Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 18. fejezet

 


18. fejezet





Salvatore



A házam szikrázott, amint kinyitottam az ajtót, és beléptem. Ilyesmi nem szokott történni, hacsak nem jön be valaki, hogy takarítson helyettem, és az ajtóban megálltam, és körülnéztem, hogy miben más még a helyzet.

Ennyi, de valahogy az egész tér másnak tűnt. Kényelmesebbnek tűnt, mintha Arabelle tényleg otthon érezte volna magát, és berendezkedett volna. Nem tudom, hogyan írjam le, de tetszett.

Ilyennek kellene lennie a házamnak, amikor hazajövök, de őszintén szólva már régóta nem éreztem ilyennek.

Most itt áll előttem, a kezei szorosan ökölbe szorítva az oldalán, és úgy bámul rám, mintha nem tudná, hogy fel akar-e pofozni vagy meg akar-e csókolni. Visszanézek rá, a tekintetem végigvándorol az alakján, figyelem, ahogyan apró szuszogásban veszi a levegőt, ahogyan a pupillái annyira kitágulnak, hogy tudom, engem akar.

Az én édes kis Airy-m nem szerette, hogy egész nap távol volt tőlem.

A gondolat melegséget áraszt szét bennem, de ahelyett, hogy megcsókolnám, ahogy szeretném, az unokatestvérem felé fordulok.

"Még egyszer köszönöm" - mondom neki, és kezet rázok vele.

"Mindent elintéztél?"

Meg kell ráznom a fejem. "Nem egészen, de tudom a következő lépéseket, amiket meg kell tennem. Véget fogok vetni ennek az egésznek."

"Véget vetni minek? Tényleg azt hiszed, hogy az apám lányokat árul? Be tudod bizonyítani?" Arabelle beleszól a beszélgetésbe, fizikailag kettőnk közé tolja magát, hogy beszélhessen hozzám. "Mit fogsz tenni?"

"Semmi közöd hozzá" - mondom neki, kinyújtom a kezem, és megragadom a karját. Teljes mértékben szándékomban áll félretolni őt az útból, hogy beszélhessek Trevorral, de éppen ekkor csöngetnek be az ajtón.

Arabelle megdermed. A tekintete rólam az ajtóra siklik, majd vissza, és látom, hogy a félelem pillantása oda van írva.

Attól fél, hogy nem fog tudni eljutni az ajtóig, és valaki megmenti?

Nem tudom, mit jelent az arckifejezése, és nem akarok itt ácsorogni, hogy kiderítsem. Trevor felé lökve őt, előrehajolok és morgok.

"Egy kurva hangot se adj ki" - figyelmeztetem. "Kinyitom az ajtót, de te nem vagy itt, megértetted?"

Arabelle nagyot nyel, és bólint. Trevor megragadja a karját ott, ahol egy pillanattal korábban a kezem volt, és nem tudok mit kezdeni a féltékenység hullámával, ami átjár. Airy az enyém. Ő az enyém. Tudom, hogy az unokatestvérem csak segít, és vigyáz, nehogy valami hülyeséget csináljon, de nem tetszik a gondolat, hogy bárki is hozzáérjen.

Nem törődve a belém maró féltékenységgel, megfordulok, és végigsétálok a házon, egyszer hátrapillantok a vállam fölött, hogy megbizonyosodjak róla, hogy Arabelle nem látszik a főbejáraton. Egy gyors pillantás a kémlelőnyíláson keresztül megerősíti a félelmemet, és mély levegőt veszek, mosolyt vakolok az arcomra, majd kilendítem az ajtót.

"Nyomozók - mondom, miközben a testemet az ajtóban tartom, hogy megakadályozzam, hogy bejussanak -, micsoda kellemes meglepetés. Mit tehetek önökért ma reggel?"

Harris rám mered, egyik kezét a csípőjén lévő fegyveren tartva, mintha nem lenne semmi más a világon, amit jobban szeretne, mint hogy itt az ajtóban lelőjön. Szerencsémre, bár ő egy ribanc, elég jó érzésem van, hogy nem akar semmi olyat tenni, ami veszélyeztetné a munkáját, és be kell érnie azzal, hogy megpróbál élve behozni.

"Csak a múltkori sikolyok után nézünk" - mondja, és a tekintete elrepül mellettem, hogy körülnézzen a nappaliban. Nem mozdulok, hogy elálljam a látását, mert biztos vagyok benne, hogy nem lát ki az erkélyre. Ha azonban valamilyen okból kifolyólag házkutatási parancsot kap, akkor bajban vagyok.

Az utolsó dolog, amire szükségem van, hogy kimegy az erkélyre, és Arabelle elmondja neki, hogy itt tartom őt, miután elraboltam. Trevornak el kell hallgattatnia, különben itt minden darabokra hullik.

"Még mindig keresed?" Mondom, lazán tartva a hangomat. "Honnan tudod, hogy nem egy gyerek játszott? Talán egy feldúlt háziasszony, akinek csak ki kellett égetnie a gőzt egy hosszú mosás után?"

A szeme összeszűkül. Esküszöm, ha a tekintet ölni tudna, már ezerszer halott lennék. Nyilvánvaló, hogy semmi hasznomat nem veszi, és én is ugyanezt érzem vele kapcsolatban.

"Csak úgy. Ha hallottál volna már valaha egy nőt a frusztrációtól sikítani, és nem a félelemtől, Salvatore, akkor tudnád a különbséget. De te nem tudod, hogyan kell egy nőt elég sokáig magad mellett tartani ahhoz, hogy frusztrált legyen miattad, ugye? Én ismerlek téged. Utánanéztem. Egyedülálló. Erőszakos. Fegyelemben tartod a Wasted Bastardsot, de mindig vigyázol, hogy a saját kezedet ne piszkold be."

Az ujjaim megrándulnak. Kurva könnyű lenne golyót ereszteni ebbe a ribancba, és most rögtön végezni vele, de jobban tudom, hogy nem fogom megtenni. A társa ide-oda nézeget kettőnk között, mintha tényleg nem lenne biztos benne, hogy most mi fog történni.

Nem fogom megölni Harrist. De az biztos, hogy nem fogom hagyni, hogy bevigyen.

"Igazad van" - mondom, és szinte bármire hajlandó vagyok, hogy leszedjem a lépcsőmről. "Teljesen megszorongatott, nyomozó. Nincsenek igazi kapcsolataim, nincs szerelem, nincs semmi. Csak dolgozom és otthon lógok." A vállam fölött a konyhára pillantok. Arabelle biztosan ebédet készített, mert a maradéknak csodálatos illata van. "Most pedig, ha megbocsát, éhes vagyok."

Megindulok, hogy becsukjam az ajtót, de ő beleteszi a lábát, hogy megakadályozza, hogy becsukjam. "Akarsz egy kis társaságot? Még nem ettünk semmit, és biztos vagyok benne, hogy mindketten szívesen csatlakoznánk hozzád."

Szuka.

Épp amikor kinyitom a számat, hogy megmondjam neki, hogy menjen a pokolba, valami hangot hallok, ami az erkélyről esik ki. Megdermedek, a tekintetem Harrisre szegeződik, ő pedig előrehajol, és vigyorral az arcán elnéz mellettem.

Hatalmas kockázatot vállalok, de azt hiszem, tudom, hogyan vehetném rá, hogy távozzon. Könnyen visszafelé sülhet el, de most ez az egyetlen választásom. Eddig Harris betartotta a szabályokat, amiket kellett volna. Nem tolakodott be a házamba, nem próbált hamis házkutatási paranccsal bejutni.

De úgy tűnik, hogy ez hamarosan megváltozik.

"Vonszold be a segged ide, Trevor" - szólítom meg, de a hangom könnyed marad. "Köszönhetsz a nyomozóknak, mielőtt elmennek, én pedig eszem."

Szünet van, aztán az unokatestvérem besétál a házba, kezében a telefonjával. "Elejtettem, miközben Candy Crush-szal játszottam" - mondja. "Nem akartam megzavarni, bármi is legyen ez." Ránk hármunkra lengette a telefonját, aztán mocskos mosollyal nézett Harrisre.

"Csatlakozol hozzánk, drágám? Már ebédeltem, de nem vagyok az a fajta ember, aki valaha is visszautasítaná a desszertet." Könnyedén beszélek, de tudom, hogy a szavaim önmagukban is eléggé felbosszantják a vezető nyomozót.

Harris hátrál egy lépést, és az ajka valósággal begörbül az undortól. Trevorra pillant, mielőtt visszafordulna felém. " Szemmel tartjuk magát, Salvatore. Valamiért úgy nézel ki, mint a legjobb alanyunk."

"Szalmaszálakba kapaszkodsz, amikor nem kell" - mondom neki. "Senki sem sikoltozott, főleg nem itt. Ha mégis, akkor azért, mert többet akartak a farkamból." Nem válaszol, és becsukom az ajtót.

Csak akkor szólal meg végre Trevor, amikor bezárom és nekitámaszkodom.

"Bassza meg" - mondja, miközben végigsimít a haján. "Az a ribanc rád szállt."

" Szeretne" - mondom, és ellököm magam mellette, hogy kimehessek. Arabelle már elég régóta van kint az erkélyen egyedül ahhoz, hogy ideges legyek. Nem baszott el semmit, amikor behívtam Trevort, hogy segítsen, de ez nem jelenti azt, hogy nem csinál valamit, amit nem kellene.