Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 19. fejezet

 


19. fejezet





Arabelle



El kellene futni.

Tudom, és egyszer még át is pillantok a korláton, hogy megnézzem, van-e odalent valami, ami megállíthatná az esésemet. Van ott néhány bokor, amibe biztosan bele tudnék csapódni, ha megfelelően megdönteném a testemet. Persze, a földhöz vágnám őket, és valószínűleg eltörnék valamit, de hát ezt kellene tennem, nem?

Futni? Dobjam le magam az erkélyről, hogy elmenekülhessek?

De akkor miért érzem úgy, hogy nem tudom rávenni magam erre? Őszintén szólva úgy érzem, mintha egy madzag lenne a derekam köré tekerve, ide a házhoz, Salvatore-hoz kötve, és nincs rá mód, hogy elszakítsam ezt a madzagot, és kiszabaduljak. Az lenne az okosabb, ha elfutnék. Minél nagyobb távolságot tenni magam és a fogvatartóm közé, amennyire csak lehet.

De én nem ezt akarom tenni. És őszintén szólva nem is tudom rávenni magam, hogy ebbe az irányba mozduljak.

Ehelyett állok, egyik kezem a korláton, és a házat bámulom. Az ajtóból nem látok ki, ami azt jelenti, hogy a nyomozók nem láthatnak, de még mindig hallok mindent, amit mondanak.

Engem keresnek, még ha egyelőre nem is tudnak róla. Én vagyok az a nő, aki sikoltott, akit meg akarnak találni, de úgy tűnik, nem is tudják, hogy eltűntem.

Ez keményen megüt, és elszipolyozom a levegőt.

Az apám nem jelentett be eltűntként.

Egyedül próbálja elintézni a dolgot, és őszintén szólva nem látom, hogy ez jól fog menni. Valószínűleg azt hiszi, hogy ő megtalálhat, vagy rávehet valaki mást, hogy találjon meg.

De nem érdekelte annyira, hogy a tényleges rendőrség keressen engem.

Reszketve törlöm a kezemet a farmeromba. Éppen ekkor Salvatore jön ki az erkélyre, és gyorsan mozog. Furcsa arckifejezés van az arcán, az ajkai összeszorulnak, a szemöldöke összeráncolódik, mintha nem lenne biztos benne, hogy mit talál, amikor kijut ide.

Azt hitte, hogy eltűntem.

Amint meglát, megnyugszik az arckifejezése. Ismét le kell küzdenem a késztetést, hogy odarohanjak hozzá, és átkaroljam. Le kell küzdenem a vágyat, hogy szorosan a testéhez húzzon, hogy biztonságban érezhessem magam. Nem rohanok hozzá, de teszek egy lépést felé, aztán még egyet.

Megragadja az állkapcsomat, megcsavarja a fejemet, és arra kényszerít, hogy ránézzek.

"Airy" - lihegi, és most először, mióta hallottam, hogy így szólít, nem akarok elhúzódni tőle. Ehelyett felnyúlok, és a kezemet az övére teszem.

Annyira sérült. Valami eltört ebben az emberben, és én kétségbeesetten szeretném tudni, mi az. Tudom, hogy hülyeség megpróbálni kideríteni, és azt eredményezheti, hogy még jobban megsérülök, mint amennyire fogok, de nem tehetek róla. Salvatore-ban van valami mélyebb, és többet kell megtudnom.

"Azt hitted, hogy elfutottam" - mondom, és gyengéden végigsimítok a körmeimmel a kezén. "Így volt, ugye? Azt hitted, hogy elfutok és elhagylak?"

Először nem hiszem, hogy válaszolni fog, de aztán bólint, a számat az enyémre ejti, és megcsókol. A nyelve benyomul a számba, én pedig felnyögök, és csak egy kicsit húzódom vissza, amikor az alsó ajkamat harapdálja. A vágy átjárja a testemet, és kígyóként tekeredik a gyomromba, és emlékeztetnem kell magam, hogy ne vegyek levegőt.

Amikor végül elenged, feláll, kezét az arcomra kulcsolja. "Nem futottál el" - mondja nekem.

Megrázom a fejem. Hülyeség volt, és ezt tudom. Épp most volt tökéletes lehetőségem arra, hogy megpróbáljak eltűnni innen a fenébe. Ki kellett volna használnom, meg kellett volna próbálnom megszabadulni tőle, de tudtam, hogy nem leszek képes rá. Nevezzenek hülyének, nevezzenek akárminek, de tudtam, hogy nem tudok tőle elmenekülni.

Anélkül nem, hogy kideríteném, mi okozta a sérülését annyi évvel ezelőtt.

"Miért érdekel ennyire?" Kérdezem tőle. A szemeim az övét kutatják, hátha találok valami választ, amit ott rejtegetett előlem. Egy részem fél attól, hogy mit találhatok, de mégis tudnom kell. Még mindig meg kell próbálnom rájönni, mi az, ami miatt úgy akar engem, ahogyan akar.

"Mi az?" Visszahúzódik, de én felnyúlok, és megragadom a csuklóját, biztosítva, hogy ne tudjon eltávolodni tőlem.

Tulajdonképpen nevetséges a gondolat, hogy esetleg irányítani tudnám őt. Sokkal nagyobb és erősebb nálam, úgyhogy őrültség még csak tettetni is, hogy meg tudnám tartani, de szorosan megszorítom a csuklóit, és gondolatban könyörgök neki, hogy ne próbáljon meg elhúzódni tőlem.

"Törődsz velem. Törődsz a lányokkal, akiket az apám elad". A szavak durván csengenek a számban, mert nem akarom beismerni, hogy az apám valaha is ilyesmit tenne, de nem veszek tudomást az érzésről, és beszélek tovább. "De miért? Ki bántott téged?"

" Senki." Ezúttal tényleg elveszi tőlem a kezét. Visszarángatja őket, és bár megpróbálok belé kapaszkodni, a csuklói úgy csúsznak ki a markomból, mint hal a vízből. "Nincs miért aggódnod.""Hazudsz." Elfordul tőlem, nyilvánvalóan azzal a szándékkal, hogy besétáljon a házba, de én mögé szaladok, és a derekát átkarolva szorosan megragadom. "Hazudsz nekem, és hazudsz magadnak is. Mi az, ami ennyire fájt neked, Salvatore? Miért nem mondod el nekem?"

Egy pillanatra azt hiszem, hogy igen. Megmerevedik, mintha a szavak, amelyeket ki fog mondani nekem, olyan fájdalmasak lennének, hogy meg kell acéloznia magát ellenük. Egy kis ima fut át az agyamon, miközben remélem, hogy felém fordul, és megnyílik előttem.

Talán, ha beenged a szívébe, eleget megtudhatok róla. Talán sokkal több van Salvatore-ban, mint eredetileg gondoltam. De biztosra akarok menni. Tudni akarom, hogy ő az a fajta férfi, aki valaha is szerethetne engem, vagy csak azért akar itt látni, hogy...

Miért?

Szűz vagyok, és ezt ő is tudja, de még mindig nem próbálta elvenni tőlem a szüzességemet. A torkom hátulja még mindig fáj attól, hogy megdugta az arcom, de be kell vallanom, hogy élveztem. Volt valami izgalmas abban, hogy az irányítása alatt álltam, és tudtam, hogy nem tehetek semmit, hogy megakadályozzam abban, hogy elvegye tőlem, amit akar.

De most ezt akarom tőle. Tudni akarom, mi az, amit a szívébe zárva tart, mint egy sebet, amiről tudja, hogy egyszerűen nem fog begyógyulni. Biztos vagyok benne, hogy túl nagy kérés tőlem - hogy megnyíljon előttem -, de én mégis ezt akarom.

"Kérlek" - suttogom, és a hátába nyomom az arcomat. "Kérlek, Salvatore. Tudom, hogy sokkal több van benned, és hogy valaki bántott téged. Mondd el, mi történt veled. Nyílj meg előttem. Bízz bennem."

Először észre sem veszem, hogy sírok, de amikor végre felemelem a fejemet a hátáról, ott van egy nedves folt az anyagon. Megcsavarodik a karjaimban, és először nem vagyok benne biztos, hogy el akar-e szabadulni tőlem, vagy csak azt akarja, hogy megfordulhasson, és láthassa, mit csinálok.

"Airy" - zihálja, és a kezébe veszi az arcomat. "Túl tökéletes vagy nekem. Ehhez a világhoz. Tudom, hogy azt hiszed, több van bennem, mint amit tudsz, de én ilyen vagyok".

"Nem." Megrázom a fejem, nem akarom elhinni, amit mond nekem. "Több van benned, Salvatore. Mondd el, ki bántott téged. Mondd el, miért érdekel annyira, hogy megments engem. Ez nem csak a szexről szól."

A szavak a levegőben lógnak köztünk, és végül az ő szemére emelem a tekintetem. Fájdalom és félelem kavarog bennük, de ez keveredik valami mással.

Azt hiszem, hogy ez szerelem lehet, de mielőtt igazán megpróbálhatnám kitalálni, mit is érez, megszólal. Nem akarom, hogy kettőnk közül csak én érezzem ezt.

Biztosra kell mennem.

Beszívja a levegőt. Érzem, ahogy a teste kitágul, ahogy belélegzik, én pedig elkapom a lélegzetem, és úgy érzem, hogy jobban kötődöm hozzá, jobban ráhangolódom, mint valaha is éreztem bárki mással. Nem kellene így éreznem iránta. Semmiképpen sem szabadna arra gondolnom, hogy talán tényleg szeretem ezt a férfit, de nem tehetek róla.

"Salvatore." A hang a háta mögül jön, a házból, és ő újra a karjaimban fordul, a kezeit a csuklómra ereszti, hogy a helyén tartsa őket maga körül. Teljesen megfeledkeztem arról, hogy Trevor még mindig itt van, és érzem, ahogy a zavarodottság hulláma végigsöpör rajtam.

Ugyanakkor azonban nem érdekel, hogy hallotta, mit mondtam Salvatore-nak. A háztetőkről ordítanám, hogy mennyire törődöm vele, ha azt hinném, hogy ettől megnyílna előttem. Soha nem hittem a szerelemben első látásra, vagy abban, hogy szeress valakit, mielőtt megismernéd, de az, amit iránta érzek, egyszerűen tagadhatatlan.

"Mi a baj?" Salvatore hangja halkan morajlik, és én megborzongok, ahogy érzem, hogy végigborzong rajtam.

"Ez a Wasted Bastards." Trevor előveszi a telefonját, és a képernyőre pillant, mintha meg kellene erősítenie valamit. "Megijedtek az elnöknél tett látogatásod után. Úgy néz ki, hogy átmozgatják a készleteiket. Most."

"Drogok?" Kérdezem. Válaszul Salvatore végigsimít a kezével a gerincemen, és egészen a lábujjaimig borzongok. De már akkor is, amikor kérdezem, tudom, hogy nem drogokról van szó.

Nem, ha igaz, amit Salvatore mondott nekem.

Lányokról van szó. Mi másért lennének ijedősek, és miért próbálnának valamit eltitkolni a Bonanno család elől? És mi másért kaparászik ez a szörnyű érzés az elmém hátsó részében.

Salvatore el fogja intézni a dolgot, tudom.

Vele kell mennem.