Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 13. fejezet

 

13. fejezet





Arabelle



Legalább az új börtöncellám kényelmesebb, mint ahol az előbb voltam. Salvatore nem viccelt azzal, hogy királynőként kezel. Hatalmas ágyam van, puha szőnyegek a padlón, és még egy saját fürdőszobához is hozzáférhetek. Bezárt, és közölte velem, hogy visszajön a ruhákkal, én pedig a fürdőszobába rohantam, és a lehető legmelegebbre tekertem a vizet.

Csak meg kell tisztálkodnom. Ez most lehetetlennek tűnik, főleg, hogy még mindig nincs telefonom, vagy módom arra, hogy bárkivel is kapcsolatba lépjek, és tudassam velük, hogy még élek, de ha lemosakszom, akkor talán emberibbnek érzem magam.

Az ujjai végigsimítottak rajtam. Megborzongok, amikor eszembe jut, milyen érzés volt, amikor elélveztem tőle. Nem hasonlított semmihez, amit valaha is tapasztaltam, és nem tehetek róla, de egy kicsit gyűlölöm őt ezért. Soha nem gondoltam volna, hogy bárki is képes ilyen érzéseket kiváltani belőlem, de ő pontosan ezt tette.

A forró víz alá fordulva kiválasztom a sampont a hatalmas választékából, ami nála van, és megmosom a hajam, majd ráérősen használom a tusfürdőt, végül leöblítem. A hatalmas bolyhos fehér törülköző, amit a testem köré tekerek, valahogy meleg, és belekuporodom, meglepődve, amíg meg nem látom, hogy egy fűtött törölközőtartón volt.

Így bánni sokkal jobb, mint ahogy velem bántak. Befejezem a fürdést a fürdőszobában, találok testápolót és hajszárítót, valamint néhány vadonatúj sminket, aztán elsétálok, és leülök a hálószobám puha szárnyas foteljébe.

Mi a faszt fogok most csinálni? Könnyű lenne belemenni ebbe az egészbe, és úgy tenni, mintha Salvatore tényleg törődne velem, de nem hiszem, hogy ez igaz lenne. Elrabolt, és azt mondja, hogy azt akarja, hogy a királynője legyek, de ha ő és az apám együtt dolgoznak, akkor valószínűleg többről van szó.

És egy ilyen férfinak, mint ő, miért ne lenne már felesége? Egy királynő? Hacsak nincs valami komoly baja.

Félelem kígyózik a hátamon, és átváltozom, és azt kívánom, bárcsak lenne valami más ruhám is, mint ez a törölköző. Azt mondta, hogy hoz nekem ruhát, de nem látok semmit.

De aztán rájövök, hogy nem néztem meg a szekrényt. Szellemileg a homlokomra csapok, majd odasétálok, és a lehető leggyorsabban felhúzom az ajtót. Fölöttem felkapcsolódik egy lámpa, és leesik az állam. A szekrény teljesen tele van ruhákkal, mindegyik márkás és vadonatúj. Néhányat átlapozok, az ujjaim táncra perdülnek a puha anyagokon.

Végül kiválasztok egy farmert és egy puha pólót, és felveszem őket, mielőtt felhúznék egy kapucnis pulóvert. Ez túl nagy nekem, de körbetekeredik rajtam, és biztonságot és meleget nyújt.

Hála az égnek, mert ebben a házban semmi mást nem érzek biztonságban.

Kivéve Salvatore-t. Amikor rajtam volt, belenyomott a szaros kis matracba... éreztem valamit. Talán nem egészen biztonságban, de védettnek éreztem magam. Mintha semmi sem árthatna nekem.

Talán ez a biztonságérzet, nem tudom. Csak azt tudom, hogy nem bántam. Sőt, azt hiszem, tetszett. Nem tudom, hogy ez mit mond el rólam, mint emberről, de abban biztos vagyok, hogy azt jelenti, hogy elcseszett vagyok a fejemben.

Miután felöltöztem, szánok egy kis időt arra, hogy körülnézzek az új szobámban. Van egy hatalmas könyvespolc az ablakok mellett, és végigpásztázom a címeket, jól tudva, hogy később egy könyvvel fogok összebújni. Imádok olvasni, és bár egyáltalán nem kellene örülnöm, hogy itt ragadtam ebben a házban Salvatore-ral, egy részem mégis izgatottan várja, hogy belelapozhatok ebbe a könyvgyűjteménybe.

De valahányszor eltöltök egy kis időt, hogy igazán átgondoljam a helyzetet, amiben vagyok, rájövök, hogy ez mekkora hülyeség.

Tegnap úgy próbáltam megszabadulni tőle, hogy mellkason szúrtam, de nem sikerült. Az a tény, hogy csak egyszer próbáltam megszabadulni tőle, megrémít. Talán valami baj van velem. Talán keményebben kellene próbálkoznom, hogy elmeneküljek tőle, de valamiért van egy hang a fejemben, ami azt mondja, hogy nem kell.

De ez kurva nagy hülyeség.

Salvatore Bonanno az egyik legveszélyesebb ember, akiről valaha is hallottam. Persze, először nem ismertem fel, de ez csak azért volt, mert apám mindent megtett, hogy távol tartson tőle. De azért még mindig tudom, hogy ki ő. Még mindig tudom, hogy ő és a bátyja kegyetlenek, hogy az egész Bonanno család inkább lelő, minthogy rád nézzen.

De ő a királynőjének nevezett, és bár tisztában vagyok vele, hogy ez hülyeség, egy részem ki akarja deríteni, mit ért ez alatt.

A szüleim mindig kedvesen bántak velem, de nem vagyok hülye, és tudom, hogy mindig azt tették, ami a családnak a legjobb volt. Ardennek.

Életemben először érzem úgy, hogy van mellettem valaki, aki talán azt akarja tenni, ami a legjobb nekem.

Eltekintve persze az elrablásomtól.

Nyögve dörzsölöm végig a kezem az arcomon, hogy megpróbáljam kitisztítani a fejemben versengő gondolatokat. Úgy tűnik, nem tudok egyetlenegyre koncentrálni, és félek, hogy valami hülyeséget fogok csinálni, amikor újra szemtől szemben találkozom Salvatore-ral.

Éppen ekkor korog a gyomrom, és a hálószobából kivezető ajtóhoz sétálok. Kizárt, hogy Salvatore olyan hülye lenne, hogy nyitva hagyja nekem az ajtót, kizárt, hogy ennyire megbízzon bennem. Bár tudom ezt, óvatosan kinyúlok, és elfordítom a kilincset.

"Te most szórakozol velem, baszd meg?" Suttogom. A kilincs könnyedén elfordul az érintésemre, és csak egy pillanatra állok meg, mielőtt kinyomnám az ajtót. Szélesre lendül, én pedig megdermedek az ajtóban, még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez nem valami csapda. A tenyerem izzad, és a farmerembe törlöm, mielőtt kilépnék a folyosóra.

Semmi sem történik.

"Halló?" Szólítom. A folyosó végén vagyok, és az összes többi ajtó szorosan zárva van. Lassan, halk léptekkel haladok végig a folyosón, hogy talán el tudjak osonni mellette, bárhol is legyen.

Vagy csak úgy odalopakodhatok hozzá. Egy részem azt szeretné, ha úgy tudnám figyelni Salvatore-t, hogy ne tudja, hogy ott vagyok. Valószínűleg hülyeség, és a vége valószínűleg az lesz, hogy megölnek, de még soha nem voltam képes csak úgy figyelni őt.

Amint azonban sarkon fordulok az előszobából a nappaliba, megdermedek. Salvatore ott ül a nappaliban, egy fotelben hátradőlve, egy papír eltakarja az arca nagy részét. Megállok, bizonytalanul, hogy egyáltalán ki kellene-e jönnöm a szobámból, amikor a tekintete felcsillan, hogy találkozzon az enyémmel.

"Jó reggelt, Airy" - mondja, összehajtogatja a papírt, és félreteszi. "Jól aludtál?"

Nehezen nyelek, bólintok, aztán kényszerítem magam, hogy megszólaljak. Őszintén szólva úgy érzem, mintha az összes nyál a számban homokká vált volna, és keményen meg kell dolgoznom, hogy egyáltalán képes legyek válaszolni a kérdésére.

"Igen" - mondom. "Köszönöm az új hálószobát. És a zuhanyzót." Szünetet tartok, elgondolkodva. "És a ruhákat."

"Akkor jó lesz?" Kérdezi, felállva, és odasétál hozzám. A tekintete kritikus, és ellen kell állnom a késztetésnek, hogy eltakarjam magam a kezemmel. "Többet is rendeltem neked, és még ma meg kell érkezniük."

" Passzolnak." Egyszer bólintok, majd egy apró mosolyt küldök neki.

Mi a fenét mondasz ebben a helyzetben annak, aki elrabolt? Köszönöm a ruhákat? Köszönöm, hogy úgy bánik velem, mintha ember lennék, nem pedig valami vadállat, akit az utcáról csempészett be?

"Remek. Akkor itt az ideje reggelizni. Gyere." Amikor nem mozdulok, kinyújtja a kezét, és a csuklóm köré zárja. Magához húz, én pedig néhány lépést teszek közelebb hozzá, jól tudva, hogy ha még közelebb megyek, közvetlenül a testéhez préselődöm.

A szívem a mellkasomban dobog, ahogy arra gondolok, milyen érzés ez. Bármennyire is próbáltam elfelejteni, amit tegnap tett velem, és amit éreztem vele. Úgy tűnik, nem megy. Olyan módon fogott meg, ahogyan még soha senki más, és nem tudom, hogy ezt valaha is képes leszek-e elfelejteni.

"Te vagy a királynőm, Airy" - mondja nekem. "De amikor azt mondom, hogy csinálj valamit, akkor mozdulj. Tedd meg. Megértetted?"

Bár a hangja könnyed, mégis hallom alatta a penge élét. Bólintok, a torkom azzal fenyeget, hogy összeszorul. Ez az ember nem kedves, és erre folyamatosan emlékeztetnem kell magam.

Persze, úgy tesz, mintha elvitt volna egy szörnyű otthoni helyzetből, és megmentett volna egy szörnyű élettől. És talán így is volt - talán tényleg tudta, mennyire nem akarok férjhez menni, csak a családom miatt.

De egy nagy részem tudja az igazságot - hogy bár akar engem, a tettei nem voltak teljesen önzetlenek. Akart engem, ezért elvett, és nem szabad elfelejtenem, hogy nem csak rám gondolt.

Hanem magára is gondolt.

" Megértettem" - mondom neki, felfelé billentve az állam, hogy ránézzek. Bár van egy részem, amelyik szívesen lenne kapcsolatban Salvatore-ral, folyamatosan emlékeztetnem kell magam, hogy ez nem erről szól. Elvett engem, mint egy gyerek valamit a boltban. Ha másképp találkoztunk volna, talán szerettem volna vele kapcsolatot létesíteni.

De ez már túl sok.

Némán végigsétálok vele a folyosón a konyhába. Látszik, hogy már egy ideje fent van, és amikor leülök a pulthoz, kávét hoz nekem, majd mindkettőnknek készít egy-egy tányért sült bundáskenyérrel, szalonnával és tojással.

Megkordul a gyomrom, amikor leteszi elém az ételt, ő pedig mosolyogva nyúl, hogy könnyedén megsimogassa az arcom.

Egy villanásnyi határozatlanság vág át rajtam. Talán túl kemény voltam vele.

Talán ez működhetne.

Aztán eszembe jut, hogy elrabolt engem. Bármennyire is szeretném, hogy Salvatore legyen a történetem hőse, ő nem az.

És soha nem is lesz az.