Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 6. Fejezet

 


6


Quinn, sminkszoba, 9 News, Késő délután


Számok. Grafikonok. Hőmérséklet mérések. Minden adat, amibe általában szerettem belemerülni, elmosódott a lapon, amíg csak Bahre-t láttam. Ahogyan nézett, amikor a testem fölé tartotta magát, és kitöltött. A hegeket a mellkasán és a karján. Az ajkait. Istenem, azok a csókolható, szexi, pokolian dögös ajkak.

"Föld hívja Quinnt." Ellen úgy mosolygott, mintha minden titkomat ismerné, amit nem osztottam meg vele. Nem tudta, de kétségtelenül sejthette. Mindenki látta az élő adást, és tudott Bahre-ről. És rólam is. Rólam és Bahre-ről.

"Igen?"

"Gyakorlatilag ragyogsz. Mondj el mindent." Rám kacsintott.

Évek óta először tényleg felkacagtam, mint egy lány, aztán az ajkamra tettem az ujjaimat, de vigyáztam, nehogy elkenjem a rúzst, amit olyan művészien felvitt. "Nem szoktam csókolózni. Ezt te is tudod."

"De csókolóztál, hmmm?" Oldalra billentette a fejét, hogy úgy tanulmányozzon, mintha a homlokomra lenne írva a Csak dugtam. "Talán megcsókolt téged? Talán végigcsókolt?"

"Talán..." Elfordítottam a tekintetem.

Ellen nevetett, de nem érdekelt. Az arcom forró volt, és biztos voltam benne, hogy ma reggel nem kellett pirulnia. Az egész testem úgy zúgott, mintha tíz éve aludtam volna, és csak most ébrednék fel. Már attól, hogy Bahre-re gondoltam, vonaglottam és nedves lettem, a melleim elnehezültek és fájtak a vágytól.

És a legjobb rész? Már majdnem tizenkét órája nem gondoltam sem a bunkóra, aki követ engem, sem az exemre. Ez volt a legnagyobb csoda.

Csak Bahre-re tudtam gondolni. Többet akartam. Tudtam, hogy ő is.

Sokkal többet. Több csókot. Több érintést. Imádtam, ahogy hatalmas kezeivel végigsimított a gerincemen. A gyengéd érintésétől úgy éreztem, hogy ápolnak és szeretnek. Azt is imádtam, ahogy kemény testét belém döfte. Ettől vadnak, vágyakozónak és kívánatosnak éreztem magam. Nőies. Tökéletesnek éreztem magam, amikor vele voltam. Tökéletesnek. Ez teljesen lehetetlennek tűnt, de ez volt az igazság. Az emberek nehezen tudtak velem bánni. Főleg a férfiakkal. Tüskés voltam és védekező. Óvatos. Óvatos. Tudtam, hogy ez tény. Logikával és hideg, kemény elemzéssel szinte bármire rá- vagy lebeszélhettem magam. A korábbi rossz tapasztalataim után féltem attól, hogy újabb kapcsolatba kerüljek egy férfival.

Bahre azonban nem volt férfi. Ő egy idegen volt. Egy szörnyeteg. Amikor rám nézett, úgy éreztem, talán valaki más lehetnék. Valaki tökéletes. Valaki, akinek nem kell állandóan félnie. Minden ablakot figyelni. A kezemben hordani a fegyvert, amikor kimegyek a házból. Mert Bahre megvédett volna. Tudtam. Ő mondta. A testem is tudta. Minden egyes sejtem bízott benne, hogy nem fog bántani. És elég nagy volt ahhoz, hogy bárkit elijesszen.

Még Jeff Randallt is.

A szörnyetegem most is lent volt, összeszedte a holmiját, és mesélt rólam a többieknek. Elmondta a Legénybúcsú Szörnyeteg műsor producereinek, hogy nem ő a következő sztárjuk. Volt egy olyan érzésem, hogy ez nem fog jól elsülni, de ki vitatkozott volna egy kétméteres Atlannal? Legalább voltak más atlaniak, akik vele együtt jöttek a Földre, akiket ki lehetett volna választani helyette. Bár, ha ők is megtalálták a párjukat, mint Wulf, Braun és Bahre, akkor a műsornak befellegzett.

Ez nem az én problémám volt. A mosolyom visszatért. Hamarosan el fog jönni hozzám. Beleegyeztem, hogy néhány napig maradjon nálam, meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok. Hogy kiderüljön, tényleg annyira összeillünk-e, mint amennyire látszott. Szexuálisan összeillünk? Határozottan. Ez nem az a tipikus "hagyja a fogkrémes sapkát" helyzet volt. Ő egy Atlan volt.

Amikor beszéltünk - az ágyban és meztelenül -, nem lett bestiális és nem követelt semmit. Ha megtette volna, azt mondtam volna neki, hogy tűnjön el az életemből. Elegem volt az arrogáns seggfejekből, akik azt hitték, hogy a tulajdonuk vagyok. Társat akartam az életben, nem főnököt.

Pedig talán nem is lenne olyan rossz egy fenevadhoz tartozni. Legalábbis egy bizonyos fenevadhoz. Ha a tegnap este minden este ilyen volt... Istenem!

Még mindig mosolyogtam, amikor Ellen összeszedte a holmiját. Rájöttem, hogy azért nem kérdezett mást, mert fejben la-la-országban jártam.

"Megyek, kitisztítom az ecseteimet. Nagyszerű leszel ma este." Megveregette a vállamat, és még egyszer rám kacsintott a tükörben.

"Köszi." Remekül éreztem magam. Ma különösen odafigyeltem a megjelenésemre. Olyan szépnek akartam látszani kívülről, amilyennek belül éreztem magam. A legszexibb, tiszta selyemből készült bugyimat és melltartómat vettem fel. Senki sem látta volna rajtam - és Bahre-n kívül -, de nőiesnek és csábítónak éreztem magam benne a munkaruhám alatt. Egy rózsaszín selyemblúzt választottam, mély dekoltázzsal és az egyik kedvenc ékszeremmel, amelynek ametisztjei ragyogó lila árnyalatúak voltak, és jól illettek a blúzhoz, egy fekete ceruzaszoknyát és az abszolút kedvenc cipőmet. Fekete volt, csillogott, a sarka pedig acélbetétes és legalább tíz centi magas. Ezt a ruhát már korábban is viseltem a kamera előtt, és úgy éreztem magam, mint egy hercegnő a gyilkos magassarkú cipőben. A blúz a melleimhez tapadt, a szoknya szűk volt, és reméltem, hogy Bahre munka után nem tudja majd levenni rólam a kezét.

Ellen magamra hagyott, én pedig lehunytam a szemem, vettem egy mély lélegzetet, és hagytam, hogy még egy pillanatig csak Bahre töltse ki a fejemet.

"Oké, asszony. Elég volt. Koncentrálj." Magamban beszéltem, ami nem volt szokatlan. A kopogás várható volt, és pont jókor jött.

"Tíz perc, Quinn." A gyakornok nem késne az egyetlen feladatával.

"Köszönöm!" Kiáltottam.

Amikor kinyílt az ajtó, fel sem néztem az ölemben lévő papírokból. Ellen mindig visszajött, és egy kicsit takarított.

"Üdvözlöm, Quinn McCaffrey. Bahre hadúr társa."

A mély hang áramütésként rázta meg a szervezetemet, és megfordítottam a tekintetem, hogy lássam, amint a nagyon nagydarab férfi becsukja és bezárja maga mögött az ajtót.

Megdermedtem.

Egy pillanatra azt hittem, hogy Jeff Randall az, de nem. Ez a fickó túl nagy volt. A hangja túl mély.

Amikor megfordult, már nem ismertem fel. A bőre sötét volt, de nem az a gazdag mokkás szín, mint az emberé, inkább rézszínű, mintha nagyon rosszul barnult volna le. A szemét napszemüveg takarta, de levette, és a zsebébe tette, hogy rám mosolyoghasson.

A szemei furcsa formájúak voltak, az aranyszín majdnem barna színűnek tűnt. Majdnem. Az arccsontjai túlságosan kiálltak. Egyszerűen furcsán nézett ki. És hatalmasnak. Jóval több mint két méter magas volt, és elég zömök ahhoz, hogy puszta kézzel valószínűleg egy kisebb autót is fel tudott volna emelni.

Majdnem úgy nézett ki, mint egy Prillon harcos öltönyben.

Amikor kivillantotta az agyarait - szent szar. Nem volt Prillon. A prillonoknak nincsenek agyaraik, amennyire én tudtam - és én már minden idegen fajról olvastam. És határozottan nem volt ember.

"Ki... ki vagy te? Tűnjön el az öltözőmből."

"Az, hogy ki vagyok, nem fontos. Te viszont..." Megállt, és lassan felém sétált. Felemelte a kezét, hogy megsimogasson, ujjait a hajamba csúsztatta. Visszahőköltem, de csak eddig tudtam elmenni a sminkszékben. A kezem összeszorította a karfát. Próbáltam nem hányni, egyszerre a látómezőmben tartani őt, és a pulton lévő mobilomért nyúlni. A 911 volt a gyorstárcsázón. Ha csak el tudnám érni...

"Semmi ilyesmi. Lehet, hogy a kommunikátorai primitívek, de nem fog segítséget kérni." A hatalmas idegen elvette a mobilomat a sminkállomásról, és a zsebébe tette. A francba.

"Ki vagy te?" Kérdeztem újra. "Mi a fenét akarsz?"

A tekintete végigsiklott a hajamon, a nyakamon, a testemen. "Bosszút. A társad nagyon rossz dolgokat tett. Embereket bántott. Itt az ideje, hogy viszonzásul fájdalmat okozzunk neki."

Ó, Istenem. Bahre miatt volt itt. Lehet, hogy vonzom a zaklatókat, de nem az idegeneket.

"Nekem nincs társam" - csattantam fel. Nem voltam benne biztos, hogy ez szigorúan igaz volt, legalábbis Bahre szerint, de nem voltam hajlandó hazudni ennek a szörnyszülöttnek, hogy békén hagyjon. Sikíthattam volna. Valaki...

Az idegen gyorsabban mozdult, mint ahogy követni tudtam volna, a keze eltakarta a számat, amikor már alig jött ki egy nyikkanás.

A keze meleg és nagy volt, fültől fülig betakarta a számat.

"Nem. Azért vagyok itt, mert te és Bahre, hogy is mondják, vírusként terjedtek el? Nem csak a Földön. Minden bolygó kommunikációján lejátsszák az imádnivaló kis találkozásotokat. Ti vagytok az egész univerzum slágere. Bahre hadúr, a Koalíciós Flotta hőse, bérgyilkos és a Hírszerző Mag legmagasabb szintű ügynöke, talált magának egy kis emberi nőstényt, akivel társulhat". A kezemre pillantott. "Nincs bilincs. Bahre nem olyan okos, mint gondoltam."

Megpróbáltam tagadóan megrázni a fejem, de ő fölém hajolt, keze eltakarta a számat, olyan közel, hogy láttam a szemében a furcsa barázdákat. Még sosem láttam ilyet, még gyíkokon sem. Ilyen közelről rájöttem, hogy az arany szín valójában fekete és sárga csíkozás volt, olyan vékonyak, hogy a színek összeolvadtak.

Az egyszerű fekete öltöny és a kék nyakkendő túlságosan is emberinek tűnt, egészen addig, amíg bele nem néztem a szemébe. Vagy elmosolyodott, és megmutatta az agyarait. Istenem... agyarakat! Vámpír volt? Komolyan. Néhány évvel ezelőtt még én sem hittem az idegenekben. Meg akart harapni? A francba.

A hajamhoz szorította az orrát, és belélegezte. Megrándultam. "Ha nem lenne olyan magas vérdíj a fejeden, ember, megtartanálak magamnak."

Vérdíj a fejemen?

Miről beszélt?

Még mindig a helyén tartott, belenyúlt a zsebébe, és kivett egy nagyjából egy nagy érme nagyságú kis fémből készült eszközt. A combomra helyezte, és addig takarta a tárgyat, amíg éles kis fájdalmas harapást nem éreztem, mintha az eszköz a szoknyámhoz tapadt volna, és egy kicsit túl mélyre ásott volna.

"Élvezni fogod az új életedet a Cerberusnál, ember."

Hátralépett, és a szám végre szabaddá vált. Megpróbáltam sikítani, de a levegő kiszakadt az ajkamból, mielőtt a hangot regisztráltam volna, ahogy minden kicsavarodott és eltorzult körülöttem. Jéghideg karmok vájtak a húsomba, és a világom elsötétült.


* * *

Bahre

Hadvezéreim, atlani testvéreim, mosollyal az arcukon gyűltek körém abban a pillanatban, amikor beléptem. A terem közepén egy nagy területet szabadítottak fel a sportoláshoz. Az atlani hadurakat egy ilyen kis térben összezárva tartani nem volt bölcs ötlet.

A párom az emeleten készült az estére a furcsa zöld képernyő előtt, ahol a Föld időjárásáról beszélt. Elég sokáig kellett itt maradnia ahhoz, hogy később az éjszaka folyamán megismételje az előadást, és én emiatt nyugtalan voltam. Haza akartam vinni. Most pedig... Meztelenre vetkőztetni és újra és újra magamévá tenni. A vadállatom beleegyezett. Csak két emelet választott el minket a magas épületben, de ez már túl sok volt. Próbáltam nyugodt maradni, de nehéz volt. Megérintettem őt. Megkóstoltam. Kitöltöttem. Küzdelmes volt külön lenni.

Míg ő a munkáját végezte, és az embereknek mesélt a napi időjárásról, én azért jöttem ide, hogy összeszedjem azt a néhány dolgot, amim volt, és elmondjam a többieknek a szerencsémet anélkül, hogy túl messze lennék a nőstényemtől. Elfojtottam a vadállatom morgását. Ha nem nyúlt hozzá, akkor úgy vélte, túl messze vagyunk.

"Nos?" Tane megkérdezte.

"Ő az enyém."

Az atlaniak felálltak, és a hátamra és a vállamra csapkodták a húsos öklüket, némelyikük a feltétlenül szükségesnél erősebben, támogatásuk jeléül. "Az istenek legyenek átkozottak, Bahre. Ez jó hír."

"El kell tűnnöm innen a picsába. Minden egyes nőstényt megszagoltam a programból, és egyik sem érdekelte a fenevadamat" - mondta Kai.

"Én is ugyanezt a sorsot szenvedem, barátom" - tette hozzá Tane. "Bahre azonban megtalálta a párját. Akárcsak Wulf és Braun. Van remény."

"Nincs sok remény az Agglegény Szörnyeteg programban" - osztottam meg a véleményemet. "Még nem értették meg, hogy mi azonnal tudjuk, hogy a versenyzők nem a párunk. Nincs műsor."

Egyetértően morogtak.

"Nem kívánom, hogy az én páromat a tévében közvetítsék, mint Wulfét, és élőben a hírműsorban, mint tegnap este téged" - tette hozzá Iven.

Megvonta a vállamat, egyáltalán nem érdekelt. Megtaláltam a páromat. Megvédtem őt, kielégítettem. Nem is egyszer. A vadállatom elégedett volt, egyelőre. Nem viselte a párzási bilincsemet, de ahogy tegnap este is mondtam neki, türelmes voltam.

Öten beszélgettünk egy darabig, és hosszú évek óta először élveztem igazán, hogy egy csapat hadúr között lehetek. Nem küldetésen voltam, nem készültem csatába indulni. Itt a Földön nem volt kaptár. Dr. Helionnak itt nem volt hatalma. Kétlem, hogy vissza tudna rángatni ebből a Vadállat-programból, ha megpróbálná is. Lorvar nagykövet akkor avatkozott be, amikor Braun és a társa összetűzésbe keveredett egy tolvajjal. Ez azt jelentette, hogy ez több volt, mint emberi mulatság. Diplomáciai összekötők voltunk, akár akartuk, akár nem.

Ez a szerep lehetővé tette, hogy itt legyek a barátaim között, a gyönyörű nőstényemmel a közelemben. Biztonságban. Várta, hogy eljöjjek hozzá, miután befejezte a munkáját.

Akkor kezdődhetett volna az igazi beszélgetés, mert én nem maradhattam a Földön. Nem volt szabad. Neki kellett volna elkísérnie a kolóniára. Ott élni. Hátrahagyni a földi életét.

Mi van, ha nem hajlandó feladni mindent, amije van, egy megtört, sebhelyes állatért?

Mi van, ha a múlt éjszaka mást jelentett neki, mint nekem és a szörnyetegemnek?

Hallottam már olyan nőkről, akik rövid távú szexuális kapcsolatot keresnek férfiakkal. A Földön, sőt, az univerzumban máshol is folyton ezt csinálták. A gondolat, hogy Quinn részt vesz ebben másokkal, feldühítette a szörnyetegemet, de én sem voltam ártatlan.

Számomra nem lenne más. Biztosítanom kellett, hogy Quinn számára sem lesz más. Az én feladatom volt, hogy meggyőzzem, ha kétségei lennének.

Már annak a lehetősége is pánikot keltett bennem, hogy kétségei vannak. A bilincsem az övemhez volt erősítve, nem a csuklóinkhoz.

"Ez aztán a komoly arckifejezés, Bahre." Tane leült mellém, és figyelte, ahogy a többiek visszatérnek a birkózáshoz.

"Nem mondtam a társamnak, hogy el kell hagynia a Földet. Nem tudom, mi lesz a válasza. Bizonyára tudja, hogy ez fog bekövetkezni."

Tane kuncogott. "Egyszerűen csak tedd a szád a puncijára, és addig élvezkedj vele, amíg bele nem egyezik."

Micsoda élvezet lenne. Elvigyorodtam a gondolatra, de a nőstényem valószínűleg makacs volt. Találkoztam már más földi nőkkel, akiket párosítottak, és próbára tették a párjuk türelmét. Mindegyikük. Quinntől sem vártam kevesebbet. "Nem tudom, hogy ez elég lesz-e."

"Akkor nem jól csinálod."

Olyan erősen meglöktem, hogy leesett a székről, amelyen ült, és a fenekén landolt a padlón. De ő csak nevetett. "Egy kicsit érzékeny?"

"Biztosíthatlak, a párom jóllakott." Arra a hangra gondoltam, ahogyan élvezte, ahogyan kitöltöttem, az arcára, ahogyan ezt tettem. A testének remegése és remegése.

"Akkor mi a probléma?"

Megráztam a fejem, de hallgattam, nem akartam belemenni a Quinnel töltött előző éjszaka részleteibe. Ő az enyém volt. Az együtt töltött időnk is az enyém volt. Nem akartam megosztani őt.

"Ellenállhatatlan vagy, Bahre. Egyetlen éjszaka, és máris beengedett az ágyába." Ismét vigyorgott, örült nekem, ami egy igazi barát ajándéka volt. "Szeretni fog téged. És ha egyszer megszeret, követni fog téged bárhová."

Nem voltam ebben olyan biztos, de nem volt időm vitatkozni, mielőtt kopogtak az ajtón.

Az egyikük ellökte magát a padlóról, és elindult, hogy kinyissa. Meglepődve láttam, hogy egy apró, idősebb nő áll a másik oldalon. A kezét tördelte, és zaklatottnak tűnt.

"Itt... itt van Bahre?" Az állát hátra kellett billentenie, hogy Iven hadúrra nézzen.

Azonnal felálltam, minden ösztönöm azt súgta, hogy valami nincs rendben, és nem arról van szó, hogy a nő félt Iventől és a méretétől.

"Itt vagyok." Az ajtóhoz léptem. A lépcsőházban állt, nem jött be.

A kezével intett nekem. "Jönnöd kell. Hiszen én vagyok Ellen. Ismerem Quinnt. Most kell jönnöd." A hangjában lévő riadalom egy pillanat alatt felemelte a vadállatom.

"Quinn jól van?"

Rám nézett, aztán elfordult. "Nem tudom."

"Hogy érted, hogy nem tudod? Hol van?" A hangom felemelkedett, és már kiabáltam.

Összerezzent. "Nem tudom."

A vadállatom felüvöltött, és a kis nőstény úgy ugrott fel, mintha megrémült volna. Iven kinyújtotta a kezét, hogy megnyugtassa, a hangja kedvesebb és szelídebb volt, mintha csak egy rémült gyerek lenne. "Minden rendben van, Ellen. Bahre soha nem bántana egy nőstényt."

"Rendben." A lány alig engedte, hogy Iven bevezesse a szobába. Az ajtó nem akart becsukódni, és a lábának támaszkodott. Felnézett rám. "Quinnel vagy, igaz?"

"Ő az enyém."

Ellen bólintott. "Jó. Én is így gondoltam. A videód vírusként terjedt, tudod? Amikor megszakítottad a szegmensét. A csatorna el van ragadtatva. Negyvenmillióan látták az első tizenkét órában. És annyira boldog volt, amikor bejött..." A nő zagyva hangja elakadt, és Tane kinyújtotta a kezét, hogy figyelmeztessen, miközben Iven sürgette, hogy folytassa.

"Hol van most Quinn?" Iven megkérdezte, a hangja szándékosan szelíd volt, teljesen ellentétes az enyémmel.

"Nem tudom. Befejeztem a sminkjét, elmentem tisztítószerért az ecseteimhez, és amikor visszajöttem, hallottam a sikolyát, de amikor kinyitottam az ajtót, eltűnt."

Ökölbe szorult a kezem.

"Mikor?" Tane megkérdezte.

"Úgy húsz perccel ezelőtt. Sajnálom. Elfelejtettem, hogy lent vagy, amíg a rendőrség meg nem kérdezte, hogy jár-e valakivel. És mivel Quinn látta Jeff Randallt - a fickót, aki zaklatta őt - itt Miamiban, először azt hittem, talán ő volt az. Tudja? Csak nem tudtam, mit tegyek."

Mindent feldolgoztam, amit mondott. Quinn húsz perce sikoltozott, és én csak most értesültem róla. Itt volt a rendőrség. És a zaklatójának említése megint arra késztette a vadállatom, hogy fejeket tépjen le a testekről. Különösen egyet, mivel a helyi bűnüldöző szervek nem voltak képesek erre.

"Mutasd meg" - mondtam, talpra álltam, és készen álltam arra, hogy félrelökjem a nőt, hogy felrohanjak a két lépcsőn.

Ellen megpördült a sarkán, mintha megkönnyebbült volna, hogy képes mozogni, és elkezdett felfelé menni a lépcsőn. Én követtem, Tane pedig közvetlenül mögöttem. A többiek parancsomra hátramaradtak. Nem volt szükségem arra, hogy egy csapat atlani feldúlja ezt az állomást, vagy megijessze a társamat vagy a barátait. Kettő bőven elég lesz.

Amikor felértünk a felső emeletre, Ellen kinyitotta az ajtót a káoszra.

Emberi rendőrök voltak mindenütt, négyen rögtön szem előtt. Egyforma sötét egyenruhát viseltek, a mellkasukat felpúposította valami, amiről feltételeztem, hogy emberi páncélzat. A munkahelyére kirendelt biztonsági őr élénk hangon beszélgetett az egyik emberi rendőrrel, aki jegyzetelt. Egy másik tiszt a rádióján beszélt, még akkor is, amikor az egyik kamerákért felelős nőstény a levegőben hadonászva járkált, és mindenkit csendre intett, hogy öt perc múlva "adásban" lesznek.

"Bahre hadúr?" Egy fiatal női tiszt közeledett. A vékony emberke csípőre tett kézzel bámult rám.

Bólintottam, bár nem volt kétségem afelől, hogy tudta, ki vagyok. A képem az előcsarnokban volt, és ahogy Ellen mondta, mindenütt ott voltam a tévében. "Igen. Én vagyok Bahre."

"Daniels rendőr vagyok. Jöjjön velem, kérem. Szeretnénk feltenni néhány kérdést."

Nem, nem kérdezősködött. Én kérdeztem. "Hol van a társam? Hol van Quinn McCaffrey?"

"Ezt próbáljuk kideríteni."

Mivel a fiatal nőstény nem szolgált érvényes információval, Ellenhez fordultam. "Hol volt, amikor elvitték?"

"Várjon egy percet. Honnan tudja, hogy akarata ellenére vitték el?" A tiszt követte Ellent a csúnya, kopár hátsó folyosókon keresztül egy ajtóig, amely úgy nézett ki, mint bármelyik másik.

Ellen megállt, és felém fordult. " Itt bent."

Az ajtó kilincséért nyúltam.

"Ne nyúljon hozzá!" Daniels rendőr a testét közém és az ajtó közé helyezte. A fenevadam nem volt elégedett. "Lehet, hogy ujjlenyomatok vannak a kilincsen."

Leszartam az ujjlenyomatokat. "Mozogjon, vagy én mozdítom el, nőstény."

"Bahre." Tane keze a vállamon pihent, és megkerülve engem, megszólította a fiatal nőt. Nem is tudtam, hogy mögöttem maradt. Túlságosan koncentráltam. Túlságosan is Quinn megtalálására koncentráltam. "Kérem, nyissa ki az ajtót, biztos úr."

A nő rám bámult, és vagy az önfenntartás zavaró hiányáról, vagy ostobán nagy bátorságról tett tanúbizonyságot. Nem voltam benne biztos, hogy melyiket.

A zsebébe nyúlt, elővett egy vékony, bolyhos kesztyűt, és felvette. Óvatosan, hogy ne érjen semmihez a szükségesnél jobban hozzá, elfordította a kilincset, és kinyomta az ajtót. Tudtam az ujjlenyomatokról és az azonosításban való felhasználásukról, de ez olyan primitív volt. A Koalíció technológiája messze túlmutatott ezen az alapvető nyomozati feladaton, és rendkívül frusztráló volt, hogy a felelősnek tűnő személy ennyire fontosnak tartotta őket.

Kétségbe vontam az emberek képességeit, hogy megtalálják a társamat.

Mélyen belélegeztem. Azonnal a társam illata árasztotta el az érzékeimet. Igen, ez volt Quinn helye. Sok időt töltött itt.

Beléptem a szobába, és lehunytam a szemem, hagytam, hogy felerősödött érzékeim más információkat is elém tárjanak.

Egy hím illatát. Friss. Agresszív.

"Egy férfi volt ebben a szobában."

Ellen odasétált mellém. "Jaj, ne. Ma csak én és Quinn voltunk. Mike Rampart szabadnapos."

"Nem ő. Tegnap este megéreztem a szagát. Egy másik férfi volt itt." Ellenre néztem, aki elsápadt.

"Jaj, ne."

Tane, a tiszt és én mindannyian várakozóan néztünk Ellenre.

"Beszélj! Most" - parancsoltam.

"Tudom, hogy gondjai vannak Jeff Randallal. Azt mondta, hogy látta őt a városban. Soha nem közeledett hozzá, csak úgy, mondjuk egy parkolóban. Betartotta a távoltartási végzésben foglaltakat, de talán végre a nő után ment. Úgy értem, mindenki látta Miamiban, hogy élő adásban követelte őt a párjának. Talán nem volt elragadtatva ettől."

"Elvette tőlem a társamat?" A szörnyetegem nem volt elragadtatva. Beszélt a fenyegetésről, mesélt a fickóról, de előző este még velem volt. Biztonságban volt.

Tane-re néztem. "Nem volt biztonságban, és én elhagytam őt."

"Koncentrálj", suttogta.

"Meg kellett volna találnom ezt a... Jeff Randallt. Összetörni a hímet, és véget vetni az aggodalmának."

"Nincs zúzás" - mondta Daniels rendőr nekem, majd beleszólt a rádiójába. Meghallgatta, majd Ellenhez fordult. "Ms. McCaffrey-nek távoltartási végzése volt Jeff Randall ellen. Így van?"

Ellen bólintott. "Igen. Ő betartotta azt, és pontosan tartotta a távolságot. De Chicagóból jött ide. Miatta. Zaklatta őt. Követte őt mindenhová."

A vadállatom átvette az irányítást, és még jobban megnőttem, Tane fölé tornyosulva.

"Ó, a francba." Daniels rendőr hátrált egy lépést. Tane felnézett rám, és tudtam, hogy ugyanazt gondolja, amit én. A következő kérdése megerősítette ezt.

"Hol találjuk Jeff Randallt? Nem a zúzás miatt, hanem azért, hogy megtaláljuk Bahre hadúr társát."

Igen. Hol volt ez a hím, aki kínozta a társamat? Meg fogom találni. És ellentétben azzal, amit Tane az előbb mondott, szétzúznám. És ha bántotta Quinnt, szenvedni fog, mielőtt megölném.