Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 5. Fejezet

 


5


Quinn


Ha nem mozdulok ,mint most azonnal, utána akartam futni és ráugrani a széles hátára.

Sebhelyes volt. Mindenhol. Vagy legalábbis mindenhol, amit én láttam, ami a hatalmas, izmos felsőteste volt. Legszívesebben megnyaltam volna, megcsókoltam volna és végignyomoztam volna minden egyes jelet a testén, még azokat is, amelyeket még nem láttam.

Meg kellett volna rémülnöm, vagy meg kellett volna döbbennem, vagy valami ilyesmi. Bármi másnak, csak nem ennek a zsigeri reakciónak a túlélt borzalmak bizonyítékát látva. A tudat, hogy brutálisan erős, masszív, harcos, kíméletlen ellensége bárkinek, aki szembe mer szállni vele, olyan forróvá tett, hogy nehezen jutott levegő a tüdőmbe. Úgy remegtem, hogy alig kaptam levegőt. Ettől az idegen katonától biztonságban, megbecsülve és védve éreztem magam.

A szavai, a kegyetlen vehemenciájuk volt az, ami miatt hittem neki, még akkor is, ha jóval több mint egy méterrel magasabb és legalább százötven kilóval nehezebb volt. Ő nem Jeff Randall volt. Még csak nem is ember volt. Azt mondta, hogy becsületes. Persze, voltak becsületes földi fickók, de melyik férfi mondaná nyíltan, hogy becsületes, hacsak nem egy herceg a Regency Angliából? Ilyet senki sem tett.

Nem volt büszke. Még csak nem is viccelt. Halálosan komolyan gondolta. A szava volt a mindene, és ez azt jelentette, hogy a zsigereim és az elmém egyetértett. Biztonságban voltam Bahre hadúrral.

Ez megnyugtató volt, mert Jeff valahol odakint volt. A rendőrség még távoltartási végzéssel és bizonyítékokkal sem sokat tehetett volna ellene. Nem közeledett felém, mióta elhagytam Chicagót, de egyszer-kétszer láttam. Az élelmiszerbolt parkolójában. A könyvtárban. Nyilvános helyeken, ahol szemtanúk voltak, hogy nem csinált velem semmit.

Kivéve a megfélemlítést. Kivéve, hogy emlékeztetett rá, hogy követett Floridába, és bárhol, bármikor eljuthat hozzám. Csak az volt a kérdés, hogy mikor.

Macska-egér játékot játszott, velem pedig lassan játszott. Folyamatosan sebezhetőnek és félelemmel telinek éreztem magam.

Olyan régóta nem éreztem magam igazán biztonságban, hogy már majdnem elfelejtettem, milyen az, amikor egyszerűen csak kívánom. De a testem nem felejtette el. Nem. Az áruló szuka be volt indulva, és egy szép nagy adagot akart az idegen fenevadból. Rajtam keresztül. Alattam. Mögöttem. Ez lenne az első kör. Aztán kezdhetnénk elölről.

Kezdtem elveszíteni az eszemet. Ellen nem lenne büszke? Most találkoztam vele. Minden egyes zaklatós dolgot megtett. Azt állította, hogy hozzá tartozom. Hazáig követett. Figyelt engem.

Mégis úgy éreztem, hogy... dédelgetett. Különösen, miután láttam a sebhelyeit. Sebezhető voltam vele szemben, de a tekintete, ahogyan megkérdezte, hogy félek-e a régi sebeitől, ráébresztett, hogy nem én vagyok itt az egyetlen sebezhető.

Nem mintha lett volna választása. Nem ő választott engem. A szörnyetege választott. Nos, talán neki sem volt sok választása. Az alapján, amit Wulfról és Oliviáról láttam a valóságshowban, biológiai volt. Valami, amit az Atlan nem tudott befolyásolni.

Heves volt, de pokolian forró. Egyszerűen megdöbbentem, hogy Bahre engem akart.

Engem.

Úgy nézett rám, mintha szorosan magához akart volna ölelni és felfalni, annak ellenére, hogy katasztrófa voltam. A hajam máris kócos volt a zuhanyzástól, majd az esőtől. Valójában teljesen összevissza voltam. A nedves selyemtől fáztam. Istenem, a kemény mellbimbóim összehúzódtak és ki voltak állítva.

Nem csoda, hogy Bahre úgy nézett rám, mintha le akart volna csapni. Mégsem tette. Ebben a házban nem történt semmi helytelen tevékenységnek a legcsekélyebb jele sem - ha nem számolom az atlani farkas gondolatait, amelyek állandó lakhelyet foglaltak a képzeletemben, mióta megláttam őt. Próbáltam jó lenni, de minden, amire gondoltam, rossz, rossz, rossz volt.

Bahre ingét bedobtam a szárítóba, és bekapcsoltam. Miután ezzel végeztem, a gardróbomhoz mentem, és felvettem a száraz pizsamát és a selymes türkizkék kimonómat. Befejeztem a szíj megkötését; aztán elővettem egy vékony takarót az ágyneműszekrényből, és odavittem hozzá a kanapéra. Bahre pontosan azt tette, amit kértem, és helyet foglalt a kanapé közepén. Ha még vastagabb lettem volna csípőből, nem lett volna elég hely, hogy mellé szoruljak. Megálltam előtte, mire ő rájött a hibájára, és arrébb húzódott... úgy tíz centivel. Felvontam a szemöldökömet, és igyekeztem nem elvigyorodni a viselkedésén. Volt egy szék az ablak mellett, ahová leülhettem volna, de teljesen dekoratív volt, és borzasztó kényelmetlen. Ha elfoglaltam volna azt a helyet, az egyenesen sértés lett volna Bahre számára, ami bizonyította volna, hogy nem voltam őszinte, amikor azt mondtam, hogy nem félek tőle.

Talán oda kéne adnom neki a takarót, és lefeküdni. Ezt tette volna egy jó kislány. Egy értelmes nő. Talán Ellen telepatikus gondolatokat táplált belém, hogy ugorjak rá a fickóra. Talán a puncim magányos volt. A pokolba is, talán az egész testem magányos volt. És belefáradtam a félelembe. Amikor Bahre-re néztem, eszembe jutott, hogy Jeff Randalltól féltem, és Bahre határozottan nem Jeff volt.

Meggondoltam magam - vagy talán a libidóm tette ezt meg helyettem -, és leültem a kanapéra Bahre mellé, a lábaink összeértek. Átadtam neki a takarót, arra számítva, hogy a csupasz felsőtestére tekeri. Ehelyett kinyitotta a takarót, és először meggyőződött róla, hogy teljesen be vagyok-e takarva.

"Ideges vagy miattam" - mondta.

"Sajnálom" - válaszoltam. Az voltam. Nem azért voltam ideges, mert undok voltam. Ösztönös volt, mintha a vadállata akart volna engem.

"Még mindig jobb, mintha félnél."

Elfordítottam a fejem, és felnéztem rá. "Mondtam már, hogy nem félek tőled. Én... én óvakodom a férfiaktól."

Elráncolta a homlokát, aztán rávillantott. "Van neked férjed? Egy ember?"

Talán... féltékeny volt? "Én? Nem. Úgy értem, nem most. Szingli vagyok."

"Szeretném tudni, miért vagy óvatos. Tudni fogom annak a nevét, aki bántott téged, és megölöm."

A szavaira tátva maradt a szám. "Komolyan mondod."

Kissé megfordult, így szembefordult velem a kanapén. A térdeink összeütköztek, és ő felemelte a lábamat a fatörzsű combjaira, hogy elférjünk egymás mellett. Félig az ölében ültem. Meglepődtem, hogy a tőle jövő forróságtól nem gőzölgött a nadrágja.

"Hát persze. Ki bántott téged?"

A takarót piszkáltam, nem találkoztam a sötét szemével. "Csak most találkoztunk, és máris beszélni akarsz erről?"

"Szeretnék mindent tudni rólad, de boldognak kell lenned, és látom, hogy nem vagy az. Mondd meg ennek az embernek a nevét."

Sóhajtottam, látva, hogy nagyon határozott idegen.

"Jeff Randall. De nem ölheted meg."

Összeszorult az állkapcsa. "Igen, tisztában vagyok vele. Nem kívánom, hogy a Föld és a Koalíció közötti kapcsolat olyan problémává váljon, mint legutóbb."

"A múltkor?"

Fogalmam sem volt, miről beszél.

"A dolgok akkor bonyolódtak, amikor Braun hadúr megtalálta a párját. A dolgok most rendeződtek, de egy ember megölése valószínűleg feloldja a nagykövet elmúlt hónapban elért eredményeit."

"Um... oké." Tökéletesen beszélt angolul, de semmi értelme nem volt.

Felemelte a kezét, és megsimogatta az arcom. A legapróbb érintés az ujjbegyeivel.

Lehajtottam a fejem, belehajoltam a gesztusba.

"Mesélj nekem erről a Jeff Randallról."

Miközben meséltem neki a rám leselkedő Jeffről, Bahre keze tovább simogatta a bőrömet. A hajamat. A vállamat.

Hirtelen felkapta a fejét, hirtelen teljes készültségben, mint egy házőrző kutya, amely ismeretlen hangot hall. "Úgy gondolja, hogy most a háza előtt lehet?" Ahogy felemelkedett, hogy felálljon, a bicepszére tettem a kezem, hogy megállítsam.

"Nem tudom. Lehetséges. Láttam őt itt a városban, de nem csinált semmit."

"Zavaros az elméd. Félsz."

"Nos, igen. De ne gondolj rá. Ahogy mondtad, nem akarsz semmilyen problémát a Föld és a Koalíció között. Itt vagy velem, és azt mondtad, hogy vigyázol rám."

Visszadobtam neki a saját szavait. Most arra használtam őket, hogy bebizonyítsam neki, hogy senki sem juthat el hozzám, ha ő a közelben van.

Furcsán morgott egyet. Inkább csak morgott. Ez volt a vadállata? És miért lettem ettől a hangtól nedves? Nem... még nedvesebb.

" Társam" - mondta, a hangja mély volt. Sötét tekintete most az ajkaimra szegeződött. Kezét a vállamra tette. Gyengéden. Tiszteletteljesen. "Olyan gyönyörű vagy."

Olyan nagy volt, én pedig kicsinek és nőiesnek éreztem magam. Védettnek. A hegei bizonyították, hogy erős volt. Egy túlélő.

Nem kellett erősnek lennem miatta. Ő csak engem akart. Nem tudtam tovább ellenállni. Amikor olyan közel volt hozzám, amikor úgy éreztem, hogy a biztonság gubójában vagyok, amit úgy tűnt, csak ő tud nekem nyújtani, elengedtem. Lehúztam minden védekezésemet. Minden falamat. Legalábbis egy pillanatra.

"Csókolj meg" - suttogtam.

A keze felcsúszott, hogy megsimogassa az arcom. Lehajtotta a fejét, és ezt tette.

Hogy lehet egy ekkora atlani ilyen gyengéd? Ilyen... édes? Ezt nem mondanám el neki. Soha.

Csak élveztem, ahogy az ajkai gyengéden végigsimítanak az enyémen. Belesóhajtottam a simogatásba, ellazultam, és hátradőltem a kanapén, hagytam, hogy fölém jöjjön, az egyik térdét a csípőm mellé, a kezemet a kanapé karfájára tettem, hogy a súlya ne érjen rám. Hagytam, hogy a nyelve végigsöpörjön rajtam, és magával ragadjon.

" Társam" - morogta az ajkamra.

Nem akartam vitatkozni, amikor a kemény nyomása nyögésre késztetett. Istenem, milyen férfias volt. Férfias, vagy akármilyen idegen szó is volt erre. Uralkodó.

Éreztem a farkának kemény nyomását a lábamhoz, és bár sokkal nagyobb volt nálam, mégis erősnek éreztem magam. Én voltam az, akihez vonzódott. Én voltam az, akiért kiállt az esőbe és vigyázott rám. Én voltam az, aki felállította.

Én voltam.

Belegabalyodtam az ujjaimmal a selymes hajába, és megcsókoltam az örökkévalóságig.

A keze fel-alá csúszott az oldalamon, szétválasztotta a köntösömet. Éreztem a hűvös levegőt a bőrömön, és tudtam, hogy felhajtotta a felsőmet.

Mindketten fel voltunk öltözve - az ő ingét leszámítva -, és úgy csókolóztunk, mint a tinédzserek. Amikor hatalmas keze a mellemhez simult, megszakítottam a csókot, és felkiáltottam.

Ezek nem gyengéd férfikezetek voltak. Érzékeltem a bőrkeményedéseket, a durva bőrt, amely végigsimított az enyémen. Ez egy olyan tenyér volt, amelyik korábban fegyvert tartott. Ujjak, amelyek meghúzták a ravaszt. Egy markolat, ami gyilkolt.

És mégis olyan gyengéd ügyességgel csipkedte a mellbimbómat, hogy a csiklóm lüktetett, a puncim átázott tőle.

"Bahre" - mondtam, a nevét a fülébe suttogva.

"Bassza meg, olyan puha vagy. Olyan könnyen tudnálak bántani."

Alig kaptam levegőt, alig tudtam gondolkodni azzal, amit a keze csinált. Semmi derék alatti akció, semmi a második bázison túl. Pedig közel voltam ahhoz, hogy elélvezzek.

"Nem fogsz bántani." Kihúztam a nyelvem, megnyaltam a nyakát. Megcsókoltam az ott lévő kis heget.

"Soha", fogadkozott, majd morgott. Felemelte a fejét, rám bámult, időt szakítva arra, hogy végigpásztázza az arcom minden vonását. "Abba kell hagynom."

Megszorítottam a haját. "Abbahagyni?" Lehet, hogy kezdetben óvatos voltam vele, de most, hogy közel voltam az elélvezéshez, teljesen megváltoztattam a véleményemet. Kész voltam letépni a ruháimat, hogy belém dughassa azt a nagy farkát. Hogy feltöltsön. Még abban sem voltam biztos, hogy beférne, és ettől nyöszörögtem.

Az állkapcsa összeszorult, a nyakán az izmok megfeszültek. "Igen, megállni. Ahogy mondtad, még csak most találkoztunk, és türelmes leszek".

"Türelmes."

Bólintott, de a tekintete az ajkaimon volt. A keze még mindig a mellemre simult.

"Meg kell ismerkednünk egymással."

Fintorogva ráncoltam a homlokom. "Azt akarod... azt akarod, hogy lassan haladjunk?"

Megőrült? A keze... a... mellemen... volt. A mellbimbóm olyan kemény volt, hogy valószínűleg lyukat vágott a tenyerébe.

"Igen."

Melyik pasi beszélhet így? Őrült volt? "És milyen... randi?"

"Ismerkedjünk meg jobban, mielőtt igényt tartok rád."

"Ez a követelés. Mit jelent ez?"

Morgott, majd megrántotta a mellbimbómat. Miközben azt mondta, hogy lassan akarja venni a dolgokat, a testének más elképzelései voltak. Talán a vadállata volt az. Ebben a pillanatban eléggé tetszett a vadállata.

"Az enyém lennél. Véglegesen. Nem lenne visszaút. Nem lesz ebből a földi válásból semmi. A párosodási bilincsemet viselnénk az egyesülésünk külső jeleként. A csuklódra tenném, és atlani szokás szerint megdugnálak. A falnak támasztva, a karod a fejed fölött, a csuklóidat megkötözve."

"Szent szar", suttogtam. Láttam már filmekben a falnak támasztott szexet, de magam még sosem csináltam. A misszionáriuson kívül nem sok mindent csináltam. A gondolattól, hogy ez egy valódi dolog, amit velem akar csinálni, megrándultam, amitől a farka még kitartóbban nyomódott a combomba.

"Bahre. Nem állok készen arra, hogy igényt tartsanak rám. Ahogy mondtad, még csak most találkoztunk, és ez nagy lépés, még akkor is, ha tudod, hogy én vagyok az igazi neked és a fenevadadnak. De én sem akarok leállni. Csinálhatnánk valamit középen? Így mindenképpen megismerhetnénk egymást."

A szeme felcsillant, mintha kisgyerek lenne, és azt mondtam volna neki, hogy jön a Mikulás. "Igen, ez egy kiváló ötlet. Kitölthetlek a farkammal, és örömet okozhatok neked anélkül, hogy igényt tartanék rád." Lenézett kettőnk közé, hogy megnézze a kezét, amint az engem ölel. "Nem kívánom abbahagyni az érintésedet. Szeretném hallani a torokhangú nyögéseidet. A zihálást. Ahogyan érzed magad a kezem alatt." Gyengéden megszorította a mellem. "Szeretnék többet megízlelni belőled, mint a szádat."

Ó, igen. Én is erre vágytam.

"Oké" - suttogtam.

Eddig azt hittem, hogy a tekintete forró volt, de most... most meg tudott perzselni az a sötét tekintet.

"Nagy vagyok" - mondta.

Azt akartam mondani, hogy duh, mert... igen. Hét láb magas? Olyan széles, mint egy pajta?

"Nem akarlak bántani."

"Nem fogsz" - mondtam azonnal. Nem régóta ismertem, de ebben biztos voltam. Hogy miért pont most nyugtattam meg, az ironikus volt. Elég régóta féltem a férfiaktól ahhoz, hogy az árnyékokat megugorjam, és távol tartsam magam mindenféle randevútól vagy felszedéstől. És mégis, Bahre-vel tényleg úgy tudott eltörni, mint egy gallyat. Akkor miért én mondtam neki, hogy biztonságban vagyok?

Ennek semmi értelme nem volt.

Miközben az atlaniakat születésüktől fogva arra nevelték, hogy remélhetőleg megtalálják az egyetlen tökéletes társukat, ők nem tudták, ki az. Még ha Bahre az Agglegény Szörnyeteg program miatt jött is a Földre, kétlem, hogy arra számított volna, hogy itt találja meg. Mégis megtalálta. Tehát csak annyi ideje volt párja, amióta én ismertem őt.

Ez egy kicsit megterhelő lehetett neki is.

Leengedte a fejét, és újra megcsókolt, de nem időzött sokáig, hanem végigcsúsztatta az ajkait az állkapcsomon, a fülem mögötti ponton, majd a nyakamon.

Libabőrös lett a bőröm, és nem azért, mert fáztam.

Még lejjebb ment, megcsókolta a kulcscsontomat, majd a felsőm mély V-alakját.

"Túl sok ruhát viselsz" - mondta, miközben lefelé pillantott kettőnk között.

Egyet kellett értenem vele.

Megrántotta a köntösöm szíját, és az kioldódott. Lenyomta a selymes anyagot a vállamról, én pedig segítettem neki lecsúsztatni a karomról. Még a köntösben is felnyomta a felsőmet a bal mellem fölé.

Az elöl lévő kis gombokat dolgozta ki, de az ujjai túl nagyok voltak. Csalódottan morgott, miközben hátradőlt a sarkára, és átkarolta a lábaimat.

Felnyomtam magam ülve, és a fejem fölé rántottam a felsőt, majd a járólapra ejtettem.

Bámult rám. És bámult. Még abban sem voltam biztos, hogy lélegzik-e.

Aztán lecsapott - ha egy hatalmas idegen képes ilyesmire. Ismét a hátamon feküdtem, mögöttem a puha kanapé. A szája rátapadt a mellbimbómra és...

"Szent szar" - mondtam, a plafont bámulva.

Hátamat meggörbítve, a melleimből még többet nyomtam az arcába. A nyelvét. A szívást. Istenem, de jó volt.

Egyenes vonal volt a mellbimbóm és a csiklóm között, és ő rángatta és húzta, és... el akartam élvezni ettől. A francba.

Csak amikor már olyan közel voltam, hogy könyörtelenül rángattam a haját, emelte fel a fejét, alig-alig, és váltott oldalt.

Az ujjaim kissé ellazultak, és a helyén tartották.

Morgott, miközben a melleimből lakmározott, majd még lejjebb ment, és körbe nyalt a köldököm körül, mielőtt az ujjai a pizsamanadrágom derékszíjába görbültek.

Felnézett rám, az álla a hasamat súrolta. "Szeretném megkóstolni az egészet."

"Igen" - lihegtem, és megmozgattam a csípőmet, hogy segítsek neki lecsúsztatni a kis rövidnadrágomat.

Leköltözött a kanapéról a padlóra, hogy letérdeljen mellém. Megragadta az egyik bokámat, és az egyik lábamat felemelte a kanapé háttámlájára, a másikat pedig maga felé húzta, hogy a térdem behajlítva legyen, és a lábfejem alig érintse a padlót.

Széttártam a lábam. Nyitva álltam előtte.

Ott állt, és megint nézett. Nem gyantáztam magam csupaszra, mint néhány barátnőm, de ápoltam magam. Néhány durva srác megkérdezte tőlem, hogy a mandzsettáim és a gallérjaim illenek-e egymáshoz, ami így is volt.

Bahre végigsimította az egyik ujját a rézfürtjeimen, majd végigcsúsztatta a résemen, és szétválasztott.

"A szépséged, ez... vakító" - nyögte, aztán elfoglalt lett.

A térdeim felemelkedtek, amikor nyelve először érintette a csiklómat, de nagy kezei a combom belső felén állapodtak meg, és nyitva tartottak.

Falánk volt. Alapos. Bőkezű. Amikor az ujjait is bevonta, kombinálva néhány varázslatos örvényt a nyelvével és néhány szakértő fodrot az ujjaival, amelyeket belém csúsztatott, elélveztem. Soha nem volt még pasi, akitől elélveztem volna. Általában az ujjaimnak kellett belekapcsolódniuk a játékba, hogy elélvezzek, de ez? Szent szar.

Nem volt megállás. Hirtelen jött. Intenzív volt, és alatta buckáztam, kiáltottam a nevét, ahogy minden elsápadt életem legintenzívebb orgazmusától.

Folytatódott és folytatódott, míg végül összeesve és jóllakottan feküdtem a kanapémon - amire soha többé nem tudtam volna úgy leülni, hogy ne emlékezzek erre a pillanatra -, miközben ő gyengéden megcsókolta a combjaimat.

"Neked nem kell térkép" - mondtam végül.

"Hmm?" - kérdezte.

Felemelt, mintha csak egy baba lennék, így az ölében voltam, rajta lovagolva. Meztelenül. Nem tudtam megállni, hogy ne üljön ki az arcomra az orális szex okozta nyálas mosoly. Visszasimította nedves hajamat az arcomból. Meglepett, hogy nem volt teljesen száraz ahhoz képest, hogy milyen forró volt.

" Elégedett vagy, pajtás?" - kérdezte.

Lassan pislogtam, és ránéztem. Ugyanaz a feszültség volt rajta, de az ajkai nyálkásak voltak az izgalmamtól, és a szemében ott volt az az elégedett férfias csillogás, ami azt mutatta, mennyire elégedett, hogy felizgatott.

"Elégedett? Istenem, ez... elképesztő volt." Lenéztem a testünk közé, megnéztem a vastag dudort, amely maximális rugalmasságig feszítette a nadrágja szövetét. "És te?"

"Én is elégedett vagyok, ha te is az vagy."

Nevettem, és kigomboltam a nadrágját. A farka szabadon pattant. Igen, mindenhol nagy volt. Nem tudtam a markom köré tekerni.

Ő morgott, én pedig elmosolyodtam. Igen, éreztem, hogy hatalmam van felette.

Ez az orgazmus őrületes volt, de még nem végeztem. Volt egy önzetlen, gyönyörű idegen szeretőm, és még messze nem voltunk készen.

Felemelkedtem a térdemre, hogy fölötte lebegjek. "A srácok mind egyformák. Hazugok. Lehet, hogy elégedett vagy magaddal, hogy ki tudtál elégíteni, és ezért teljesen aranycsillagot kapsz, de a farkad úgy néz ki, mintha egy fát is ki tudna vágni."

Egyik kezét a csípőmre tette. "Társam."

Elhallgattam, és találkoztam a tekintetével.

"Nagy vagyok."

"Igen, ezt már mondtad. Látom."

"Nem akarlak bántani."

"Hm, az alapján, ahogy az állad csillog, azt mondanám, hogy több mint készen állok."

Hőség lobbant fel a szemében, és a nyelve előretört, hogy megnyalja az ajkát. "Tényleg édes az ízed."

"Nem gondolod, hogy beleférsz." Megsimogattam, miközben beszéltünk, és a szemei lecsúsztak, a feje hátraesett a kanapén.

"Társam" - mondta még egyszer, de ez már a morgás és a könyörgés keveréke volt. A keze az ülőpárnába markolt, és úgy tűnt, mintha szétszakítaná az anyagot, az ujjbegyei elfehéredtek.

Leereszkedtem, a farkának koronáját a bejáratomhoz illesztettem, majd egy-két centivel belém helyeztem.

Az állkapcsa összeszorult, és csodálkoznom kellett, hogy a hátsó fogai nem ropogtak.

"Bele fogsz férni."

A szemei felpattantak, és most már mindkét keze a csípőmön volt. Ekkor átvette a hatalmat. Igen, nem úgy gondoltam rá, mint passzív szeretőre, csak egy óvatos férfira.

Nagydarab volt. Mindenhol. Bántani tudott volna, beleértve a vaginámat is.

De nem tette. Tudtam, hogy nem fog.

Ki akartam elégíteni. Megmutatni neki, hogy a puncim ugyanolyan varázslatos, mint a nyelve.

Fel-le dolgozott rajtam, a nedvességem megkönnyítette az ereszkedésemet.

Kezemet a vállára helyeztem, és hagytam, hogy felfelé és belém bassza magát. Centiről centire, míg végül a combjain ültem. Még mindig rajta volt a nadrágja, és éreztem az anyag puha reszketését a combomon.

"Látod, beleférsz." Még össze is szorítottam magam, és ha volt határa a türelmének és az óvatosságának, akkor az a kis szorítás a belső falaimnak az volt.

Ekkor keményen megdugott, fel-le emelt, miközben a csípőjét tolta, hogy belém döfjön. A melleim ugráltak, és a csiklóm a nadrágjához dörzsölődött.

Belém gyömöszölt, olyan helyeket is elérve, amelyekről nem is tudtam, hogy vannak.

"Igen!" Kiáltottam.

"Társam" - nyögte.

Egyikünk sem bírta sokáig. Újra elélveztem, csöpögve rá, és a kezem segítsége nélkül. Még háromszor mélyen megdobta a csípőjét, és olyan mélyen morgott, hogy azt hittem, megremegnek az ablakok. Az ujjaitól zúzódások keletkeztek volna a csípőmön, de nem volt fájdalmas. Birtoklás volt.

"Az enyém - mondtam.

Sötét tekintete találkozott az enyémmel. Az arca kipirult, verejték csorgott a homlokáról. "Quinn" - ejtette ki. "Még nem végeztünk."

Megráztam a fejem, és megborzongtam, a mellbimbóim kavicsosodtak.

"Nem, még nem végeztünk."

"Ágyban. Most."

Felállt, mélyen bennem maradt. A hálószobám irányába mutattam. Ekkor átvette a hatalmat, és egész éjjel újra és újra magával ragadott. Telhetetlen volt. Én is az voltam, mert egy fenevad az ágyamban... tökéletes volt.