Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 10. fejezet

 

10. fejezet





Salvatore



Arabelle-nek nem tetszett annyira a következő szobája, mint amennyire értékelnie kellett volna az elsőt, amibe betettem. Ágy helyett egy egyszemélyes matracot kapott a padlón. A mennyezeten egy izzó van, mint az előző szobában, de nincs komód.

És nincs ablak. Átkozottul gyorsan megmutatta, hogy nem bízhatok benne a külvilág közelében sem, és örülök, hogy most jöttem rá, nem akkor, amikor sikerült felhívnia magára valakinek a figyelmét, aki esetleg segíteni akarna rajta. Eleve nem akartam őt ebbe a szobába tenni, de ezt ő hozta magára.

"Kibaszott hülye" - motyogom, és kétszer is ellenőrzöm az ajtaját, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nem fog tudni kijutni. Egy hatalmas lakat van az ajtón, valamint néhány lánc a tetején. Tudom, hogy nem felejtettem el bezárni, de biztosra akarok menni. Az utolsó dolog, amit akarok, hogy elmeneküljön tőlem.

Amint megrántom a lakatot, majd egy csattanással az ajtóhoz ejtem, a csengőm halk hangjai végigcsengenek a házon. Azonnal elfordulok az ajtótól. A kezem a fegyveremhez rándul, és könnyedén megsimogatom a markolatát. Durva és kemény az ujjaim alatt, és úgy érzem, valóban képes vagyok erőt meríteni belőle.

Ez az a fegyver, amit tizennyolc éves korom óta hordok magamnál. Arabelle születésnapi ajándéka a nővé válásért az volt, hogy férjhez adtak. Az enyém az volt, hogy kaptam egy pisztolyt, és azt mondták, hogy öljek meg vele valakit, hogy apám büszke legyen rá.

Természetesen megtettem. Mi mást tehettem volna?

"Ki a fasz jönne ide?" Kérdezem, és ellépek az ajtótól. Jó esély van rá, hogy Marcelo az. Látom a bátyámat odakint, amint aggódik, hogy valamit tenni fogok, amivel mindent elbaszok.

Könnyű lesz megszabadulni tőle, de nem ő a fő gondom. Amikor a bejárati ajtóhoz érek, megállok, aztán a kukucskálóablakon keresztül kinézek kifelé.

Zsaruk.

Ketten, mindketten nők, a kezüket a szolgálati övükön tartva állnak. Az egyik fiatalnak tűnik, szőke lófarokkal, amitől inkább pompomlánynak tűnik, a másiknak viszont rövidre nyírt haja van, és vicsorogva néz az ajtómra.

Kinyitom az ajtót, és ügyelek rá, hogy résnyire nyitva hagyjam, hogy egy pillanatra be tudjanak nézni mellettem a házba, mielőtt behúzom, és csatlakozom hozzájuk a verandán.

"Tisztek" - mondom, és mindkettőjüknek biccentek egyet. "Micsoda öröm, hogy mindketten itt vannak. Mondják, mit tehetek önökért?"

A szőke zsaru rám pislog, mintha nem lenne teljesen biztos a válaszban, de az idősebb csak rám mered. "Salvatore Bonanno. A hordó legalja. A baromfiudvar szarzsákja. Fogalma sincs róla, hogy miért lehetünk itt ma reggel?"

Megtartom a mosolyt az arcomon, bár nagyon szeretném a pisztolyomat a szemei közötti pontra nyomni, és letörölni a vigyort az arcáról. A családunk zsebében van a város sok zsaruja, de ez a ribanc nyilván többre tartja a becsületességet, mint a pénzt.

"El sem tudom képzelni, miért. Nem akarsz beavatni?" Lazán nekitámaszkodom az ajtónak, és rákacsintok a szőke zsarura. Vörös árad a mellkasából, és elszakítja a tekintetét az arcomról, az ajtókeret tetejét vizsgálgatva.

"Jelentést kaptunk egy sikoltozó nőről a környékről" - mondja az idősebb zsaru, én pedig visszanézek rá, és a tekintetemet a jelvényére eresztem.

Harris.

"Alaposan átvizsgálja a környéket, látom" - mondom, és röviden biccentek neki. "Sajnos nem hallottam sikoltozást. Az összes ablakomat bezártam a magas pollenszint miatt. Allergia, tudja."

"Nem is annyira fésüljük át a környéket, mint inkább ellenőrizzük a legvalószínűbb területeket, ahol gondok lehetnek." Harris rám szegezi a tekintetét. "Úgy gondoltuk, hogy az idő sürget, úgyhogy valószínűleg ott kellene kezdenünk, ahol voltunk, bár talán kapunk válaszokat."

Düh száguld át rajtam, de sikerül mosolyognom. Akárki is ez a ribanc, azt hiszi, hogy erősebb, mint amilyen. Megszerzem azt a jelvényt, mielőtt ma este munka után kitörölhetné a seggét.

"Okos húzás, biztos urak" - mondom.

"Nyomozó." Harris kijavít, a szemei összeszűkülnek.

Remek, egy nyomozó. A seggfejek világában ők uralkodnak. Soha nem volt még nyomozó a fizetési listámon, és nem úgy néz ki, hogy most sikerülne egyet is szereznem. Harris úgy bámul rám, mintha azt gondolná, hogy biztosan egy halott nőt rejtegetek a házamban.

"Elnézést kérek. Tudom, hogy keményen megdolgoztál ezért a címért." A szőke folyton ide-oda nézeget kettőnk között, mintha teniszmeccsen lennénk. "Ha véletlenül hallok valakit sikoltozni, mindenképpen szólok. Sok szerencsét mindkettőtöknek, bár tudom, hogy a célotok az, hogy minél hamarabb eljussatok valahova, aki veszélyben van. Ennek ellenére..." Biccentek mindkettőjüknek, és visszanyúlok a kilincsemért.

"Ne olyan gyorsan. Nem bánja, ha bejövünk és körülnézünk?" A nyomozó vigyorogva néz rám, mintha tudná, hogy kizárt dolog, hogy beengedjem a házamba.

Próbáltam a lehető legbarátságosabb lenni velük, de most már végeztem. Túl messzire ment, és nem akarok tovább foglalkozni ezzel a ribanccal. "Van házkutatási parancsuk?" Lazán nekitámaszkodom az ajtókeretnek, mindkettőjüknek egyértelművé téve, hogy semmiképp sem megyek sehova.

"Szükségem van rá? Azt hittem, hogy ez csak egy baráti beszélgetés." Szorosan rám mosolyog, mintha semmi mást nem tenne szívesebben, minthogy kitépi a torkomat.

"Ha bármikor be akarsz ugrani egy teára, csak szólj" - mondom neki. "De ma nem ez a nap van. Sajnos van egy kis dolgom."

"Megkínozni egy ártatlan nőt?" Egy lépést tesz előre, a tekintete rám szegeződik, mintha alig várná, hogy még több gombomat nyomogassa. Már éppen kiakadnék rajta, amikor egy autó áll be a felhajtón.

Marcelo.

Felismerném a faszfej módját, ahogy vezet és parkol bárhol. Ahelyett, hogy egyenesen a járőrkocsi mellé húzódna, hogy legyen helyük hátrálni, beáll mögéjük, elzárva őket, hogy a füvemre kelljen vágniuk, ha el akarnak menni.

Seggfej.

"Amint látjátok - mondom, és mindkettőjüknek mosolyt villantok -, nekem más dolgom van. Örülök, hogy mindkettőtöket láttalak, vigyázzatok, hogy ne tépjétek fel a füvet."

Marcelo odasétál a házhoz, alig vet egy pillantást a két zsarura, mielőtt biccent nekem, és benyomul a bejárati ajtón. Bármennyire is utálom, hogy itt van, megfordulok és követem, ügyelve arra, hogy bezárjam magunk mögött az ajtót.

"Mi a faszt keresnek a zsaruk a verandádon?" Kérdezi, bekukucskálva a bejárati ablakom redőnyének lamelláin keresztül. "Most körözést adtál ki, hogy elraboltál valakit?"

"Aligha. Megpróbált kijutni, és jelentették, hogy egy nő sikoltozik a környéken. Sajnos annak az idősebb nyomozónak egy bot van a picsájában, és nem áll a mi fizetési listánkon."

Már elő is vette a telefonját. "A neve?"

"Harris." A konyhába sétálva töltök magunknak két pohár whiskyt, és amikor bejön, odaadom neki az egyiket. "Gondolod, hogy el tudod érni, hogy nekünk dolgozzon?"

"Nem. Úgy hangzik, mintha egy céltudatos ribanc lenne." A telefonjára pillant, majd kortyol egyet a whiskyből. "De remélhetőleg sikerül őt... áthelyezni."

Remek. A whisky kicsit égeti a torkomat, de szeretem, hogy milyen forró és dühös érzés. Most éppen passzol ahhoz, amit érzek, ami a düh Arabelle iránti vágyakozással párosul. Ha Marcelo nem lenne itt, akkor biztos vagyok benne, hogy a szobájában lennék vele, és végre belemélyeszteném a farkamat az édes kis picsájába.

"Szóval mi a faszért vagy itt? Biztos vagyok benne, hogy nem egy rádiót hallgattál, aztán úgy döntöttél, hogy eljössz megnézni, mi a fenét csinálok".

"Igazad van." Tölt magának még egy italt, és a pohár tetején keresztül engem szemlél. "A pazarló fattyak mozgásban vannak. Úgy tűnik, az elnök lánya kisurrant a szobájából, és most eltűnt. A telefonjának helymeghatározó alkalmazása nem működik, és az apja kész megölni bárkit, aki csak ránéz. Csak gondoltam, hogy tudni akarod."

"És ezt nem tudtad telefonon keresztül elmondani?" Leteszem a poharamat, és a bátyámra meredek. Néha olyan seggfej tud lenni, és ez most egy ilyen alkalom. "Csak ide kellett jönnöd, hogy személyesen mondd el mindezt?"

"El kellett mondanom, hogy meg kell ölnöd őt, Salvatore. Nem érdekel, hogy meg akarod dugni, veszélyes, hogy itt van a házban. A Bastardokkal minden darabokra fog hullani, ha nem szabadulsz meg tőle, és nem mosod kezeidet."

"Nem, nem fog." A hangom nyugodt, de most őszintén legszívesebben pofon vágnám a bátyámat. Mindig úgy tesz, mintha olyan tökéletes lenne, és mindent kézben tartana, de biztosan tudom, hogy van néhány szarság, amit el akar rejteni. "Az apja egy beteges fasz, Marcelo. Szerintem nem csak drogot és fegyvereket futtat. Ennek véget kell vetni."

Úgy bámul rám, mintha nem hinné el, amit mondok. "Ezt csak azért mondod, hogy igazold, hogy bezárják valahova."

Megrázom a fejem. "Nem. Már egy ideje gondolkodom rajta."

"Lányok?" Hosszú idő óta először Marcelo rosszul néz ki. A gondolat, hogy a Fattyúk szexbandát működtetnek az orrunk előtt, bárkit rosszul lehet érezni. A fegyverek és a drogok egy dolog, de a nők valami egészen más. Senki sem akar erre gondolni.

"Igen. Lányok. Még egy kicsit kutakodnom kell, de elég biztos vagyok benne."

"Az egész klubot le fogod rombolni." A döbbenet a bátyám arcán rémületté változott. "A tetejéről fogod lerombolni, ugye tisztában vagy vele".

"Hát persze. És akkor a családunknak lesz tere, hogy több kapcsolatot teremtsen más emberekkel. Nem kell olyan klubokkal üzletelnünk, akik húst árulnak. Ezt te is tudod. Én is tudom. Itt az ideje, hogy egy kicsit törvényesebbek legyünk. Gondolod, hogy az a pina nyomozó odakint elfordul majd, amikor rájön, hogy kapcsolatban állunk a Bastards-szal, és hogy lányokat árulnak?".

"Bassza meg." Megdörzsöli az arcát, és nagyot sóhajt. "Jól van. Találd ki. Segítek neked. Ha igazad van, lebontjuk őket. De ha tévedsz, és még mindig nálad van a lány, akkor nem tudlak megmenteni."

"Vicces" - mondom, és a bejárati ajtó felé intek, hogy távozzon. "Soha nem kértem, hogy megments. Valójában azt hiszem, hogy jól megvagyok egyedül is."

"Jól elvagy egy elrabolt tinédzserrel a házadban." Marcelo forgatja a szemét. "Te egy kibaszott zűrzavaros alak vagy."

"Ahogy te is." Megragadom a bejárati ajtót, szélesre nyitom, és kifelé mutatok. "Kifelé. Majd beszélünk."

Megforgatja a szemét, és kicsit megrázza a fejét, de elindul kifelé. "A tűzzel játszol" - mondja, én pedig becsukom az ajtót, de csak azután, hogy meglátom a keréknyomokat, amelyeket a zsaruk hagytak a füvemben.

Kibaszott disznók.

Bezárom az ajtót, lihegve veszem a levegőt, aztán megfordulok, és abba az irányba nézek, ahol Arabelle-t elrejtettem. Marcelónak igaza van - hülyeség lenne megtartani őt, főleg, ha megpróbálom elkapni a Fattyakat.

Tényleg meg kellene szabadulnom tőle.