Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 16. fejezet

 


16. fejezet





Salvatore



Trevor letelepedik a nappaliban, és vigyorogva néz rám. "Rajta tartom a szemem, főnök, ne aggódjon."

"Ne nyúlj hozzá" - mondom, a hangom morgó.

Az unokatestvérem megforgatja a szemét, és felrakja a lábát a dohányzóasztalra, szinte kihívóan szólok rá, hogy vegye le. Nem veszi észre, hogy igazából leszarom a bútorokat. Amíg biztos lehetek benne, hogy Arabelle biztonságban lesz, addig leszarom, mit csinál a házban, vagy hova teszi a lábát.

"Nem fogok hozzáérni. Te meg légy óvatos odakint. Igazi élvezet vele dolgozni." Trevor hangjából szarkazmus csöpög, de tudom, hogy igaza van.

Nem Arabelle az egyetlen a városban, aki utál az apjával foglalkozni. A pozíciója a Wasted Bastards elnökeként illik rá, mivel nem hiszem, hogy ez az ember valaha is tett volna valami jót másnak anélkül, hogy előbb ne próbálta volna kitalálni, hogy az milyen hasznára válna neki.

Az unokatestvéremnek odaadva a kulcsot, távozom. Ha el akarok jutni a találkozóra Axle Mitchell-lel, mielőtt ideges lesz, akkor sietnem kell.

A találkozóháza a város túloldalán van, távol a belvárostól. Ahogy vezetek, az épületek egyre távolodnak egymástól. Bár tudom, hogy időben oda kell érnem, nem sietek, élvezem az út kanyarulatát, ahogy elhagyom a várost. Mindig is szerettem a belvárosban élni, de most, hogy Arabelle az enyém, talán itt az ideje a változásnak.

El tudom képzelni, hogy élvezni fogja az életet valahol, ahol van egy nagy hátsó udvar, főleg, ha már van néhány gyerekem. Veszünk egy kutyát, kerítést építünk, amit csak akar. Hülyén hangzik, de tetszik a gondolat, hogy anya lesz, hogy terhes lesz a gyerekeimmel.

Bassza meg. Az, ahogy ma reggel térdelt, kibaszottul tökéletes volt, és pénzt fizetnék azért, hogy újra láthassam. Szerencsére nem kell, mert ő hozzám tartozik. Arabelle-t akkor kapom meg, amikor csak akarom.

Bárhol, ahol csak akarom.

Kiverem a fejemből a térdelős gondolatot, és beállok az elhagyatott épület parkolójába, ahol a Wasted Bastards berendezkedett. A város évekkel ezelőtt megpróbálta lebontani, de a Bastards beköltözött, és a saját klubházuknak igényelték. Azóta rendbe hozták, de még mindig nem lehet teljesen kifényesíteni a szart.

Magas kerítés veszi körül a telket, én pedig a kapuhoz húzódom, és lehúzom az ablakot, hogy az ott álló férfi láthasson. Fegyver van a csípőjén, és unott arckifejezés ül az arcán, ami egy kicsit megváltozik, amint felismeri, hogy ki vagyok.

"Mr. Bonanno" - mondja, és aprót biccent nekem. "Axle bent várja önt."

Nem válaszolok, ehelyett behúzódom a nyitott kapun, és leparkolok elöl. Az én autóm az egyetlen itt. Mindenki más a motorkerékpárjával közlekedett. Szinte az egész parkolót betöltik, és egy pillanatra elgondolkodom, vajon milyen gyűlést tart a klub, miután beszéltem az elnökükkel.

Egy másik tag kinyitja nekem a bejárati ajtót, én pedig besétálok, és egy pillanatra megállok, hogy körülnézzek. Mindenki beszélget, kis asztaloknál ülnek körbe a térben, de Axle-t nem látom egyből.

Figyelmen kívül hagyva a rám szegeződő tekinteteket, végigsétálok a helyiségen a hátsó falon lévő ajtóig. Egy másik tag kinyitja nekem, és meg kell akadályoznom, hogy megforgassam a szemem. Ha ennyi biztonságra van szükséged csak azért, hogy biztonságban tudd magad, akkor nyilvánvalóan nem igazán tudod, hogyan kell vigyázni magadra.

Álmomban sem jutna eszembe, hogy így kihasználjam a családomat. Tudom, hogy hogyan vigyázzak magamra, és nincs szükségem arra, hogy ezt valaki más tegye meg helyettem.

"Salvatore." A velem szemben ülő férfi feláll, köszön, és kezet ráz velem. Mögötte két néma tag áll, mintha őrök lennének, tekintetük az arcomra szegeződik. "Mindig örömmel találkozom veled. Elárulná, mi áll e váratlan összejövetel hátterében?"

Úgy kutatja az arcom, mintha a rám írt választ akarná leolvasni, hogy miért vagyok itt, de én üres maradok. Axle valószínűleg nem fogja megemlíteni az eltűnt lányát, főleg, hogy igyekszik távol tartani a hírekből, de biztos vagyok benne, hogy emészti a dolog.

Nem azért, mert szereti Arabelle-t, hanem mert a lány tönkreteszi a tervét, hogy a klubját a Dark Devilshez kösse.

"Beszélni akartam veled néhány dologról, amit te vezetsz" - mondom neki, miközben leülök a nyitott székre. Leül velem szemben, és whiskyvel kínál, de megrázom a fejem.

"Fegyverek és drogok" - erősíti meg Mitchell egy biccentéssel. "Mint mindig. Semmi újdonság."

"Nem?" Egy pillanatig hagyom, hogy a szó lógjon köztünk, és várok. Egyszer megmozdul a székében, de aztán megrázza a fejét.

"Semmi újdonság. Semmi más. Hidd el, ha eszünkbe jutna valami más, amit eladhatnánk, beszélnénk veled róla."

Ez mind csak szájbarágás. Pontosan tudja, hogy először velem kellett volna beszélnie erről, de nem tette. Tudja, hogy én nem hagynám jóvá. Az az ember egy nyálas seggfej, de nem hülye.

"Semmi olyan, mint a punci?" Rávigyorgok a férfira, és észreveszem, ahogy a mosolya sarkai csak egy kicsit billennek lefelé. Nem hülye, és tudja, hogy a nyomában vagyok. Most valószínűleg mindent megtesz, hogy kitalálja, mi a faszt tudok, és hogy a fenébe jöttem rá az egészre.

Azt azonban nem veszi észre, hogy én mindent tudok. És most még fontosabb, mint valaha, hogy az olyan mocskos seggfejeken, mint ő, rajta tartsuk a szemünket. Nemcsak azért teszek meg bármit, hogy megvédjem Arabelle-t, hanem azért is, hogy a magaménak tartsam.

"Miért? Éppen a piacon vagy?" Hátradől a székében, sötét szemei az arcomra szegeződnek. Még ha itt túlerőben is van velem szemben, ő tudja, hogy nem akarja, hogy valami szarságba kezdjek. Kizárt, hogy most elhallgattasson anélkül, hogy veszélybe sodorná magát, és ezt ő is tudja.

"Nem igazán. A megvásárolt puncik sosem érdekeltek különösebben." A lopott punci viszont...

"Akkor mi közöd hozzá? Gondoskodom róla, hogy kifizessem neked a honoráriumodat. Te megkapod a részed, nekem nem kell aggódnom amiatt, hogy mit adok el."

"Azért az én dolgom, mert ilyesmit nem árulunk a városban. Nem fogok olyan emberrel kapcsolatba kerülni, aki ezt teszi." Gonosz kis vigyor ül ki az arcára, és legszívesebben kinyújtanám a kezem, hogy lecsapjam róla. " Hallgass már!"

"Nem." Meglepetésemre feláll, nyilvánvalóan megpróbál fölém tornyosulni. Nem érdekel a faroklendítő verseny, még akkor sem, ha tudom, hogy én leszek a győztes. "Ez jó pénz. Senkinek sem esik baja."

"Senki, kivéve a nőket."

"Ők nem nők, hanem kurvák." Beszívja a levegőt, mintha most jutott volna eszébe valami. "Vagy ez egy kicsit közel áll hozzád, Salvatore? Te is belezúgtál egyszer egy kurvába? Van valahol egy elhasznált punci, amit szívesen megtartanál magadnak?"

Ha tudná, hogy az utolsó punci, amit megkóstoltam, a lányáé volt, akkor biztos vagyok benne, hogy nem így beszélne velem, de ezt nem tudhatja, és én nem fogom önként elárulni ezt az információt. Felállok, és élvezem, ahogyan fel kell néznie rám.

Félelem villan a szemében, de pontosan tudom, hogy nem fog ennek a félelemnek megfelelően cselekedni. Nem akarja majd megmutatni, hogy fél tőlem, pedig kellene.

"Mi nem adunk el nőket. Nem üzletelek olyan emberekkel, akik ezt teszik. Hagyd abba ezt a szart, vagy vége a szerződésünknek."

Mitchell sziszeg egy lélegzetvétellel. Seggfej, az biztos, de nem hülye, és tudja, hogy a kapcsolatunk befejezése a legrosszabb dolog, amit tehet. Én megvédem őt. Gondoskodom róla, hogy a zsaruk másfelé nézzenek, és megakadályozom, hogy az emberek beköltözzenek, és eladják a területét.

De ez nem tárgyalható.

"Azt hiszem, meglátod, hogy a következő megállapodásom lehetővé teszi, hogy úgy dolgozzunk, hogy nem állsz a vállunk felett, és nem ítélkezel minden felett, amit teszünk" - csattan fel, és érzem, hogy megemelkedik a vérnyomásom.

"A lányod és a Dark Devils elnökének fia közötti kényszerházasságra gondolsz?" Aprót bólint, és tudom, hogy be kéne fognom a pofámat, de ez a szemétláda mindent megérdemel. "Hogy fog ez működni, amikor Arabelle eltűnt?"

Elhallgat, és esküszöm, hogy látom, ahogy a vér kifolyik az arcából. Bármennyire is próbálja megőrizni a hidegvérét, és úgy tenni, mintha semmi baj nem lenne, nem tudja tovább titkolni azután, amit az imént mondtam neki. Axle nagyot nyel, aztán megfordul, a szemei sötétek, amikor az arcomra esnek. Nyilvánvaló, hogy meg akar ölni, de ezt nem teheti meg itt és most.

Legalábbis még nem.

Hálás vagyok ezért.

"Honnan tudod, hogy Arabelle eltűnt?" Kérdezi. Amilyen barátságos volt a hangja, amikor először idejöttem, most sötét és dühös. Minden egyes szót alaposan mérlegel, mielőtt kimondaná, mintha nem lenne biztos benne, hogyan formálja meg őket az ajkával, de tudom, hogy a tétovázás, amit érez, csak azért van, mert nem akar valamit mondani, és elbaszni. "Nem mondtuk el senkinek."

"Dehogynem" - mondom neki, és keresztbe fonom a karjaimat a mellkasomon. A fegyverem nehezen ül a csípőmön, és ezzel tisztában vagyok. Olyan könnyű lenne megragadnom, és itt és most végeznék ezzel a seggfejjel, de ezt még nem tehetem meg. Addig nem, amíg el nem jön a megfelelő pillanat.

És az, hogy körülvesznek a gorillái, nem jelenti azt, hogy ez a megfelelő pillanat.

"Csak egy rossz embernek kell elmondani egy dolgot, Axle, és mindenki tudja. Szóval, mondd csak, a Dark Devils tudja, hogy a jövendőbeli hercegnőjük eltűnt?"

Nem tudják. Ezt rögtön meg tudom állapítani abból, ahogyan elsötétül az arca. Próbálhatja titkolni előlem, amennyire csak akarja, de kurvára egyértelmű, hogy még nem mondta el nekik az igazságot.

Nem mondhatom, hogy hibáztatom érte.

Gondolkodás nélkül lép előre, és felém nyúl. Amint azonban a keze a karomra kerül, kirántom a karomat a szorításából.

"Ha mondani akarsz valamit, mondd ki" - mondom neki. "Ne érj hozzám.""Tudod, hol van." Félig dühösnek tűnik, és én szinte sajnálom őt. De aztán eszembe jut, hogy ez a férfi ugyanúgy eladja Arabelle-t, mint ahogy más nőket is elad. Nem kereskedik vele, de a legtöbbet ajánlónak adja, és ezt nem engedhetem meg.

"Ha így lenne, biztos, hogy nem lennék itt veled" - mondom neki. "Biztosítékra van szükségem, hogy nem fogsz többé lányokat árulni."

Egy aprócska kis fejrázással rázza meg a fejét. Ez egy olyan apró mozdulat, ami elkerülné a figyelmemet, ha nem bámulnám őt. "Nem fogom abbahagyni."

Ennyi információra van szükségem tőle, és sarkon fordulok, anélkül, hogy elköszönnék tőle, kisétálok az ajtón.

Megvetette az ágyát.

Most pedig pihenhet benne.