Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 15. fejezet

 


15. fejezet





Arabelle



Salvatore farka olyan hatalmas, hogy először nem tudom, mit csináljak. Körbetekerem a kezemmel, érzem, milyen meleg és puha a bőre, aztán finoman megcsókolom a hegyét, és meglepődöm, milyen sima.

Még soha nem láttam élőben farkat, és pláne nem fogtam meg. És pláne nem szopogattam még egyet sem.

Nem tudom, mit tegyek, de szétválasztom az ajkaimat, és beengedem a hosszát, hogy a nyelvemen pihenjen. Halványan sós íze van, és halkan felnyögök, nyelvemmel körbecsorgatom a vastag fejét, hogy leszívjam róla az ízt. Miközben ezt teszem, ő felnyög, ujjai keményen a tarkómba fúródnak.

Azt akarja, hogy mélyebbre menjek.

Pánik járja át a testemet a gondolatra, hogy mit fogok tenni, de azért megpróbálok mindent megtenni, ellazítom az állkapcsomat, és veszek egy mély lélegzetet, mielőtt hagyom, hogy a torkomba nyomuljon. Belém csapódik, én pedig keményen megragadom a farkát, és szorítom, miközben megpróbálom kilökni a számból.

"Szent szar, Airy, olyan jó érzés. Nézz magadra" - mondja, megragadja az állam, és kicsit oldalra csavarja a fejemet, hogy úgy forduljak, hogy rá nézzek. "Kibaszott mennyország. Te vagy a kibaszott mennyország."

Elenged, és nyögve megragadja a mögöttem lévő pultot, hogy kapaszkodjon belé, amíg én a farkát szopom. Egy villanásnyi izgalom lövell át rajtam. Soha életemben nem éreztem még úgy, hogy ennyire irányíthatok valaki mást. Felnyög, és én megpróbálom hagyni, hogy mélyebbre hatoljon, figyelmen kívül hagyva a fájdalmat, ami átjár, ahogy a torkomba csapódik.

Nyelvemmel körbeölelem a farkát, erősen szívom a csúcsát, és próbálom ajkaimat a lehető legszorosabban a tengelye körül tartani. Bár a térdeim fájnak a konyhai csempén való térdeléstől, nem akarok leállni.

Ez izgalmas, ez mocskos, és döbbenten veszem észre, hogy tetszik. Szeretem tudni, hogy rá tudom venni, hogy becsukja a szemét és így nyögjön.

Szeretem tudni, hogy ugyanolyan hatalmam van felette, mint neki volt felettem tegnap, amikor alig kaptam levegőt, miközben ő a lábaim között volt. Van valami hatalmas abban, hogy képes vagyok ezt tenni vele.

"Szopj erősebben" - parancsolja, és én megteszem, az arcom fáj, ahogy a rá nehezedő nyomástól üregesednek. Nem tudom, hogy elég-e vagy sem, de megteszek minden tőlem telhetőt, a kezeim fel-le csúsznak a hosszán.

Körmeimet végighúzom a belső combja bőrén, és csodálkozom, hogy kicsit megremeg, amikor ezt teszem. Felnyög, amikor megragadom a golyóit, és kicsit megszorítom őket, mielőtt megrántanám. Vágy és vágy tódul a lábaim közé, és hirtelen rájövök, hogy azt akarom, hogy ő is ugyanezt tegye velem.

Azt akarom, hogy a lábaim között legyen.

Túlságosan félek azonban ahhoz, hogy megérintsem magam, miközben a farkát szopom. Bármennyire is vágyik most a testem a felszabadulásra, ez túl sok nekem.

Nem tudom, mit tennék, ha tudná, mennyire akarom őt.

"Bassza meg, Airy, mindjárt elélvezek." A keze átfogja a tarkómat, és előre lök, miközben ő egyszerre lök. A farka megvastagszik, és érzem, hogy a gyomrom kissé összeszorul az aggodalomtól, hogy mi fog történni ezután.

Aztán megtörténik.

Kiürül belém, és én szorosan megragadom, próbálom megtartani, miközben sűrű spricceket lövell a számba. Szinte már nyomasztó, és keményen szopogatom, mindent megteszek, hogy egyetlen cseppet se hagyjak ki abból, amit adni akar nekem. Felkiált, a körmei a tarkóm bőrébe vágódnak, miközben szopom, aztán végül elernyed.

Bámulom, ahogy kihúzza a farkát a számból. Egyik kezével még mindig a mögöttem lévő pultnak támaszkodik, és egy pillanatra kiegyenesedik, mielőtt felegyenesedik, és visszabújik a nadrágjába.

Fel kéne állnom. Fel kellene állnom, és félreállnom az útból - valamiért -, de félek, hogy amint megmozdulok, láthatja, mennyire be vagyok indulva. Egészen biztos vagyok benne, hogy átáztam a farmeromon, és a szégyenérzet rágja az elmém hátsó részét.

"Ez kurva jó volt" - mondja, és a vállamnál fogva felhúz. Mielőtt válaszolhatnék, megcsókol, a nyelve végigkavarog a számon. "Elképesztő vagy" - mondja, majd elenged és hátralép.

Ez az. Meglátja, hogy elázom. A mögötte és a feje fölött lévő fal egy pontját nézem, hogy megpróbáljam elkerülni a szemkontaktust vele.

"Ez meg mi?" Kérdezi, közelebb lép hozzám, és könnyedén a lábam közé markol. Egy apró nyöszörgést eresztek ki, a csípőm pedig előrenyomul, hogy találkozzon vele.

Nem akarom, hogy ez történjen, de úgy tűnik, nem tehetek róla. A testem tudja, mit akar tőle, és mit tud adni nekem, még akkor is, ha az elmém ordít, hogy próbáljak észhez térni.

"Ennyire tetszett a farkam leszopása, Airy?" Kérdezi, én pedig kénytelen vagyok bólintani. Nem akarom bevallani neki, nem akarom bevallani senkinek, beleértve magamat is, de a bizonyíték itt van.

Ha meztelen lennék, csöpögnék neki.

"Ebben az esetben akkor csinálhatod, amikor csak akarod." Rám vigyorog, és érzem, hogy a gyomrom felfordul. "De most valahol máshol kell lennem, úgyhogy neked kell vigyáznod magadra. Talán, ha jó leszel, később az arcomra élvezhetsz."

A lélegzetem elakad a torkomban. "Hová mész?" Kérdezem, nem törődve azzal, hogy egy részem tudni akarja, miért nem akar megdugni. Most, bár mindig is úgy őriztem a szüzességemet, mint egy kincset, ha akarja, hagyom, hogy elvegye.

Tudni akarom, milyen érzés, amikor ő van a lábaim között, és kitölt engem. Tudom, hogy fájni fog, hogy valószínűleg vérezni fogok, és talán még sírni is fogok. Ezekre a dolgokra figyelmeztetett anyám azon kevés alkalommal, amikor hajlandó volt beszélni velem arról, milyen érzés elveszíteni a szüzességedet.

De azt sosem mondta, hogy olyan valakivel fogok találkozni, mint Salvatore, aki annyira szexi és sötét, hogy hajlandó vagyok térdre ereszkedni és könyörögni neki, hogy dugjon meg. Valaki, aki annyira felizgat, hogy bármit meg akarok tenni, amit mond, nem számít, hogy az mennyire mocskos vagy megalázó.

De azt mondta, hogy elhagy engem. Annak ellenére, hogy annyira be vagyok indulva, hogy biztos vagyok benne, hogy megérzi a szagomat, most mégis hajlandó elhagyni engem, és nem tehetek róla, de be kell vallanom magamnak, hogy ez egy kicsit fáj.

Valószínűleg nem kellene, de fáj. Épp most adtam neki mindent, amim volt, amikor a farkát szopogattam, de szinte mintha nem is számítana. Valamilyen okból kifolyólag hajlandó elsétálni előlem.

Egy apró biccentést adva neki, megpróbálok nem tudomást venni a lábaim között lüktető érzésről. Újra le kell zuhanyoznom és átöltöznöm, de nem tudom, bízom-e magamban annyira, hogy meztelenül, magamhoz való nyúlás nélkül álljak neki.

"Trevor jön majd hozzád" - mondja, és a tekintetem ismét az arcára siklik. Nem ismerem ezt az embert, nem tudom, akarom-e ismerni. Csak Salvatore-t akarom, bármennyire is elcseszettül hangzik.

"Ki az?" Bár legszívesebben a karjába hajolnék, és hagynám, hogy a mellkasához szorítson, mindent megteszek, hogy visszatartsam ezt a késztetést. Ha tudatja vele, mennyire akarom őt most, az nem végződhet jól számomra.

"Egy unokatestvér. Ő csak szemmel tart téged, és vigyáz, hogy ne csinálj semmi olyat, amit megbánnánk".

"Mint például a szökés?" A kérdés még azelőtt elhagyja a számat, hogy le tudnám állítani, és azonnal tudom, hogy hibát követtem el. Salvatore arca, amely olyan nyugodt és higgadt volt, hirtelen elsötétül, és én legszívesebben egy lépést hátrálnék tőle. A pult azonban pont mögöttem van, és megakadályozza, hogy megmozduljak, így csak bámulni tudom őt, és azt kívánom, bárcsak meg se szólaltam volna.

"Igen, mint a szökés. Nem is tudom, hogyan tudnám ezt még világosabban kifejezni neked, Airy. Te hozzám tartozol. Az első pillanattól kezdve tudtam, hogy hozzád tartozom. Én vagyok az oka, hogy még mindig ezen a földön jársz, és én vagyok az oka, hogy nem kell hozzámenned valakihez, akihez nem akarsz. Te hozzám tartozol, és én vigyázok a tulajdonomra. Megértetted?"

Bólintok, képtelen vagyok megszólalni. Nem értem, hogyan juthatunk el egy olyan intim pillanattól, mint amilyen az imént volt, oda, hogy ő emlékeztet arra, hogy hozzá tartozom, és jobb, ha nem próbálkozom semmi hülyeséggel. Nem akarom felbosszantani, de nem tudom, hogy van-e bármi esély arra, hogy kettőnk között működjön a dolog.

Nem lehet egy kapcsolatot egy emberrablással kezdeni.

És van valami Salvatore-ban, amire rá akarok jönni. Valahogyan megsérült, bár biztos vagyok benne, hogy ezt soha senkinek nem vallaná be, főleg nem nekem.

Egyszerűen van benne valami. Valaki nagyon megbántotta őt a múltban, és az az érzésem, hogy még mindig próbálja kiheverni ezt. Vagy vezekelni érte. Bármi is történt, ki akarom deríteni, hogy mi az.

Néha az ember legsötétebb titkai a kulcs ahhoz, hogy megtudjuk, ki is ő valójában. Ha Salvatore valami szörnyűséget rejteget előlem, akkor tudnom kell, mi az.

Lehet, hogy ez a kulcs ahhoz, hogy ki is ő valójában. Talán ez az, ami segít nekem megérteni őt.

És bár úgy akarom őt, mint eddig még soha senkit, emlékeztetnem kell magam arra, hogy a traumája lehet a kulcs ahhoz, hogy megmeneküljek.

Rá fogok jönni, mi történt Salvatore-ral. Aztán felhasználom ellene.

Elhúzok innen a picsába.