Grace Goodwin - Maid for the Beast - 16. Fejezet

 


16


Angela, Atlan bolygó, 384-es börtönblokk.


Tiffani és Deek hadúr között sétáltam, az ő jelenlétük volt az egyetlen dolog, ami megakadályozta, hogy elveszítsem az idegességemet, miközben sikoltozó, dühöngő, üvöltő óriások cellája mellett haladtunk el. Szörnyek.

Az Atlanra transzportáltam, és ez a pár, egy ember és egy atlani, találkozott velem, és elkísértek a börtönbe. Egara igazgató elküldte Tiffanit a társához, és kapcsolatban maradtak. Most pedig itt voltam, és egy dühöngő őrült szörnyeteg mellett sétáltam el. A megfélemlítettség nem fedte azt, amit éreztem.

Ez várt rám? Egy vicsorgó, pusztító óriás? Vajon Braunra találok-e, akinek az öklei véresek a cellája falának ütlegelésétől? A bőre karcos és horzsolásos, mert nekivágta magát a láthatatlan korlátnak, amely valahogyan visszatartotta ezeket a gigantikus, dühös lényeket a cellájukban?

Tiffani a kezem után nyúlt, én pedig megtartottam, és kétszer akkora nyomással szorítottam vissza, mint amekkorát ő gyakorolt rám. Valószínűleg összetörtem szegény csontjait. Nem panaszkodott. "Minden rendben lesz, Angela. Én is pont olyan voltam, mint te, bár engem is párosítottak. Deek az egyik ilyen cellába volt bezárva, és én még sosem találkoztam vele. De a fenevadja felismert engem. Tudta, hogy én vagyok a párja."

"Te. Az enyém." Deek percekkel azután, hogy beléptünk a börtönblokkba, átváltozott a saját vadállatává, és fenyegetően vicsorgott szinte minden cellára, amely mellett elhaladtunk. Nyilvánvalóan nagyon védelmezte a társát. Tiffani rávigyorgott, megpaskolta az arcát, és azt mondta neki, hogy jóképű, édes és imádnivaló.

"Te pedig az enyém vagy, szerelmes fiú."

Egy fenevad csapódott a cella energiagátjába Deek balján. Felugrottam. Tiffani figyelmen kívül hagyta az üvöltést. Deek megfordult, és kétszer olyan hangosan üvöltött vissza. Ha Tiffani ezt édesnek és imádnivalónak találta, akkor tényleg elvakította a szerelem.

Szerintem pokolian ijesztően nézett ki, de Deek nem az én vadállatom volt. Braun volt az. Vagy legalábbis reméltem, hogy az akart lenni. Annyira megkönnyebbültem, amikor megtudtam, hogy még nem halt meg, hogy nem is nagyon gondolkodtam azon, mi fog történni, ha már itt vagyok. Atlanra.

Vele. És a szörnyével.

Mit fogok tenni, ha dühöng? Tudtam, hogy soha nem bántana engem, legalábbis egészen addig hittem ebben, amíg az a dühöngő szörnyeteg meg nem próbálta átütni a testét a börtöncella falán.

Tiffani engem figyelt. "Nem lesz semmi bajod. Bízz bennem. Minden rendben lesz. Braun fel fog ismerni téged."

Remegve bólintottam. "Tudom, hogy fel fog. De aztán mi lesz?"

Szemet vetett rám. "Lefeküdtél vele, ugye?"

"Igen." Úgy gondoltam, hogy a kérdés kissé személyes, de ez nem éppen egy normális helyzet volt, és Tiffani volt az egyetlen emberi nő, akihez hozzáférhettem, és aki valóban párosodott egy fenevaddal. "De nem az ő vadállatával."

"Micsoda?" Tiffani megállt a járásban. Mivel a kezünk még mindig össze volt kötve, engem is megállásra húzott. "Lefeküdtél vele? Azt mondta neked, hogy a párja vagy, de soha nem mutatta meg neked a vadállatát?" A hangjában lévő riadalomtól remegni kezdtem.

"Nem."

Tiffani felnézett Deekre. "Miért? Miért tenne ilyet?"

Deek megvonta a vállát. "Megijesztette a társát. Kontroll." A tekintete rám szegeződött, és fel kellett néznem - nagyon, nagyon fel -, hogy feltegyem a kérdéseimet.

"Szóval Braun azért nem mutatta meg nekem a szörnyetegét, mert nem akart megijeszteni?"

Hatalmas válla fel- és lecsúszott egy vállvonás állatias formájára. "Menekülj el. Kicsi nőstény. Túl kicsi." A tekintete a saját párjára, Tiffanira siklott, aki nemcsak lényegesen magasabb volt nálam, de a teste is kétszer akkora volt, mint az enyém, és túlcsordult a buja ívektől. Tiffani észrevette állata hosszas vizsgálódását, és az arca aranyos rózsaszín árnyalatúvá változott.

"Deek. Viselkedj!"

Összeszorult az állkapcsa. "Az enyém."

Kuncogott, aztán rám nézett, szemében a huncutság és a várakozás keverékével. Gyakorlatilag ragyogott a boldogságtól. "Jobb, ha sietünk. Ismerem ezt a tekintetet."

Deek-re pillantottam, és rájöttem, hogy én is ismerem ezt a tekintetet. Ahogy a vadállata Tiffanit nézte, ugyanúgy nézett rám Braun, közvetlenül azelőtt, hogy mélyen belém döfte a farkát, és rávett, hogy még többért könyörögjek. "Ó, fiam. Jól van. Gyerünk."

Elkísértek a cellába, ahol Deek azt mondta, hogy ott találjuk Braunt. A belső tér árnyékban volt, mintha Braun nem akart volna a fénnyel bajlódni. Mégis, a folyosók jól megvilágítottak voltak, és láttam őt.

Arra számítottam, hogy egy olyan dühöngő szörnyeteget találok, mint amilyenek mellett a többi cellában elhaladtunk. Egy véres, üvöltő teremtményt, amely annyira elszabadult, hogy az Atlan egyetlen lehetősége az volt, hogy megöli.

"Engedjetek be oda!" Deekhez beszéltem, de nem tudtam elfordítani a tekintetemet Braun csupasz hátáról, a gerincén egyenletesen fel és le elhelyezkedő ezüst integrációk csillogásáról. Elfordult a folyosótól, az oldalára görnyedve, mint egy vadállat, akit megsebesítettek, és haldoklik. Nem mozdult. Még csak a fejét sem fordította, hogy megnézze, ki megy el a celláján kívül. Olyan volt, mintha már halott lenne.

Deek odasétált a Braun cellájának oldalán lévő vezérlőpanelhez, és mozdulatlanul állt. Amikor túl sokáig tartott, elszakítottam a tekintetemet Braunról, hogy felnézzek rá. "Engedj be oda. Azonnal. Siess!"

Deek lehajtotta a fejét és bámult, ami valahogy sokkal komolyabb volt egy fenevadtól, mintha még mindig a normálisabb alakjában lett volna. Még akkor is nagy volt. Mint Braun. Nagy, izmos és jóképű. Most viszont olyan komoly és koncentrált volt. "Biztos vagy benne?"

Bólintottam, de úgy látszik, ez nem volt elég.

"Nő. Párja. Nincs segítség. Menj be. Nincs segítség." Furcsának tűnt ez az elvetemült beszédmód, és azon tűnődtem, vajon az NPU-eszköz, amit Egara igazgató adott nekem, jól működik-e, mert nem értettem, mit mond. Tiffanira néztem, aki idegesen az alsó ajkába harapdált.

"Igaza van, Angela. Tudnod kell. Ha bemész oda, és erőszakos lesz, senki sem fog tudni segíteni neked. Túl veszélyes lesz. Egy vadállat, akinek egy nőstényt kell megvédenie, még veszélyesebb, mint azok, akik mellett az imént elmentünk. Ha Braun elveszti a fejét, akkor magadra maradsz."

Elvörösödtem, kicsit aggódni kezdtem. Azért jöttem idáig, hogy segítsek neki, az biztos, hogy most nem fogok meghátrálni.

"Te is pont így mentél be egy ketrecbe, nem igaz?"

"Igen."

"És te és Deek még sosem találkoztatok? Nem igaz? Összeillesztettek titeket, de ő még azt sem tudta, hogy ki vagy?"

A lány bólintott. "Leteszteltek, és egy olyan fickóhoz párosítottak, aki már itt volt, kivégzésre készen. Megőrültem. Tudom, hogy őrült voltam. De..."

Félbeszakítottam. "Ismerem Braunt. Ő az enyém. Nem fog bántani." Addig tartottam Tiffani tekintetét, amíg bólintott. A párja felé fordult.

"Engedd be, Deek. Aztán vigyél haza."

Az egyetértő morgása megnevettetett volna, ha nem lennék olyan ideges. Jól beszéltem, de aggódtam. Braun miért nem mutatta meg nekem soha a vadállatát? Ha tényleg azt hitte, hogy a párja vagyok, akkor miért nem követelt engem azonnal, ahogy Wulf tette Oliviával - élő adásban? A szex hangjai, amelyek a zárt ajtón keresztül jöttek, olyan forróak voltak, hogy gyakorlatilag ujjongtam, amikor az élő adás tovább folytatódott.

De az Wulf volt. Deek pedig Deek volt. Braun? Soha nem találkoztam a szörnyetegével.

Az energiahatár megnyílt ott, ahol Deek állt, és én besétáltam a cellába. Tiffani integetett nekem egy kicsit, mielőtt Deek visszatette volna a helyére a gátat.

"Sok szerencsét! Később visszajövünk, és megnézzük, hogy mi van veled."

Bólintottam, és sarkon fordultam, hogy szembenézzek a jövőmmel. Vagy annak hiányával.

Braun megmerevedett a nagy párnán, ahol eddig feküdt, mintha végre megérezte volna, hogy itt vagyok. Puha matracnak tűnt, és azon tűnődtem, vajon azért nem kapnak-e ágyakat, mert a fenevadak elpusztítanák őket, vagy fegyverként használnák az anyagokat.

Nem mintha botra vagy hosszú botra lett volna szükségük ahhoz, hogy megöljenek valakit. Nem, amikor két méter magasak és tömör izmok voltak.

Az ajkamba haraptam. "Braun?" Tettem egy lépést előre, majd megálltam, nem tudtam, mit tegyek. Hosszasan gondolkodtam, és nem akartam beszélni neki a babáról. Még nem. Magamért kellett akarnia engem. Csak engem.

Braun a füléhez emelte a kezét, és eltakarta, mintha fájdalmai lennének. Az üvöltésétől a szívem a torkomba ugrott, és megijedtem.

"Braun? Én vagyok az. Angela. A Földről transzportáltam ide."

Újra felüvöltött, de ezúttal felkészültem rá.

"Braun?"

"Nem!" A hangja mélyebb volt, olyan mély, hogy éreztem a vibrálást a mellkasomban.

Mi a fene baja volt? "Hogy érted, hogy nem? Itt vagyok. Még csak nem is akarsz beszélni velem?"

Meglendítette a lábát, leengedte a kezét onnan, ahol a fülét takarta, és lassan felállt.

Néztem, a nyakamat behúzva, ahogy felnézek, és fel és fel.

Még Deeknél is nagyobb volt. Több mint két méter magas. "Szent szar." A szavak kipattantak a számból, mielőtt érzékelni tudtam volna őket. Nagyra számítottam, de te jó ég! "Braun?"

Szembefordult velem, és én tökéletesen, teljesen mozdulatlanul álltam, ahogy közeledett. Csak nadrágot viselt. Se ing, se cipő, mintha ezekre a dolgokra itt már nem lenne szükség. Amikor egyenesen előtte álltam, lehajolt, és mélyen beszívta a levegőt, az orrlyukai kitágultak. A tekintete végigfutott a testemen, mintha meg akart volna győződni arról, hogy tényleg itt vagyok, mintha a hang, amit hallott, nem csak a fejében létezett volna. Miután ez megtörtént, felemelte hatalmas kezeit, és a hátam köré tekerte őket, majd a testéhez húzott. "Igazi. Társ. Igazi."

Átkaroltam a derekát - nos, amennyire csak tudtam -, és átöleltem. "Igazi vagyok."

Ekkor felemelt, leemelt a lábamról, és a karjaiba vett, hogy szemtől szemben álljunk. "Aranyember. Nem. Társ. Az enyém."

Aranyember... aranyember. Á, Casey és a szőke haja. A szívem most fájt Braunért, a zűrzavarért. A tévedés miatt. Azért, amit látni vélt, és azért, hogy majdnem meghalt, mert valami hamisat hitt.

A tenyeremet az arca oldalára helyeztem, és addig hajoltam hozzá, amíg a homlokom hozzá nem ért a homlokához. "Az aranyember, Casey, csak egy barát. Te vagy az egyetlen férfi, akit akarok, Braun."

" Társam."

Bólintottam, a homlokunk összeütközött. "Igen."

Morgott, és a fal egy olyan részéhez sétált, amelyet korábban nem vettem észre. Félúton egy párnázott polc volt, és Braun letelepedett rá a hátsó felemelkedésemmel. Nem volt elég széles ahhoz, hogy támla nélkül üljek rajta, de közel volt hozzá. Amint ott voltam, a fejem fölé emelte a karjaimat. Felnéztem, amikor a hideg fémcsapás a csuklóm körül a helyére kattant.

Bilincsek voltak. A párzási bilincsek. És most olyan véglegességgel záródtak a csuklómra, hogy meg kellett volna rémülnöm. Ehelyett megkönnyebbülést éreztem.

Most már az enyém volt. Az enyém. A saját csuklóján lévő, hozzá illő bilincsek megerősítették a kapcsolatunkat. Nem lesz kivégzés. Nem veszíthetem el.

"Braun?"

"Az enyém." Amikor a helyére zártak, rájöttem, hogy mire való ez a hely. Párzás. Párzás. Kibaszás. Több voltam, mint a falhoz kötve. Fém bilincsek voltak a csuklómra zárva, ezek a bilincsek fémláncokhoz voltak erősítve, amelyek a falban voltak rögzítve. Nem volt menekülés, nem volt lehetőségem meggondolni magam. Nincs második esély.

Jól van. Nem akartam máshol lenni.

Braun várt, tekintete az arcomra szegeződött, amikor leengedtem a tekintetemet a bilincsekről, hogy ránézzek. Tetőtől talpig remegett, minden izma, szalagja és ere olyan feszes volt, mintha kész lenne felrobbanni. A mellkasa és a vállai lüktettek a saját teste feletti uralomért folytatott küzdelemtől. Lenyúlt, felrántotta a nadrágja elejét, a farka úgy jelent meg, mint egy bunkósbot, vastag és hosszú. Istenem! Hatalmas volt. És kemény. Nagyobb, mint amikor együtt voltunk Floridában. A hegyéről már csöpögött az előváladék, miközben engem tanulmányozott.

Teljesen fel voltam öltözve. Hogy akart ő...

Hogyan...

Ott ment a nadrágom és az alsóneműm. A bokámon átrántotta a szakadt szövetet, és a ruháimat, mint a szemetet, maga mögé dobta.

Még egy szakadás, és a melleim meztelenül álltak a nyilvánosság előtt.

Míg a ruháimmal durván bánt, addig velem gyengéd volt.

"Az enyém." Kezét a combom belső felére tette, Braun előrehajolt, és rám tapasztotta a száját.

Megrándultam, ziháltam, majd a nevét nyögtem.

A nyelvével baszott meg. Semmi előjáték. Semmi szopogatás. Csak a nyers szükség. Vágy. Éhség.

Másodpercek alatt nedves és sajgó voltam.

Szélesre tárta a lábaimat, szopott és ízlelgetett, én pedig csak annyit tehettem, hogy életem árán kapaszkodtam a láncokba, és engedtem. Mindent megadni neki. "Braun!"

" Társam." A mozdulatai néhány másodpercig szelídültek, de a gyengédsége nem tartott sokáig. Két ujját beledugta nedves magomba, és olyan erővel zárta ajkait a csiklómra, hogy felsikoltottam, amikor az első orgazmus ostorként csapott le a csupasz húsra. Nem tudtam ellenállni. Nem voltam felkészülve a gyönyör intenzitására.

Felállt, megragadta a farkának tövét, és mélyen belém döfött, mielőtt esélyem lett volna magamhoz térni. Újra felkiáltottam, mert olyan nagy volt. Ha nem készített volna fel, nehezen viseltem volna. Szélesre feszített, mélyen betöltött.

Ha hallottam, hogy a többi atlantiszi fenevad tombol a cellájukban, akkor a börtönben bárki hallhatta, ahogy megdugnak. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy nem érdekel, ki tudja, mit csinálunk. Ez a kis párnázott ülés, amire ültetett, és a bilincsek azt jelezték, hogy ez volt a remény minden atlantai fogoly számára, hogy találnak egy társat, és megmenekülnek. A szex volt az egyetlen kiút, és mindenki tudta, hogy azért vagyok itt, hogy megmentsem Braunt.

Nem érdekelt, szabad voltam.

A falhoz láncolva, egy fenevaddal, amely megdugott, kitöltött, belém nyomult, mintha én lennék az egyetlen nőstény a világon. Engem akart. Csak engem.

Szüksége volt rám.

Én voltam az egyetlen, ami megmenthette volna.

A külön töltött idő alatt tévedtem, nagyot tévedtem. Nem akart mást.

Mindvégig én voltam az.

Ezt bizonyította a teljes megszállottságával, az irántam - és csakis irántam - való odaadásával. Intenzív volt, minden nyögéssel, minden érintéssel, a farkának minden éhes lökésével sugárzott.

Nem csak azért akart engem, mert terhes voltam, vagy mert tetszett neki, ahogy főztem, vagy mert el akarta lopni a lakbérpénzemet. Úgy volt az enyém, ahogy még soha senki nem volt az enyém. És én az övé voltam. Megmentettem őt, és ő is megmentett engem.

A farka addig töltött, hogy azt hittem, zokogni fogok, ha nem élvezek el újra. "Még. Többre van szükségem" - nyögtem, fejemet a falnak csapkodva.

Gyorsabban lökdösött, és hálás voltam a félülésért, ami segített a helyemen maradni.

"Az enyém. Az én puncim. Társam."

"Igen." Már a hangjától is szerelmes tudnék lenni. Olyan egyszerű. Olyan mély. Olyan forró. Tépelődtem, miközben egy újabb orgazmus gurult át rajtam, és a láncok ellen rángattam. Szükségem volt rá. Meg kellett érintenem. Haldokoltam. Haldokoltam a túl sok mindentől. A túl sok fasztól. Túl sok bőr. Az illata. A bennem felrobbanó érzelmek. Haldoklom.

"Szeretlek, Braun. Szeretlek" - lihegtem, amikor a végsőkig lökött.


* * *

Braun


Angela. Társ. Az enyém.

A szavak újra és újra lejátszódtak a fejemben, a vadállat teljes koncentrációja a társunkra irányult. Az illatára. A forró, nedves puncijára. Ahogy előttem terült el, mint egy lakoma. A párzási bilincs a csuklóján véget vetett a hetekig tartó kínjaimnak. Felkészültem a halálra, hogy hagyjam őt a boldogságában. Az életét az aranyhajú férfival.

De most itt volt. Velem.

"Az enyém."

A fenevad teljesen egyetértett. Hallottam, hogy a nő azt állította, hogy a férfi csak barát, de a fenevad addig nem volt elégedett, amíg a bilincsek nem kerültek a csuklójára. Amíg meg nem dugtuk. Amíg nem csillapította a lázamat és nem tett teljessé, mert most már az enyém volt.

"Szeretlek, Braun. Szeretlek..."

Az illata, a gyönyörtől kiáltozó sikolyai, a puncija, ahogy a farkamra tapadt, ahogy felszabadult.

Elvesztem. A vadállatom felüvöltött, ahogy megtöltöttem maggal, és örökre magamévá tettem a hagyományos atlantai szokás szerint.

Végre lehorgonyzott, a düh, amit évek óta a véremben hordoztam, a félelem, hogy elveszítem az irányítást, mint az apám, gyerekkorom óta először elhalványult, és a béke, ami rám telepedett, szinte fájdalmas volt.

A megkönnyebbülés csendes, nyugodt kínja volt.

Átölelve a társamat, elengedtem a kezét a falban lévő rögzítőkről, és óvatosan megvizsgáltam a párzó bilincseket, hogy meggyőződjek róla, hogy megfelelően illeszkednek-e a csuklójára.

Elnézett róluk és felnézett rám. "Tökéletesek, Braun. Gyönyörűek."

A szavai tetszettek a vadállatomnak, és én előre hajoltam, elégedetten, hogy a helyére szoríthassam, a farkam mélyen beletemetve, és köréje gömbölyítsem a nagy testem. Sokáig tartottam őt, nem akartam megmozdulni, miközben apró kezei simogatták a vadállatom. Engem. A fejemet, ujjaival végigsimítva a hajamon. A hátamat. Míg végül az arcom köré kulcsolta a kezét, és gyengéden addig lökdösött, amíg oda nem kerültem, ahová akart, elég messze, hogy a szemembe nézhessen.

Aztán megcsókolta a szörnyetegemet. Megcsókolt minket. Megcsókolt engem. Őt. A fájdalom, ami eddig átáramlott rajtam, szúróvá vált, és égő folyadékként szivárgott ki a szememből.

"Jaj, ne! Braun. Bébi, ne sírj." Angela lecsókolta a könnyeimet, én pedig átöleltem. Megcsókoltam, miközben a farkam újra megkeményedett benne.

Egyszer megmarkoltam az ajkait. Kétszer. Aztán még egyszer mélyen beledöftem a farkamat.

"Az enyém."

Nevetett, majd felnyögött, és a mozdulat hatására a teste a farkamra szorult. Felnyögtem. Mélyen belöktem. Éheztem. Szükségem volt rá. Szerettem. Imádtam. Rajongtam. Az enyém volt; ez a csodálatos, gyönyörű nő az enyém volt.

Még egyszer megdugtam, amíg ő elégedetten felsikoltott. Amíg a puncija lüktetett és remegett, és könyörgött, hogy újra és újra csináljam. Amikor elfáradt, a karjaimban tartottam, a fenevad a falnak háttal aludt. Nem volt hajlandó visszahúzódni, nem engedte, hogy újra ketrecbe zárjam, miután annyi éven át küzdött a kiszabadulásért.

Ő tartotta a párunkat. Megízlelte őt. Megdugta. És elégedett volt.

Végre mindketten elégedettek voltunk.