Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 4. Fejezet

 


4


Bahre


Bőröm átázott, mintha egy meleg folyóba sétáltam volna, vigyázzban álltam a párom háza előtt, és azon tűnődtem, vajon látom-e a csillagokat ezen az éjszakán, vagy az a sorsom, hogy felhők és eső alatt álljak reggelig. Ő még nem állt készen arra, hogy bent fogadjon. Méretemmel és sebhelyes arcvonásaimmal nem kételkedtem abban, hogy kétszer olyan keményen kell majd dolgoznom, mint bármelyik másik atlani hímnek, hogy elnyerjem a szívét és magamnak követeljem a testét.

Quinn McCaffrey hipnotikusan gyönyörű volt. Az a tény, hogy egy ilyen tökéletes nőstény elég szerencsétlen volt ahhoz, hogy vonzza a vadállatom, olyan irónia volt, amit csak maguk az istenek érthettek meg. Magas, hajlékony és lenyűgöző, állandóan felállt tőle a farkam. Nem voltam tisztában azzal, hogy hivatásszerűen mivel foglalkozik, de úgy tűnt, hogy nagy tiszteletnek örvendett, és a televízión keresztül az egész közösséggel megosztotta a tudását. Az intelligenciája ugyanolyan vonzó volt, mint a tüzes vörös haja.

Tökéletessége csak fokozná tökéletlenségeimet, és remélnem kellett, hogy nem fog visszautasítani. De bármennyire is nem illett össze a párosításunk, ő az enyém volt, és nem akartam lemondani róla. Igen, meg voltam sebezve. Hadúr, bérgyilkos és vadász voltam. Sok-sok ellenséget öltem meg Dr. Helion parancsnoksága alatt. Egyik halálesetet sem bántam meg. A gonoszt el kellett pusztítani. Ki lenne jobb egy szörnyetegnél, hogy ezt megtegye?

Ma volt az első nap, amikor érzékeny hallásom és éles szaglásom örömet okozott. Elégedetten hallgattam a társam tompa hangját az esőben, és az arcom vigyorra húzódott, amikor meghallottam a házból érkező nevetését. Nem először voltam hálás Dr. Helionnak a titkos integrációkért, amelyeket a munkám elvégzéséhez adott nekem. Tudtam, hogy önző vezető volt. A fejlesztések, amelyeket kaptam, az ő javát szolgálták, és a Koalíció előrehaladását a Kaptár elleni harcban. Nem ajándékba kaptam őket. Fegyvert csinált belőlem.

Teljesen ellentétben nőies, finom társammal.

Quinn.

Az ő neve forgott a fejemben, és tudtam, hogy büszkén és örömmel állnék egész éjjel az ajtaja előtt őrködve.

Láttam, ahogy kikukucskált az ablakon, és a farkam kőkeményre merevedett a látványától. Aztán kinyitotta az ajtót, és kijött a lépcsőre. "Bahre? Mit csinálsz odakint?"

Hallottam elkeseredett hangját, de a tekintetem arra szegeződött, ahogy halványkék ruhája azonnal átázott az esőtől. Az anyag felfogta a bejárati ajtó két oldalán lévő lámpák lágy fényét. Egy ujjatlan ing és egy nadrág - amely olyan rövid volt, hogy biztosan van más neve is -, amely combközépig megállt. A karja és a lába csupasz volt. A felsőrészen díszítőelemeket vehettem észre, amelyek még finomabbá tették, még nagyobb kontrasztot adva a különbözőségünknek. A legszexibb dolog volt, amit valaha láttam, ahogy a hiányos öltözék a karcsú alakjára tapadt. A tekintetem követte a víz útját, és küzdöttem, hogy ne lépjek előre, és ne kövessem ugyanezt az utat a nyelvemmel. Fel akartam fedezni, megérinteni és megízlelni testének minden egyes centiméterét. Mindenhol. A bőrét. Az ajkát. A kemény mellbimbókat. A punciját.

Hamarosan, fogom. Egyelőre kissé meghajoltam derékban, és minden sejtemmel neki szentelve válaszoltam a nőstény kérdésére. "Megvédem az otthonodat, és téged is."

Az ajkai szétnyíltak. Bezárultak. Keresztbe fonta a karját, és észrevettem, hogy mezítlábas lábai szilárdan egy kis pocsolyában állnak. Fényes, halvány rózsaszínű szín borította a lábujjkörmeit, valamint az ujjai hegyét, valamiféle csillogó csillogástól úgy ragyogtak, mintha apró csillagok lennének oda beágyazódva. Olyan gyönyörűen fel volt díszítve, olyan tökéletes volt. Hibátlan.

"Bahre. Nem kéne itt lenned. Menj vissza a stúdióba."

Teljes magasságomba emelkedtem, és figyeltem, ahogy hunyorog az esőben, a tekintete ezúttal többet vett fel belőlem, mintha félt volna meglátni a fényben, de örült volna a sötétség takarásának, hogy elrejtse az érdeklődését. Egyszerre üdvözöltem és féltem a vizsgálódásától. Rettenetesen sebhelyes voltam, és szerencsére a legtöbbet eltakarta a ruhám, de becsületes férfi voltam. Méltó. Egy erős védelmező. Az odaadásommal és az erőmmel akartam megnyerni a szívét, nem a szép külsőmmel.

Nem voltam Braun.

"Bahre?"

"Igen, úrnőm?"

"Válaszolsz nekem?"

"Igen." Keresztbe tettem a karomat, és visszavettem a korábbi testtartásomat. Határozottan. Nem hagytam őt védtelenül. Nem volt szükség semmilyen vitára.

Egy tökéletesen ívelt szemöldök ívelt fel. "Komolyan? Ez a válaszod?" Eltolta nedves haját az arcából, és a füle mögé tűrte, mintha csak az időt húzná. Nem volt makulátlan és tökéletes, mint amikor először láttam őt a hírműsorban, de ez nem jelentette azt, hogy ápolatlannak tűnt volna. Ahogy néztem, ahogy a hajához nyúlt, azon tűnődtem, vajon ezt a gesztust akkor tette-e, amikor kényelmetlenül érezte magát. Sokat kellett még tanulnom róla.

Bólintottam. "Igen, fogadalmat tettem. A tiéd vagyok. Meg foglak védeni. Gondoskodni fogok rólad. Gondoskodni fogok rólad és gondoskodom a gyönyörödről." Még a gyenge fényben is láttam, hogy az arca mély rózsaszínűre változik.

"Miért?"

A kérdése komolyan hangzott, és én is komolyan válaszoltam. Úgy tűnt, tényleg nem értette a kapcsolatunkat.

"Mert az enyém vagy" - válaszoltam. Számomra egyszerű volt, de a kedvéért kifejtettem. "A vadállatom téged választott minden más nőstény helyett, akivel valaha is találkoztunk."

A szemei tágra nyíltak, miközben a szája tátva maradt. Tökéletes, egyenes fogai voltak. "Ó, Istenem! Te komolyan beszélsz. Ez nem történhet meg." Most már teljesen átázott, de az eső nem volt hideg. Ha fázott volna, ragaszkodtam volna hozzá, hogy menjen be, de én élveztem a kilátást.

"Ez történt, Quinn. Ez tény. Tény. Én vagyok az atlani Bahre hadúr, és a tiéd vagyok."

"Nem akarok gyereket." Úgy pufogtatta ki az információt, mintha ez megingatná a felé irányuló szándékaimat. Lehet, hogy másoknak ez problémát jelentene, de nekem nem.

"A te boldogságod az egyetlen prioritásom. A gyerekek lényegtelenek." Az igazat mondtam. Ha a társam tucatnyi utódot akart volna, a feledés homályába dugnám, és a térdemen pattogtatnám az így keletkező babákat. Láttam volna őket felnőni. Ha ő nem akart egyet sem, egyedül dédelgetném, és elégedett lennék.

Nagyon elégedett.

Még mindig a feledés homályába basznám, amint ő engedné, hogy ezt tegyem. Először ki kellett érdemelnem a bizalmát. Óvatos volt. Amint megbarátkozott velem, tudta, hogy nem fogom bántani, túl kellett lépnie a külsőmön. A társam nem volt rendkívül alacsony, mint néhány emberi nő, akit láttam. Én azonban atlani voltam, és attól tartottam, hogy a méretem megijesztheti, mert itt állva a lépcsőjén, föléje magasodtam. Eltörpültem a törékeny teste mellett.

"Ez őrültség" - mondta, és felemelte a karját. Vízcseppek repültek. Megremegett. "Nem választhatsz csak úgy engem. Semmit sem tudsz rólam. Mintha semmit sem tudnál."

"Könnyen orvosolható probléma. Megtanulom. Hideg vagy, társam. Menj be, és vegyél fel meleg, száraz ruhát."

"És te?"

"Elviseltem már sokkal rosszabbat is, mint ez a meleg eső."

Quinn oldalra billentette a fejét, és rám nézett. Úgy tanulmányozott, mintha eldöntene valamit. Valami fontosat. Amikor az ajkába harapott, a fenevadam alig tudta visszatartani a morgást. "Egész éjjel kint akarsz maradni az esőben?"

Bólintottam.

"Még akkor is, ha azt mondanám, hogy menj vissza a stúdióba, hogy aludhass?"

Még egyszer bólintottam. "Megtiszteltetés számomra, hogy megvédhetlek."

Sóhajtott egyet. "Ez nevetséges. Gyere be. De te a kanapén alszol. És holnap visszamész a Legénybúcsú programra. Megértetted?"

"Megegyeztünk." Nem érdekelt, hol alszom, amíg ő a közelben volt. Holnap visszatér a munkájához az állomáson, így természetesen elkísértem oda. Ami a programot illeti, nem tértem vissza a műsorba.

"Akkor gyere." Megfordult, és bevezetett a házába. Be kellett bújnom az ajtókeret alá, de örömmel fedeztem fel, hogy a fejem beverésének veszélye nélkül állhatok bent, amíg távol tartom magam a mennyezeten lassan köröző ventilátortól.

Quinn becsukta és bezárta az ajtót, majd megnyomott néhány gombot a falon lévő kis panelen, ami feltételezésem szerint a zárási folyamat része volt. Ezt jóváhagyólag vettem tudomásul. Nem volt hanyag a biztonságával.

Az otthona fehér falakon feltűnő természetképeket ábrázoló festmények voltak. Nem tudtam, hogy a Föld melyik részét ábrázolták, de színesek és merészek voltak, akárcsak a tulajdonosuk. Nem volt semmi rendetlenség, amit nagyra értékeltem, mivel a nagy testalkatom könnyen összetörhetett volna bármi feleslegeset. A lakosztálya nagy volt egy személy számára, annyira más, mint az élet a kolónián, de még inkább egy csatahajón. A nappalijának teljes hátsó fala mentén ablakok sora húzódott, mindegyik fehér takarással védve. Nem látott ki. Fogalmam sem volt róla, hogy a háza bármilyen szempontból szokatlan volt-e egy ember számára, ezért elhallgattam.

"Hát, ne csak állj ott. Kövess engem."

Mögötte mentem, ahogy egy kis fürdőszobába vezetett. Lehajolt, ívelt feneke szinte ellenállhatatlan csábítást jelentett előttem, és két törölközőt húzott le az egyik polcról. Az egyiket a mellkasomhoz dobta, a másikat pedig felemelte, hogy óvatosan megtörölje a haját. "Tessék. Teljesen átáztál, és nincs semmi olyan a házban, ami rád férne".

"Majd én megszárítom."

Ettől felnevetett, és én örültem a csillogásnak, ami a szemébe került. "Itt nem fogsz. Itt most száz százalékos a páratartalom. Egész éjjel ázni fogsz."

"Ki fogom bírni."

Megforgatta a szemét. "Elég ebből a keményfiús viselkedésből, oké? Legalább a pólódat vedd le. Hozok neked egy takarót."

A társam azért kérte, hogy vetkőzzek le, mert aggódott, hogy vizes a ruhám? Vagy ez egy nőstény cselszövés volt, hogy megvizsgálja a potenciális társát, mielőtt döntést hozna arról, hogy elfogadja-e vagy sem? Nem tudtam, de a testemet sebhelyek borították. Ha nem tudott elfogadni engem, talán az lenne a legjobb, ha most derülne ki.

Felemelte a kezét, és karcsú ujjaival felém intett. "Gyere. Bedobom az inged a szárítóba. Vedd le."

A tarkóm mögé nyúltam, és a fejemre rántottam az inget. Ő anélkül, hogy odanézett volna, megragadta, tekintete a legrosszabb sebhelyemre szegeződött, egy csipkézett, átlós hegre, amely a vállamtól a hasam közepéig ért.

Bámult, és még tovább bámult. Megdermedt. "A Kaptár tette ezt?" - kérdezte, a hangja nem volt több suttogásnál. "Úgy értem, ezért küldtek el téged a kolóniáról?"

"Nem. Egy lezuhant teherhajó repeszei miatt vagyok sebhelyes" - magyaráztam. "A Kolóniáról szállítottak el, de az nem az otthonom volt. Engem sosem ejtett foglyul a Kaptár, mint Wulfot vagy Braunt. Integráltak, igen, de nem az ellenségünk."

"Azt hittem, nektek, idegeneknek varázskapszuláitok vannak, vagy valami ilyesmi." Most már reszketett, ezért fogtam a törülközőt, amit adott, és közelebb hajoltam hozzá, az arcához emeltem a puha téglalap alakú anyagot. Megsimogattam a bőrét a száradó ruhával, és azt kívántam, bárcsak az ujjbegyeimmel érinteném. Nem taszított el, így elkezdtem szárítani sápadt bőrét. Kiváló kezdet volt.

"Igen. A hajót, amelyen voltam, lelőtték, és a becsapódáskor megsérültem. A sérülésem után túl sokáig voltam az aszteroidán orvosi beavatkozás nélkül, még egy teljesen működő ReGen pálca nélkül is. A hegek maradandóak lettek. Az orvosok felajánlották, hogy műtéti úton újra felnyitják a sebeimet, és eltávolítják a hegeket, de én nem éreztem szükségét. Ezt a döntést ma már megbántam."

"Miért?" A nő valóban zavartnak tűnt. "Ez szörnyen hangzik. Az, hogy mindenhol felvágják a sebeidet."

"Ha beleegyeztem volna a beavatkozásba, nem lennének ilyen hegek. Bennem van egy szörnyeteg, de neked biztosan úgy nézek ki, mint egy szörny." Amikor még mindig nem állított le, megszárítottam a szemközti arcát, a homlokát. Az ajkát. A vadállatom örült, hogy a legegyszerűbb cselekedetekkel is gondoskodni tudtam a társunkról. "Az egész testemen hegek vannak. Megijesztenek téged? Megijesztelek?"

"Mi?" Lassan pislogott, mintha kábulatból ébredt volna, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a kis fürdőszobát elárasztotta a női izgalom illata. "Nem. Istenem, dehogy. Ismertem már olyan pasikat, akik totál seggfejek, Bahre. Te nem tartozol közéjük."

"Velem biztonságban vagy. Hadúr vagyok és becsületes. Inkább meghalnék, minthogy bármiben is bántsalak. Meghalnék, mielőtt hagynám, hogy bárki más is bántson téged. Ahogy mondtam, az enyém vagy, hogy megvédjelek."

Quinn ismét elpirult, és nem akart a szemembe nézni. Megfogta a nedves pólómat, és elhajolt a törülköző elől, amivel megérintettem, hátrált egy lépést, túl nagy távolságot téve kettőnk közé. "Majd... majd én beteszem a szárítóba. Menj csak, és ülj le a kanapéra. Én hozok egy takarót a szekrényből."

Engedelmeskedtem a parancsának, és megfordultam, hogy visszasétáljak arra, amerről jöttem. Nedves melegének illata balzsam volt hadvezéri lelkemnek. Bizonyíték arra, hogy a szavai nem voltak hazugság. Nem undorodott a hegeimtől, de nem is fogadta el az igényemet. Harcos voltam, és jól ismertem a küldetést. Ezt meg fogom nyerni, de sok munka állt előttem, hogy elcsábítsam gyönyörű társamat.