Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 7. Fejezet

 


7


Bahre


A Földön volt egy Vadász, aki Angela, Braun párja felett őrködött az alatt a két hét alatt, amíg Braun el volt tőle szakítva. A vadászt maga a fővezér küldte, hogy megvédje a hadúr társát, amíg a Lorvar és a földi diplomáciai csapat közötti tárgyalások folynak. Braunt kiutasították a bolygóról, és nem engedték visszatérni. Istenek, a nagyköveten kívül senki sem jöhetett a Földre, mindezt azért, mert egy ember megölte magát, amikor leesett egy lépcsőn, miközben ellopott egy televíziót.

Hülye, primitív emberek.

Az elmúlt néhány órában, látva a rendfenntartó erők erőfeszítéseit Quinn felkutatására, valamint azt, amit Braun átélt, teljesen elbizonytalanított, hogy megtalálják a társamat. Nyüzsögtek és beszéltek. Terveket szőttek. Kérdéseket tettek fel. Egyetlen ember sem tudta úgy kiszagolni őt vagy a hímet, mint én. A képességeik egyszerűek és szerények voltak, és ez felbőszítette a vadállatom. A szokásos csoportomat akartam itt látni az IC-ből. Most pedig... Egy órán belül megtalálják a lányt, és azt a rohadékot, aki elvitte.

Fogalmam sem volt, hogyan tudta Braun kordában tartani a vadállatát, amikor távol tartották Angelától, különösen, amikor párzási lázban égett. Kezdtem elveszíteni az eszemet. A vadállatom a felszínre tört, és újra és újra vissza kellett tartanom őt. A legkevésbé sem akartam, hogy elűzzenek a kolóniára, és ne találjam meg Quinnt. Hogy a megmentését ezekre az... együgyűekre bízzam.

Hogy Hunter képes lett volna a nyomára bukkanni, ha még itt lenne. De nem volt itt. Csak a velem lévő többi hadúr kontingense tartott vissza attól, hogy megőrüljek. Vagy a szörnyeteggé válástól. Azonnal Quinn házához mentünk, de semmi nyoma nem volt. Semmi nyoma a férfiillatnak, amit a sminkszobában éreztem. A kocsija a parkolóban állt, ahol reggel parkolt. Velem.

A tévészékház emeletén nem voltak rögzítőberendezések. Nem lehetett tudni, hogy ki sétált be a sminkszobába. Ki ment ki. Hová mentek. Bár a parkolóházban és az előcsarnokban voltak kamerák, Quinn nem volt rajta a felvételeken. A bűnüldöző szervek megerősítették, hogy Jeff Randall sem volt rajta egyik felvételen sem.

"Mintha csak úgy eltűnt volna" - mondta Tane, miközben a sminkszoba előtti folyosón járkáltunk.

"Quinnnel kellett volna maradnom" - mondtam neki. "Mellette kellett volna maradnom. Basszus, a csuklójára kellett volna tennem a bilincsemet; akkor abban a pillanatban tudtam volna, hogy elrabolták." A bilincsek fájdalmat okoztak, amikor az állítólagos társak túl messze voltak egymástól. A fájdalom, amit most éreztem, belül volt, és közel állt az elviselhetetlenséghez. Tehetetlenül.

Megszabadítottam. Megmentettem. Megöltem. Megcsonkítottam. Csapdába estem. Elpusztítottam. Megvédtek. Annyi mindent tettem az IC-ben, ami miatt tökéletes fegyver voltam Quinn számára. A tökéletes pajzs a bajtól.

Elbuktam. A legfontosabb küldetésben.

"Hol a faszban van?" Vicsorogtam.

Valaki megköszörülte a torkát. Megpördültem a sarkamra. Ellen. Megint a kezét tördelte, és a szemei duzzadtak és vörösek voltak. "Telefonhívásod van, hadúr."

Felhúzódott a szemöldököm. Soha nem használtam az emberi kommunikációs eszközt, és nem ismertem senkit a Földön, de...

"Quinn?" Kérdeztem, és odaléptem hozzá. Fölé magasodtam, amiből rájöttem, milyen kicsi.

Megrázta a fejét. "Nem... nem. Ez egy nő a Menyasszonyok Programból. Egy felügyelő, azt hiszem, azt mondta."

Tane-re néztem. "Kibaszottul kizárt, hogy a nő a párja volt." Ez nem kérdés volt, és Tane nem válaszolt. Mit is mondhatott volna?

"Hol van ez a telefonhívás?" Kérdeztem.

Ellen a sminkszobába mutatott, és bevezetett minket - az ajtó nyitva volt kitámasztva, a kilincset pedig ujjlenyomatvizsgálattal vizsgálták -, és átnyújtott nekem egy műanyag készüléket, amely egy zsinórra volt kötve.

A fülemhez tettem, Ellen pedig bólintott, és egy gyenge mosollyal ajándékozott meg. Láttam rajta, hogy Quinn közeli barátja, és féltette a társam életét.

"Bahre hadúr" - mondtam, nem tudtam, hogyan kommunikáljak megfelelően, ezért bemutatkoztam. Tane csípőre tett kézzel állt mellettem.

"Hadúr, ő itt Egara felügyelő a Csillagközi Menyasszonyok Programból."

Nem válaszoltam.

"Információim vannak a társadról."

A vadállatom felélénkült. "Mondd el."

Tane elhallgatott, miután felismerte, hogy ez olyan adat, amire szükségünk van Quinn megtalálásához.

"Ezt nem szabad megosztani az emberi bűnüldöző szervekkel, és nem is telefonon keresztül kell átadni. Elküldöm a központ egyik atlani őrét, hogy elhozzon téged hozzám."

"Igen."

"Most befejezem ezt a hívást. Kérem, menjen az előcsarnokba és várjon rá." Az utasításai világosak és tömörek voltak. Feltételeznem kellett, mert tudta, hogy nem ismerem a kommunikációs rendszerüket.

"Tudnom kell" - válaszoltam.

"Elmondom. Csak jöjjön ide. Viszontlátásra."

Miután kattanást hallottam, elhúztam a készüléket a fülem elől, és rábámultam. Aztán felüvöltöttem, letéptem a kommunikációs eszközről a vezetéket, és a kézibeszélőt a falhoz vágtam.

Ellen sírni kezdett.

Mély levegőt vettem, és kifújtam a számon. Ökölbe szorítottam a kezem, és megpróbáltam kiegyenlíteni a hangomat. Az emberek könnyen féltek, és Ellen nem volt ellenség. "Megtalálom a barátodat. Meg fogom találni a társamat" - fogadkoztam.

A lány bólintott, könnyek csorogtak le az arcán. Gyakorlatilag kirohantam a szobából, és a lépcsőházon át az előcsarnokba mentem. A lépteim Tane lépteivel együtt visszhangoztak a betonon.

"Az igazgatónak hírei vannak" - mondtam, frissítve őt, bár ő követett, függetlenül attól, hogy miről szólt a hívás. Ő majd végigkísér engem ezen. Ezt a csatát meg kellett vívnom. És meg is kell nyernem. Nem volt más lehetőség.

Amikor kirohantam az épület bejárati ajtaján, egy fehér jármű dudált, felhívva a figyelmemet. Ez volt az, amelyik ötünket a szállítmányozó jármú a program épületébe vitt, amikor először megérkeztünk. A volán mögött egy Atlan ült, és intett nekünk. Én az első ülésre ültem, Tane pedig hátulra telepedett. Az Atlan elhajtott, mielőtt még becsuktuk volna az ajtókat. Elégedett voltam a sietségével.

"Velik vagyok. Elviszlek benneteket az igazgatóhoz." A tekintete az előttünk lévő útra szegeződött. Nem figyeltem a ragyogó kék égre vagy az erős napsütésre. Az emberek tető nélküli járműveket vezettek. Kerékpárnak nevezett dolgokat. Még furcsább, kerekek a lábukon. Boldogok voltak. Gondtalanok. A társuk nem tűnt el.

"Tud gyorsabban menni ez az izé?" Kérdeztem.

Azonnal felgyorsult a jármű, és az Atlan kanyargott a floridai forgalomban.

Nem telt el tíz perc, és a tesztközpont kapujánál álló őr sietve felhúzta a kaput, de az Atlan nem lassított. Egészen addig nem, amíg közvetlenül az épület bejárata előtt nem álltunk, majd a fékre csapott, és a jármű csikorogva megállt.

"Köszönöm szépen" - mondtam, miközben kimásztam a járműből.

"Mindenben segíteni fogok, amiben csak tudok, hogy megtaláljuk a társát. Jó..." Nem hallottam a további szavait, mert már rángattam is ki az ajtót. A bolygó forrósága lecsöpögtette a homlokomról a verejtéket.

Ott, az előcsarnokban egy aprócska nő várt a Menyasszonyi Program egyenruhájában. Hatékonynak és rendezettnek tűnt. És nem volt boldog.

"Bahre hadúr. Kövessen."

Követtem őt néhány folyosón keresztül, Tane mögöttem. Gyorsan haladt, de lassúnak tűnt, mivel a lábam kétszer olyan hosszúnak kellett lennie, mint az övé.

"Egara hadúr vagyok." Egyenesen a szállítóterembe vezetett minket, és én megálltam, Tane pedig belém ütközött.

"Nem hagyom el a Földet a társam nélkül" - mondtam, miközben a vadállatom előbukkant. Kibaszottul kizárt volt, hogy elűzzenek a bolygóról.

Három másik ember volt a szobában, és abbahagyták, amit csináltak, hogy tágra nyílt szemmel bámuljanak rám.

"Nem, hadúr" - mondta az igazgató, és felemelte a kezét, mintha meg akart volna állítani. "Nem ez a szándékom, hogy idehozzalak. Kérlek, nyugtasd meg a vadállatodat, és elmondom, amit tudok."

Tane a vállamra tette a kezét. "Figyelj" - motyogta.

Bólintottam, és visszavezényeltem a vadállatom.

"Hallottam a társad eltűnéséről. Úgy tudom, a rendőrség egy Jeff Randall nevű emberre összpontosítja a keresést."

"Így van, igazgató úr" - mondta helyettem Tane.

Próbáltam nyugodt maradni, és nem voltam biztos benne, hogy a hangom hogyan fog hangzani, ezért csak egy elfojtott morgással adtam hangot egyetértésemnek.

"Azt hiszem, a keresés pontatlan." Egy transzporttechnikusra nézett, és bólintott. A falon lévő képernyő elsötétült, majd adatok jelentek meg. "Ma eddig két nőstényt szállítottunk a párjukhoz. Az egyiket Vikenre, a másikat Atlanra. A képernyőn láthatják, hogy ezek a szállítások ütemezve voltak." A kijelzőre mutatott. "Azóta senki mást nem küldtünk. Nem volt sem bejövő, sem kimenő szállítás, sem a Menyasszonyok Programba, sem a Koalíciós Flotta katonai feldolgozóközpontján keresztül."

Tudtam, hogy mit akar mondani. A szörnyetegem megértette. Feldolgozva. Csak amit nem mondott, az zavart. "Folytassa."

"Ma délután három óra huszonhét perckor egy nem tervezett transzport történt a Föld légkörébe."

"Feltételezem a hangjából, hogy a transzport nem ide vagy a világ egyik másik transzportközpontjába érkezett?"

A nő Tane-ra pillantott, amikor a férfi feltette a kérdést. Az megrázta a fejét, de azt mondta: "Negatív".

Csak egyetlen más lehetőség volt.

"Egy transzportjeladó" - válaszoltam. Úgy éreztem magam, mintha most végeztem volna az Akadémián, és az első küldetésemen lennék. A félelem érzése. A rettegés. Pánik.

"Helyes. Azt hiszem, valaki a Földre transzportált egy ilyennel. Soha nem volt megengedett, de a legutóbbi diplomáciai ügyek után különösen tilos a használata."

"Nem azért hoztál ide, mert hiszel valamiben, igazgató úr."

Felhúzta az állát. "A transzport koordinátái pontosan megadták annak az épületnek a helyét, ahol eddig tartózkodtál. Bármelyik atlani, aki a csoportotokba tartozott, láthatta volna. Talán valaki, aki csatlakozott hozzátok."

Tane és én egyszerre mondtuk, hogy "nem".

Ő keresztbe fonta a karját, és bólintott. "Ahogy gondoltam. Nem jelzi, hogy az épületben végül is hol érkezett a szállítóeszköz, de úgy vélem, a társad emeletén volt." Megköszörülte a torkát. "Volt egy feljegyzés egy második transzportról, amely hét perccel később hagyta el a Földet."

Tane-re néztem, akinek összeszorult az állkapcsa. Ő is ugyanerre gondolt. "Valaki eljött a Földre, és elrabolta a társamat."

Tane szeme összeszűkült. Ez nem valami kotnyeles ember volt, akit meg kellett találnunk és el kellett pusztítanunk. Ez nem emberi probléma volt. Ez az én problémám volt. Az én ellenségem, nem Quinné.

Hosszú volt a listájuk. Az IC-nek dolgozva nem a Kaptár volt az egyetlen ellenség, akit megöltem.

"Igen."

"Van feljegyzés arról, honnan származik a szállítóeszköz?"

"Zenith szállítóállomás."

"Ugyanoda tértek vissza?"

"Igen."

Istenek, Zenith minden elképzelhető bűnöző gyűjtőhelye volt. A Rogue 5 frakcióknak ingatag megállapodásuk volt a Koalícióval, ami lehetővé tette, hogy mindenki átmehessen az állomáson a legtöbbször. Az egyetlen kikényszerített szabály az volt, hogy az állomáson nem szabad gyilkolni. Azonban az, hogy valakit kilöktek egy légzsilipen, technikailag nem számított, mivel a holttest az űrben volt.

Ha Quinnt odaszállították volna, akkor a Cerberus vagy valamelyik másik légió, fegyvercsempészek, csempészek vihette volna el. A lista hosszú volt, és egyik lehetőség sem volt jó.

Megrángattam a hajamat, körbejártam a kis teret; aztán megpördültem, és szembefordultam az igazgatóval.

"Nyisson kommunikációs hívást a parancsnokságra. Közvetlenül Helionnal akarok beszélni. Most."

Bólintott, majd intett egy kézzel az egyik technikus irányába.

Mögötte a képernyőn megjelent a Prillon harcosa és a hírszerző mag parancsnoka, Dr. Helion.

"Mit tehetek önért, Warden?" Még csak fel sem nézett, miközben beszélt, ehelyett adatfájlokat kevergetett a kezében tartott nagy tableten.

"Vonszolja fel a kibaszott seggét abból a székből, és segítsen nekem." A hangom mély volt, a fenevad beszélt a parancsnokhoz.

Helion felemelte a fejét, hogy valóban a komm képernyőjére nézzen. Előrehajolt, a szeme összeszűkült, ahogy hunyorogva látott engem, feltételeztem, egy másik képernyőn, Egara igazgató mögött. "Nos, ez szokatlan." Felvonta a szemöldökét, mintha nem szórakoztatta volna. Ritkán láttam tőle más arckifejezést.

"Megtaláltam a társamat" - mondtam neki. "Ő ember. Elrabolták és a Zenith szállítóállomásra vitték."

"Értem." Helion félretette a táblát, és előrehajolt. "A Cerberus áll az elrablás mögött?"

Összeszorítottam a fogaimat. "Nem tudom, és kurvára nem is érdekel. Hívd a Vadászokat, és találkozzunk a Zenithen. Tíz percetek van, különben darabokra szedem azt a kibaszott állomást."

Dr. Helion valóban felsóhajtott. "Rendben van. Ne avatkozzanak be, mielőtt megérkezünk. Megértette?"

Bassza meg. Ha egy percet késett, én nem várok. "Tíz perc. Mostantól."

Bólintottam Egara felügyelőnek, hogy fejezze be a hívást, amit ő azonnal meg is tett. A gyors intézkedése arra engedett következtetni, hogy helyesli, ahogyan az orvossal bánok. Nehéz volt vele bánni egy jó napon, és a mai nem volt jó nap.

"Készen állok." Kiléptem a transzportpadra. "Küldjenek..."

"Minket" - javította ki Tane, és felállt mellém a megemelt platformra. Köszönésképpen bólintottam. Remek harcos volt, egy kiborg. Egy hadúr. Nem szégyeníteném meg azzal, hogy visszautasítom a segítségét.

"A Zenith szállítóállomásra."

Bólintott, és odament a transzporttechnikus mellé. "A transzportkódok már be lettek írva arra a helyre. A transzportot szabadon tartottam önöknek."

Gyors volt, hatékony és segítőkész. Köszönöm, bassza meg.

Velik hadúr belépett a helyiségbe, és megállt a transzportplatform lépcsőjének aljánál. Felemelt egy ionpuskát, majd felém dobta. Egy ionpisztoly következett, amit Tane-nak dobott. "Ezekre szükséged lesz." Nem voltam benne biztos, hogy miért vannak a Földön koalíciós fegyverek, de nem akartam megkérdezni.

"Nagyon köszönöm" - mondta Tane.

Ellenőriztem a puskámat, majd a transzporttechnikusra néztem. A puskára nem volt szükségem, de a fegyvert nem utasítottam vissza. Teljes mértékben az volt a szándékom, hogy puszta kézzel tépjem szét Quinn elrablóját. Talán, ha már biztonságban van, sportból lelőnék minden más érintettet is ezzel a szánalmas puskával. "Szállítsd el most."

"Viszlát, hadurak. Sok sik..."

Az igazgató szavait elvágta a szállítóeszköz sistergése és húzása. Elhagytuk a Földet, a Zenith szállítóállomás felé tartottunk. A társam ott volt. Meg fogom találni, és soha többé nem engedem el. Ez volt az egyetlen küldetés, amit nem akartam elbukni.