Grace Goodwin - Beauty and the Beast - 9. Fejezet

 


9


Bahre, Közlekedési állomás Zenith, Magánlakás


"Várjon egy pillanatra, Bahre." Dr. Helion felállt, és magába mélyedve a gondolataira koncentrált, amit gyakran láttam tőle. Az egyetlen lény az Intelligenciamagban, akinek több önkéntes implantátuma volt, mint nekem, az maga a jó doktor volt, így lehet, hogy valamilyen értelmet, valami olyan integrációt használt a terve alapjául, amiről még én sem tudtam. Most itt volt, és ennek megfelelően tervezhetett. A szart is kiverte belőlem, de ez tette őt azzá, ami volt. Egy seggfej, de jó a munkájában. Fogalmam sem volt róla, mire volt igazán képes. Nem is akartam tudni.

"Megkeresem a társamat, és végeztem" - mondtam. Nem szakítottam meg a parancsnoki láncot. Soha nem is tettem. Egészen mostanáig nem. Mindig követtem a parancsokat. Nap mint nap Helion egyik fegyvere voltam. Most már nem.

"Majd megbeszéljük a státuszodat, miután visszaszereztük a nőstényedet" - ellenkezett.

Megráztam a fejem. "Nem. Végeztem. Elviszem őt Atlanra, ahol megfelelően meg tudom védeni. Nincs több küldetés."

"Önt nem bocsátották el az aktív szolgálat alól, hadúr. Azért küldtek a Földre, hogy meghúzd magad egy időre, nem azért, hogy a párzásodat a galaxis minden bolygójának minden egyes commján közvetítsd."

Meghúzódni egy időre? Így nevezte az Agglegény Szörnyeteg programot, és azt a szándékot, hogy atlani szörnyekkel növeljék az emberi önkéntesek számát a Csillagközi Menyasszonyok Programban?

Az ordítás, amit a fenevadam az orvosra szabadított, arra késztette a Vadászokat, hogy hátralépjenek, kezüket a fegyverükre téve. Dr. Helion még csak meg sem rezzent. "Nem esett baja. Van időnk. Megvannak a koordinátái."

Idő? Minden másodperc, amit a társam az ellenségeim kezében töltött, közelebb vitt ahhoz, hogy elveszítsem az irányítást. A vállaim hátracsattantak. Kész lettem volna szétszedni a hajót, hogy megtaláljam, de ezzel a megosztással arra csábított, hogy kövessem a parancsát. Működött. "Mondd el!"

Felemelte a kezét. "Nem. Először is, meghallgatsz engem."

"Mondd el!" A nyakánál fogva megragadtam a Prillon doktorát, és felemeltem a padlóról. A szörnyetegem és én egyetértettünk. Ez a kibaszott seggfej túllépte a türelmünket.

Helion még csak nem is rúgta a lábát. Nem küzdött. Csak a szemembe nézett. "Nyugodj meg, Bahre."

"Nyugodt vagyok. Ezt te tudod a legjobban." Igazat mondtam. A vadállatom az én vadállatom volt. Soha nem vesztettem el az irányítást. Ez a tény tett veszélyessé, még veszélyesebbé, mint a hadúr testvéreimet. Az ő vadállataik, ha felbőszültek, elvesztették az irányítást. Ha letéptem egy ellenség fejét, azt azért tettem, mert akartam.

"Mindketten tudjuk, hogy nem fogsz megölni" - válaszolta. "Csak halogatod a társad megmentését. Tegyél le."

Bassza meg!

Talpra állítottam a Prillon doktort, és a Vadászok láthatóan megnyugodtak. Tane azonban a saját vadállatával küzdött az agresszivitásom láttán. A szemébe néztem, és bólintottam, hogy nyugodt vagyok. Nem volt értelme Tane-t harci őrületbe kergetni, amikor Dr. Helionnak igaza volt. Nem fogom megölni őt. Legalábbis még nem. "Ha nem mondja meg, hol van a társam, doktor úr, lehet, hogy ésszerűtlen leszek."

Megérkezésünk után,Dr. Helion egy kis, privát lakásba vezetett minket, amelyben már túl sokszor jártam. Ezt a helyet küldetéskészen és megfigyelőberendezésektől mentesen tartotta. Korábban is használtuk már a galaxis e távoli részén, mint a műveleti bázisunkat. Sosem gondoltam volna, hogy ide fogok jönni egy küldetésre, hogy megmentsem a társamat. Soha.

Amikor beléptünk, a két hatalmas Hyperion-hibrid körbejárt minket, és elfoglalta a legközelebbi szabad székeket. Ösztönösen megfeszült a kezem az ionpuskán. Tapasztalatból tudtam, hogy ez csak lelassítja őket, de kurvára szúrni fog. Felbosszantaná őket. Ha csak egy lábat is rossz irányba mozdulnak, meg fogom szenvedtetni őket.

"Styx. Blade. Köszönöm, hogy válaszoltál a hívásomra" - mondta Helion.

Az istenekre, Helion hívta meg őket? Szívességet kért, vagy tartozott volna eggyel? Miféle játékot űzött a társam életével?

Hallottam a Styx Légió legendás vezetőjéről a Rogue 5-ön és a másodmagáról. Egy emberi nőstény társuk volt, ahogy a Prillonok szokták. Hogy ez hogyan történt, nem tudtam, és nem is érdekelt. A nőstényük nem volt itt. Nem volt veszélyben. Ami azt jelentette, hogy sokkal jobb helyzetben voltak, mint én.

Styx hátradőlt a székében, keresztbe tett karokkal, mintha ő lenne az állomás királya. "Helion. Ezek után tartozol nekem." A hangja mély volt. Komoly. Ez nem baráti látogatás volt.

Helion megdöntötte az állát. "Egyetértek."

Nem kérdeztem. Úgy látszik, Dr. Helion hajlandó volt tartozni ezeknek a kettőnek egy szívességgel. Nem ők voltak az egyetlenek. Helion az egész univerzumban alkukat kötött. Néhányat királyokkal. Néhányan bűnözőkkel. Fogalmam sem volt, hogyan tartotta mindezt számon.

"Hol van a nőstény?" Styx kérdezte.

A nőstény? A vadállatom halkan morgott. "A társam neve Quinn."

A másik agyaras hím, feltételezésem szerint Blade, épp csak annyira billentette meg az állát, hogy tiszteletet mutasson - alig. "Elnézést, hadúr. Mi is egy emberi nősténnyel vagyunk párosítva. Ő ragaszkodott hozzá, hogy segítsünk neked ebben a küldetésben. A te oldaladon állunk."

"Különben kirúg minket az ágyából." Styx hangjában nem volt humor.

Mögöttem Tane nevetett, ahogy az egyik Vadász is. A hátam mögött a Vadászra, Quinnre pillantottam, aki lefelé billentette az állát. "A társam, Niobe admirálishelyettes félig ember." Elmosolyodott. "És az én nevem is Quinn."

"Tudom, hogy ki vagy." Felhorkantam. "Női neved van."

Bölcsen nem vitatkozott. Megfordultam Helion és a két Hyperion hím a Styx Légióból. "Csak az időt vesztegetjük. Azt mondtad, nálad vannak Quinn koordinátái."

Helion nem vett rólam tudomást. "Styx, a kémeitek megerősítették Lukabo és a Cerberus közötti megállapodás részleteit?"

Styx bólintott. "Igen. A nőstény - megköszörülte a torkát, és újrakezdte -, Quinn egy vagyont ér. Nem engedhetjük meg Lukabónak, hogy elvigye az állomásról. Magunkhoz kell csalogatnunk a Cerberust."

"Mi a faszról beszélsz?" Megmozdultam, hogy újra megragadjam Heliont, kurvára elegem volt a játékaiból. Ezúttal felismerhette a tekintetemet, mert hátralépett, és maga elé tartotta a kezét.

"Bahre, figyelj rám. Nem ronthatunk be oda, és nem vihetjük el Lukabot. Azért vitte el, mert gyűlöl téged, de itt többről van szó. Ez nagyobb dolog, mint te és Quinn. A Cerberus több emberi nőt is megpróbált elrabolni. Meggyilkolt egy hozzáillő Trion férfit, és elraboltatta annak a férfinak az emberi Csillagközi Menyasszonyát, és a Zéró szektorban lévő Occeron bolygóra vitte."

"Az Omega Kupolába?" Kérdeztem. A testemen végigvonuló borzongás valódi volt. Az Occeron bolygón lévő civilizáció maradványai csapásként hatottak. Az Omega Dómban semmi jó nem történt. Úgy harcoltak egymás ellen az élelemért, a fegyverekért, a nőkért és a gyógyszerekért, mint a félholt állatok a rothadó maradékokért.

"Igen. Nem ő volt az első emberi nőstény, akit megpróbált megszerezni. A Cerberust meg kell állítani. Ha nem kapja meg Quinnt, akkor egy másik emberi nőstényre fog várni. Ennek most kell véget vetni."

Styx egyetértően bólintott. "Amikor a Cerberus korábbi vezetőjét likvidálták, arra számítottunk, hogy a második, Jillela veszi át a helyét. Ehelyett egy Xeriman hibrid hívta ki és győzött. Az új Cerberus-vezér megszállottan keresi az emberi társat. Ahogy Helion mondta, nem fog leállni. Meg kell ölnünk őt."

Bassza meg. Nem akartam, hogy a társam veszélyben legyen, de a Cerberus elrabolt egy csillagközi menyasszonyt? Szegény nőstényt az Omega Dómba vitték? Nem tudtam elképzelni Quinnt egy ilyen helyen. Igazuk volt, a Cerberusnak meg kell halnia.

Az a gondolat, hogy egy emberi nőt rabszolgává tegyenek, nem volt olyasmi, amit mi el tudtunk viselni. A Koalícióban egyetlen értékes férfi sem bántotta a nőstényeinket, függetlenül a bolygótól. Lehet, hogy mindannyian különböző bolygókról és fajokból származunk, de a DNS-ünkben benne volt a védelem.

De a Cerberus? A legrosszabbak legrosszabbja, aki nyugodtan folytatta a gonoszságát a Rogue 5-ből. A bolygó, ahová senki sem ment. Még a Hírszerző Mag is többnyire távol tartotta magát tőle.

"Az Omega Dómban tett kísérlete, hogy megvásárolja az embert, kudarcot vallott, de megduplázta az erőfeszítéseit. Lukabo elvitte Quinnt a Cerberusnak."

"Lukabo azért vitte el Quinnt, mert bosszút akar állni rajtam" - mondtam. "A családja drogokkal és fegyverekkel kereskedik, nem rabszolgákkal."

"Igaz. De mi lenne jobb módja, hogy bántson téged, miközben barátot szerez a Cerberusban?"

Valóban, mi lehetne jobb módja? Megkapná a bosszút, amire vágyott, valamint krediteket és szövetséget a Cerberusszal. Letépném Lukabo fejét a válláról azért, amit a társammal tett.

"El kell jutnunk hozzá, mielőtt ez megtörténik" - ellenkeztem.

"Egyetértek. Szinte lehetetlen lesz megmenteni őt, ha egyszer már a holdbázisra került."

Ökölbe szorítottam a kezem, próbáltam megakadályozni, hogy a vadállatom előjöjjön, és félrelökje a barátaimat.

"Akkor megkeressük őt. Most. Én végzek Lukabóval."

"Megengedem, de nekünk Cerberus is kell."

"Először is, kiszabadítjuk Quinnt. A társamon kívül semmi mással nem törődöm."

"Ezért vagyok itt" - mondta Helion. "Meg fogjuk találni a társadat. Megmentjük őt. De el kell hitetnünk a Cerberusszal, hogy Lukabo életben van, nála van a társad, és fontolgatja, hogy Styxnek és Blade-nek adja a lányt helyette."

"Amíg ez világos. Nem érdekel, mit akarsz elhitetni Cerberusszal. Te ezt elhiszed; Lukabo meg fog halni. Látni fogom, ahogy a fejét elválasztják a testétől."

Helion álla felfelé billent. "Elrabolta a társadat. Ezért meg fog halni. Megkaphatod őt. De nekem Cerberus kell."

"Tégy, amit akarsz, amint Quinn biztonságban van. Kurvára nem érdekel."

Helion elgondolkodva bámult rám. "Szeretnék beszélni a társaddal, amint biztonságban lesz és elhelyezkedik."

"Nem."

"Talán van némi rálátása Lukabo terveire."

"Nem."

"Szükségünk lehet rá."

És itt volt az igazság. Helion annyira akarta a Cerberust, hogy kockáztatta volna az életemet, Quinn életét, az összes férfi életét ebben a teremben, hogy a Cerberust holtan lássa.

"Doktor úr, leveszem a fejét a testéről, ha csak annyit kér Quinntől, hogy a megkérdezésem nélkül nyomjon össze egy rovart a cipője alatt. Megértette?"

A válla valóban megereszkedett. "Az istenek verjék meg, Bahre. Neked kellene az értelmes Atlaninak lenned."

Tane kuncogott. "Most már van egy párja, doktor úr. Nincs ennél fontosabb egy atlani számára. Semmi." Tane odalépett mellém, a válla megérintette az enyémet. Nem volt olyan vastag, és nem is volt olyan magas, de atlani hadúr volt, és a teremben lévő összes többi férfi fölé tornyosultunk. "Ha úgy dönt, hogy mindannyiótokat megöl, én segítek neki megtenni." Tane rávillantott Dr. Helionra. "Csak hogy tisztázzuk."

Helion szokás szerint figyelmen kívül hagyta a fenyegetést, de én jobban tudtam. Ő nem volt egy ostoba Prillon. Egy kibaszott zseni volt. Ami azt jelentette, hogy rájött, halálosan komolyan gondolom, hogy meg akarom védeni Quinnt. "Ha a következő két percben nem mondod meg, hol van, kitépem az adatchipet a fejedből, és magam keresem meg."

"Igen, igen." Helion odasétált az egyik falra szerelt képernyőhöz, és előhívta az állomás vázlatrajzát. Minden helyiséget. Minden folyosót. Minden csövet, alagutat és raktárhelyiséget. "Itt van." Mutatott rá. "A hatodik szinten. Egyedül van Lukabóval." Megigazította a beállításokat, és a helyiségben két hőnyom jelent meg. Az egyik nagy és járkált. A másik vékony és mozdulatlan.

Quinn.

A vadállatom morgott, indulásra készen, de Helion felemelte a kezét. "Várj, Bahre. Van még más is." Újra megigazította a beállításokat az adattábláján, és egy újabb kép jelent meg. Ez egy nagy, kék Xeriman nőstényt ábrázolt - agyarakkal. Nagyobb volt, mint a legtöbb viken hím. A videón az látszott, ahogy a nő kilép az állomás túloldalán lévő transzportpadról.

"Ő a Cerberus Légió egyik vénje, egy nőstény Xeriman hibrid. A neve Ulza, és körülbelül egy órája érkezett az állomásra. Ő a Cerberus jelenlegi vezetőjének unokatestvére. Ő a legmegbízhatóbb szövetségese, és azért küldték, hogy megvizsgálja és megszerezze az emberi nőstényt..." Rám pillantott. "Quinn. Hogy szerezze meg Quinnt Lukabótól, és térjen vissza vele a Rogue 5-re a párzási szertartásra."

"Párzási szertartás?" A fenevad hangja olyan mély volt, hogy alig értettem a szavakat, pedig a saját torkomból jöttek.

"Igen. Ahogy mondtuk, Cerberus nagyon komolyan gondolja, hogy egy emberi nőstényt akar magának párjául." Helion a két Vadász irányába bólintott. "Azok ketten gondoskodnak róla, hogy Ulza kihagyja a Lukabóval való találkozót. Közben mi..." Helion mutatott magára, Tane-re és rám. "Mi megyünk, és elintézzük Lukabót, és gondoskodunk róla, hogy Quinn biztonságban legyen."

Styx felállt és előrelépett. "Ugyanakkor tudtára adom, hogy érdekel a nőstény megvásárlása Lukabótól. Elintézzük, hogy Cerberusnak magának kelljen eljönnie az állomásra. Mivel a célja elérhető közelségben van, nem fogja elviselni a gondolatot, hogy ellophatom a zsákmányát. Párosítva vagyunk, de ő tudja, hogy csakis rosszindulatból tennénk. El fog jönni."

Blade ajka undorodva görbült meg. "Azt hiszi, hogy legyőzhetetlen." A vicsorgása ijesztővé vált, és én újra átértékeltem a két hibrid hím által jelentett fenyegetést. "Téved. Ő az ellenségünk, és mi végzünk vele."

"Elfogyott a türelmem, Helion."

A másik Quinn, az elit Everian Vadász vállon csapott. "Ne aggódj. Menj a társadért. Mi majd gondoskodunk Ulzáról. Átmenetileg irányítsd át, amíg a küldetés első része be nem fejeződik. Helion?"

Dr. Helion bólintott. "Mindannyian ismeritek a tervet."

Lassan meg akartam ölni, ha még egy percet várakoztat.

Rám nézett. "Quinn biztonságban lesz nálunk, és Lukabo halott lesz. A Cerberus azt fogja hinni, hogy a Styx megpróbálja ellopni a zsákmányát. Az egyetlen feladatod az lesz, hogy vigyázz a társadra, és tartsd szem előtt, amíg Cerberus megérkezik az állomásra, és mi megölhetjük. Gondolod, hogy ezt meg tudod oldani?"

Én és Quinn? Egyedül? Látótávolságon kívül?

Kurvára igen. Biztonságban, meztelenül és az ágyamban kellett lennie, ahol tudtam, hogy semmi sem árthat neki. "Igen. Egyetértek."

"Gondoltam. És akkor beszélni fogok vele." Bassza meg, Helion egy önelégült szemétláda volt.

Sétált, az ajtó felé tartott. Végre. Hála az isteneknek. Nem vesződtem azzal, hogy vitatkozzam a Prillonnal. Nem jutott volna Quinn közelébe, hacsak én nem engedem, és nem állt szándékomban kitenni a puha, gyönyörű nőstényemet neki vagy a mesterkedéseinek.

"Menjünk" - mondta. Elsétált mellettem, és átnyújtotta az állomás egyik legdrágább lakosztályának kulcsát. "Tekintsd ezt párzási ajándéknak. És ne kerülj a szemem elé."

A zsebembe dugtam a kulcsot, és nem szóltam semmit. Csak arra tudtam gondolni, hogy letépem Lukabo fejét a testéről... és a társamat tartom a karomban.