Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 2. Fejezet

 


2


Bahre hadúr, Agglegény Szörnyeteg sorozat, két emelettel lejjebb 9 News


"Megkértem a páratlan hímet, Chet-et, hogy hozzon nekünk egy-egy ruhadarabot mind a huszonnégy nősténytől". Tane annak a színpadnak a szélén ült, amelyikről láttam Wulfot leugrani, hogy a nőstényét követelje. A többiek álltak vagy járkáltak a szabad térben, ahogy én is. Mindannyian megértettük, mi forog kockán a többiek számára a kolónián. Egyikünknek részt kellett vennie ebben a tévéműsornak nevezett emberi párkereső gúnyában. Egyikünknek ki kellett választania egy nőstényt a felkínáltak közül. "Mindegyikünknek meg kell próbálnia megszagolni a nőstényeket, mielőtt holnap találkozunk velük. Talán egyikünk megtalálhatja a párját."

Nem én leszek az. A feljavított kiborg szaglásom már minden egyes női résztvevőt katalogizált és elutasított, pedig még nem is találkoztam velük. Mégis, a többiek nem rendelkeztek azokkal a szokatlan integrációkkal, amelyeket Dr. Helion a Koalíciós Flotta Hírszerző Magjának szolgálatában állóknak tartott fenn. Nem voltam tipikus atlani hadúr. Már régóta nem voltam az.

"Egyetértek." Iven izgatottan végigsimított a kezével a fején. Már több mint egy éve élt a Kolónián, és Maxim akkor vette fel ebbe a Legényes Szörnyeteg-csoportba, amikor még mindig nem hallott a Menyasszonyok Programból származó egyezésről. "Hol vannak azok a tárgyak, amelyek a nőstények illatát hordozzák?"

"Itt vannak nálam." Tane belenyúlt egy kis táskába, és valamilyen átlátszó, lezárt zacskókat vett elő, mindegyikben színes szövetdarabokkal. Tane és én már dolgoztunk együtt a múltban, bár ő nem volt az IC tagja. Ő és én álltunk a legközelebb egymáshoz az öt közül. Egy barát.

"Bahre?" Tane felém nyújtotta az egyik lezárt zacskót, de én megráztam a fejem.

"A társam nincs köztük" - válaszoltam.

"Honnan tudod?" Kai megkérdezte. Ő volt a legfiatalabb közülünk, és a legutolsó, aki megszökött a Kaptárból.

"Már elkaptam az illatukat, és a vadállatom nem érdeklődik iránta." Nem voltam biztos benne, hogy a szavaim azért hangzottak-e keserűen, mert csalódott voltam, vagy mert unatkoztam.

"Bassza meg. Sajnálom." Tane megrázta a fejét, és felajánlotta a színes, piros tárgyat az egyik másiknak, miközben én a kamerák és egyéb berendezések közötti kis térben járkáltam, és minden egyes másodperccel egyre inkább csapdába esve éreztem magam.

"Hogy a faszba sikerült ezt megcsinálnod? Elkülönítettek minket a nőstényektől. Kiosontál innen, és nem szóltál nekünk?" Iven megkérdezte. A szája sarka felfelé billent, ami egy hadúrnál mosolygásnak számítana.

"Nem." Fájt a nyakam, ezért oldalra hajtottam a fejem, és megnyújtottam az ott lévő heges szövetet. "A női illatok megmaradtak a díszletben Wulf itt töltött idejéből."

Iven meglepetten meredt rám. "Az hetekkel ezelőtt volt. Hogy a fenébe szeded most az illataikat?"

Tane vállon lökte Ivent. "Ő IC volt. Ne tegyél fel olyan kérdéseket, amikre nem akarsz választ kapni."

Iven lehajtotta a fejét. Senki sem kérdőjelezte meg, hogy mi történt az IC-n belül. "Elnézést, Bahre."

Bólintottam, hogy tudja, nem neheztelek rá. A többieket itt mind elfogta a Kaptár, integrálta őket, és száműzte őket a Telepre. Engem nem. Az integrációimat Dr. Helion szándékosan végezte, hogy segítsen nekem a Kaptár, valamint más veszélyes bűnözők és gyilkosok felkutatásában, levadászásában és megölésében, akik a Koalíciós világokra próbáltak vadászni. Tudták, hogy mindenki, akinek kiborg részei vannak, különböző extra képességekkel rendelkezik. Egyikük sem tudta, hogy az IC mire képes. Én tudtam. Túlságosan is jól.

Mindannyiunknak voltak sebhelyei, de az enyémek kiterjedtek voltak, és soha nem gyógyultak be. A legtöbb, a Kaptár által foglyul ejtett embernek voltak integrációi, sokuknak látható volt a testén. Fej, nyak, kezek, szemek. Ezüst mindenütt. Az enyémek nem voltak a felszínen, de a rosszul gyógyult sebek igen. A prilloni nagykövettel, Lord Niklas Lorvarral és a helyettesével, Sambor Trevalnal napokig egy aszteroidán ragadtam, ahol a kaptár támadóival harcoltam, mielőtt a ReCon csapatai ránk találtak. A hegek addigra már kialakultak. Túl késő volt, hogy egy ReGen kapszulával helyrehozzam, hacsak nem döntöttem a helyreállító műtét mellett. Nem tettem. A hegek azokra emlékeztettek, akiket aznap elvesztettünk, arra, hogy milyen közel voltunk ahhoz, hogy elveszítsük a Prillon nagykövetet, egy nagyon fontos férfit Nial miniszterelnök szolgálatában. A hegek arra emlékeztettek, hogy legyek éber. Hogy soha ne lazítsak az éberségemen. Védelmező és gyilkos voltam, ebben a sorrendben, és örömmel fogadtam a teherhajón elkövetett kudarcom emlékét. Nem fordulhatott elő még egyszer.

Az én szörnyetegem nem érzelmek vagy félelem alapján működött. Legtöbbször semmit sem éreztem. De most... nyugtalanságot éreztem. Nyugtalanságot. Nem voltam párosodási lázban, mint Wulf és Braun, amikor a Földre érkeztek, mégis túl gyorsan vert a szívem. Túl nagy volt a nyomás az ereimben. A vadállatom úgy ólálkodott bennem, mint egy csata előtt, de nem volt előttünk ellenség. Chet, az emberi betegséggel, a rózsaszín szemmel küzdő hím, olyan volt, mint egy elkényeztetett gyerek, valahányszor csak találkoztunk vele, ami naponta többször is előfordult.

Itt nem volt fenyegetés. Nem volt veszély. Florida biztonságosabb volt, mint a fővezér palotája.

És mégis...

"Bahre. Mi van veled?" Tane félretette a kezében tartott női tárgyat, odalépett hozzám, és megpaskolta a vállamat. "Jól vagy?"

"Nem tudom." Ökölbe szorítottam a kezem, és küzdöttem, hogy kontrolláljam a légzésemet. Lassan. Egyenletesen. Nekem nem volt ilyen reakcióm. Soha. És mégis itt voltam. Valami hatással volt rám.

"Talán a párzási láz tör rád?" - kérdezte.

Megráztam a fejem. "Nem." Ez nem tűz volt a véremben. Nem tombolt a vadállat, amelyik kitörni és megölni mindent és mindenkit, amivel találkoztunk. Lelkileg nyugodt voltam. Mint mindig. De a testem furcsán viselkedett, mintha saját akarata lett volna. "Valami... nem stimmel. Érzem."

Tane és a többiek azonnal reagáltak, félretéve az ostoba női ruhákat. Lehet, hogy nem a kaptárak által ellenőrzött űrszektorban voltunk, de elsősorban hadurak voltunk. Körbejárták a termet, és fenyegetések után kutattak.

Én is így tettem, és egy olyan ajtó felé tartottam, amelyet a többiek még nem fedeztek.

Belélegezve megéreztem egy szagot. Az édesség legapróbb csipetnyi illatát, amit eddig még nem tapasztaltam.

Finom.

Titokzatos.

Nőies.

Az enyém.

Halkan és mélyen felnyögtem.

A nőstényem - a társam - ebben az épületben volt, vagy volt néhány órával ezelőtt.

A tudat úgy telepedett rám és a vadállatomra, mint hideg köd a vízre. Minden megnyugodott bennem, ahogy testem reakciói kezdtek értelmet nyerni.

Valahogy a testem már azelőtt reagált a jelenlétére, hogy észrevettem volna, hogy itt van. Közel volt. Körbepillantottam, próbáltam megtalálni, mintha csak úgy csodával határos módon jelent volna meg. Pedig csak mi öten voltunk a forgatáson.

Belöktem az ajtót, és kiléptem a sima, hideg lépcsőházba. Azt mondták, hogy ez vészhelyzet esetére van, ami hamarosan be is következett. A kétségbeesett szükség, hogy megtaláljam őt. Az illata itt erősebb volt, és mélyeket lélegeztem, behúzva őt a tüdőmbe, a lelkembe.

A társam. Talán ő megolvasztaná a jeget az érzelmeim körül. Talán vele együtt mást is érezhetnék, mint hideget és ürességet.

"Bahre?" Tane csatlakozott hozzám a lépcsőházban, miközben fel- és lenéztem, hogy eldöntsem, melyik irányba kezdjem a vadászatot. Az épület magas volt, több emeletes, és ő az egyik emeleten volt. "Mi az?"

"A társam itt van." Sosem gondoltam volna, hogy valaha hangosan kimondom ezeket a szavakat.

Tane elhallgatott, majd elmosolyodott. Láttam, ahogy a vadállat felemelkedik benne az izgalomtól. "Itt? Hol?"

Hanyagul vállat vontam, miközben az üres lépcsőházat pásztáztam. "Nem tudom. Valahol az épületben."

"Az illata?" - kérdezte.

Bólintottam.

"Menjünk érte."

A szavai mosolyt csaltak az arcomra, évek óta először. Vettem egy mély lélegzetet, és úgy döntöttem, hogy felmegyek. Az illata már órák óta megvolt, és a logika azt mutatta, hogy bejött az épületbe, hogy elkezdje a munkáját, és még nem lépett ki.

Hacsak nem használta azt a liftrendszert, amit az emberek liftnek hívnak. Ezzel a kihívással majd akkor és úgy fogok megbirkózni, ha és amikor valódi vadászat válik szükségessé. Tane felé fordultam. "Szólj a többieknek, de nekik itt kell maradniuk. Nem észlelek fenyegetést, ezért nem akarom megijeszteni a nőstényemet."

"Értettem." Tane egy pillanatra magamra hagyott, hogy tájékoztassa a többieket, hová fogunk menni, de nem vártam meg. A vadállatom hirtelen lelkes lett, és úgy haladtam felfelé a lépcsőn, ahogyan azt egy Everian Elit Vadászról elképzeltem. Nem volt helye hibázásnak ebben, életem legfontosabb küldetésében. Meg fogom találni a társamat.

Lelkileg imádkoztam az istenekhez, hogy fogadjon el engem. Nem voltam tipikus, még egy atlani számára sem. Az olyan sebhelyek, mint az enyém, ritkák voltak, mivel a legtöbb, aki túlélte a sérülését, azonnal egy ReGen kapszulába került gyógyulni. Én nem voltam ilyen szerencsés. És nem is akartam alávetni magam a sebészeti beavatkozásoknak, amik szükségesek ahhoz, hogy megszépüljek. Soha nem érdekelt, hogy nézek ki. De most? Aggódtam, hogy félni fog tőlem. Visszataszító.

Hadúr voltam. A sebhelyesség és a félelem segítette a munkámat Dr. Helionnak és a Hírszerző Magnak. A külsőm azonban nem segített volna abban, hogy egy nőnek udvaroljak. Az én nőm.

Két lépcsőfok megmászása után a finom illat eltűnt. Az emelet kijárati ajtajára néztem, és tudtam, hogy a nő már átment rajta. Itt volt, ezen a szinten.

Amikor kinyitottam az ajtót, a túloldalon egy sötét szoba jelent meg, és felismertem a helyszínt az egyik emberi híradóból, amely a helyi érdekességeket közvetítette. Az előtérben lévő képernyőkön valamiféle reklámnak véltem a műsort, bár a gépek nem adtak hangot.

A nagy tér körül sok ember állt sötét helyeken, kamerák mögött, mikrofonokat figyelve, számítógépes képernyők mögött mozogva.

Egyenesen a műsor forgatására érkeztünk. Ahogy nekitámaszkodtam a nyitott ajtónak, mély levegőt vettem. Igen, itt volt. Végigpásztáztam a sötét területet, de egy férfihang hatására elfordítottam a fejem.

Az ember egy íróasztal mögött ült, és az egyik kamerára bámult. Valamit az időjárásról beszélt. A fények eltolódtak, és megvilágították a díszlet jobb oldali részét. És ott, egy furcsa zöld fal előtt ott állt a nő.

"Bassza meg" - suttogtam.

Tane a vállamra tette a kezét, én pedig az emberi nőstényre mutattam.

A társamra.

Tetőtől talpig végigpásztáztam. Vörös haja, a kolónia kopár földjének színe napnyugtakor. A bőre sápadt és sima volt, szinte izzott a program erős fényében. Krémszínű ruhát viselt, amely körülölelte hajlékony alakját, és még élénkebbé tette a haját. A színe azonban ütközött a harsány zöld háttérrel. A kamerába nézett és beszélt, kezével az üres falra mutatott. Felhőkről és hőmérsékletről beszélt, a karját mozgatta, és úgy mutatott, mintha valóban lenne mögötte valami.

Fogalmam sem volt, miért akarnak az emberek információt egy zöld falról, de ha ez egy tévéműsorban hangzott el, akkor fontosnak kellett lennie. Amikor a föld felé mutatott, a tekintetem követte, megragadta hosszú lábait, amelyek talán tényleg a derekam köré tekerednek, amikor a feje fölött tartottam a kezét, a csuklójára erősített bilincsemet a falhoz erősítve.

Morogtam, és Tane megszorította a vállamat. A társamon kívül senki sem beszélt.

Tett egy lépést, és még egyszer rámutatott. Azoknak a furcsa földi cipőknek a lábán olyan sarkak voltak, amelyek négy hüvelykkel növelték a magasságát. Lehetetlen volt bennük járni, de - elismertem - kurva szexi volt. Az, hogy azok az éles hegyek a seggembe nyomódtak, amikor megdugtam, fájdalmas és élvezetes emlékeztetője volt annak, hogy ő az enyém.

"Később egy rövid esőre van esély, de ettől eltekintve tökéletes, ha kissé hűvösebb is, floridai hétvége. Most pedig jöjjenek a mindennapi helyi fotók. Van egy, amit egy helyi nő, Michelle Kaur osztott meg velem. A képen az apósa látható a szomszéd barátjával, Howarddal, amint élvezik a híres floridai napsütést. Ha jól tudom, úgy tűnik, az aligátor szereti a marhahúsos szeleteket."

A hangja női létére mély volt. Dallamos. Simulékony. Lenyűgöző. Amikor mosolygott, az fényesebben világította be a szobát, mint bármelyik rá irányuló reflektor. Minden porcikája tökéletes volt. Vettem egy nagy levegőt, még mélyebben magamba szívtam az illatát, a DNS-embe. A farkam megkeményedett, alig vártam, hogy az enyém legyen.

Az enyém.

"Imádom látni a fotóitokat, küldjétek csak tovább, és sok szerencsét a Kaur családnak Howarddal. Mint mindig, ne felejtsd el a naptejet. Vissza hozzád, Mike." Mosolygott, de nem a megszólított férfira - akiről úgy sejtettem, hogy az íróasztal mögött álló férfi -, hanem egyenesen az egyik kamera lencséjébe.

Ő volt a legszebb, legtökéletesebb teremtés, akit valaha láttam. Én pedig az egyik legundorítóbb voltam. Baszd meg! Ez katasztrófa lesz. Az istenek verjék meg, ettől függetlenül beszélnem kellett vele. És ha rögtön visszautasítana, akkor is kitartanék. Gyengéd leszek. Türelmes. Bármit megteszek, amit kell, mert ő az enyém volt.

Nem tudtam tovább várni, és elindultam felé. Éreztem, hogy Tane mögöttem van. Az ajtó hangos csattanással csukódott be mögöttünk, ő pedig a szemhéja legkisebb összehúzásával reagált, mintha bosszús lenne, de nem akarta megtörni a formáját. Kétlem, hogy látott volna engem vagy bárki mást a közvetlenül a szemébe világító fényekkel.

Közelebb léptem, figyelmen kívül hagyva a kis emberek zihálását, miközben hagytam, hogy a bennem lakozó vadállat felemelkedjen, és megvizsgálja a társunkat. Nem volt elszabadulva, mint Brauné és Wulfé volt. Egyek voltunk testben és lélekben. Békét kötöttem a szörnyetegemmel, megszelídítettem, és megtanultam a teljes irányítást, amikor még fiatal voltam, mielőtt Dr. Helion beszervezett volna a Hírszerző Maghoz. Büszke voltam arra a jeges nyugalomra, és fogalmam sem volt róla, hogy mindezt erre a pillanatra gyakoroltam. Most nem veszíthettem el az önuralmamat, nem az univerzum egyetlen élőlénye előtt, akit kétségbeesetten le kellett nyűgöznöm.

Álltam a sötétben, miközben a nőstényem a hímmel beszélgetett, majd ismét a zöld falra mutatott a szélről és a légnyomásról.

Talán hátra kellett volna maradnom, de nem tehettem. Lehetetlen volt. Nem volt veszélyben, de az enyém volt, és azt akartam, hogy mindenki, aki a forgatáson van, vagy máshol nézi a képernyőn keresztül, tudja, hogy ez a nőstény az én védelmem alatt áll. Hogy az enyém volt, hogy megvédjem és elcsábítsam.

"Az enyém." A fenevad megszólalt, hangjának mély tónusa úgy visszhangzott a stúdiótérben, mintha ágyúszó lőtt volna.

A társam a mondat közepén elhallgatott, és bár továbbra is mosolygott, az kissé elcsúszott. "Mi folyik odakint? Mike?" A férfira nézett, aki bemutatta őt, de nem kapott választ. A férfi tátott szájjal bámult rám.

Éppen előre léptem a megvilágított területre, a nőstényemhez legközelebbi kamera elé, és figyelmen kívül hagytam az emberek nyüzsgését, akik megmozdultak, hogy a nagy felvevőkészülékeiket az irányomba irányítsák.

Amikor felülről egy erős fény ragyogott le rám, morgolódtam, de feljebb léptem a megemelt díszletre, közelebb a társamhoz és a zöld képernyőhöz.

"Hölgyem, én Bahre hadúr vagyok."

A tekintete végre találkozott az enyémmel, és majdnem elfelejtettem levegőt venni. A szeme élénkzöld volt, majdnem olyan fényes, mint a mögötte lévő képernyő, és életemben először nézett rám a társam. Úgy éreztem, mintha három kábításra állított ionpisztoly csapott volna belém.

Ez volt az a pillanat, amire egész életemben vártam, hogy bemutatkozhassak a társamnak a vadállattal együtt. Harcoltam a Kaptárral. Túléltem az univerzum legveszélyesebb és legpokolbélibb helyeit. Harcoltam kaptárakkal és bűnözőkkel. Bérgyilkosokkal és gyilkosokkal. A pokolba is, túléltem küldetéseket, amikre Dr. Helion figyelmeztetett, hogy nem fogok. Azért éltem, hogy most itt legyek, és most az a feladatom, hogy gondoskodjak minden szükségletéről és boldogságáról.

Fél térdre ereszkedtem előtte. Közelről még szebb volt. Tökéletes, a körmeinek halvány rózsaszínétől a telt ajkaiig. Édes illata a testembe szállt, és tudtam, hogy örökre megváltoztam. A társam. A királynőm. Az életem.

Letérdeltem, vadállat alakban, és tiszteletem jeléül lehajtottam a fejem. Sok éven át dolgoztam azon, hogy tökéletesítsem a beszédemet, mint a vadállatom, és most hálás voltam, hogy a fegyelem meghozta gyümölcsét. Úgy beszéltem, mint egy becsületes hím, nem pedig mint egy állat, amikor fogadalmat tettem.

"Bahre hadúr vagyok, úrnőm, és a tiéd vagyok."