott vissza. "A Földön biztonságban lennél, ha én nem lennék."

"Azt kívánod, bárcsak soha ne találkoztunk volna? Jobb lenne, ha nem találtad volna meg a társadat?"

A férfi állkapcsa összeszorult, és morgott. "Nem. Te az enyém vagy."

Sóhajtottam, és lágy mosollyal köszöntöttem. "Imádom, hogy ilyen morcos és birtokló vagy."

"Az enyém vagy. Megvédem, ami az enyém, de téged nem védtelek meg."

Végigsimítottam egy kezemmel a haján, végig a vállán. "Te mentettél meg engem. Azért jöttél át az egész világegyetemen, hogy megments."

"Hát persze." Megsértettnek tűnt.

"Tudom, hogy Lukabo elment, de... megint utánad fognak jönni? Valaki a családjából? Vagy a barátai?" Elég okos voltam ahhoz, hogy tudjam, hogy bár a fickó elrabolt engem, valójában Bahre-t akarta bántani. Lukabo szempontjából én voltam a járulékos kár, vagy a haszon.

Bahre szeme összeszűkült, és a kezemet a sajátjába fogta, megcsókolta a tenyeremet. "Senki sem fog többé bántani téged." Lehunyta a szemét, mintha fájdalmai lennének. "Ő volt az egyetlen túlélő fiú. Meg kellett volna ölnöm, amikor a családja többi tagját is kiirtottam."

"Miért nem tetted?" A kérdés brutális volt, de tudni akartam.

"Nem volt nagykorú. Reméltem, hogy új utat talál." A szemembe nézett, és tudtam, hogy azt várja, hogy elítéljem, amiért annyi embert megölt. "A családja hatalmas volt. Fegyvereket és Quellt adtak el az egész külső régióban. Az Omega Dome fele az övék volt."

Fogalmam sem volt, hogy mindebből mi volt, de nem érdekelt. "Adtál neki egy esélyt. Ő maga döntött."

"De veszélybe sodort téged."

"És te eljöttél értem." Előrehajoltam, és szájon csókoltam a szörnyetegemet. Az én nagy, szörnyeteg, lágyszívű vadállatom, aki esélyt adott egy gyereknek, hogy egy jobb életet válasszon.

Óvatosan az oldalamra engedte a kezemet, majd lecsúsztatta a blúzomat a vállamról. "Gondoskodom róla, hogy soha többé ne kerülj veszélybe."

"Nem esett bajom" - lihegtem. Ahogy Bahre rám nézett, a tekintete olyan tisztelettel telt, hogy az megérintette a szívemet. Tegnap este azért fogta vissza magát, mert úriember volt, vagy akárhogy is hívják az idegen úriembert. Csak akkor engedte el magát, amikor beleegyeztem, amikor rábeszéltem még többre. Megvadult.

Most újra rám nézett, óvatosan.

"Nem sérültem meg" - mondtam neki újra.

Nem nézett a szemembe, csak a testemet bámulta. Újra morgott. "Társam, mi ez?"

Nagy ujja végigsimította csipkés melltartóm szélét. Előre-hátra simogatta, és én meggörbítettem a hátam, hogy még több érintést kapjak tőle.

"A... a melltartóm és a bugyim" - suttogtam. Azzal a szándékkal vettem fel őket, hogy elcsábítsam Bahre-t, de én voltam az, aki forró és izgatott voltam. Ha a melltartóm helyett a bugyimra csúsztatná az ujját, átázva találná azt.

"Még sosem láttam ehhez hasonlót." Az ujját az egyik vékony melltartópántra emelte, és lecsúsztatta a vállamról. Lógott le a karomon, a jobb kosárka leesett a mellemről.

Bahre morgott.

"Tetszik neked?"

Felkapta a fejét, hogy rám nézzen. Átdöfött a tekintetével. " Tetszik? Társam, alig tudom magam visszafogni."

Ráncoltam a homlokom. "Miért akarnád ezt tenni?"

"Azok után, ami most történt..."

"Azok után, ami most történt, tudnom kell, hogy velem vagy. Akkor érzem magam a legbiztonságosabban, ha érzem a tested kemény nyomását."

"Én mindig megvédelek téged. Amíg velem vagy, soha nem esik bántódásod." Elfordította a tekintetét. "Azért vettek el téged, mert nem maradtam melletted. Ezt orvosolhatjuk, ha mindig együtt leszünk."

Nevetnem kellett a szándékán. Komolyan gondolta.

"Amikor a bilincsem a csuklódon lesz, lehetetlen lesz külön lenni."

Kezdett ideges lenni, dühös volt magára a történtek miatt. Még egyszer el kellett terelnem a figyelmét. Bár határozottan nem én voltam az agresszor, amikor a szexről volt szó, Bahre úgy tűnt, hogy vágyott a megerősítésre, a beleegyezésemre, hogy ugyanúgy akarom az érintését, mint amennyire neki valószínűleg szüksége volt rá, hogy felajánlja.

Lecsúsztattam a másik melltartópántot a vállamról. A melleim most csupaszok voltak, csak a felsőtestem körüli pánt tartotta rajtam a melltartót.

"Jobban tetszik felvéve vagy levéve?" Szégyenlősnek hangzott, és a kérdésem valószínűleg nevetséges lett volna, hacsak Bahre nem volt ember.

A válasza nem szavakban, hanem tettekben nyilvánult meg. Felemelt, és a hátamra ejtett. A térdei szétfeszítették az enyéimet, és úgy telepedett a bokáim közé, hogy amikor előrehajolt, a szájába vette a mellbimbómat.

Újra meggörbültem, ujjaim a hajába gabalyodtak. Kiáltottam a nevét. Ő pedig morgott. Szívott. Nyalt.

"Igen!" Kiáltottam, amikor átment a másikra. Csak miután már szinte vonaglottam alatta, emelte fel a fejét, és megcsókolt.

Az illata, az érzése, az íze körém telepedett. Ez volt az, amire vágytam. Szükségem volt rá.

Kívánatos voltam. Megkívántak. Megvédtek. Soha nem éreztem magam nagyobb biztonságban. Teljesebbnek.

Ez egy csók volt. Ajkak és nyelv, fogak és... tökéletesség.

"Bahre", lihegtem az ajkaihoz.

"A kezemmel és a számmal a tested minden egyes centiméterét felfedezem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy sértetlen vagy."

Ó, Istenem.

Ficánkoltam alatta, közel álltam ahhoz, hogy csak a mellbimbójátéktól és a csókoktól elélvezzek. Talán az őrült események miatt jutottunk ide, hogy csak Bahre menthetett volna meg. Hogy ő volt az, akire vágytam. Szükségem volt rá.

"El tudnád... el tudnád kezdeni itt?" Lefelé csúsztattam a kezemet a hasamon és a szétválasztott lábaim között.

Visszaült a sarkára, és engem tanulmányozott. Csak elképzelni tudtam, hogy nézhetek ki. A melleim csupaszon; az ujjaim a nedves bugyimban; a lábaim széttárva.

A selyemnek esélye sem volt. Egyetlen rántás, és a kecses anyag szétszakadt Bahre kezében. Találkozott a tekintetemmel, majd a puncimra pillantott, mielőtt a padlóra és a térdére ereszkedett. Miután megragadta a bokámat, úgy rántott lefelé, hogy a fenekem a szélénél volt. A térdeimet a vállai fölé helyezte, és a szája és a nyelve pontosan... ott volt... ahol... én... akartam... őt.

"Itt?" - kérdezte, mielőtt felnyalábolta a közepemet, és megsimogatta a csiklómat.

"Igen!"

"Amire a társamnak szüksége van, azt megadom."

Adj nekem egy orgazmust!gondoltam.

Talán hangosan mondtam, mert ő belenyugodott a feladatába. Akárcsak előző este, most is mohó volt, alapos, és amikor egy ujját belém csúsztatta, kegyetlenül tehetséges. Olyan gyorsan épített fel, hogy megdöbbentem. Harsány zihálással élveztem el, ujjaimmal a haját rángattam.

Amikor felemelte a fejét, egy izzadt kupac voltam, meztelenül, kivéve a melltartómat a közepem körül. Kinyitottam az elülső kapcsot, hogy levegyem.

Bahre morgott egyet, miközben nézett. Feltételeznem kellett, hogy ez volt az első földi melltartó, amivel találkozott. Nem akartam megkérdőjelezni, hogy volt-e már valaha más emberi nővel. Nem érdekelt. Most már az enyém volt.

"Ahogy mondtam, nem leszek többé messze tőled. Vedd fel a bilincsemet. Magamévá akarlak tenni. Én... nem fogom tudni elviselni, ha a párzási bilincseim nem a csuklóinkon vannak, hogy mindenki láthassa, hogy tudd, hozzám tartozol."

Nem tetszett a hangzása, hogy hozzá tartozom. Jeff Randall így gondolt rám. Mint a tulajdonát. A tulajdona. De aztán Bahre folytatta.

"Mert én már így is a tiéd vagyok. Az első pillanattól fogva, hogy megláttalak. Amikor a zöld fal előtt adásban voltál, és én a lábad elé térdeltem. A tiéd vagyok, Quinn, ha elfogadsz engem. És talán egyszer majd elmagyarázod nekem, hogy mit csináltál."

Nem tudtam megállni, hogy ne mosolyogjak, tudván, hogy a munkám bizonyára furcsának tűnhetett számára.

"Akkor megtiszteltetés volt számomra, hogy letérdeltem előtted a Földön mindenki előtt, az egész néped előtt. Büszkén ajánlottam fel magam neked, társam. Örültem a tudatnak, hogy megtaláltalak. Amikor megtudtam, hogy a fogadalmam kommját az egész Koalíció bolygóin megmutatták, még egyszer megtiszteltetés volt, büszke voltam, hogy egy ilyen méltó nőstény megtisztel azzal, hogy az egész Bolygóközi Koalíció előtt elfogadja az igényemet. Mindenki, aki lát minket itt a Zenithen, tudni fogja, hogy a tiéd vagyok. A tiéd vagyok, Quinn. A tiéd vagyok, és megtiszteltetés számomra, hogy gondoskodhatok rólad, megvédhetlek, és szerethetlek." Komoly tekintete játékossá vált. Szüksége volt rá. "Megtiszteltetés számomra, hogy most a te ízed van a nyelvemen."

Amikor így fogalmazott...

Megsimogattam az arcát. Ő volt az, akit akartam. Ő mentett meg egy olyan sorstól, amit el sem tudtam képzelni, egy olyan idegen helyen, amiről alig tudtam valamit. Egy idegennel, aki rabszolgaként tartott volna. Megmentett, de most már szabad voltam. Lemehetnék az egyik szállítóhajóhoz, és követelhetném, hogy küldjenek haza.

De nem akartam otthagyni a lábam előtt térdelő idegent. Ezek az érzések, amiket Bahre iránt éreztem, nem hálából voltak. Hanem szeretetből.

Majdnem olyan gyorsan beleszerettem, mint ő belém.

"Nem is tudtam, hogy létezel. Tegnap volt?" Annyi minden történt. Az űrben voltunk. "Tudtam, hogy el fogsz jönni értem. Ez tartott nyugton. Ez tartott józanul. Tudtam."

Az állkapcsa összeszorult a tenyerem alatt.

"Nem sokat tudok az igénylésről, de azt tudom, hogy akarlak. A tiéd akarok lenni. És ami még fontosabb, azt akarom, hogy az enyém legyél. De..."

"Mi az?"

"Nem szeretem a világűrt. Komolyan, szívás itt kint. Élhetnénk a Földön?"

Ekkor ragyogóan elmosolyodott. Nem voltam benne biztos, hogy láttam-e valaha is ilyet. Ez a sebhelyes hadúr, aki annyi mindent látott, boldog volt. Én tettem ilyenné, és gondoskodtam róla, hogy ez így is maradjon élete végéig. "Te vagy az otthonom, Quinn. Nem érdekel, hol élünk, amíg melletted vagyok. Biztos vagyok benne, hogy Egara igazgató talál nekem szerepet a Menyasszonyok Programközpontban."

"Rendben. Igen. Elfogadom a párzási bilincsedet."

Míg én csupasz voltam, ő teljesen fel volt öltözve. Egyik kezére támasztva a súlyát, hátranyúlt, és lecsatolt valamit az övéről. Hátralökte magát, letérdelt fölém, és két fémbilincset tartott felém.

Az atlanti párzási bilincseket. Magával hozta őket. Nem, mindig nála voltak. Parancsra ment a Földre, de a bilincsek azt mutatták, hogy remélte, hogy lesz párja.

Néztem, ahogy lecsatolja őket, és a kisebbiket a csípőm mellé az ágyra teszi. Az egyik nagyot az egyik csuklójára erősítette, aztán a másikat. Amikor végzett, a behajlított karját felemelte közénk, hogy mindketten megcsodálhassuk a bilincseket. Nem, nem a gyönyörű tekervényeket mutogatta nekem. Azt mutatta meg, hogy rajta vannak. Hogy hozzám tartozik.

Heves büszkeség lobbant fel a mellkasomban. Nem voltam benne biztos, hogy a legtöbb atlani pár hogyan csinálja ezt, hogy egy ilyen szertartás alatt meztelenül kell-e lennem, de nem érdekelt. Nem kérdeztem. Örökké emlékezni fogok erre a pillanatra.

Rám szegezte a tekintetét, és felvette az egyik bilincset, amelyet a társának szánt.

Nekem.

Felemeltem a karomat, kinyújtottam, hogy ő felerősíthesse az egyik bilincset a jobb csuklómra. A mandzsetta úgy nyílt ki, mint egy közönséges karkötő, de amikor összecsukta a két végét, valahogy összekapcsolódott, lezárta. Elkeskenyedett, így tökéletesen illeszkedett hozzám. A fém először hűvös volt, de hamar a bőrömhöz melegedett. Azt hittem, a széles pánt nehéz lesz, de olyan könnyű volt, mint a levegő. Amikor a másodikat is felvettem, mindkettőt megnéztem. Olyan érzés volt, mintha Wonder Woman karkötői lennének. Kételkedtem benne, hogy el tudnák hárítani a golyókat, de én... legyőzhetetlennek éreztem magam. Bahre-vel az oldalamon az is lennék. Mindig.

A bilincsről Bahre-re pillantottam. Az arckifejezése csodálkozó volt. Öröm. Büszkeség. Szerelem. Mindent láttam benne. Mindent, amit akartam, de nem tudtam, hogy szükségem van rá.

Lemászott az ágyról, és én elkomorultam, azon tűnődve, hogy miért hagy el, de elkezdte levetkőzni a ruháit. A tekintete rajtam maradt, miközben levetkőzött. Egy szót sem szólt. Amikor végzett, meztelenül állt előttem, kivéve a csillogó bilincseket a csuklóján és a kőkemény, hatalmas farkát, ami csak nekem szólt.

Visszakúszott a combjaim közé - még sosem hoztam őket össze -, és az egyik kezét az ágyon, a fejem mellett helyezte el, majd a másikat. Hatalmas termete fölém magasodott, vad arca ott volt előttem.

Úgy éreztem, hogy legszívesebben morogni kezdenék rá, mint egy vadállat magam is. Azt akartam, hogy bennem legyen. Most.

Az enyém volt.


* * *

Bahre

 

"Örökké, társam" - mondtam, majd egyetlen mély, kemény lökéssel belecsúsztam a társamba. Bassza meg, ez volt az. Ez volt minden. Biztonságban volt. Alattam. Az enyém. Éreztem a bilincset a csuklómon, és a farkam mélyen a nedves puncijában dagadt.

Biztosítottam róla, hogy puha és hajlékony, csöpögve nedves és készen áll a farkam tömör hosszára, amikor először követeltem őt a csuklómon lévő párzási bilincsekkel.

Nem volt visszaút, nem volt esély arra, hogy elveszítsem. A párzási bilincset minden jogalany, minden törvény elismerte a Koalíció minden bolygóján. Ha bárki hozzányúlt, bántotta, megpróbálta elvenni tőlem, most jogszerűen megtámadhattam és kiiktathattam a fenyegetést.

És meg is tenném. Még a Földön is, törvények ide vagy oda. Quinn most már az enyém volt, az enyém, hogy szeressem, megdugjam és megvédjem.

A farkam lüktetett, mélyen a forró magjába temetve. Nem akartam megmozdulni. Nem akartam elhagyni ezt a pillanatot. Olyan kibaszott jó érzés volt. A puncija volt az otthonom. A mennyországom. Soha nem akartam elhagyni.

A csuklóján lévő bilincsek csillogása morgásra késztetett, emlékeztetett, hogy még nem végeztünk.

"Tedd a lábaidat a derekam köré."

Azonnal megtette, de a bokáit nem tudta keresztbe tenni. Túl nagy voltam. Egyik kezemet a háta mögé csúsztattam, megmarkoltam a fenekét, és magammal emeltem, miközben lemásztam az ágyról.

Quinn nevetett, amikor átsétáltam a szobán, és a legközelebbi falhoz szorítottam.

"Mit csinálsz..."

Visszahúztam, és mélyen beledöftem.

"Bahre" - lihegte, miközben elkezdtem megdugni. Könnyű volt megtartani őt. A farkam mélyen el volt temetve. Nem szabadott leszállnia róla, amíg az igénybevétel be nem fejeződött. Amíg a magom el nem töltötte őt. Mivel a csípőm a falhoz szorította az övét, könnyen meg tudtam ragadni a kezét, és a feje fölé emelni. Ott rögzítettem őket, a markom a helyén tartotta a bilincseit.

"Igényt tartok rád, társam" - mondtam, miközben a zöld szemébe néztem. "Most a fenevadamon a sor."

Soha nem beszéltünk arról, hogyan zajlik egy hagyományos atlani igénybevétel. Korábban nem volt rá idő, és most nem akartam időt vesztegetni a magyarázkodásra.

Nem volt rá szüksége. Itt volt velem.

Megnyalta az ajkát, bólintott, csak a lábait tolta arrébb, hogy a térdei magasabbra szorítsák a törzsemet.

Igen. Baszd meg, igen. Életemben először engedtem teljesen szabadjára a vadállatom. Korábban is öltem már, hagytam, hogy a vadállatom uralkodjon rajtam, hogy gyilkológép legyek. Letéptem Lukabo fejét a válláról, mintha egy kaptár Nexus egység lett volna. Lukabo többé nem jelentett veszélyt Quinnre vagy bárkire.

De most? Most? A szörnyetegem elszabadult. Elvettem. Adott. Kibaszottul.

Éreztem, ahogy a csontjaim elmozdulnak, az izmaim megnyúlnak. Tudtam, hogy teljes vadállati méretre nőttem. A farkam megduzzadt és nőtt, mélyen Quinnbe temetkezve.

Arcomat a hajlékony nyakába temetve átöleltem és magamhoz vettem. Mélyen benyomultam, és őt is az enyémmé tettem, mint a vadállatomét.

Forgatta a csípőjét, bár nem sokat tudott mozogni, miközben a farkam betöltötte, és a fenevadam a falhoz szorította.

Izzadság csordult ki a bőrén, én pedig lenyaltam a sós esszenciát a nyakáról. A lélegzete szaggatott volt, zihálva jött, nyögésekben, szinkronban a lökéseimmel.

A mellei ringatóztak. A sarkai a hátamba vájtak.

"Te. Az enyém" - morogtam, képtelen voltam egy teljes mondatot alkotni. Nem volt rá szükség.

"Igen", kiáltotta.

Olyan jó érzés volt, hogy a golyóim fájtak, hogy kitöltsem. A farkam átázott az ő izgalmától, a puncija által kiváltott érzések, a szoros szorítás, a csúszás gyorsan a határra taszítottak.

Az enyém volt. Ettől szabad kezemmel megragadtam a fenekét, és magamba görgettem a csípőjét, biztosítva, hogy a csiklója hozzám dörzsölődjön. Előttem fog elélvezni. Az én dolgom volt, hogy kielégüljön. Csak akkor követeltem őt véglegesen, amikor a nevemet sikoltotta. Visszatartottam magam, amíg megtette, a homlokomról lecsorgott az izzadság, az izmaim megfeszültek. A csípőm felfelé hajtott és belé hatolt.

Másodperceken belül éreztem, hogy a falai elkezdenek fejni engem. A teste körém szorult. Az izmai megfeszültek, és a feje egy puffanással a falnak dőlt. Nem sikoltott, de halk, sodró nyögés hagyta el az ajkait. A teste mélyéről.

Ez volt az a hang, amit a vadállatom felismert. Tudta. Élvezte. Végre kielégült. Végre összekapcsolódott a társunkkal.

A gyönyör kitört belőlem, elárasztva engem. Elvakított, ahogy a magom mélyen kifröccsent. Forróan. Kitöltötte a társamat. Az enyém lett. A miénk.

Egyek voltunk. A vadállatom végre megnyugodott. Végre méltó voltam, elfogadva, követelve.

A nőstény, aki a testébe és - úgy hittem - a szívébe fogadott, végleg az enyém lett.

Semmi... semmi sem szakíthatott el minket egymástól.