Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 12. Fejezet

 


12


Bahre

Újra igényt tartottam a nőstényemre.Megfürdettem. Megetettem. Öleltem, amikor aludt. Amikor a vadállatom a szabadságát követelte, ő nevetett, kitárta a karját, és visított örömében, miközben a vadállatom a falhoz szorította, és újra és újra megdugta.

Nagyon elégedettek voltunk. A szoba sarkában lévő S-Gen géppel kértem Quinn számára egy élénkzöld, Atlan-stílusú ruhát. Miután megmutattam neki, hogyan kell beolvasni a testarányait és használni a kezelőszerveket, gyorsan rájött, hogyan rendelhet bármit és mindent, amit csak el lehet képzelni. A hajára valót. Furcsa keféket és egyéb krémeket és színezékeket, amiket az arcára kenhet. A ruhájához egy pár zöld cipőt kreált, kibaszottul szexi magas sarkúval. Soha többé nem nézném azokat az éles hegyeket másnak, mint fegyvernek. Heves büszkeség futott át rajtam, amikor eszembe jutott, hogyan támadta meg velük Lukabót.

Felöltözve és feldíszítve úgy nézett ki, mint egy gyönyörű, éteri istennő. Az én istennőm. A csuklóján lévő párzó bilincsek nem kis elégedettséggel töltöttek el. Soha nem voltam még ennyire elégedett. Akkor sem, amikor kaptárállomásokat pusztítottam el, vagy egész bűnözői csoportokat számoltam fel. Egyszer puszta kézzel téptem szét egy siklót, hogy elérjem a benne lévő söpredéket. Az rendkívül kielégítő volt.

De ez? Quinn? Ez volt a szívem és a lelkem, és az életem már nem volt üres. Olyan szakadékot töltött be bennem, amiről nem is tudtam, amíg ő be nem lépett a térbe.

Ha bármi történne vele, pusztítást végeznék emberen és állaton, és aztán követném őt a következő életbe. Tudtam, milyen közel jártam ahhoz, hogy elveszítsem őt, hogy az idő az én oldalamon állt, hogy távol tartsam őt a Cerberustól. Sokat köszönhettem Egara felügyelőnek. Nem is gondoltam a múltamra és az ellenséglistára, amely Quinn eltűnésével hosszúra nyúlt. Idióta voltam, és valahogy túl fogok lépni ezen a gyengeségen.

Nélküle nem volt számomra élet. Többé már nem.

A vadállatom egyetértett. Elég sokáig harcoltunk és egyedül voltunk. Túlságosan megkeményedtünk és rossz dolgokra koncentráltunk.

"Mit nézel? Neked enned kellene." Quinn az ölemben ült. A kanapén ültem, a teste szorosan az enyémhez simult. Egy furcsa formájú ovális gyümölcsöt tartott az ajkamhoz.

"Mi ez?"

"Szőlőnek hívják" - válaszolta. "Nagyon finom."

"Neked jobb az ízed." Lehajoltam, és megcsókoltam, a farkam újra megkeményedett, amikor a nyakam köré kulcsolta a kezét, a szőlőszárral együtt, és úgy csókolt vissza, mintha a levegője lennék.

Ő volt az enyém.

"Bahre. Komolyan?" Zihált, miközben vonaglott és érezte a vastag hosszamat. "Még csak egy óra telt el. Most fejeztem be az öltözködést. Te csináltad nekem ezt a csinos ruhát."

"Pompásan nézel ki, társam. Bár nekem meztelenül tetszel a legjobban." Végigsimítottam egy ujjammal a puha arcán. "Hogy hibáztathatsz azért, hogy megint téged akarlak?"

A szavaim tetszettek neki. Tudtam az arcának lágy rózsaszínű pírjából. "Viselkedj! Öt percig."

Elmosolyodtam, de a vadállatom élvezte, hogy játszhat. Átvette az irányítást, megnőtt, izmai kitágultak, miközben Quinn szemei kitágultak. Az illata most más volt. Épp olyan édes, mint az első szippantás, amit a hírműsoráig követtem. Fel volt izgatva, de az igénybevételünk pézsmája csak fokozta az illatát. A vadállatom felismerte. Megkívánta. "Bahre. Azt mondtam, viselkedj."

"Az enyém." A mély hang, amely válaszolt neki, a vadállatomé volt.

"Olyan szemtelen vagy." Megdorgált, de félretette a szőlőt. Megfordult, és velem szemben telepedett le, térde a csípőmnél volt. "Rendben, de ezúttal a cipőmet magamons hagyom."

"Bassza meg." A vadállatom egyetértett, a gondolat, hogy a finom fegyverek kivételével meztelenül van, mély morgást váltott ki belőle. Az ajkait az enyémhez emelte, és magáénak követelt. Ez volt a mennyország, tisztán és egyszerűen.

Egészen addig, amíg az ajtó felől hangos dörömbölés nem hallatszott.

Quinn megdermedt, és éreztem, hogy megfeszül a karjaimban. Időbe fog telni, amíg eloszlatom a félelmét. Hogy tudatosítsam benne, hogy amikor velem van, a karjaimban, nem esik bántódása.

"Te. Biztonságban." A vadállatom azonnal megnyugtatta, és ő könnyedén szájon csókolt, mielőtt levált az ölemből. Leült a velem szemben lévő székre, ami cseppet sem tetszett. Szerencsére még nem téptem le a ruhát a testéről. Rajtam kívül senki sem láthatta volna meztelenül.

Összeszorítottam az állkapcsomat, és a csukott ajtóra szegeztem a tekintetem. Kinyitnám, kideríteném, ki volt olyan ostoba, hogy megzavart minket, és folytatnám a sokkal kellemesebb tevékenységünket.

Bosszúságom felerősödött, levetettem a lenge nadrágot, és évek óta begyakorolt gyorsasággal felvettem a páncélomat.

A komm zümmögött, ahogy az utolsó darabot is a helyére tettem.

"Bahre. Nyisd ki azt a kurva ajtót!"

Helion. Az a kibaszott szemétláda. Mit keresett itt? Felajánlotta nekem a lakosztályt. Megegyezett velem, hogy képes leszek biztonságban tartani őt, és távol tartani a Cerberus elfogásának tervétől. Vettem egy mély lélegzetet, és visszavezettem a vadállatom.

Quinnre pillantottam. A keze ujjbegyei fehéren ültek a széken, és rájöttem, hogy tényleg fél. "Ez a hang a parancsnokomé, egy Prilloné. Dr. Helion. Ő az IC vezetője." Az ajtó felé csóváltam a fejem. "Nem fog bántani téged. Ő a barátom."

A barát kifejezést ebben a pillanatban lazán használtam, mert legszívesebben szétvertem volna az orvos fejét, amiért félbeszakította azt a csókot, amiért megtagadta tőlünk a gyönyört, ami utána következett. Quinn azonban láthatóan megkönnyebbült, hogy ismerem a látogatónkat. Felállt, és mellém lépett. "Nos, azt hiszem, jobb, ha megnézed, mit akar".

"Valóban." Nem igyekeztem elrejteni előle az ingerültségemet. Úgy vigyorgott rám, mintha a helyzet mulatságos lenne. Ösztönösen biztonságosan magam mögé helyeztem, és beütöttem a biztonsági kódokat, amelyeket alvás előtt programoztam be a zárba. Az ajtó kicsúszott, és nemcsak Heliont, hanem Tane-t, valamint Quinnt és Rettet, az elit vadászokat is felfedte. Helionra koncentráltam. "Miért vagy itt?"

"Bejöhetünk?" Dr. Helion a legbájosabb, hivatalos-üzleti, mindenkit meggyőzni-mindenkit-az-az-ártalmatlan hangját használta. Kétségtelenül a társam kedvéért. Nem dőltem be a hamis színjátékának. Nem azért jelent meg a többiekkel, hogy megtagadják. A kérdés nem is kérdés volt. Legfeljebb udvariasság volt.

"Nem."

"Bahre!" Mögöttem Quinn tiltakozott. Dr. Helion elvigyorodott, amikor a társam finom keze a könyököm köré tekeredett, és félrelökött az útból, hogy láthassa a látogatóinkat. Az évek alatt, amióta ismertem az IC vezetőjét, egyszer sem láttam mosolyogni.

Soha. Miért pont most? Miért a társam miatt? Engem foglyul ejtett, de vajon a Helionhoz hasonlókat is behálózta?

"Természetesen beléphetsz" - folytatta, és hosszú, vörös szempillái alatt felnézett rám, miközben én fújtam. "Ők a barátaid. Ők segítettek megmenteni engem." Dr. Helionhoz fordult. "Egyébként köszönöm. És igen. Jöjjenek be. Kérem."

Addig vertem volna Heliont, amíg sírva nem fakad. Kitépem a golyóit a testéből, és hallgatom, ahogy sikítozik, amiért megzavart minket. Az istenek legyenek átkozottak. Nem utasíthattam vissza. Ami még rosszabb, amikor kinéztem a folyosóra, Tane-t találtam, aki olyan erős vágyakozással figyelt minket, hogy fájt a szemem.

Egy társat akart. Tudtam, mit érez. Ugyanilyen fájdalommal a lelkemben néztem Braunt és Wulfot a párjukkal. Sajnos nem tudtam mit tenni, hogy segítsek.

"Bassza meg" - vicsorogtam. "Gyorsan csináld." Hátraléptem, és a hímek beléptek a privát menedékünkbe, az ajtó becsúszott mögöttük. Beütöttem a biztonsági kódot, ami bezárta az ajtót, amit Helion tudomásul vett, és enyhe helyeslő bólintással jelezte. A régi szokások nehezen haltak meg. "Már átvizsgáltam a teret lehallgatóeszközök után" - mondtam neki, tudva, hogy mit fog először kérdezni. "Tiszta a terep."

Kibaszottul kizárt volt, hogy a társamat olyan szálláson követeljem, amelyet lehallgatnak. A helyiség megtisztítása a kémkedő eszközöktől az első napi hírszerzési magkiképzés volt.

"Kiváló." Letelepedett egy székre. A két elit vadász őrszemként állt mögötte. Tane azonban odalépett Quinnhez, mélyen meghajolt, és kezet nyújtott neki.

"Hölgyem. Tane hadúr vagyok. Megtiszteltetés, hogy hivatalosan is találkozhatok önnel."

Quinn felnézett rám, és megvárta a bólintásomat, mielőtt gyengéden megfogta Tane kezét a sajátjával. A tisztelet egyetlen aprócska megnyilvánulása, hogy rám nézett, hogy megvédjen, nagyon tetszett a vadállatomnak. Megtanult rám támaszkodni, bízni bennem. Elfogadta, hogy gondoskodom róla.

"Örülök, hogy megismerhetem" - mondta, és egy apró mosolyt nyújtott neki. "Köszönöm, a tegnapi napot."

"Megtiszteltetés számomra, hogy szolgálhatom önt." Hátralépett, mielőtt esélyem lett volna arra, hogy irritáljon, hogy a bőre a társam bőréhez ér. Okos. Tane az ülőalkalmatossághoz sétált, és leült a kanapé túlsó végébe, szabadon hagyva a Helionhoz legközelebbi helyet számomra.

Elkísértem Quinnt, hogy elhelyezkedjen köztem és Tane között. Szándékosan Helion és Quinn közé helyeztem a tömegemet. Az orvosnak eléggé messzire kellett hajolnia, hogy a legapróbb pillantást is elkaphassa. Ha bármit is akart tőle, először rajtam kellett keresztülmennie. Ezt már előző nap is megmondtam neki, és komolyan gondoltam.

"Mit akarsz, Helion? Nem kellene itt lenned. Be kellene fejezned a küldetésedet, és el kellene kapnod a Cerberust."

Enyhén bólintott. "Egyetértek. De belefutottunk egy kis akadályba, hogy az állomásra csalogassuk."

A név hallatán Quinn megfeszült mellettem. Mielőtt rájöttem volna, mire céloz, felállt, és szembefordult a Prillonnal. Kinyújtottam előtte a karomat. Egyfajta pajzsnak, de nem akartam, hogy Helion közelébe kerüljön. Nem mintha azt hittem volna, hogy bántani fogja, de nem akartam, hogy bárkihez is közel kerüljön. "Lukabo említette a Cerberust. Azt mondta, hogy el fog adni engem egy Cerberus nevű valakinek, és elég pénzt fog kapni, hogy egy új bolygón telepedjen le. Nem tudom, mennyi az annyi, de biztosan sok."

A szörnyetegem dühöngött, hogy kiszabaduljon, de én kíméletlenül lelöktem. Nem volt előttem ellenség, akit darabokra téphettem volna. De én megtettem volna. Az istenekre, megtettem volna.

Quinn nem törődött velem, és Heliont figyelte. "Emlékszem a névre, mert görög mitológiát tanultam a középiskolában. Miért próbálod az állomásra csalogatni?" A hangja megingott, és életemben először azt kívántam, bárcsak egy Prillon harcos lennék, párzási nyakörvvel, hogy tudjam, mit érez. Rémületet? Dühöt? Fájdalmat? Nem tudtam az egyszerű félelmen túl.

A kezéért nyúltam, és végigsimítottam a bőrén, hogy megnyugtassam. A vállai ellazultak, és megszorította az ujjaimat. Az érintésem megnyugtatta őt, és a vadállatom megnyugodott. Az enyém volt. Teljesen az enyém. "Biztonságban vagy, Quinn."

Nem túl fényes mosollyal nézett le rám. Inkább... szomorú volt. "Tudom. Biztonságban vagyok. De most... De ki az a Cerberus? Valamiféle emberkereskedő?"

Dr. Helion válaszolt. "Alkalmanként. Ők - a légiója - inkább fegyverekkel és drogokkal kereskednek."

Nagyot nyelt, aztán megnyalta az ajkát. "Te jó ég! Ez pont olyan, mint otthon. Ti sem vagytok mások. Csicsás űrhajók, és még mindig drogbárókkal és fegyverkereskedőkkel üzleteltek?"

Nem tetszett a vélemény, amit a Koalícióról alkotott. "A Cerberus és a Rogue 5 légiói a Koalíción kívül működnek. A befolyásuk csekély a Prillon Prime és a Koalíciós Flotta hatalmához képest."

Dr. Helion bólintott, legbájosabb mosolyával a helyén. Ami egy Prillon arcán egyáltalán nem volt megnyugtató. Úgy nézett ki, mint aki mindjárt megtámadja a nőt. "Gondoljon úgy a Cerberusra, mint - mi is a jó emberi kifejezés - egy légy a levesben? Egyetlen rossz alma?"

Megforgatta a szemét ezekre a kifejezésekre. "És mit akart tőlem?"

"Nem magát, hölgyem. Hanem az emberi nőstényeket. Bármelyikőtök megteszi."

Nem tetszett a gondolat, hogy Quinn bármelyik másik emberrel helyettesíthető, de ez volt a Cerberus. Nem volt válogatós.

"Micsoda?" Quinn állkapcsa leesett a döbbenettől. "Miért?"

Helion rám villantott egy pillantást. Vigyázott, hogy ne mozduljon túlságosan. A vadállatom a határon lovagolt, és sem a vadállatomnak, sem nekem nem tetszett az irány, amerre ez a beszélgetés haladt.

"A hírszerzés és a múltbeli akciók bebizonyították, hogy a Cerberust lenyűgözték a földi nőstények. A többi populációhoz képest az emberi menyasszonyok száma egészen jelentéktelen. Ti, földi nőstények azonban jelentős hatást gyakoroltatok szinte minden bolygóra, amint megérkeztetek. Jessica párosodott Nial prímással Prillon Prime-ról, és megnyitotta a kolóniát a menyasszonyok előtt. Gwendolyn-t a Kaptár integrálta, és kiválóvá vált a Kaptár Nexus egységek felkutatásában és megölésében. Rachel Maximhoz, a kolónia legerősebb bázisának kormányzójához párosult. Chloe az egyik legjobb vadászpilótám, és képes érzékelni és kommunikálni a Kaptár technológiával. Ivy egy forsi hibriddel párosodott a Rogue 5 Astra légiójából. A Styx Légió vezetője szintén egy emberrel párosodott. A földi vadászok kicsik, vadak és gyorsak. Számtalan ReCon-misszióban játszottak fontos szerepet, több ezer koalíciós harcost mentettek meg a kaptárintegrációs egységektől. Még egy ilyen primitív bolygóról származva is, az emberek, mint egész, elég jó hírnevet szereztek."

Quinn elitvadász félbeszakította. "A társam, Niobe félig ember. Ő a Koalíciós Flotta aladmirálisa, és ő vezeti a Koalíciós Akadémiát, ahol minden új vadászpilótát kiképeznek."

Helion a társam arcát figyelte, hogy lássa a reakcióját.

"Látod, Cerberus úgy döntött, hogy neki is kell egy saját emberi nőstény. Nem mintha lehetne őt tesztelni és párosítani. Mindenáron akar egyet. Ennek érdekében már gyilkosságot és emberrablást is elkövetett."

"Miért én?" A mellkasára tette a kezét.

Nem tudtam tovább hallgatni. Cerberus érdeklődése iránta teljesen az én hibám volt. "Miattam. A komm-videó, amelyen kijelentettem neked a szándékaimat, nem csak a Földön keringett. A komm az egész koalíciós világokon széles körben látható volt. Egy hadúr menyasszonyának elvétele, különösen az enyémé, nagyon erősnek tűnne." Sóhajtottam. "Nagyon sajnálom. Cserbenhagytalak."

Lenézett rám, és tulajdonképpen gúnyosan felszisszent. "Ne légy nevetséges. Nem a te hibád, hogy valami random görény az emberi nők megszállottja."

Micsoda?

Quinn keresztbe fonta a karját, és már nem tűnt rémültnek. Hanem... dühösnek. "Nem ez az első rodeóm seggfejekkel." Még mindig próbáltam feldolgozni a rodeó fordítását, amikor folytatta. "Szóval feltételezem, van valami terved, hogy idecsalod ezt a Cerberus fickót erre az űrállomásra, hogy aztán elintézhesd. Legyőzni. Mindegy."

"Igen" - erősítette meg Helion. "Ő azonban nem működik együtt. Eddig. Látod, eltűntél. Styx és Blade próbálkozásai ellenére, hogy meggyőzzük, még mindig a Zenithen vagy, a kémeim szerint nem kockáztatja meg az utazást."

Styx és Blade. Teljesen megfeledkeztem a két hibridről. "Hol vannak?"

"Ebben a pillanatban éppen a kantinban panaszkodnak a magas ár miatt, amit Lukabo követel Quinnért."

"De én azt hittem, Lukabo meghalt." Quinn a homlokát ráncolta, és rám nézett megerősítésért.

Elégedettség futott át rajtam, amikor eszembe jutott, hogyan téptem le a fejét a testéről. "Az is, társam. Nem hagyhattam, hogy életben maradjon azok után, amit veled tett."

Quinn megszorította a kezemet. "Jól van. Örülök, hogy meghalt." Helionhoz fordult. "Szóval, azt hitted, hogy a pletykák a jelenlétemről elegendőek lesznek ahhoz, hogy idecsalogasd, ha azt hiszi, hogy ez a Styx fickó érdeklődik a megvásárlásom iránt?"

"Igen."

"De nem működik, mert Lukabo nem lépett vele közvetlenül kapcsolatba, hogy több pénzt követeljen?"

"Feltételezem, igen" - erősítette meg Helion. "A Cerberus okos."

Megvonta a karcsú vállát. "Tényleg? Hát akkor baszódjon meg." Quinn heves kijelentése büszkeséggel töltött el, amíg tovább nem folytatta.

"Benne vagyok. Ha nem jön el, mert nem tudja elérni Lukabót, akkor talán eljön, ha meglát, ha tudja, hogy még itt vagyok. Én leszek az, amit az emberek csalinak hívnak. Amire csak szükséged van. Kapjuk el őt."

"Nem!" A vadállatom mindkettőnkért üvöltött, de a társam, az én bátor, bátor, makacs nőstényem a hangerő ellenére meg sem rezzent.

A kibaszott Helion, a rohadék, úgy vigyorgott, mintha most kapta volna a jutalmat.

"Nem" - mondtam újra. "Megtiltom. Nem fogod magad veszélybe sodorni."

Quinn belekapaszkodott a kezembe, de nem hátrált meg. Ha valami, hát megmerevítette a gerincét, és még magasabbra állt azokon a kibaszott magas sarkú cipőkön, amelyeket annyira szeretett. Úgy nézett ki, amilyen volt, egy gyönyörű, vad nőstény. "Azoknak, akik nem tudták, volt egy zaklatóm a Földön. Már évek óta a megszállottjaként követett engem. Megúszta, mert a törvény nem tudta letartóztatni. Félelemben tartott és árnyékokra ugrottam miatta. Hagytam, hogy Randall pokollá tegye az életemet. Nem hagyta abba, csakhogy most az űrben vagyok, és kétlem, hogy ide is követne. Valószínűleg továbbáll valaki máshoz, ami sajnálatos. Nekem annyi. Végeztem. Nincs tovább. Ismerem a zaklatókat. Ez a Cerberus fickó teljesen beleillik a profilba. Randall lehet, hogy ijesztő volt, de a Cerberus kifejezetten veszélyesnek hangzik. Ha nem teszi rám a kezét, akkor is abbahagyja?" Helionra pillantott, bár már tudta a választ. Ahogy én is.

"Nem."

"Soha nem fog leállni" - erősítette meg Quinn. "Folytatni fogja. Bántani fogja az embereket. Ölni fog. Mindezt azért, mert azt hiszi, hogy az övé lehet egy nő, aki nem akar tőle semmit. Ez nem helyes. Ha meg tudom állítani, meg fogom tenni. Belefáradtam, hogy folyton féljek. Te majd vigyázol rám." Rólam Tane felé fordult, majd Helionra és a két Vadászra nézett. "Mindannyian vigyázni fogtok rám. Nem hagyhatom, hogy ez a fickó megússza. Addig nem fog leállni, amíg nem végzünk vele."

Bassza meg! Igaza volt. Tudtam, hogy igaza van. És kurvára utáltam a gondolatot, hogy csalinak használjam őt, de a nőstényemnek saját akarata volt, és ezt szerettem benne. Azt tette, amit tennie kellett, én pedig gondoskodtam róla, hogy biztonságban legyen.

Helionra néztem. "Mi a terv?"