Grace Goodwin - Beauty and the Beast - Epilógus

 


Epilógus


Quinn,9 News főhadiszállás, Miami, Florida


Ellen és Susan úgy pásztázott, mint két büszke tyúkanyó. Tizenöt perc múlva élőben jelentkeztem a műsorvezetői pulttal, és gondoskodtak róla, hogy úgy nézzek ki, mint egy filmsztár a hatalmas előléptetésem utáni első napomon.

Imádtam őket. Istenem, mennyire hiányoztak. És a Föld. És a józanság.

Az ölemben lévő papírok még mindig tele voltak információkkal, de most már nem csak meteorológiai adatok, hanem helyi események, politika és bűnügyek is szerepeltek bennük. Végre eljutottam a műsorvezetői pulthoz, hála az atlani bombázómnak és egy kis vírusvideónak, amelyen Bahre térden állva, nekem esküszik.

"Tíz perc." Az ajtón belépő hang ismerős volt. Visszatértem oda, ahol lenni akartam. Bahre azonban velem volt. Áthelyezték őrszolgálatra a Csillagközi Menyasszonyok Feldolgozó Központjába, itt Miamiban, és napi néhány órát dolgozott, hogy elfoglaltsága legyen.

Eltartott egy darabig, amíg egyikünk is készen állt arra, hogy külön legyünk. Hetek teltek el, mire elvégezte a párosító bilincsek technikai beállításait, amelyek lehetővé tették, hogy fájdalom nélkül távol legyek tőle.

A fenevad visszautasította a bilincsek módosítását. Bahre párzási bilincsei minden másodpercben fájtak neki, amikor távol volt tőlem, de Bahre azt mondta, hogy ez szükséges volt ahhoz, hogy fenntartsa az irányítást a fenevadja felett. Nem akartam vitatkozni. A földi életet nem ilyen kötődésre szánták. Én pedig dolgozni akartam. Igen, most már gazdagok voltunk. Tényleg, nevetségesen gazdagok. Nem kellett dolgoznom. De akartam. Élveztem a munkámat, és jó voltam benne. Bahre megőrülne, ha egész nap, minden nap a kastélyunkban lenne. Így hát változtattunk néhány dolgon.

Sajnos Dr. Helion és Bahre is ragaszkodott hozzá, hogy több ellenség van odakint. Még több rosszfiú, akik rajtam keresztül megpróbálhatják bántani Bahre-t. Szóval a biztonság volt a téma.

Megoldást találtunk arra, hogy az egyik másik atlani barátja mindig - szó szerint mindig - a közelben volt, amikor Bahre dolgozott. Ez megnyugtatott. Bahre-t is. Személyes atlani őrségem volt, ami nekem teljesen megfelelt. A nagyfiúknak is jól jött, mert ahová én mentem, oda ők is mentek. Így sokkal több emberi nőhöz jutottak hozzá. Vásárlás. A szalonba. A kedvenc csemegeboltom. Talán túlzás lett volna, de Bahre ragaszkodott hozzá.

Amikor a szörnyetegem ragaszkodott hozzá, szinte tehetetlen ellenállni neki. Vagy a kezének. A szájának. A farkának.

Ó, nem, elpirultam. Már megint.

Ellen vihogott, mint egy tinédzser, miközben egy kis extra púdert szórt az arcomra. "Gyönyörű vagy, kedvesem. Annyira örülök, hogy visszajöttél."

Ideges voltam, hogy visszatérjek ebbe a szobába, de tudtam, hogy Lukabo elment. Meghalt. Biztonságban voltam.

"Én is." Elmosolyodtam, amikor Ellen arcon csókolt. Susan rögtön utána következett, mielőtt hagytak volna egy kis teret, hogy kiszellőztessem a fejem, és felkészüljek az élő televíziós adásra. Ez nem volt újdonság, de a szerep az volt, és... Vettem egy mély lélegzetet. Jól voltam.

Felemelve a kezemet, szemügyre vettem a bonyolult mintákat, amelyek a párzó bilincseket borították, amelyeket soha nem akartam levenni. Furcsa volt a gondolat, hogy Bahre fájdalmat akart elviselni, amikor távol volt tőlem.

Olyan romantikus, egy igazán brutális, idegen módon. De azok után, amit azon az űrállomáson láttam, Bahre olyasmit viselt, ami egy kicsit is fájt neki, elég jelentéktelennek tűnt. Ráadásul boldoggá tették, úgyhogy nem akartam vitatkozni. Bahre boldog volt a kedvencem az univerzumban.

"Köszönöm, hölgyem." Tane vigyázzban állt az ajtó mellett, olyan csendben, hogy el is felejtettem, hogy ott van. Úgy tűnt, ő az elsődleges őrzőm, amikor Bahre távol volt. Mindazok után, amin együtt mentünk keresztül, barátomnak tekintettem.

"Miért?" Fintorogva ráncoltam a homlokom.

"Hogy megtaláltad Bahre-t" - válaszolta. "Hogy elfogadtad őt. Mindazért, amit tettél, hogy segítettél a Cerberus legyőzésében. Mindannyiunknak reményt adtál."

Nem voltam hozzászokva az ilyen dicséretekhez, de tudtam, hogy nem könnyű kimondani a szavakat, ezért elfogadtam őket. "Köszönöm." De összezavarodtam. "Reményt mire, Tane?"

Mélyen meghajolt, mélyebben, mint amilyen mélyen eddig bármelyik atlanit láttam. "Hogy talán találunk magunknak egy ilyen rendkívüli nőstényt."

Ó, te jó ég. Olyan... édes volt. "Tudod, mire van szükségünk?"

"Mi lenne az?"

"Hogy találjunk neked egy társat." A kezemben lévő papírokat a sminkasztalnak csapkodtam. "Bahre-nek és nekem új házunk van." Egy rohadt megavilla volt, ha őszinte voltam. Rengeteg segítséget kapott az atlani gazdagságának dollárra váltásához, és amint láttam a bankszámlakivonatokat, rájöttem, hogy a milliárdos csak a jéghegy csúcsa. Bahre a bolygó egyik leggazdagabb embere volt. Bahre vagyonának egy része a szülőbolygójáról származott, amiért atlani volt és túlélte a háborút. És még többet attól a bunkó Prillontól, Dr. Heliontól, mert kém volt. Vagy bérgyilkos. Vagy bármi is volt.

Nem érdekelt Bahre múltja. Csak az érdekelt, hogy mi volt most.

Az enyém. Még a pénz sem érdekelt.

Tane tátogott. "Hogyan segítenél abban, hogy társat találjak magamnak?"

Nevettem, telt, boldog nevetés tört elő a hasamból. Annyi élettapasztalattal rendelkeztek, és mégis olyan tanácstalanok voltak ezek az atlaniak. "Most már van egy kastélyom. Sok embert ismerek. Ugye nem te leszel az, aki a Legénybúcsú című műsorban szerepel, ugye?"

Megrázta a fejét. "Nem. Jelenleg egyikünk sem fog."

"Ti négyen, akik Bahre-vel jöttetek? Miért nem?"

"Mindannyian megszagoltuk a kiválasztott nőstényeket, és a vadállataink nem reagáltak."

A szemeim tágra nyíltak. "Egyikükre sem?"

"Nem."

"Ez bűzlik."

Tane rám vigyorgott. "Nekem mondod?" Felvette a földi szlenget, ez valahogy imádnivaló volt. Olyan volt, mint Bahre kisöccse, így gondoltam rá.

"Beszélek Bahre-rel" - mondtam neki.

Az öltözőm ajtaja kinyílt, és Bahre minden előzmény nélkül besétált.

" Társam. Szeretlek. Jól vagy?" Mindig, mindig ez volt a legelső szava.

Elmosolyodtam. "Én is szeretlek. És persze." Felálltam, és a karjába vetettem magam. Szorosan átölelt, és addig csókolt, amíg levegőt sem kaptam. "Most szükségem lesz Ellenre, hogy megjavítsa a rúzsomat."

"Az ajkaid tökéletesek."

Tane megköszörülte a torkát. Bahre a válla fölött a barátjára nézett. "Köszönöm, hogy vigyázol rá."

Megbillentette a fejét. "Megtiszteltetés számomra."

Megingott a kezem, és Bahre letett. "Ti ketten olyan aranyosak vagytok." Megragadtam a papírjaimat, amikor a technikus az ajtóhoz lépett, megnézte odabent a két hatalmas idegen lényt, és megállt. "Két perc. Jobb, ha sietsz."

"Jövök!" Végigrohantam a folyosón élénkpiros magassarkúmban - soha többé nem akartam, hogy az első számú önvédelmi fegyverem nélkül kapjanak el -, csokoládébarna pulóverruhámban és élénkpiros övemben. Tane és Bahre közvetlenül mögöttem következtek, én pedig a vállam fölött beszéltem, miközben a sarkam csattogott a padlón. "Bulizni fogunk, Bahre. Az összes barátoddal. Mindenkit meghívok, akit ismerek. Olyan lesz, mint Hamupipőke bálja."

"Ki az a Hamupipőke?" Tane megkérdezte.

"Miért lenne szükségünk még egy labdára?" Bahre megkérdezte. "Az új otthonunkban bőven van hely, társam. Gondoskodtam róla, hogy minden lehetséges típus szerepeljen benne. Egy kosárlabdára, egy focilabdára és egy futballra. Tenisz. Az összes földi játékot el is felejtettem, de minden alkalomra jól fel vagyunk szerelve".

Beosontam a műsorvezető pultja mögé, és rámosolyogtam az emberemre, aki a legközelebbi kamera mellett állt. A társam. Az én idegenem. Tényleg imádnivaló volt. Mint egy hatalmas plüssmackó, halálra szoríthatóan imádnivaló.

Kosárlabdák és focilabdák? Minden alkalomra jól felszerelt? Hah. Ez jó volt.

Amikor azok az atlaniak megpillantanak egy szobányi gyilkoláshoz öltözött emberi nőt, az a zavart tekintet Tane arcán valami egészen mássá fog változni.

Újra Bahre-re pillantottam.

Igen, ott volt. Ez volt az a tekintet.

Az éhség. Szükség. Odaadás. Szerelem.

Olyan nőt akartam találni Tane-nek, aki így nézne rá.

Elkezdtük a híradót, és minden jól ment. Egészen addig, amíg a társam fel nem olvasott valamit a súgógépről, amitől megdermedtem a sokktól.

"A tegnap öngyilkosság áldozatául esett harminchat éves férfit a chicagói Jeffrey Randallként azonosították. Színész volt, aki Chicagóban dolgozott, mielőtt kevesebb mint két évvel ezelőtt Floridába költözött." A műsorvezetőtársam a részleteket ecsetelte, én pedig az arcomra tapadt mosollyal bámultam a kamerába. Úgy tűnik, Jeff levetette magát egy hídról?

Nem valószínű.

A kamerán kívül Bahre-re néztem, aki az árnyékban állt, a kérdés a szememben. Azt akartam, hogy válaszoljon.

Meg is tette, de szavak nélkül. A tekintete egyenes és rendíthetetlen volt. Mellette Tane keresztbe fonta a karját, és a fejét is felém hajtotta.

A francba! A srácok megölték Jeffet?

Elfordítottam a tekintetemet, és megpróbáltam semlegesen nézni, miközben a társbemondó egy drogbandáról beszélt, amelyet a helyi rendőrség a nap folyamán korábban felszámolt.

"Quinn?" A társbemondó kimondta a nevemet, és rájöttem, hogy nekem kellene beszélnem.

Remek.

A legprofibb mosolyomat rávetettem, aztán befejeztem a híradót. Abban a pillanatban, hogy lekapcsoltam a mikrofont, és egyenesen Bahre-hez sétáltam.

" Te csináltad?" Suttogtam.

A könyökömre tette a kezét, és lehajolt. "Fenyegetést jelentett számodra. Nem igaz?"

Nem tudtam hazudni. "Igen."

"Elfogadhatatlan" - válaszolta. "Megvédem, ami az enyém."

Az évekig tartó kondicionálás elhalványult, amikor rájöttem, hogy nem érdekel, hogy Jeff meghalt. Nem volt jó ember. Kegyetlen, megszállott és veszélyes volt, nemcsak rám, hanem arra a nőre is, akit legközelebb célba vett volna. Jeff nem különbözött a Cerberustól, kivéve, hogy az űrben Bahre olyan rosszfiúkat intézett el, mint ő. Ez volt a munkája. Itt nem az volt. Nos, nem hivatásszerűen, de mint a társam, ezt tekintette kötelességének.

"Oké."

"Nem haragszol ránk?" Tane megkérdezte.

Ránéztem. "Nem. Ő csak egy újabb Cerberus volt."

"Pontosan." Bahre az arcomhoz emelte a kezét, és én belehajoltam a simogatásba. "Haza akarlak vinni, társam."

Az órámra pillantottam. "Még nem. Egy óra múlva újabb élő adásom lesz, mint jól tudod."

A morgásától megugrott a szívem.

Tane megértette az üzenetet. "Megyek, megnézem a többieket." Hátralépett a lépcső felé menet. "Szólj Hamupipőkéről és a bálokról."

Abban a pillanatban nevetésben törtem ki, ahogy eltűnt.

"Szórakoztatunk, társam?"

"Igen." Felnéztem rá, és pontosan tudtam, mire gondol. Az én gondolataim is ugyanarra irányultak. "Az öltözőm ajtaján nagyon erős zár van. Most már van egy, tudod."

"Tényleg van?" A karjába emelt, és kivitt a forgatásról. Senki sem figyelt ránk, mintha az, hogy a híradós műsorvezetőt egy atlani elviszi a forgatásról, bármiben is kilógna a sorból.

"És Ellen nagyon-nagyon jól meg tudja igazítani a hajamat és a sminkemet."

Bahre vigyorgott, amikor berúgta mögöttünk az öltözőm ajtaját, és a falhoz lökött, miközben a fenevad arca máris megjelent.

Az egész testem forró és feszült lett tőle. Az én fenevadam.

"Biztosra kell mennünk, hogy legyen valami dolga."

Kicsatoltam az övemet. Bahre felemelte a ruhát a fejem fölé, és a padlóra dobta.

A farka másodpercekkel később már bennem volt, én pedig belekapaszkodtam. Olyan forró volt. Olyan nedves. Annyira készen álltam.

"Szeretlek, Quinn. Az enyém." Az utolsó szót minden egyes lökésnél megismételte, a kezei megragadták a csuklómat, és a fejem fölött tartották, ahogy a vadállata átvette az irányítást, és utánozta a szállítóállomáson való követelőzést. "Az enyém. Az enyém. Az enyém."

Magas sarkú cipőmet a fenekébe mélyesztettem, mire ő morogva erősebben pumpált.

"Az enyém", mondtam. "Az enyém."

Negyvenöt percet töltöttünk bezárva az öltözőmben. Ellen zihált, amikor utána meglátott. Bahre önelégülten és jóllakottan nézett ki a speciális kanapén ülve, amelyet csak neki és a többi atlani számára rendeltem, akik a sminkszobában vigyáztak rám. Nevettem Ellen megdöbbent arcán. "Tíz perc alatt gyönyörűvé tudsz varázsolni?" Kérdeztem tőle.

Bahre előrehajolt, és tekintetünk összeakadt a tükörben. "Már most is gyönyörű vagy."

Ellen rám kacsintott, és elhessegette. "Igaza van. Gyönyörű vagy. De drágám, te egy rakás rendetlenség vagy."

"És boldog" - mondtam.

Rám mosolygott, rámosolygott Bahre-re a tükörben, és munkához látott.