Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 11. fejezet

 


11. fejezet





Arabelle



Amikor leülök a padlón lévő vékony matracra, még mindig érzem a hideg csempét az anyagon keresztül. A térdemet a mellkasomhoz szorítom, a lábam pedig laposan a padlón pihen a matrac mellett, de az olyan vékony és öreg, hogy akár nem is ülhetnék semmin.

Itt nincs semmi kényelem, nem úgy, mint a másik szobában.

Idiótának érzem magam, amiért eldobtam magamtól, hogy van egy igazi ágyam és egy ablakom, de valamit tennem kellett. Honnan a fenéből tudhattam volna, hogy Salvatore képes lesz megakadályozni, hogy elmeneküljek? Nyögdécselve lefekszem, ügyelve arra, hogy ne dőljek hátra, nehogy megsérüljek.

Tudhattam volna, hogy hülyeség, amit csinálok. Bármennyire is utálom bevallani magamnak, elég biztos vagyok benne, hogy tudtam - csak tudtam, hogy valamit mindenképpen meg kell próbálnom, különben sosem tudnék megbocsátani magamnak. Csak ülni abban a szobában, és várni, hogy Isten tudja, mit csináljon velem, félelmetes volt.

Így hát megpróbáltam valamit, és szánalmasan elbuktam.

Forró könnyek csípik a szemem sarkát, és dühösen letörlöm őket, mielőtt lecsúsznának az arcomon. Nem fogok sírni amiatt, ami velem történik, bármennyire is nagyon jól esne, ha egyszerűen csak összegömbölyödnék az oldalamon, és hagynám, hogy a könnyek kicsorduljanak.

Nem, jobb, ha kitalálom, mi a faszt fogok csinálni. Ha máshogy találkoztam volna Salvatore-ral, minthogy elrabolt, biztos vagyok benne, hogy őt akarnám.

Megfordulva próbálom kitaszítani az arcát a fejemből. Gyönyörű, csupa termetes és erős, tetoválással, amin végig akarom vezetni az ujjaimat, és hajjal, amit meg akarok fogni, miközben megcsókolom. A szívem gyorsabban ver a mellkasomban, amikor arra gondolok, hogyan nézett rám, miután rájött, hogy még szűz vagyok.

Fogalmam sincs, honnan tudta meg ezt az információt, de igaz. Mindig is úgy őriztem a szüzességemet, mint egy ketrecbe zárt díjat, szorosan elzárva, hogy senki ne vehesse el tőlem. Apám gondoskodott erről, és anyámtól is annyiszor hallottam, hogy ez a legfontosabb dolog, ami az enyém.

Az egyetlen dolog, ami értékes.

Az egyetlen dolog, amibe kapaszkodnom kell, hogy jó párom legyen.

És mégis, Salvatore még nem próbálta elvenni tőlem. Tudja, hogy nálam van, de nem próbálta elvenni.

Megfordulok, a gyomrom összeszorul, ahogy arra gondolok, hogy ez mit jelent. Soha nem volt még barátom, még csak meg sem csókoltak, de ez nem jelenti azt, hogy nem akartam. Tudom, milyen érzés azt akarni, hogy valaki megcsókoljon.

Azt is tudom, hogy nem kellene azt akarnom, hogy Salvatore megcsókoljon.

Nem kellene azt akarnom, hogy hatalmas kezeit a testemre tegye, és lassan levetkőztessen. Mivel még soha nem ért hozzám férfi, fogalmam sincs, milyen lesz valójában, de valami azt súgja, hogy élvezném vele.

Ahogyan rám néz, mintha már most el tudná képzelni, ahogy rávesz, hogy sikoltozzam a nevét, megborzongok. Van egy olyan érzésem, hogy pontosan tudná, hogyan érintsen meg, hol érintsen meg, mit tegyen velem.

Most a hátamon fekszem, a kezem a futónadrágom derekába dugva. Hülyeség egyáltalán erre gondolni, de lejjebb merítem az ujjaimat, a lélegzetem elakad a torkomban.

Bántani akar, tudom. Valószínűleg meg akar ölni vagy meg akar erőszakolni, de még mindig az arcára szegezem a tekintetem, miközben az ujjam végigcsúszik a csiklómon.

A gyönyör sokkja átjárja a testemet, és fogaimat keményen az alsó ajkamba mélyesztem. Abba kellene hagynom, próbálnom kellene kitalálni valamit, hogyan tudnék innen a picsába jutni, de újra megteszem, az egész testem megfeszül a gyönyörtől, ahogy dörzsölöm a kemény kis csöcsömet.

Lehunyom a szemem, és hátravetem a fejem. Teljesen elkötelezni magam rossz érzés, de továbbra is megérintem magam, csak egy kicsit, képtelen vagyok abbahagyni. Most először, mióta apám elmondta, hogy férjhez megyek valakihez, akit nem ismerek, ellazulok, és apró kortyokat szívok a levegőből.

Minden leesik rólam. Már nem vagyok ezen a szaros matracon, egy cellába zárva. Újra a hálószobámban vagyok, épségben és biztonságban, és nyögdécselve csúsztatom a kezemet egyre lejjebb a lábaim közé.

Annyira belefeledkezem abba, amit csinálok, hogy hallok egy hangot a szobában, de nem veszem észre, hogy már nem vagyok egyedül.

Zihálva csúsztatom az ujjaimat az ajkaim közé, majd ismét felnyögök, és felfelé ringatom a csípőmet. Lehetetlen úgy magamhoz érnem, hogy ne gondoljak arra, milyen lenne, ha Salvatore lenne az, aki a lábaim között van.

Vajon gyengéd lenne?

Gondoskodna róla, hogy elélvezzek?

"Mi a faszt csinálsz?"

Egy morgástól felpattan a szemem, és zihálva próbálom kihúzni a kezem a nadrágomból. Mielőtt azonban megmozdulhatnék, Salvatore már rajtam van, a tekintete az arcomra szegeződik.

Az ajkai enyhén szétnyílnak, és apró levegővételeket vesz, amelyek megegyeznek azzal, ahogy én is beszívom a levegőt. Erős keze a csuklómra szorul, megakadályozva, hogy ki tudjam húzni a kezemet a nadrágomból.

"Kire gondolsz, amikor magadhoz érsz?" Az arca olyan közel van az enyémhez, hogy szinte inkább érzem, mint hallom a szavakat. "Mondd el, Airy."

Válaszul megrázom a fejem. Elmondani neki, hogy a lábaim között gondolok rá, túl sok. El sem tudom képzelni, milyen szégyent éreznék, ha megtudná, hogy így akarom őt. Soha nem hagyná, hogy ezt megéljem, egyszerűen tudom.

"Én vagyok az?" A matracon fekszik velem, és gyengéden lerántja a nadrágomat. Bár elengedte a csuklómat, úgy tűnik, nem tudom megmozdítani a kezemet. Megdermedek a félelemtől, az egész testem ordít, hogy húzzam le magamhoz.

Azt akarom, hogy nyomjon a matracba, és segítsen megszüntetni ezt a lüktetést, amit érzek.

"Arra gondolsz, hogy a lábaid között elélvezel tőlem?" Gyorsan mozdul, lehúzza rólam a nadrágomat, és oldalra dobja, mielőtt felülne, és rám nézne. A kezei erősen a combomon vannak, ahogy szétnyomja a lábaimat, a pupillái összeszűkülnek, ahogy rám néz.

Elmozdulok, tépelődve aközött, hogy el akarom takarni magam, és aközött is, hogy teljesen kiszolgáltatott akarok lenni neki. Amikor látja, hogy megmozdulok, megragadja a csípőmet, a matracba nyomja, majd lassan lehúzza a bugyimat, felemeli, és beleszagol, mielőtt a padlóra dobná a nadrágommal együtt.

"Olyan nedves, Airy. Kinek vagy nedves?"

Amikor nem válaszolok, széttárja a combjaimat, ujjaival végigsimít a sima bőrömön. "Mondd, hogy hagyjam abba, kis szűz, és abbahagyom, de nem hiszem, hogy ezt akarod. Szerintem te ezt akarod. Azt hiszem, hogy itt bent dörzsölgeted az édes kis csiklót, és arra gondolsz, mit tennék veled, ha meglátnálak. Igazam van?"

Igaza van, de ezt nem mondhatom el neki. A hüvelykujját a csiklómra mozgatja, és a csípőm felhúzza magát neki, nem tudok uralkodni magamon. Szégyen mosódik belém, keveredve a zavarral, de nem tehetek róla, hogy akarom őt.

Istenem, segíts, őt akarom.

"Elélveztél már valaha férfival?" A hangja sűrű a kéjtől, de majdnem kedvesen hangzik.

Az alsó ajkamba mélyesztem a fogaimat, és valahogy sikerül egy kicsit megráznom a fejem.

"Nem?" Halk kuncogás.

A szemem lecsukódik, hogy ne kelljen ránéznem, de ez nem akadályoz meg abban, hogy érezzem, mit művel velem. Az ujjai ügyesen, a csiklómat körbejárva mozognak, mielőtt az ajkaim közé vándorolnának. Akarom őt, és újra felkönyökölök rá, képtelen vagyok megállni.

"Mondd, hogy azt akarod, hogy elélvezzek veled".

Mi az? A szemeim kirepülnek. Egy pillanatig tart, mire rá tudok fókuszálni, mert nehezen kapok levegőt, de sikerül. Ott van mellettem, olyan közel, hogy meg tudnám csókolni, és én beszívok egy lélegzetet.

"Gyerünk, Airy. Olyan jól fogod érezni magad tőlem. De hallani akarom, hogy azt mondod, hogy tőlem akarod. Mondd, hogy azt akarod, hogy elélvezzek veled".

A szavaim megakadnak a torkomon. Miközben várakozik, Salvatore ujjait ujjbegyekig belém mártja, végigsimít a g-pontomon. Az öröm átjárja a testemet, és nyögve meggörbítem a hátam.

"Mondd el" - suttogja a fülembe.

Az ajkaim szétnyílnak. A pokolra jutok azért, amit mondani fogok neki, de nem tehetek róla. Ki kell engednem magamból. A nyomás a testemben most olyan nagy, hogy kényelmetlen, és nem hiszem, hogy túl fogom élni.

"Azt akarom, hogy elélvezzek" - suttogom. Olyan csend van, hogy először azt hiszem, nem hallotta meg, de megcsókol, a szája keményen az enyémre tapad.

Az ajkaim szétnyílnak a nyelvének, és ő végighúzza a számon, megkóstolva engem. Mintha hirtelen mágnesként vonzódnék hozzá, a csípőm felemelkedik, és erősebben belenyomódom a kezébe. Megcsipkedi az ajkaimat, majd erősebben dörzsöli a g-pontomat, ujjai a csiklóm körül varázsolnak.

Ez már túl sok a testemnek. A gyönyör hullámai a lábujjaimnál kezdődnek, és felfelé haladnak a gerincemen. Felnyögök, megmerevedek az érintése alatt, és el akarok húzódni tőle, de ő már rajtam van, a súlyával a matrachoz szorít.

"Salvatore" - mondom, és megpróbálok kimászni alóla. Az érzések egyszerűen túl sok nekem. Elélveztem már korábban is, bár mindig magamtól, de ilyen még sosem volt. Úgy érzem, mintha apró darabokra törnék szét, és nincs az az istenverte dolog, ami megállíthatna.

Ez túl sok. Lehunyom a szemem, visszahúzódom tőle, próbálok levegőt venni, és nem szétesni. Az érzések egyszerűen túl nyomasztóak, és a körmeimet a hátába vájom, közelebb húzom magamhoz, mintha ez megakadályozná, hogy a gyönyör magával rántson és megfojtson.

Végigcsavarodik rajtam, megolvasztja minden csontomat és ízületemet, miközben lángra lobbantja az idegeimet. Amikor már nem bírom tovább, keményen lenyomja a csiklómat, és kihúzza belőlem az ujjait, majd még egyszer visszacsapja őket.

A hatás olyan azonnali, mintha felkapott volna, és csak úgy ledobott volna a szikláról. Sikítok, karmolok utána, testem megremeg az érintése alatt. Mintha nem tudnám irányítani, ami velem történik, és belekapaszkodom, remélve, hogy megóv attól, hogy darabokra essek.

"Jó kislány, kis Airy" - mormogja Salvatore. "Csak hagyd, hogy átjárjon rajtad. Ne próbáld megállítani, drágám".

Ha próbálnám sem tudnám megállítani. Az egész testemen kitör az izzadság, és végül mozdulatlanul, levegő után kapkodva állok meg. A bőröm annyira érzékeny, hogy szinte már túl sok nekem, hogy leperegjen rólam. Egyik kezemet felemelve érte nyúlok, de ő már talpon van, a farka keményen feszül a farmerja elejének.

Úgy bámul rám, mintha nem igazán tudná elhinni, amit lát, aztán megfordul, és elhagyja a szobát, becsapva maga mögött az ajtót. Ha lenne valami a falakon, minden zörögne, de nincs ott semmi.

Csak én vagyok.

És a szégyenem.