Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 22. fejezet

 


22. fejezet





Arabelle



Az agyam nem hagyja abba a száguldást.

Csak arra tudok gondolni, hogy mit fogok tenni, ha Salvatore-ral történik valami. Tudom, hogy nem kellene aggódnom miatta, nem csak azért, mert egy rosszfiú, aki bántani akarja az apámat, hanem azért is, mert kurvára elrabolt, de nem tehetek róla.

Azt akarom, hogy egy darabban térjen vissza hozzám. Még annál is jobban szeretném, hogy apámnak semmi baja ne legyen, tudnom kell, hogy Salvatore túl fogja-e élni ezt az egészet.

A nappalija végéhez érve újra megfordulok, készen arra, hogy tovább sétáljak és járkáljak, amíg várom, de aztán meglátok valamit a konyhapulton, amit eddig nem vettem észre. A sarokban lévő papírhalom alatt valami ezüstös és fényes dolog nyomát látom.

Mint egy kulcs.

Adrenalin lüktet az ereimben, ahogy átrohanok a szobán, és felkapom a kulcsot, félrelökve a papírokat, hogy kiássam a kupac alól. A papírok a padlóra hullanak, de nem érdekel, és nem állok meg, hogy összeszedjem őket.

A kulcs nehézkesen pihen a tenyeremben. Nem tudom biztosan, mihez tartozik, azon kívül, hogy egy autóhoz. Egyszer megemelem, aztán megforgatom a kezemben, és elgondolkodom.

Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy Salvatore hová szaladt. Valahol ott kell lennie, ahol apám a lányokat tartaná, ha tényleg ezt csinálja az apám. A gondolattól, hogy apám tényleg részt vesz a nők eladásában, megfájdul a gyomrom, és kitolom a gondolatot a fejemből.

Attól, hogy itt állok, és hányingerem van, nem lesz ettől jobb. Nem, erősen gondolkodnom kell, és megpróbálnom kitalálni, hol tarthatja apám ezeket a nőket. Ha ezt ki tudom találni, akkor oda is eljuthatok.

Tudom, hogy Salvatore nem akarta, hogy belekeveredjek, de nem érzem úgy, hogy lenne más választásom. Ott kell lennem, nem csak azért, hogy apám soha többé ne tudjon bántani senkit, hanem azért is, hogy Salvatore jól legyen.

"Gondolkozz, Airy" - suttogom magamban, és erősen szorítom a kulcsot a kezemben. Belevág a tenyerem bőrébe, és én beszívok egy lélegzetet, élvezem a fájdalmat. Úgy érzem, mintha egy kicsit kiélesítené az agyamat, és így könnyebben át tudom gondolni, mit fogok most tenni.

"Nem tartaná őket a ház közelében" - mondom, és a bejárati ajtóhoz sétálok. Ujjaim tétováznak a záraknál, de aztán gyorsan megpöccintem őket, és a kilincsre támasztom a kezem.

"Nem lennének olyan helyen, ahol sokat üzletel." A kilincs könnyedén elfordul az érintésem alatt, és visszatartom a lélegzetem, ahogy az ajtó kilendül. Azt hiszem, most szörnyű döntést hozok, de úgy tűnik, nem tudom megállítani magam. Úgy érzem, bármit is teszek, ez fog történni.

Salvatore-hoz megyek.

"Valami csendes helyre. El az útból. Talán egy olyan helyre, amit megvett, de aztán soha nem használta." Lehunyom a szemem, és megpróbálom elképzelni az ingatlanok listáját, amit az asztalán tart. Már annyiszor rápillantottam, jól tudva, hogy az ingatlanok mind a klubhoz tartoznak, és nem hozzám.

"A kibaszott raktár." Erősen belém hasít, és besurranok az ajtón, halkan becsukva azt magam mögött. "A kibaszott raktárban vannak nála."

Nem tudom, honnan tudom, vagy egyáltalán, hogy igazam van-e, de az biztos, hogy nem fogok tétlenül állni és várni. Most már gyorsabban haladok, mert tudom, mit kell tennem, és a lift gombjára döfök. Olyan lassan megy lefelé, hogy egy kicsit táncolok, a súlyomat ide-oda mozgatva, miközben azt akarom, hogy a lift siessen, baszd meg.

"Ezt abba kell hagynom" - mondom, és kisietek a liftből. Még egyszer lenézek a kezemben lévő kulcsra. Range Rover.

A tekintetem megakad egy vadonatúj Range Roveren, amely úgy húsz méterre parkol tőlem. Bár tudom, hogy Salvatore ki fog akadni, ha megtudja, mit tettem, mégis odasétálok, kinyitom, és bebújok a vezetőülésbe, mielőtt megpróbálnék észhez téríteni.

"El kell mennem hozzá" - mondom, és a szívem mélyén tudom, hogy nem az apámról beszélek.

Hanem arról a férfiról, aki elrabolt engem. A férfira, aki boldogabbá tesz, mint valaha is voltam életemben. Az első férfi, aki úgy tűnik, tényleg látja, ki vagyok, és akinek tetszik, amit lát.

Ez az a férfi, akihez most mennem kell. Ez őrültség és tudom.

Bárcsak beszélhetnék Torival és elmondhatnám neki, hogy mit csinálok, de tudom, hogy kiborulna. Már hallom, ahogy könyörög, hogy ne menjek, könyörög, hogy ne kapjak agyvérzést.

De ez vicces. Életemben először érzem úgy, hogy teljesen helyesen cselekszem. Sokan azt mondanák, hogy őrült vagyok és hatalmas hibát követek el, de én tudom, hogy nem. Salvatore-hoz kell mennem.

Ez olyan, mint a légzés. Amilyen biztosan kell levegőt szívnom, hogy lélegezni tudjak, olyan biztos, hogy el kell mennem ehhez az emberhez.

Ez az utolsó gondolatom, miközben kihúzódom az útra, és lenyomom a gázt.Mire a helyszínre érek, már megnyugszom, de fogalmam sincs, mi vár rám odabent. Szorosan megmarkolva a bőrkormányt, leparkolok a többi fekete autó hosszú sorában, és kiszállok, idegesen dörzsölöm a kezem a farmeromhoz.

Talán ez rossz ötlet volt. Tényleg elbaszhattam volna, ha idejövök, de nem hiszem, hogy ezt tettem volna. Még mindig úgy érzem, hogy vonz ide, vonz Salvatore, és kiszorítom magamból a kételyeket, és gyorsan átfutok a parkolón.

A bejárati ajtó nyitva van, és besurranok a résen, küzdve a késztetéssel, hogy Salvatore után kiáltsak. Azt akarom, hogy tudja, hogy itt vagyok, nem csak azért, hogy lásson, hanem azért is, hogy magához húzzon, és biztonságban tartson. Biztosan bután hangzik, de csak akkor fogom újra biztonságban érezni magam, ha a karjaiban vagyok.

"Halló?" Szólítom, a hangom olyan halk, hogy csak akkor hallhatna meg, ha közvetlenül mellettem állna. Csend fogad, olyan hangosan a fülemben, hogy az már fáj.

De aztán azt hiszem, hallok valamit. A folyosó végén emberek vannak, és én gyorsabban haladok, nem igazán figyelve arra, hogy merre megyek. A lábujjam hegye beleakad valamibe, és előre repülök, kezemet magam elé vetem, hogy megállítsam az esésemet.

A padló kemény, amikor rácsapódom, de nedves is, és nyögve gurulok meg.

"Mi a fasz volt ez?" Kérdezem, aztán a tekintetem a folyosón lévőre élesedik. Valakinek a lábában megbotlottam. A test körül vér tócsázik, és engem is beborít. Elhúzódom a testtől, a rémülettől tágra nyílt szemmel, és igyekszem minél nagyobb távolságot tartani közte és köztem.

A gyomrom összeszorul, és biztos vagyok benne, hogy hányni fogok. Megfordulok, és próbálok mélyeket lélegezni, hogy megnyugodjak. A gyomrom még erősebben gördül, és behunyom a szemem, kizárva a körülöttem lévő látványt.

Amikor már biztosabb vagyok benne, hogy nem fogok mindenhova hányni, lassan megfordulok, és felkészülök arra, hogy feltoljam magam a padlóról.

Ahogy ezt teszem, megcsúszom a vérben, és még több kerül a karomra. Egy sikoly fenyeget a torkomban, de visszafojtom. Elfuthatnék innen, de van valami, amit előbb meg kell tennem. Bármilyen őrültségnek is hangzik, látni akarom az illető arcát. Tudnom kell, hogy ki ez.

Bármennyire is belehalok, előre kúszom, veszek egy mély levegőt, mielőtt rákényszerítem magam, hogy a férfi arcába nézzek. Egy hatalmas lyuk van rajta egy lövéstől, de nem annyira elcseszett, hogy ne tudnám megállapítani, hogy nem Salvatore az.

Egészen biztos vagyok benne, hogy láttam már ezt a fickót az apámmal. Bár egy kicsit rosszul érzem magam, hogy meghalt, de örülök, hogy nem az a férfi, akit szeretek.

A felismerés, hogy Salvatore-t szeretem, keményen megüt, és levegőért kapkodva talpra állok. Szédülök, és nem érzem magam egyensúlyban, de azért végigszaladok a folyosón, a kezemet a testemtől távol tartva egyensúlyozom.

El kell jutnom hozzá.