Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 1. fejezet

 


1. fejezet





Arabelle



Az ajtómon kopogtató hangtól lassan megőrülök.

Megfordultam, és a fejemre húzom a párnámat, nagyon erősen összenyomva az oldalát, hogy megpróbáljam kizárni a hangokat. Ez tompítja, de még mindig hallom. A kibaszott pehelypárnák pokolian kényelmesek az alváshoz, de nem nyújtanak semmilyen védelmet a kintről jövő zajok ellen.

Kopp.

Kopp.

Kopp.

KOPP.

"A kurva életbe!" Kiáltom, a párnát a padlóra dobom, és letépem a takarókat. A düh átjár, ahogy a keményfapadlóra lépek, és borzongás fut végig a testemen. A lábam csupasz, a padló hideg, de ha most azonnal nem állítom le ezt a pokoli kopogást, akkor akár be is zárhatnak egy elmegyógyintézetbe.

Gyorsabban haladok, mint azt reggel hatkor gondoltam volna, átmegyek a szobán, és kinyitom az ajtót, szélesre tárva azt, hogy lássam, mi a fene van odakint, ami megakadályozza, hogy aludjak.

Az öcsém a padlón guggol, egyik ujját az arca elé emelve, készen arra, hogy bekopogtasson egy ajtón, ami már nincs is ott. Felnéz rám, arcán a félelem, aztán vigyorba tör ki. A haja kócos, mintha csak most kelt volna ki az ágyból, de látom a szirupfoltot a szája körül.

Nyilvánvalóan már egy ideje fent van, és a konyhában volt, hogy valami édességet csempésszen, ami azt jelenti, hogy később, amikor a cukor igazán beindul, totál púp lesz a hátamon.

"Koppints még egyszer, ha mered" - sziszegem. Hogy a fenébe tud ilyen korán felkelni és működni, azt nem értem. Azt hittem, hogy a gyerekeknek többet kellene aludniuk, mint neki, de ő egyszerűen ellenszegül a logikának.

És néha a gravitációt is.

És a tényt, hogy nem is kellene itt lennie, de a szüleimnek nyolc évvel ezelőtt volt egy hoppá pillanatuk, és most itt van.

"Anya azt mondta, hogy hamarosan ki kell kelned az ágyból, mert van egy meglepetése számodra." Feláll, és a zsebébe dugja a kezét. "Szóval gyerünk, induljatok."

"Mondta, hogy mi az?" Erősen kétlem, hogy ilyen korán reggel bármi jó történhet, de bedugom a lábam a papucsomba, és követem Ardent a lépcsőhöz. Ő gyorsabban veszi őket, mint én, egyszerre kettőt ugrik le rajtuk, de csak elképzelni tudom, milyen irracionális szarságokat kapnék, ha én is megpróbálnám ugyanezt csinálni.

Úgy tűnik, tizennyolc évesen már hölgy lettem.

Bármit is jelentsen ez.

Válasz nélkül Arden elém száguld, és eltűnik a konyhában. A szalonna illatát követve utána bolyongok, és az ajtóban rövid időre megállok, hogy megnézzem, ahogy anyám főz.

Már egy hatalmas halom szalonnát sütött ki, és épp gofrit készít, a gofrisütő sípolt neki, hogy ideje kivenni. A pulton frissen facsart narancslé áll a tejjel együtt, és látom, hogy a tükörtojás bármelyik pillanatban lekerülhet a tűzhelyről.

Valami történt.

Anyám nem szokott így főzni, hacsak nem történik valami.

"Szia anya" - mondom, és kihúzom a széket a pultnál. Arden mindkét kezében egy-egy szelet szalonnát tart, rám vigyorog, majd kiszalad a konyhából. "Mi a helyzet ma reggel?"

"Arabelle." Megfordulva anyám hatalmas mosollyal köszön rám, majd elém tesz egy tányér ételt. "Jól aludtál? Éhes vagy?"

Amire igazán vágyom, az a több alvás, de megragadok egy szelet szalonnát, és beleroppanok, miközben a szememet rajta tartom. Valami van, érzem, és bármi is az, valószínűleg elég nagy.

"Arden azt mondta, hogy van egy meglepetésed számomra" - mondom, figyelmen kívül hagyva a kérdéseit.

A kötényébe csavarja a kezét, és az ajtóra pillant, ahol most apám áll. Hatalmas, könnyedén kitölti az ajtókeretet, és az arckifejezése elárulja, hogy nem teljesen izgatott attól, ami történni fog.

A szalonnaharapásomból származó zsír nehezen ül a gyomromban, és a maradék darabot a tányéromra ejtem. "Anya, mi folyik itt?"

Ő idegesen kuncog, és így apám az, aki megszólal.

"Beszéltem a Dark Devils vezetőjével" - mondja, és bejön, hogy szemben álljon velem a pultnál. Farmert és fehér pólót visel, amiben jól látszanak a tetoválások, amelyek a karján kígyóznak felfelé az arcáig. A nyakán keresztbe-kasul futnak, élénk színekkel tintázzák ki élete történetét. Kiskoromban leültem és végigsimítottam rajtuk az ujjaimmal, de most már értem, mit jelentenek valójában.

Kit ölt meg.

Mit tett, hogy a csúcsra jusson.

A város legtöbb emberét megrémíti, különösen, amikor motorozik, vagy üzleteket köt.

Ő a Wasted Bastards vezetője, a legveszélyesebb motoros klub az államnak ebben a részében. A Dark Devils-t csak név szerint ismerem, és amit tudok róluk, az nem jó. Apám soha nem jött ki velük, azt mondta, hogy mindig a mi területünkre akarnak behatolni. Elképzelni sem tudom, miért beszélne most velük.

Nem mondok semmit, inkább csak várok, hogy beszéljen.

"Tudod, hogy a mi területünket akarják" - mondja, és én gyorsan bólintok. Az ölemben csavargatom a szalvétámat, újra és újra megforgatom az anyagot a kezemben, hogy megpróbáljam leküzdeni az idegességemet, amit most érzek. "Évek óta a nyomunkban vannak, de sosem volt igazán nagy ügy. Itt vagyok, erős vagyok, nem megyek sehova. De egy nap Arden átveszi majd a helyemet."

Arden. A testvér, akinek nem kellett volna lennie. Szeretem a kisöcsémet, de van valami apám arckifejezésében, ami azt súgja, hogy valami nagyon rossz dolog történik.

"Ha megteszi, eljönnek érte. Az egyetlen ok, amiért eddig visszatartottam őket, az az, hogy olyan erős vagyok. A területünket akarják, a fegyver- és drogüzletünket akarják. Semmitől sem riadnak vissza, hogy megszerezzék, és ez azt jelenti, hogy ő veszélyben van."

"És mi lesz velem?" Kérdezem. "Nem gondolod, hogy veszélyben vagyok?"

A mosolytól, ami apám arcán megjelenik, összeszorul a gyomrom. Sebhelyes és öreg, a napon töltött órák miatt lebarnult, az arca szinte bőr, és a mosolya láttán ideges leszek.

"Te vagy a kulcs, Arabelle. Te vagy az, aki megmenti Ardent és a Wasted Bastardsot. Ha bárki is meg tud kötni minket a Dark Devilshez, az te leszel." A szemei felcsillannak, miközben egy hatalmas gödör jelenik meg a gyomrom mélyén.

Az a kis falat szalonna, amit ettem, azzal fenyeget, hogy újra feljön, és nagyot nyelek, megkockáztatva egy pillantást anyámra.

Nem kellett volna ezt tennem. Aktívan kerüli a tekintetemet, és a fejem fölött egy pontra bámul a mögöttem lévő falon. Abból, ahogyan viselkedik, tudom, hogy tudott erről. Semmi sem meglepő abból, amit apám mond, és nem tudok nem elgondolkodni azon, hogy kinek az ötlete volt ez egyáltalán.

"Mit gondolsz, pontosan hogyan fogom ezt csinálni?" Kérdezem, és igyekszem, hogy a hangom ne legyen túl éles. "Tizennyolc éves vagyok, ha esetleg elfelejtetted volna. Az aligha elég idős ahhoz, hogy szövetséget kössek a Dark Devils-szel. Különben is, Arden majd átveszi az irányítást, ha te már nem leszel itt. Ezt már évekkel ezelőtt elkezdted mondani. Nyolc évvel ezelőtt, hogy pontos legyek."

Attól a pillanattól kezdve, hogy az öcsém megszületett, apám arról beszélt, hogy ő veszi át a motoros klubot. Soha nem volt az enyém, de az biztos, hogy nem gondoltam, hogy ez olyasmi lesz, amiért nekem kell fizetnem.

"Nők nem lehetnek motoros klubok elnökei" - mondja apám, mintha ezt nem hallottam volna már ezerszer. "De te köthetsz minket hozzájuk. Hozzá kell menned az elnök fiához."

Most a gyomromban lévő gödör a kibaszott Grand Canyonná változott. Nem tehetek róla, hogy a döbbenettől szétesik az állkapcsom, és arról a hideg érzésről sem, ami végigsöpör a testemen. Olyan érzés, mintha most merítettek volna egy jeges vízzel teli medencébe, csak rosszabb. Nem számít, mennyire kapkodok levegő után, vagy próbálok felszínre törni, tudom, hogy ez a való élet, és nem tehetek ellene semmit.

Apám arckifejezése elárulja, hogy halálosan komolyan gondolja. A szeme vagy a szája körül nyoma sincs a nevetőráncoknak. Az állkapcsa be van állítva, amitől az izom kicsit megugrik, ahogy rám néz, és várja a válaszomat.

Nagyot nyelve próbálok kitalálni valami diplomatikusat, amit mondhatnék neki. Valamit, ami elsimíthatja az egészet. Valamit, ami nem fogja felbosszantani.

"Baszd meg, nem fogok."

A szavaim hatása azonnali. A szemei valahogy még jobban összeszűkülnek, és valóban hallom, ahogy anyám beszívja a levegőt, miközben próbálja összeegyeztetni, amit az imént mondtam.

"Ezt nem kell megbeszélni" - mondja nekem. "Én intézkedtem. Hamarosan Alexander Travino lesz a Dirty Devils elnöke, és ő majd gondoskodik rólad. Veled, mint feleségével, hosszú és virágzó kapcsolatuk lesz Ardennel. Összekötöd majd a két klubot, és nem kell aggódnunk a bátyád biztonsága miatt. Ez nem lehetetlen, Arabelle."

A fenéket nem az. Az én életemről van szó, és éppen ezt akartam neki mondani, amikor hirtelen megfordul, és kisétál a konyhából, kifelé, amerre jött. Mintha magával vinné az összes levegőt a szobában, én pedig beszívom a levegőt, megragadom a pult szélét, és kapaszkodom, hogy ne szédüljek el annyira, hogy leessek a székemről.

"Arabelle" - mondja anyám, miközben a pult mögé lép, hogy felém nyúljon. "Drágám, jól vagy? Akarsz beszélgetni?"

"Nem." Megfordul a fejem, de azért mégis feltolom magam a zsámolyomról, és ellépek tőle. Az utolsó dolog, amit most akarok, hogy hozzám érjen, és megpróbáljon meggyőzni arról, hogy az életem nem omlik össze. "Ne érj hozzám. Ne beszélj hozzám."

"Minden rendben lesz." Nem vesz tudomást rólam, megragadja a vállamat, és kicsit megszorítja.

Hallom a szavait, de messziről hangzanak, mintha a víz alatt lenne. A fejemben lüktet valami, amit nem tudok lerázni, és felnyúlok, megdörzsölöm a halántékomat, hogy megpróbáljam enyhíteni a fájdalmat. "Hány éves?" Kérdezem, kényszerítve magam, hogy kimondjam a szavakat.

Szünetet tart, én pedig felnézek rá, és hátralépek, hogy a kezének le kelljen esnie a vállamról. "Hány éves?"

Az apám sokkal idősebb, mint a legtöbb apuka, akit ismerek. Ő és anyukám később vállaltak engem, de ez nem normális. Ha ez a fickó az elnök fia, akkor könnyen lehet, hogy...

"Harmincnyolc." A hangja olyan halk, mintha azt hinné, hogy meg tudja akadályozni, hogy meghalljam a korát, ha csak nem beszél nagyon hangosan.

Lihegve hátralépek, és a fejemben forog a levegő.

Harmincnyolc. Húsz évvel idősebb nálam, és hajlandó feleségül venni?

Nem, nem fogom megtenni. Nem tudom, hogyan fogok ebből kimászni, de tudom, hogy nincs más választásom. Kizárt dolog, hogy hozzámenjek ehhez a fickóhoz, bármit is akarnak a szüleim.

Nem számít, hogy segít-e összehozni a két klubot.

Nem számít, hogy ez megóvja a testvéremet.

Ettől a gondolattól összeszorul a gyomrom, de egyelőre nem veszek róla tudomást. Nem Arden lesz az ágyban egy idősebb férfival, aki széttárja a lábait...

Megrázom a fejem, próbálom kitisztítani.

Nem fogom megtenni.

Nem kényszeríthetnek rá.

Elfutok.