Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 12. fejezet

 

12. fejezet





Salvatore



Kurvára nem kellett volna ezt tennie.

Arabelle szobájától távolodva ököllel a falba csapok, és közben ordítok.

Így odamenni hozzá kibaszottul szörnyű ötlet volt, de nem tehetek róla, hogy nekem kellett őt megkapnom. Zavartan megszívom az ujjaimat, letisztítom róluk a levét. Az íze éles és világos, teljesen kibaszottul finom, és felnyögök, a falnak dőlve, miközben azon gondolkodom, hogy mi a faszt fogok csinálni.

Ez egy hiba volt.

Meg kell tartanom a fejem, és nem szabad bedőlnöm a szűznek, akit bezártam abba a szobába. Ha képes leszek megtartani őt, és nem kell megküzdenem érte a kibaszott apjával, akkor óvatosabbnak kell lennem.

Éhség marcangolja a gyomromat, és bemegyek a konyhába, előveszek mindent, amire szükségem lesz, hogy ételt készítsek. Arabelle valószínűleg éhes, ezért két tányér steaket és tojást készítek, mellé pirítóst és vizet. Nem egy borzasztóan izgalmas étel, de neki éppen szüksége van valamire, ami segít fenntartani az energiáját.

Mielőtt még elmondhatnám magamnak, hogy ez egy kibaszottul szörnyű ötlet, már viszem is az ételt a szobájába. A kukucskálóablakon keresztül látom, hogy az ágyon kuporog, az alsónadrágját és a nadrágját felhúzva.

Szégyen. Nem bánnám, ha meztelenül nézném, miközben eszünk.

Gyorsan mozdulok, kinyitom az ajtót, majd behordom a tálcáinkat. Arabelle háttal áll nekem, amíg le nem ülök a matrac szélére, és közénk nem teszem az ételt.

"Enned kell" - mondom neki, miközben beleharapok a steakembe. Finom, tökéletesen átsütve, és veszek még egyet, miközben várom, hogy válaszoljon. " Airy. Egyél."

"Ne hívj így." Felpattan, és rám bámul, mielőtt lenézne az ételre, amit hoztam neki. Tudom, hogy nem akarja megenni, de a gyomra korog, és úgy néz rám, mintha nevetni akarnék. "Airy. Ne hívj így!"

"Az enyém vagy" - mondom neki, és átnyújtom neki a villát a tálcáról. "Úgy hívlak, ahogy akarlak."

"Ó, tényleg?" Felnyársal egy falatot a steakből, és megeszi, miközben keményen rám néz. "A tiéd vagyok, mi? És hogy a fenébe képzeled, hogy ez működni fog? Csak úgy itt tartasz ebben a szobában, és ráveszel, hogy beléd szeressek?"

"Valami ilyesmi." Amikor gúnyolódik, megragadom az állát, és rákényszerítem, hogy rám nézzen. "Akkor mit szólsz ehhez. Itt tartalak, megmentelek egy érdekházasságtól az apád miatt, aki történetesen lányokat árul szexért. Ez jobban tetszik?"

Az arca elsápad, de nem válaszol. Egy pillanat múlva elengedem az állát, de nem ereszti le rólam a tekintetét.

"Miért én? Miért engem tartasz meg?"

"Inkább halott lennél? Biztos vagyok benne, hogy a bátyám kurvára örülne, ha megkérném, hogy most azonnal jöjjön és eresszen golyót az agyadba. Hidd el, Airy, örömmel megtenné, mert akkor tisztázódna ez az egész. Egy szép kis csomagba csomagolva. De én nem akarom ezt, és van egy olyan érzésem, hogy te sem. Mondd, hogy tévedek."

Nem tud. Tudom, hogy nem tud, ezért nem lepődöm meg, amikor válasz helyett újabb falatot harap az ételéből.

Arabelle egy percig hallgat, de aztán nem bírja tovább.

"Soha nem foglak szeretni." Úgy köpi felém a szavakat, mintha tőrök lennének, és én nem tudom megállni, hogy ne nevessek.

"Ó, nem? Soha nem fogod szeretni azt a férfit, aki megmentett téged? Aki hajlandó imádni téged? Aki minden kibaszott dolgot megtesz azért, hogy életben és egyben tartson?" A düh elönt, és felállok, hirtelen már nem vagyok éhes.

"Nem!" Ő is feláll, teljes magasságába húzódva. Bár igyekszik minél nagyobbnak és keményebbnek mutatni magát, még mindig könnyedén szét tudnám zúzni. Apró hozzám képest, és látom az arcán a bizonytalanság villanását, ahogy felnéz rám. Aztán mintha mentálisan felbátorítaná magát. "Soha nem foglak szeretni. Soha."

"De fogsz." Kinyújtom a kezem, és megragadom a nyakát, közelebb húzom magamhoz. Zihál, de tudja, hogy nem húzódik el tőlem. "Szeretni fogsz, Airy. Könyörögni fogsz, hogy engedjelek ki ebből a szobából, hogy elélvezz, hogy úgy bánjak veled, ahogy megérdemled. Csak még soha senki nem szeretett téged igazán az életedben, és ez megrémít."

"Baszd meg! A szüleim szeretnek engem."

"Talán igen, amíg a kisöcséd meg nem született. Arden lett a világuk, nem igaz?" Nem válaszol, de látom a tekintetén, hogy igazam van. "Talán szerettek téged, amíg Arden meg nem született, de aztán hirtelen a legjobbat akarták neki. Biztosítaniuk kellett, hogy Arden mindenből a legjobbat kapja, beleértve az elnökséget is."

"Lányok nem lehetnek elnökök." Felnyúl, és megragadja a karomat, megpróbál kényszeríteni, hogy engedjem el. "Nem az enyém volt."

"Igazad van. Nem lehetsz egy kibaszott motoros klub elnöke, de mi a fenéért akarnál, amikor én sokkal többet kínálok neked?"

"És mi lenne az? Hogy a kurvád legyek? Inkább megölnél most rögtön."

Istenem, ő tökéletes nekem. Kár, hogy ő még nem látja, de nincs kétségem afelől, hogy meg fogom mutatni neki, milyen tökéletesek leszünk együtt. Lehet, hogy kicsit több időbe fog telni, mint gondoltam, ami szégyen, de meg fogja érni. Addig fogok küzdeni Airyért, amíg az enyém nem lesz, és neki csak túl kell tennie magát rajta, és ezt el kell fogadnia.

"Nem leszel a kurvám" - mondom neki, és egyenesen a szemébe nézek. "A kibaszott királynőm leszel."



* * *

Az alvás nem jött könnyen múlt éjjel. Biztosra vettem, hogy miután belekóstoltam abba, amit Arabelle kínál, elájulok és egész éjjel aludni fogok, de egy darabig forgolódtam, mielőtt végül sötét, álomtalan álomba merültem.

Mire a madarak ébresztettek énekükkel, és a fény beáramlott az ablakon, félig kipihentnek éreztem magam, de nem teljesen készen álltam arra, hogy nekivágjak a napnak.

Kár, mert tudom, hogy ami ma történni fog, az nem várhat.

Egy gyors zuhany és néhány ruha felhúzása után megnézem Arabelle-t. Én szarul aludtam, de csak elképzelni tudom, milyen szörnyű éjszakája lehetett. Biztosan fájdalmas és kimerült lehet attól, hogy azon a szar matracon aludt, és megjegyzem magamnak, hogy ma valami szebb helyre költöztetem.

Komolyan mondom, hogy ő az én királynőm, és nincs okom arra, hogy ne kezdjek el most már úgy bánni vele.

Feltéve, ha nem próbál megint leszúrni.

A hátán fekszik, ébren, és a plafont bámulja. Még egy kicsit itt akartam hagyni, hogy biztosan eleget aludjon, de ehelyett kinyitom az ajtót, és figyelek rá.

Lassan elfordítja a fejét, hogy rám nézzen, de ezen kívül nem mozdul. Amikor rábámulok, végre megmozdul.

"Mi az?"

"Gyere, egyél valamit. És fogadok, hogy pisilned kell."

Óvatosan felül. "Ez valami trükk?"

"Megmondtam, hogy te leszel a királynőm. Menjünk."

Nem mozdul. Biztos vagyok benne, hogy pisilnie kell, és valószínűleg éhes, miután tegnap este elvettem tőle a vacsorát, de még mindig úgy bámul rám, mintha nem lenne biztos benne, hogy megbízhat-e bennem.

"Meg fogsz ölni?"

Már megint ez a kurva életbe? Anélkül, hogy válaszolnék neki, odasétálok hozzá, felkapom, és a mellkasomhoz húzom, miközben kiviszem a szobából. "Ha meg akarnálak ölni, már megtettem volna" - emlékeztetem. olyan vékony és könnyű a karjaimban, hogy olyan érzés, mintha nem is cipelnék semmit.

Elkísérem a legközelebbi fürdőszobába, és talpra állítom. "Van egy új fogkefe a mosdókagyló alatt. Nyugodtan használd. Ha végeztél, később hozok neked valami ennivalót és új ruhát."

Szó nélkül besétál a fürdőszobába, és a háta mögé nyúl, hogy becsukja az ajtót. Megragadom, szorosan tartom. "Nyitva marad."

Erre a nő felpattan. "Pisilnem kell" - kapja fel a fejét, én pedig megvonom a vállamat. Egy pillanat múlva megrázza a fejét, és besétál a fürdőszobába, nem törődve velem, miközben én nézem.

Amikor végzett, intek neki, hogy kövessen a folyosón a konyhába. "Ne szúrj le, baszd meg!" - mondom neki. "Ez tegnap fájt, és ha én adok neked egy szebb helyet, ahol aludhatsz, akkor nem csinálhatsz ilyen szarságot".

Bólint, és letelepszik a pult mellé, amíg én reggelit készítek. A telefonom néhányszor csörög, de nem nézek a képernyőre, amíg nem ülök mellé. Miközben eszik, megnézem a helyi híreket, és nem lepődöm meg, hogy az elrablásáról még csak meg sem említik. Az apja egy pszichopata, az biztos, de jobban tudja, minthogy a rendőrséget belekeverje ebbe az ügybe.

Ha ezt teszi, akkor nem lesz képes a saját szakállára kezelni az ügyet. Jó érzésem van, hogy a lehető legtovább fogja eltitkolni a lány eltűnését, hogy senki se tudja meg, mi folyik itt. De ha egyszer megtalálja, megpróbál majd megölni.

Ezért kell először őt megölnöm. Leleplezni őt a világ előtt. Hadd tudja meg mindenki, beleértve Arabelle-t is, hogy mekkora szarházi. Akkor nem lesz annyira ellene, hogy segítsek megmenteni őt tőle.

Marcelo küldött egy sms-t, hogy megkérdezze, megjött-e már az eszem a helyzettel kapcsolatban, de rákattintok, hogy válasz nélkül töröljem. Egy nap a bátyám beleszeret valakibe, és akkor majd megérti, miért tettem, amit tettem.

Muszáj volt elvinnem őt. Őszintén szólva nem volt más választásom.

"Minden rendben?" Arabelle szünetet tart, és rám néz, a tekintete a telefonomra vándorol.

"A dolgok nagyszerűen mennek" - mondom neki. "Az apád nem jelentette az eltűnésedet."

Az arca leesik. Szinte látom a kétséget és az aggodalmat az elméjében, ahogy elgondolkodik azon, amit az imént mondtam.

Jól van. Hadd gondolkodjon rajta. Hadd jöjjön rá végre, hogy az igazat mondom, és hogy ő nem igazán számít a családjának.