Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 14. Fejezet

 


14


Bahre, Három héttel később, Föld


A párom hatalmas, kerek szemekkel nézett körbe új otthonunkban.

"Bahre? Ez valami vicc?"

"Helyteleníted? Ellen és Linda azt mondta nekem, hogy tetszene neked ez a szállás."

Körbejárta a nagy házat, amit ajándékba vettem neki, és könnyek szöktek a szemébe. "Ez túl sok."

Az istenek legyenek átkozottak. Megríkattam őt. Nem erre a reakcióra számítottam. Megkértem az atlani testvéreimet, hogy találjanak a társamhoz méltó szállást, és a munkája közelében. Tane, Iven és Egon Quinn barátainak, két nősténynek, akikkel együtt dolgozott, Ellennek és Lindának a segítségét kérték. Kapcsolatba léptem az atlani uralkodó tanáccsal, megkértem Dr. Heliont, hogy intézze el a dolgokat, és napokon belül a vagyonom átkerült a Földre, és emberi pénzre váltották. Mindent neki adtam volna. Minden pénzt.

"Ez a ház hatalmas. Hogy engedheted meg magadnak?" Megfordult, hogy rám nézzen, magas sarkú cipője sötétkék volt, ruhája puha és tapadós, ugyanolyan színű, szinte észrevehetetlen fehér csíkokkal. Úgy nézett ki, mint egy királynő, magasra feltűzött hajjal a fején, és az új atlani nyakláncot, amit megrendeltem, kiszállították. A fojtószalag vastag volt, és pontosan illett a párzó mandzsettákhoz. A fülébe is kértem lógó darabokat, mert úgy tűnt, azokat szereti. Szerette, ha díszítik, és én gondoskodtam róla, hogy ez így is maradjon. Szerettem a díszeket rajta, különösen akkor, amikor semmi mást nem viselt.

Királyian nézett ki. Gyönyörű volt. És zavarodottan.

"Sajnálom, társam. Választhatunk másik otthont. Amit csak akarsz, az a tiéd." Remegett a hangom? Baszd meg!

Félelem. Féltem, rettegtem, hogy ez a gyönyörű, tökéletes nőstény felébred, észhez tér, és most, hogy újra a Földön van, elfut. Nem voltam fiatal, ártatlan férfi. Gyilkos voltam. Egy harcos. Látta, milyenek voltak a küldetéseim. Elviselt egyet. Tanúja volt egy Rogue 5 vezető kivégzésének. Találkozott elit vadászokkal egy hódítás sűrűjében. Még a Koalíciós IC vezetőjét is személyesen ismerte.

A testem viselte a csata sebhelyeit, ahogy a lelkem is. Tudta, hogy kívül-belül a halál jeleit viselem. És Quinn? Ő volt a szépség és az együttérzés. Elfogadás és fény, a nevetés és a remény, amire megtört lelkem szomjazott.

Ő volt a tökéletes. Bátor. Intelligens. Talán az én bájos társamnak egyáltalán nem volt rám szüksége. Lehet, hogy viseli a bilincsemet, de mi van, ha le akarja venni?

Nem akart az űrben maradni. Nem hibáztattam azért, hogy távol akart lenni a Zenith szállítóállomástól, de nem akart az Atlanra vagy a kolóniára sem menni. A transzportállomáson eltöltött ideje ezt bizonyította. A tudat, hogy léteznek a Rogue 5 frakciók, hogy létezik az Intelligenciamag, hogy létezik az olyan gonosz, mint a Cerberus most már halott vezetője? Biztonságban akarta érezni magát, és ismerős terepen akart lenni.

Haza akart menni. És ahová a társam akart menni, oda én is mentem volna. Ő volt az otthonom.

Egara igazgató felvette a kapcsolatot a Csillagközi Menyasszonyok Feldolgozó Központjának vezetőségével, és ők egy órán belül jóváhagyták az áthelyezésemet az itteni biztonsági csapathoz Miamiba. A Földön akartam élni. Véglegesen.

Hacsak ez a hülye ház, amit a nőstényemnek vettem, el nem űzi őt tőlem.

"Bahre?"

Rápislogtam, elmerülve az aggodalmamban. "Igen, szerelmem?"

"Katona vagy. Hogy engedheted meg magadnak ezt a házat? Nem értem."

Megráztam a fejem. "Nem vagyok katona. Hadúr vagyok, több mint egy évtizedes koalíciós szolgálattal. A Hírszerző Mag parancsnoka voltam."

Odasétált hozzám, és a kezemet a sajátjába fogta. Az ajkamhoz emeltem őket, és megcsókoltam az ujjperceit.

"A mi katonáink nem keresnek ennyi pénzt."

Nem voltam tisztában az emberi kreditek értékével. A ház az volt, amit megérdemelt, de nyilvánvalóan drága.

"Azt akarod mondani, hogy mindez a háborúban való szolgálatból származik?"

Bólintottam. "Igen. Sok atlani nem tér vissza a frontról. Mindig mi vagyunk az elsők a terepen, mi harcolunk először. Akiket a Kaptár nem öl meg a csatatéren, azokat általában a párzási láz pusztítja el. Én túléltem. Akik túlélik, azokat a népük megjutalmazza."

A lány a homlokát ráncolta, sima homlokát zavarodottsága rányomta. "Nem haltál meg, és most gazdag vagy?"

Amikor így fogalmazott, valóban furcsán hangzott. Megvontam a vállamat. "Igen. Az emberi bank, ahová Ellen elvitt, el volt ragadtatva, amikor az átutalások megérkeztek. Az igazgató azt mondta, hogy milliárdos vagyok."

A szája tátva maradt, mintha sokkoltam volna. "Micsoda?"

Most rajtam volt a sor, hogy a homlokomat ráncoljam. "Ez rossz? Elajándékozhatom a krediteket, vagy visszaküldhetem a pénzt az Atlanba."

Most már nevetett, a fejét hátravetette, és a torkából jövő hang tiszta öröm volt. "Ó, dehogy is! Persze, adhatunk belőle a rászorulóknak, de csak miután megértetted az értékedet". A karjaimba ugrott, és keményen szájon csókolt. "Nem hiszem el ezt a házat. Nem tudom elhinni, hogy itt vagy. Ez őrület."

A karjaim most már körülölelték, és szorosabbra fűztem a szorításomat. "Az őrület jó?"

Ezúttal lágyan megcsókolt, és a vadállatom megnyugodott, ahogy én is. Egy érintéssel meg tudott szelídíteni, a társam. Minden nap minden másodpercében hálát adtam az isteneknek érte. "Az őrület határozottan jó."

Most már elégedett voltam magammal, a vadállatom ott strázsált a mellkasomban, ki akart jönni játszani. Ami azt jelentette, hogy a falhoz akarta szorítani a társunkat, hogy sikoltozzon a gyönyörtől, de én túlságosan élveztem a reakcióját ahhoz, hogy hagyjam, hogy a maga útját járja.

Legalábbis még nem.

A markomban tartottam, és ez volt a lényeg. A Zenith közlekedési állomáson történt incidens óta nem tévesztettem szem elől. Nem a bilincsek miatt, hanem mert még mindig mindketten óvatosak voltunk. Nem volt nehéz állandóan mellette lenni. Távolról sem.

Quinn megfogta a kezem, és maga után húzott, miközben felfedezte a házat. Az egész helyet úgy díszítették és rendezték be, ahogy Ellen ragaszkodott hozzá, hogy a társamnak tetszene. Egy egész csapatnyi embert bérelt fel a díszítésre, és úgy kuncogott, mint egy kisgyerek, amikor odaadtam neki azt a kis műanyagdarabot, amit a banki ember adott nekem, miután megnyitottam a földi számláimat.

Hitelkártyának hívták. Nem értettem, ami azt jelentette, hogy Quinn-nek igaza volt. Meg kellett tanulnom a földi pénzrendszert.

"Ellen felbérelt egy csapatot, hogy díszítsenek, de te bármit megváltoztathatsz, amit csak akarsz".

Sóhajtott, miközben körbeforgott. "Bahre, ez gyönyörű. Ezt nem hiszem el. Egyszerűen nem tudom." A legnagyobb hálószobában fejeztük be a körbevezetést, és a párom elragadtatásában felkapta a fejét, amikor bekukkantott az összekötő fürdőszobába, és meglátta az atlani méretű kádat. A válla fölött rám pillantott, és lerúgta a cipőjét.

A vadállatom, és a farkam is azonnal a figyelem középpontjába került.

"Betörjünk a fürdőkádba?" - kérdezte. "Az Atlanon szoktál fürdeni, ugye?"

A kád a jelenlegi otthonában túl kicsi volt nekem, ezért csak a zuhanycsövét használtam.

A farkam lüktetett a gondolatra, hogy buja, ívelt teste belesüllyed a meleg fürdőbe, hogy nyalogatom a nedvességet a melleiről, a puncijáról. Szappanos kezeimmel végig akartam futni minden ívén és üregén.

Alig bírtam megszólalni, és meg kellett tisztítanom a torkomat. "Igen. Fürdőzünk."

A mosolya tiszta felhívás volt, ahogy hátat fordított nekem. A válla fölött a vörös szempilláin keresztül pillantott rám. " Felhúznád a cipzáromat?"

Elbambultam, és hatalmas ujjaimmal megragadtam az apró fém izét, de meztelenül akartam látni őt. Ez az elszántság mentett meg a kudarctól, amikor óvatosan lecsúsztattam a cipzárt a hátán és a feneke ívén.

Istenek! Bassza meg! Az általa kedvelt csipke alsónemű volt rajta. Amit imádtam. Ma sötétkék volt, hogy passzoljon a ruhájához, a G-szalag - egy földi kifejezés, amit gyorsan megtanultam és nagyra értékeltem - tökéletes rálátást biztosított a fenekére, ahogy kilépett a ruhából, és lehajolt, hogy elindítsa a meleg víz áramlását a kádba.

A látványtól gyakorlatilag lenyeltem a nyelvemet.

Most már nem volt kétségem afelől, hogy a társam arra hív, hogy magamévá tegyem, hogy kemény farkamat a puha testébe temessem, hogy lenyaljam a vizet a bőréről.

Még egyszer átnézett a válla fölött, egyik kezének ujjait a folyó víz alatt tartotta, tesztelve a hőmérsékletet. Barna szemöldöke felszárnyalt, szája sarka csábító mosolyra húzódott. "Leveszed a ruhádat?"

Bassza meg! Lehet, hogy igényt tartott rám.

A társam. "Az enyém." A fenevad kimondta a szót, és ő tudta, és kicsit megmozgatta a fenekét, hogy sietségre ingereljen.

Az extra kísértés nem volt szükséges. Alig bírtam uralkodni magamon.

Halványszürke márvány vette körül, a padló és a kád, a kő fekete és ezüstös örvényekkel beágyazva. A fürdőkád elég nagy volt ahhoz, hogy mindketten kényelmesen elférjünk benne, ami az egyik kérésem volt.

A szeme minden mozdulatomat követte, ahogy ledobtam a nadrágomat és az emberi ingemet, és kiléptem a csizmámból. Most már teljesen meztelenül álltam előtte, nem viseltem mást, csak a párzási bilincset, semmit, csak a rám vonatkozó igényének szimbólumát, és hagytam, hogy jóllakjon. A farkam felállt, a hasam felé görbült, és a tekintete végül arra összpontosult. Mindig is kemény voltam neki. Mindig készen álltam. Mindig is vágytam rá. Megadni neki a kielégülést, amire szüksége volt a testemtől.

Mély levegőt vettem, magamba szívtam az izgalom illatát.

Túl sokáig bámult. Amikor a tekintete végre elérte a szememet, láttam, amit látnom kellett. A vágyat. Szerelmet. Bizalmat.

Szükséget.

"Tökéletes vagy, Bahre."

Nem voltam. Sebhelyes voltam, megtört és csúnya, de nem akartam lebeszélni a téveszméjéről. Ehelyett a feledés homályába dugnám, gondoskodnék róla, hogy jóllakott, kielégült, telített legyen. Minden porcikáját megérinteném, és megbizonyosodnék róla, hogy pontosan tudja, mennyire odaadóan gondoskodom róla és védelmezem. Olyan kurvára szeretni fogom, hogy az a torz kép, amit rólam alkotott, soha nem fog elhalványulni.

És ha mégis? Biztosra akartam menni, hogy addig keféltem és gondoskodtam róla, és addig lüktetett a puncija a farkamon, amíg újra tökéletesnek nem tartott.

Odasétáltam hozzá, és gyors rántásokkal eltávolítottam a csipke apró darabkáit a testéről, amíg a foszlányok a padlóra nem hullottak. Beemeltem a vízbe. Mosolyogva belepottyant a gyorsan megtöltődő kádba, és a tőlem legtávolabbi, hátsó peremhez húzódott, karjait oldalra kitárta, mellei a víz tetején úsztak. A bilincsei fényesen csillogtak a fényben, nedvesek voltak a fürdőtől, és nem tudtam megállítani az elégedettség hullámát, amikor megláttam őket a testén. A mellbimbói elbűvölően hívogatóan kukucskáltak felém, egy árnyalattal sötétebbek voltak a meleg fürdőben.

"Szállj be, társam" - parancsolta. "Ne kelljen könyörögnöm."

A mosolyom, tudtam, hogy vad volt. Azt akartam, hogy könyörögjön. Kezembe vettem a farkamat, és megszorítottam a tövét, hogy visszatartsam a késztetést, hogy kiemeljem a vízből, és egyenesen a falhoz szorítsam. "Az enyém."

"Gyere és kapj el, szörnyeteg." Egyetlen ujjmozdulattal intett előre.

A vadállatom morgott. Talán mégsem voltunk annyira különbözőek a gondolkodásunkban, mint hittem. "Meg akarod lovagolni a farkamat, társam?"

"Igen."

Ez az egy szó megtört az önuralmam, és beleléptem a vízbe. Nem mozdult el, ehelyett felemelkedett, hogy üdvözöljön, nedves mellei a mellkasomhoz nyomódtak, ajkai az enyémre tapadtak.

Éheztem az ízére. A karjaimba emeltem, és úgy vittem, hogy a feneke a nagy kád szélén pihent, a háta pedig a falnak támaszkodott, csak néhány centivel mögötte. A tekintetét tartva felemeltem az egyik lábát, és a kád szélére helyeztem. A másik lábához nyúltam, szétnyitottam a lábát, miközben a másik lábát a peremre helyeztem, és felnyögtem, ahogy nedves puncija hívogatott, csillogó izgalma olyan látvány volt, amelynek nem volt kedvem ellenállni.

Széttárta magát, teljesen nyitott volt előttem. Mégsem volt sebezhető. Tudta, hogy itt nála van a hatalom. Lehet, hogy nagyobb vagyok, de ő mindig térdre kényszerített.

A helyén tartottam, és a lábai közé mozdultam, a vállaim a nedves combjaihoz nyomódtak, az oldalához szorítva őket. Szélesre.

Az enyém.

Mielőtt leeresztettem volna a számat a puncijára, felpillantottam rá.

Ujjai belegabalyodtak a hajamba, és lágy mosollyal nézett rám.

"Kérlek" - suttogta.

"Igen, asszonyom." Mélyen benyomtam a nyelvemet, a lehető legelemibb módon követelve őt. Az örömtől ziháló zihálása, a nyelvemet borító nedvesség volt minden bátorítás, amire szükségem volt, miközben a nőies magjából lakmároztam. Ujjakat és nyelvet, ajkakat és fogakat használtam, rángattam és szívtam, amíg meg nem tanultam, mitől kapkodja a levegőt, tartja vissza a lélegzetét, remeg.

Két ujjamat a puncijába csúsztattam, megdugtam, miközben szívtam a csiklóját, alig vártam, hogy orgazmusig hajszoljam. Szükségem volt rá, hogy elveszítse az önuralmát. Hogy sírjon. Hogy sikítson. Hogy megadja magát. A gúnyolódást és az incselkedést egy másik alkalomra tartogattam.

"Az enyém", suttogtam, amikor nyöszörgött.

"Bahre!" Ujjai a hajamba csavarodtak, nem azért, hogy ellökjön, hanem hogy közelebb húzza hozzám. Lakmároztam, megdupláztam a csiklójára irányuló támadásomat, keményebben és gyorsabban basztam az ujjaimmal, miközben fokoztam a nyelvem nyomását és ritmusát. A puncija belső falait masszírozva, megtaláltam benne az érzékeny helyet, és addig simogattam újra és újra, amíg felsikoltott, a puncija falai tehetetlen görcsökben remegtek az ujjaim körül.

Morogtam a látványától, a kielégülés hangjától.

Mielőtt ideje lett volna magához térni, felemelkedtem a vízből, és farkamat a duzzadt puncija bejáratához telepítettem, majd mélyen belemerültem, eltemettem magam a még mindig lüktető forróságában.

A vadállatom átvette az irányítást, ősi elégedettséggel morgott a nyöszörgésére és a karmoló ujjaira, a duzzadt ráncainak nehéz forróságára, ami összeszorított engem. Nem fogtam vissza magam, tudtam, hogy már a határon van, készen áll az újabb orgazmusra. Szüksége volt rá, hogy keményen megdugjam. Gyorsan. Mélyen.

"Igen!" - kiáltotta.

Úgy basztam, mint a vadállat, aki voltam, és ő minden egyes lökést csípőjének lendítésével, halk kiáltással az ajkán válaszolt. Többet követelt, és én mindent megadtam neki.

Gyorsabban.

Mélyebbre.

Kurvára imádtam, ahogy a bőre kipirult, ahogy a légzése hangzott, amikor könyörgött, imádtam, ahogy a krémje beborította a farkamat, ahogy a teste elmozdult minden egyes csípőlökésemmel. Imádtam, hogy tökéletesen formázott haja most vizes tincsek és a mellei köré hulló laza szálak összevisszasága volt. Imádtam, ahogy a nyugodt, tökéletesen összeszedett nőstényemet sikoltozó, vonagló, a farkamon lovagló zűrzavart csináltam belőle.

Imádta, ha össze van rakva, ha tökéletesen néz ki. De így, meztelenül, izzadtan, és elveszve minden másnak, csak a farkamnak nem, ami belé hatolt, tökéletes volt.

Amikor újra elélvezett, a puncija ökölként szorult rám, végül hagytam magam elélvezni, bevonva őt az illatommal, a magommal.

Utána megfürödtünk egymásban, nevetve és játszadozva, ahogy még soha életemben nem tettem. A víz kihűlt, ezért kiemeltem őt a kádból, megszárítottam, és az új ágyunkhoz vittem. Lágyan megcsókoltam. Átöleltem. Hallgattam, ahogy a házzal kapcsolatos terveiről beszélt, miközben a hatalmas új hálószobánkat vettük birtokba, a közös életünket.

Atlan már évek óta nem volt az otthonom. A Föld. Atlan. A kolónia. Nem érdekelt, hol alszom, amíg a társam a karjaimban volt.

Hála az isteneknek. Ő volt a társam. Az otthonom.

Az enyém. Örökre.