Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 14. fejezet

 

14. fejezet





Salvatore



Arabelle világokkal jobban néz ki, miután jól kialudta magát. Eltűntek a sötét karikák a szeme alól, amelyek biztosan a családjától való elszakadás miatti stressztől származnak. Vékonynak tűnik, és örülök, amikor szünet nélkül beleveti magát az ételbe.

Miközben eszik, figyelem őt. Attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam a róla készült képeket a neten, tudtam, hogy meg kell szereznem őt magamnak. Kár, hogy nem volt más módja annak, hogy találkozzunk, de nem akartam hátradőlni, és hagyni, hogy a sors a maga átkozott idejét töltse.

Marcelónak soha nem lett volna szabad hagynia, hogy én legyek az, aki Arabelle megölésével megbízott. Ez az ő hibája volt, és most a legjobb dolog, ami velem történhetett, ott ült a konyhapultomnál.

Sajnos a mai nap nem lesz csupa napsütés és rózsa. Tudom, hogy egy rakás munkám van, hogy leleplezzem, mit művel az apja. Minél hamarabb fényt derítek erre az egészre, annál hamarabb véget vethetek neki, és Arabelle-t teljesen magaménak tudhatom.

Gyűlöli az apját, ennyit mondhatok, de túl sokat kérek tőle, hogy csak nézzen félre, amikor megölöm. Rá kell jönnie, hogy ő a gonosz a történetében, nem én.

"Mire gondolsz?" Bámul rám, a villája félig a szája felé tart, aztán kicsit oldalra billenti a fejét, miközben felteszi a kérdést. "Te bámulsz engem."

"Csak azon, hogy mennyire akarlak", mondom neki őszintén. "Mondtam, hogy bármit megtennék, hogy biztonságban legyél, és ezt komolyan gondolom."

Erre keményen leteszi a villáját a tányérjára. "Nem hiszem, hogy érted. Nincs szükségem védelemre. A családom mindig is csak kedves volt hozzám, te pedig úgy viselkedsz, mintha hajlandóak lennének eladni engem szolgaságba vagy ilyesmi."

A szemei tágra nyíltak, ahogy rám bámul, választ várva.

"Fogalmad sincs, hogy az apád milyen dolgokra képes" - mondom neki. "Az apáknak meg kellene védeniük a lányaikat, nem pedig bábuként használni őket valami olyan játékban, ami túl nagy és veszélyes ahhoz, hogy megértsék."

Egy kis humor villan az arcán, de ezt gyorsan eltemeti a dühös vigyor, amely felhúzza az ajkai sarkát. "Én nem vagyok valami bajba jutott kislány, Salvatore."

"Akkor mondd el, miért másztál ki a hálószobád ablakán" - vágok vissza. "Eléggé úgy nézett ki, hogy nem akartad, hogy bárki is megtudja, mi folyik itt, mert tudtad, hogy megállítanának. Rávennének, hogy menj hozzá valakihez, akit nem szeretsz. Rávett, hogy kösd össze a családodat egy másikkal, csak valaki más kedvéért."

Megrázza a fejét, az arca elsápad. "Azt tették, amit a legjobbnak gondoltak."

"Neked nem" - mutatok rá. Ahelyett, hogy a villámmal a levegőbe bököm, leteszem, majd megragadom a kezét, és az ajkaimhoz emelem, hogy megcsókolhassam a tenyere alján lévő sima bőrt. "Nem azt tették, ami a legjobb neked, ugye? Nézz a szemembe, és próbálj meg hazudni nekem, és azt mondani, hogy így volt."

Szünetet tart. A csuklóján lévő vékony bőrön keresztül érzem, hogy a szíve vadul dobog, és keményen odanyomom a hüvelykujjam, élvezem, milyen meleg és puha. Arabelle azt hiszi, hogy egész életében gondoskodtak róla, de téved.

"Fogalmad sincs, milyen érzés olyan dolgokat megtenni a családodért, amiket nem akarsz" - csattan fel, és erősen meghúzza a csuklóját. Először nem engedem el, inkább megnézem a félelem tekintetét, ami átfut az arcán, amikor rájön, mennyivel erősebb vagyok nála.

Azt akarom, hogy Arabelle bátor és erős legyen. Azt akarom, hogy úgy érezze, bármit meg tud oldani, ami az útjába kerül. De előtte meg kell értenie, hogy hozzám tartozik. Nem számít, mit gondol, vagy mennyire akarja irányítani az életét, először rajtam kell keresztülmennie.

Én leszek az ő világa.

"Tudom, milyen érzés olyan dolgokat is megtenni a családodért, amiket nem akarsz" - mondom neki, miközben elengedem a csuklóját. Megdörzsöli, és rám mered, miközben beszélek. "De azt is tudom, hogy néha azt kell tenned helyette, ami neked jó. Inkább halott lennél?"

"Mint veled? Basszus, igen. Szeretnék." Feláll, és sietve hátratolja a székét. Hátrafelé a padlóra bukik, de nem fordul meg, hogy felvegye. "Inkább halott lennék, mint veled."

Düh bugyog a felszín alatt, és arra kell koncentrálnom, hogy elnyomjam, nehogy olyat tegyek vagy mondjak, amit később megbánok. Bár úgy áll és bámul rám, mintha még sosem látott volna, tudom az igazságot.

Arabelle és én sokkal jobban hasonlítunk egymásra, mint ahogyan azt valaha is el akarná ismerni.

Én is felállok, és gyorsan mozdulok, hogy a pultnak szegezzem. Kicsit nyöszörög, amikor érzi, hogy magamhoz szorítom. Folyamatosan kemény vagyok körülötte, olyan kemény, hogy már fáj, és neki kell segítenie nekem ebben.

Egyedül nem tudom ezt kezelni. Szükségem van az ő segítségére.

"Úgy gondolod, hogy inkább halott lennél?" Kérdezem tőle, belé dörzsölődve. A farkam lüktet, annyira kemény vagyok, és ő egy apró zihálást ereszt meg, a szemei lecsúsznak az ágyékomra, mielőtt visszahúzza a tekintetét az arcomra. "Tegnap nem ezt gondoltad, amikor elélveztél velem".

"Az hiba volt." Mindkettőnknek hazudik, és látom rajta, hogy tudja ezt. Arabelle olyan erős, olyan kemény akar lenni, de csak én vagyok az egyetlen, aki megbizonyosodhat arról, hogy tényleg az, ami. Én tudom őt megfogni és erősebbé tenni, megakadályozni, hogy valaha is megtörjön.

Csak be kell ezt vallania magának.

"Ez nem volt hiba" - mondom neki, miközben kinyújtom a kezem, és az ujjaimat a pólója alá csúsztatom. Megáll, a légzése felszínes, a szemei rám szegeződnek, miközben ujjaimmal végigsimítok az oldalán, egy pillanatra könnyedén megsimogatom a mellét, mielőtt a hüvelykujjammal végigsimítok a mellbimbóján.

Még a melltartója szövetén keresztül is érzem, hogy az felpattan. Beszívja a levegőt, és egy apró remegés fut végig rajta, de már nem próbál elmenekülni előlem. Még ha nem is akarja bevallani magának, én tudom, mi a jó Arabelle-nek, és meg fogom adni neki.

"Ez csak a kezdete volt annak, ami kettőnk között lehet" - mondom neki, szabad kezemmel megragadom a csípőjét, és közelebb húzom magamhoz. Csak egy pillanatig ellenáll, visszahúzódik, mintha azt hinné, hogy valaha is elengedem, de aztán előrébb lép, és olyan erősen hozzám préselődik, hogy egy cseppnyi hely sincs a testünk között.

Pont ahogy én szeretem.

"Soha nem foglak szeretni" - mondja, de elhallgat, amikor megcsókolom.

A szám rátapad az övére, én pedig erőszakkal nyitom ki az ajkait, és végighúzom a nyelvem a száján. Nem elég nekem, hogy csak megcsókolom, meg kell ízlelnem, éreznem kell, magamba kell őt vonzanom. Ő minden - élet, levegő és lélegzet -, és megcsípem az ajkait, visszahúzódom annyira, hogy egy másodpercre ránézhessek, mielőtt erősebben megcsókolnám.

A szája megnyílik az enyém alatt, és érzem, hogy hozzám hajol, és hagyom, hogy a testem támogassa őt. Gondolkodás nélkül nyúlok köré, átkarolom a derekát, és megszorítom a fenekét, majd eléggé hátrahúzódom, hogy kigomboljam a farmeromat.

A farkam sajog érte. Az egy dolog, hogy képeket nézegetek róla, vagy távolról látom, de tudom, hogy nem bírom elviselni, ha nem szopja tovább a farkamat. Arabelle tökéletes számomra, és szükségem van rá, hogy előttem térdeljen.

" Térdelj le" - mondom neki, a hangom sűrű a vágytól. Egy pillanatra azt hiszem, hogy ellenkezni fog velem. A szeme az enyémre villan, és látom benne a félelmet, de aztán aprót bólint, és térdre ereszkedik előttem. Hátrébb kell lépnem, hogy helyet adjak neki, de aztán a keze az enyémre kerül, és segít nekem leoldani a cipzárt.

A farkam gyakorlatilag kirobban a farmeremből, amikor a kezei ott vannak, és nézem, ahogy lerángatja a ruhámat, és a szemei elkerekednek a farkam méretétől. Fájdalmat érzek iránta, és kinyújtom a kezem, megragadom a tarkóját, és ujjaimat a hajába fonom.

"Szopj le", mondom neki. "Idd ki az utolsó cseppig, amit neked adok, Arabelle. Nem hiszem, hogy még egy percet kibírok anélkül, hogy a szádban lennék."

Megnyalja az ajkait, a szemei a farkamra szegeződnek, én pedig előre nyomom a fejét, közelebb hajtva őt hozzám. Ő az én királynőm, és úgy is bánok vele, de még a királynők is térdre ereszkednek a királyaik előtt.