Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 20. fejezet

 


20. fejezet





Salvatore



"Egyáltalán nem." Háttal állok Arabelle-nek, és még csak meg sem fordulok, miközben hozzá beszélek. Amit az előbb kérdezett, az a leghülyébb kibaszott dolog, amit rohadt hosszú ideje bárki is kérdezett tőlem, és aligha éri meg, hogy méltóztassak válaszolni rá. Velem akar jönni, hogy szembeszálljon az apjával, és ez őrültség.

"Miért ne? Én ismerem őt a legjobban! Talán én tudom rávenni, hogy meghátráljon. Te magad mondtad Trevornak, hogy veszélyes. Én kevésbé veszélyessé tudom tenni." Megragadja a karomat, és rángat, próbál rávenni, hogy ránézzek.

Lassan megfordulok, és amit látok, az majdnem összetöri a szívem. Airy szemében könnyek csillognak, de próbálja visszatartani őket. Az egész teste mintha remegne az erőfeszítéstől, hogy ne mutassa ki az érzelmeit. Megértem ezt - nekem sem engedték meg, hogy kimutassam az érzelmeimet, amikor fiatalabb voltam.

Sajnálom, hogy ezt kell tennem vele.

De ez nem jelenti azt, hogy hagyom, hogy veszélyes helyzetbe kerüljön. Akkor nem, ha én meg tudom őt védeni. Akkor sem, amikor csak azt akarom, hogy a sajátom legyen.

"Figyelj" - mondom, magamhoz húzom, és átkarolom. "Azért kell ezt tennem, hogy megvédjelek. Hogy megvédjem a többi lányt. Nem tudom, hány embert bántott már az apád, de én nem fogom tétlenül nézni, hogy még valakit bántson, érted ezt? És pokolian biztos vagyok benne, hogy nem foglak olyan helyzetbe hozni, hogy neked is bántódása essen. Magam sem bírnám ki, ha valami rossz történne veled".

Szipog, és a mellkasomhoz simítja az arcát, de nem válaszol.

"Azt akarom, hogy elmondd itt" - folytatom, és megsimogatom a tarkóját, mielőtt a kezemet a nyakára eresztem, és kicsit megszorítom. "Te vagy a legfontosabb számomra, ezért kell vigyáznom rád. Ne hozd magad olyan helyzetbe, hogy ne tudjalak megvédeni".

Nem hiszem el, amit mondok. Őrültség, hogy így érzek iránta, főleg, hogy még csak most ismertem meg, de nem tehetek róla. A szavak túl könnyen csúsznak ki az ajkaim közül, és tudom, hogy most már nem tudom visszavonni őket.

"Oké." A hangja tompa, de a tény, hogy egyetért velem, megnyugtat. Meg kell védenem Airyt, és ha képes leszek megállítani az apját abban, amit csinál, akkor nem aggódhatok miatta. Rajta tartani a szemem és megállítani az apját egyszerűen túl sok lenne nekem.

"Köszönöm" - mondom neki, és visszahúzódom, hogy megcsókolhassam. Az ajkai sósak, és letörlöm a lehullott könnyeket az arcáról. "Itt fogsz maradni, rendben? Amint lehet, visszajövök."

"Meg fogod ölni?" A hangja remeg, és utálom, amit mondani fogok neki. De tudnia kell az igazságot, hogy nem lehet egyszerre életben tartani az apját és megvédeni őt.

"Megteszem, ha arra kerül a sor" - mondom. Ez nem teljesen az igazság, de nem is teljes hazugság. Teljesen úgy tervezem, hogy csak egyikünk ússza meg ezt a találkozást, és az én leszek.

"Vigyázz magadra." Erősen megszorít, én pedig egy pillanatra megállok, és a kezemet a felső hátán pihentetem.

Ha úgy gondolnám, hogy ha elmondom Airynek az igazat arról, hogy miért akarom annyira megvédeni, az bármiben is segítene neki, akkor megteszem. A múltbeli problémákkal az a baj, hogy a felszínre hozásuk senkinek sem tesz jót. Csak a múltbéli fájdalmakat ébresztjük fel és elevenítjük fel őket.

Még azok a sebek is, amelyekről azt hiszed, hogy már régen begyógyultak, könnyen újra felszakadhatnak. Nincs mód arra, hogy soha többé ne bántsanak meg, hacsak nem vagy teljesen hajlandó megbízni az emberekben. Én is ezt tettem sokáig.

Egészen Airy-ig.

Vigyáztam a szívemre és a múltbéli sérüléseimre, ügyelve arra, hogy soha semmi ne legyen, ami a felszínre hozhatná őket, és újra átélhetném azt a fájdalmat. Aztán ott volt Airy, és mintha végre újra fellélegezhettem volna.

Ugyanakkor az egyetlen dolog, ami miatt fellélegezhettem és magamat érezhetem, szintén veszélyben volt. Meg kell védenem őt. Mindenki kedvéért, akinek nincs valakije, aki megvédi, gondoskodnom kell arról, hogy Airy biztonságban legyen.

A nőkért, akiket az apja bántott.

Az én világomban a nők csak egy dologra jók.

De Airy nem.

És a húgomra sem. Nem tudtam megmenteni őt, amikor fiatalabbak voltunk, de meg fogom menteni Airyt, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy meg kell ölnöm az apját.



* * *

Airy rám bámul, ahogy bezárom. Mielőtt elmehetnék, magamhoz húzom, és keményen az ajkaimat az övéhez szorítom. A testemhez simulva elolvad, felnyúl, és ujjaival végigsimít a hajamon. Szeretném hagyni, hogy itt tartson, de tudom, hogy ha van esélyem arra, hogy tényleg megtartsam őt, akkor mennem kell.

Meg kell szabadulnom az apjától.

"Kérlek, ne menj el" - suttogja, ajkát keményen az enyémhez szorítva. "Nem kell ezt tenned."

" Igen." Megragadom a csípőjét, és valahogy sikerül egy kicsit ellöknöm magamtól. "Muszáj, különben nem leszel biztonságban." Most már tudja, hogy nem csak őt akarom biztonságban tudni, hanem más nőket is. Az apja veszélyt jelent, és csak úgy szabadulhatunk meg tőle, ha megszabadulunk tőle, hogy ne tudjon több embert bántani.

"Trevor velem jön" - mondom neki, esélyt sem adva neki, hogy feltegye a kérdést. "Azt akarom, hogy itt maradj."

Ez kurva nagy kockázat, és még miközben Airyhez beszélek, hallom, hogy Trevor felhorkan mögöttem. Azt hiszi, hogy kurva nagy hibát követek el, és talán így is van, de ez az egyetlen dolog, amit most megtehetek. Azt akarom, hogy Airy tudja, hogy bízom benne, és hogy velem van, nem csak az enyém.

Bár ő az enyém. Soha nem fogok lemondani róla.

Egy pillanatra azt hiszem, hogy vitatkozni fog velem. A szemében felvillan az engedetlenség, és mindennél jobban szeretném, ha most otthon maradhatnék vele, és ezt ki tudnám dolgozni belőle. Az én édes Airy-mnek szüksége van valakire, aki erős kézzel bánik vele, és én vagyok a legjobb ember erre a feladatra.

Én vagyok az egyetlen férfi erre a munkára.

"Vigyázz magadra" - mondja nekem, én pedig bólintok, és még egyszer megcsókolom.

Minden egyes alkalommal, amikor az ajkaim az övéhez érnek, úgy érzem, mintha a testem lángba borulna. Soha nem éreztem még ennyi vágyat egyetlen ember iránt, soha nem akartam még ennyire, hogy bármit megtennék érte. Airy különleges, és még mindig az agyamra megy, hogy ő hozzám tartozik.

Becsukom az ajtót, és várok, amíg meghallom, hogy bezárja. Biztos vagyok benne, hogy itt biztonságban lesz. Valójában nem tudok elképzelni más helyet, ahol nagyobb biztonságban lehetne. Lehet, hogy ő nem akar maradni, de én tudom, mi a legjobb.

És ezt meg kell tanulnia.

"Kurva nagy hibát követsz el" - mondja Trevor, és megfordul, hogy kövessen a lifthez. "Mi a faszból gondolod, hogy boldogan fog otthon ülni, amíg te elmész megölni az apját? Ő egy nő, Salvatore, és ők ilyenkor hajlamosak kicsit kiborulni."

"Igen?" Megnyomom a gombot, hogy lefelé menjünk, aztán nem szólalok meg újra, amíg a liftben nem vagyunk. "És hány olyan nőt ismertél, akinek az apja hajlandó volt eladni őket, mint az övé? Hányat ismersz, akinek az apja hajlandó eladni a punciját, csak hogy még gazdagabb legyen?"

Trevor nem válaszol. A liftút néma csendben telik, de biztos vagyok benne, hogy mindketten erősen gondolkodunk azon, amit az előbb mondtam. Arabelle más. Ő különleges. Bár alig ismerem, az első pillanattól kezdve tudtam, hogy az enyém kell, hogy legyen.

Minden benne tökéletes számomra, és ha ölnöm kell, hogy megtarthassam, akkor örömmel megteszem.

Teljes mértékben arra számítok, hogy Trevor tovább beszél majd Airyről, de hallgat, amikor mindketten beszállunk a kocsiba. Trevor előveszi a telefonját, és a képernyőre koppint, mielőtt megszólal. "Úgy tűnik, a lányokat egy raktárban rejtegetik a régi 91-es úton. Már hívtam néhány szívességet, úgyhogy nem mi leszünk az egyetlenek, akik most oda tartanak".

"Akkor mi is oda megyünk." Abba az irányba hajtok, Airy arcát kitaszítva a fejemből. Bármennyire is szívesen ülnék és gondolnék rá az egész úton odafelé, meg kell győződnöm róla, hogy a fejemmel a játékban vagyok. Csak így lehetek biztos benne, hogy épségben megúszom ezt az egészet.