Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 17. fejezet

 


17. fejezet





Arabelle



Csak amikor a nappalin átmegyek, és ötször bámulom a bent lévő férfit, kapcsolja ki végre a telefonját, teszi az ölébe, és rám néz. A fotelben ül, hátradőlve, a lábát kitámasztva. Mellette egy csésze kávé, ami olyan erős, hogy az egész házban érzem az illatát.

Nem tudom, hogy a telefonján játszik-e, vagy videókat néz, de időnként ónos kis zenét hallok a képernyőből, és nem tehetek róla, hogy hihetetlenül kíváncsi vagyok, mi folyik ott nála.

De nem a kíváncsiságom miatt nézem folyton, hogy mit csinál a telefonján. Próbálom kitalálni, hogy mi a fenéért választotta őt Salvatore bébiszitternek, és hogy mit kell tennem, hogy megpróbáljak túljutni ezen a fickón.

"Mit akarsz?" Kérdezi. A szavai kemények, és úgy néz rám, mintha nem lenne elragadtatva a bébiszitterkedéstől, de nem tűnik barátságtalannak.

Másrészt viszont az unokatestvére elrabolt, és a saját akaratom ellenére itt tart, szóval a faszság valószínűleg családi vonás.

A saját akaratom ellenére, igaz? Nem akarok itt lenni, nem akarom, hogy a kezei rajtam legyenek, a szája rajtam legyen...

Fáj a fejem, amikor megpróbálok arra gondolni, mit akarok Salvatore-tól, és kicsit megrázom a fejem, hogy kitisztuljon, mielőtt leülök a Trevorral szemben lévő kanapéra.

"Miért vagy itt?" Könnyű kérdés, nyilvánvaló válasszal, de úgy gondolom, hogy valószínűleg ez egy elég jó módja annak, hogy szóra bírjam, ha másra nem is. Talán ha azt hiszi, hogy hülye vagyok, kevesebb energiát fordít arra, hogy megpróbáljon szemmel tartani.

És aztán kiszállhatok.

Egy nagy részem még mindig menekülni akar, még akkor is, ha tudom, hogy itt biztonságban vagyok. Legalábbis egy ideig. Salvatore nem fog átadni az apámnak vagy a Dark Devilsnek, szóval nem kell egyhamar hozzámennem ahhoz, akihez nem akarok.

És ha az apám tényleg úgy árulja a lányokat, ahogy Salvatore gondolja... nos, én sem tudom, hogy a közelében akarok-e lenni.

"Bébiszitterkedem." Megforgatja a nyakát, és összerezzenek, amikor hallom, hogy recseg. "Jó mókának tűnik, nem igaz?"

"Nekem sem szuper móka. De miért pont te?"

"Vér vagyok." Trevor úgy bámul rám, mintha próbálna kitalálni valamit rólam. "A család mindig az első, vagy te nem így nőttél fel?"

"Én igen", mondom, és összekulcsolom az ujjaimat. "De ez sosem ilyen egyszerű." Nem akarom elmondani neki, hogy milyen gyorsan háttérbe szorultam, amikor a szüleim megtudták, hogy fiuk lesz. Nem akarom elmondani neki, mennyire szívszorító volt ez számomra, és mennyire megnehezítette, hogy megbízzak a szüleimben.

Tudni, hogy az egyetlen szereped az, hogy megkönnyítsd valaki más életét anélkül, hogy bármit is kapnál cserébe, enyhén szólva is nehéz. Megküzdöttem ezzel, és az, hogy itt vagyok, távol a családomtól, csak még nyilvánvalóbbá teszi a fájdalmat.

"Persze, hogy az. A család azt akarja, ami a családnak a legjobb. Nem igazán akarok itt lógni veled, amíg Salvatore elintéz valami szart, de szívesen teszem. Soha nem kérne tőlem olyasmit, ami nincs összhangban azzal, amire a családunknak szüksége van, úgyhogy bízom benne." Megvonja a vállát, mintha a szavai mindent egy szép kis csomagba csomagolnának, és nem tudok nem arra gondolni, hogy talán igaza van.

Csak hát az én családom sosem működött így.

"Miért van Salvatore ennyire kiakadva, hogy apám lányokat árul?" A szívem összecsap a mellkasomban, ahogy arra gondolok, amit az előbb mondtam. Tényleg bevallottam ennek a fickónak, hogy nem tudom, hogy az apám talán nem csak fegyvereket és drogokat árul?

Mindig is azt hittem, hogy a családi vállalkozás nagyon jól megy, de fogalmam sem volt róla, hogy ez esetleg azért lehet, mert apám nem csak a kapcsok árusításával foglalkozik. A lányok eladásától felfordul a gyomrom.

Ettől Trevor felült, hogy rám nézzen. "Ezt - mondja egy pillanatnyi csönd után -, ezt tényleg meg kell beszélned Salvatore-ral. Vannak dolgok, amiket nem az én dolgom megosztani."

Tudtam.

Tudtam, hogy itt valami többről van szó, mint arról, hogy Salvatore egyszerűen csak erős erkölcsi tartása van az apámmal szemben, aki lányokat árul szexért. Az, ahogy a testbeszéde megváltozott, megmerevedett és kemény lett, és az, ahogy nem igazán tudott rám nézni, amikor erről beszéltünk, megvilágított.

Szóval mi a probléma? Úgy viselkedik, mintha az apám, aki lányokat árul, és hajlandó eladni engem, hogy férjhez menjen, személyes ügy lenne. Úgy kezeli, mint valami személyes problémát, amit csak ő képes megoldani.

"Kaphatnék egy tippet?" Kérdezem, anélkül, hogy igazán átgondolnám, mit mondok.

Trevor lassan megrázza a fejét. "Kizárt dolog." Mielőtt válaszolhatnék, újra felveszi a telefonját, és a képernyőre koppint, tekintetét rámereszti, és nem vesz rólam tudomást. Tudom, hogy elküldtek, de ahelyett, hogy elhagynám a szobát, magam alá gyűröm a lábam, és bebújok a kanapéba.

Valami rossz történt Salvatore-ral.

Nem, nem, ezt kaparjuk ki. Valami rossz történt valakivel, akit Salvatore szeretett.

Ez az egyetlen dolog, aminek értelme van, és az egyetlen dolog, ami megmagyarázza, hogy miért van harci ösvényen az apámmal szemben. Tudom, hogy azt hiszi, tényleg kedvel engem, vagy szereti, hogy itt vagyok, de nem lehet csak erről szó.

Ki kell derítenem, hogy mi az. Tudnom kell az igazságot arról, hogy Salvatore-nak miért van akkora problémája azzal, hogy apám lányokat árul. Persze, nekem is felfordul tőle a gyomrom, de úgy tűnik, hogy nála ez több, mint egyszerű undor.

Úgy tűnik, személyes ügy.



* * *

Hét órával később kitakarítottam a házat, ebédet készítettem magamnak és Trevornak, és végül összegömbölyödtem az erkélyen egy halom könyvvel. Sokat kellett könyörögnöm Trevornak, hogy kiengedjen, főleg, hogy már tudott a sikoltozásomról és a rendőrök közeledtéről.

Végül beleegyezett, hogy csak akkor engedjen ki, ha ő is kint van velem, és csak akkor, ha a székemet a lehető legtávolabb tartom a szélétől. Gondolom, ezt abban a reményben tette, hogy ha úgy döntök, hogy leugrom, akkor ő oda tud érni hozzám, mielőtt ténylegesen átugranék a peremen, és meg tudja akadályozni, hogy a földre vetődjek.

Annak ellenére, hogy mindent megígértem neki, amit akart, még mindig percenként felpillant rám, hogy megbizonyosodjon róla, nem hagytam-e el a széket. Minden alkalommal, amikor odanyúlok, hogy felvegyem a poharamat egy korty vízért, a szeme rám mered, és látom, hogy elmozdul a székében. Nevetséges lenne, ha nem lenne annyira idegesítő.

Persze, már korábban is el akartam menekülni.

És igen, mellbe szúrtam Salvatore-t.

De az még azelőtt volt, hogy annyit tudtam volna róla, mint most. Minél jobban megismerem őt, akár másokon keresztül is, annál jobban meg akarom ismerni. Legalábbis mielőtt megszöknék. Én akkor is eltűnök innen a picsába, bármi is történjék.

De előbb ki akarom deríteni, mi mozgatja Salvatore-t. Ki akarom deríteni, mi történt vele, hogy olyanná vált, amilyen... Rétegek vannak benne, és én ki akarom bontani mindegyiket, hogy tényleg rájöjjek, ki ő, és mi mozgatja.

Aztán elmegyek. Amint minden elült a Dark Devils-szel, eltűnök innen.

Tudom, hogy ez őrültségnek hangzik. Tisztában vagyok vele, hogy valószínűleg nem túl jó ötlet olyan helyzetbe hozni magam, hogy érzelmileg közelebb kerüljek Salvatore-hoz, de nem tehetek róla.

Nem tehetek róla, hogy ő nem hasonlít egyetlen férfira sem, akivel valaha is találkoztam.

Már attól, hogy rá gondolok, lüktetni kezd a lábam közötti pont, és helyet változtatok a székemen, azt kívánva, bárcsak itt lenne. Úgy tűnik, pontosan tudja, mire van szükségem, mielőtt én tudnám, és nincs kétségem afelől, hogy gondoskodna a vágyakozásomról, amit érzek.

Lehunyom a szemem, és elképzelem, milyen lenne, ha végigsimítana az ujjaival a testemen, és lassan becsúsztatná őket az alsóneműmbe.

A légzésem gyorsabban jön, és emlékeztetnem kell magam, hogy nem Salvatore-ral vagyok. Az unokatestvérével vagyok, aki jelenleg mindent megtesz, hogy ne vegyen rólam tudomást a székéből, körülbelül öt lábnyira tőlem.

Lángol az arcom, és visszafordulok a könyvemhez, de éppen ekkor hallom, hogy valaki van mögöttem, és ostorral fordulok meg. A gyomrom leesik, és a szívem a torkomba ugrik, amikor rájövök, hogy talán nem Salvatore az.

Teljesen elképzelhető, hogy apám talált rám, és én totál rábasztam.

De nem ő az. Salvatore az ajtóban áll, a tekintete végigpásztázza a jelenetet. A melegség a lábaim között visszatért, egyre forróbbá és kitartóbbá válik, és felpattanok a székemből, mielőtt igazán tudnám, mit csinálok.

"Salvatore!" Kiáltom, néhány lépést teszek felé.

De aztán megállítom magam. Mit fogok tenni, átkarolom a férfit, aki elrabolt, és megölelem? Hogy a fenébe kéne viselkedned, amikor annyira akarsz valakit, de azt is tudod, hogy az, hogy megkaphatod, egy kibaszottul szörnyű ötlet?

Félúton megállok felé, és felnézek rá, a szívem a mellkasomban dobog. Hol volt eddig? Jól van? Annyi kérdés van, amit fel akarok tenni neki, de a legfontosabb a nyelvem hegyén van.

Mi a fene fájt neki ennyire?