Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 23. fejezet

 


23. fejezet





Salvatore



Axle letérdel előttem, arcát dacosan felfelé fordítva néz rám. Nem az a fajta ember, aki valaha is meghajolna az ellenség lába előtt, és tudom, hogy csak Marcelo keze a vállán tartja a földön.

Még mindig meg akar ölni. Annak ellenére, hogy az összes emberét kiiktattuk, és a raktárat egy kibaszott vérfürdővé tettük, nem elégszik meg azzal, hogy megpróbáljon elsétálni a dolog elől. Egyetlen bocsánatkérés, egy szó alkudozás, semmi nem hangzott el tőle.

Nem mintha ez jót tenne neki. Mindketten tudjuk, hogy nem fogja túlélni ezt a találkozást, de én mégis szeretnék egy percet beszélni vele.

"Ne játszadozz vele" - morogja Marcelo. Ujjai keményen belemélyednek Axle vállába. A másik kezében a fegyvere van, amit a férfi halántékához szorít.

Axle nem megy sehova, bármennyire is szeretne most azonnal szabadon megölni. Nem fogom megadni neki az esélyt, és a bátyám sem.

"Miért lányok?" Kérdezem az előttem álló férfitól, a bátyámról tudomást sem véve. "Voltak fegyvereid és drogjaid, és kurvára sokat kerestél belőlük, szóval miért lányok? Miért próbáltad ki a szerencsédet, amikor volt elég pénzed, hogy azt csinálj, amit csak akarsz?"

Rám vigyorog, egy kis vér a szája sarkán, onnan, ahol megütöttem, hogy a földre ejtsem. "Mert nem akartunk tovább a te uralmad alatt élni, seggfej. A Dirty Devils és a Wasted Bastards együtt akarták uralni ezt a várost. Nélküled."

Nem tehetek róla, de forgatom a szemem. Ennek a seggfejnek kurva jó dolga volt, és úgy döntött, hogy mindent eldob, csak azért, hogy ő és a haverjai kitalálják, hogyan uralkodjanak együtt.

"És Arabelle?" Összeszorul a torkom, amikor kimondom a nevét. "Hajlandó voltál eladni őt a legtöbbet ajánlónak, csak hogy Arden számára a dolgok simán és nyugodtan menjenek?"

Gúnyolódik, és megfordul, habzó vért köpve a padlóra. Egy pillanatig nem hiszem, hogy válaszolni fog, de aztán visszafordul felém, a szeme tele dühvel.

"A nők kibaszottul haszontalanok" - köpköd rám. "Csak arra jók, ami a lábuk között van, és a lányom sem más. Soha nem tudná vezetni a klubot. Egyetlen valamirevaló férfi sem hallgatna egy olyan nőre, aki megpróbálja irányítani a dolgokat. Meg kellett szabadulnom tőle, hogy ne legyen útban, amikor eljön az ideje, hogy a bátyja uralkodjon. Megértetted."

"Nem értem." Guggolásba ereszkedem előtte, és a fegyveremmel megdöntöm az állát, hogy újra rám nézzen. "Ezt kurvára nem értem, seggfej, mert te és én nem hasonlítunk egymásra. Miért nem próbálod meg még egyszer kibaszottul megmagyarázni, hogy mennyire haszontalan a lányod, mert nem értek egyet."

"Gyenge vagy." Nehezen áll fel, én pedig biccentek Marcelónak, aki felengedi. Együtt állunk ketten, egymással szemben. Nehezen lélegzik, a mellkasa gyorsan emelkedik és süllyed, miközben engem bámul.

"Fogalmad sincs, milyen gonoszak a nők, milyen erőt képesek kiszívni belőled. Az egyetlen módja annak, hogy kezeld őket, és biztosítsd, hogy mindig te irányítasz, ha ezt ki kell zúzni belőlük. Hajlandónak kell lenned arra, hogy bármit megtegyél, hogy megakadályozd, hogy hatalomra tegyenek szert."

A mögötte lévő mozgás elkapja a tekintetem, de nem fordítom el a tekintetemet az előttem álló férfiról. Ha valami probléma van, akkor az egyik emberem majd elintézi. Nekem most Axle-lel kell foglalkoznom.

"Fogalmad sincs róla, milyen különleges lány" - mondom neki.

"Ő egy pina. Ez minden. Ennyi az összes közülük. Akarod őt? Találd meg és tartsd meg magadnak, seggfej."

"Úgy lesz." Előrehajolok, és a homlokomat az övéhez nyomom. "Megtaláltam őt, te szemétláda, és soha nem fogom elengedni." A szavaimat csak neki szántam, de hangosabban beszéltem, mint akartam, és visszhangzik a szobában.

Az embereim az egyetlenek, akik még életben vannak, hogy hallják őket. Néhányan itt vagyunk Axle-lel, a családom többi tagja pedig a nőkre vigyáz, és ügyel arra, hogy ne essen komolyabb bajuk.

De annak ellenére, hogy elvileg nincs itt senki más, aki hallhatná, amit az imént mondtam, a szoba hátsó részéből zihálás hallatszik, és a szemem felcsillan.

Arabelle ott áll, a tekintete rám szegeződik. Az arca sápadt, és elborzadtnak tűnik attól, amit az imént hallott, de én nem az ő arcát bámulom.

Őt vér borítja. A karján, a felsőtestén, a lábán. Beleivódott a farmerjába, elsötétítette és a bőréhez tapad. Rosszul érzem magam a gyomromtól, és ellépek Axle-től, a pánik hullámokban ömlik rám.

Mit keres itt? És ami a legfontosabb, mi a fene történt vele?

"Airy?" Kérdezem, felé sietve. Ha valami szörnyűség történt vele, akkor nem tudom, mit fogok tenni. Egészen biztos vagyok benne, hogy nem tudnék együtt élni magammal, ha tényleg baja esne. "Airy, jól vagy?"

"Salvatore!" Futásban tör ki, és a karjaimba veti magát. Gondolkodás nélkül szorítom magamhoz, amilyen szorosan csak tudom, aztán hátralököm magamtól, hogy ránézhessek. "Megsérültél? Mi történt?"

Megrázza a fejét, és újra átölel. "Jól vagyok. Jól vagyok."

Megcsókolom a feje búbját, majd az apjára fordulok. Úgy bámul ránk, mintha mindkettőnket porig akarna égetni. A kezei ökölbe szorulnak az oldalán, én pedig Marcelóra pillantok, hogy megbizonyosodjak róla, hogy a bátyám még mindig kordában tartja.

Így van. Axle lehet dühös, amennyire csak akar, de nem fogja bántani Airyt. Nem fogom hagyni neki.

"Mi ez?" Mitchell mindkettőnk felé köpködi a szavakat. "Mi a fene folyik itt?"

"Mit csinálsz, apa?" Arabelle kicsúszik a karom alól, és az apja felé sétál. Könnyes a szeme, de a hangja erősebb, mint gondoltam volna. "Lányokat árulsz? Eladsz engem?"

A férfi rábámul. "Csak annyit érsz, mint a lábad között, Arabelle. Azért kellett eladnom téged, hogy a bátyádról gondoskodhassak."

Airy hátrál egy lépést tőle, én pedig megragadom a derekát, és magamhoz húzom. "Semmi baj" - mormolom a fülébe. "Hadd foglalkozzak vele én."

Megrázza a fejét, és egy pillanattal később érzem, hogy megragadja a fegyveremet. Kiveszi a markomból, és úgy emelgeti a kezében, mintha nem lenne teljesen biztos benne, mit fog tenni.

"Airy, hadd csináljam én" - mondom neki, de ő egyszer megrázza a fejét, és nem hajlandó rám nézni.

Az apja előrelép. "Nincs hozzá kurvára merszed" - gúnyolódik rá. Amikor felemeli a fegyvert, odalép hozzá, és keményen a fémhez nyomja a homlokát. "Tedd meg! Nem fogod."

A keze megremeg, és egy apró nyöszörgést ereszt el, de nem húzza meg a ravaszt. Bár nem ismerem őt túl régóta, látom a remegést, ami a kezéből a testébe lövell, és tudom, hogy nem lesz képes meghúzni a ravaszt.

Akarja, persze, de az, hogy akarja, és az, hogy valóban megteszi, két teljesen különböző dolog. Akarhatja egész nap, de ez nem adja meg neki azt az erőt és bátorságot, amire szüksége van ahhoz, hogy a saját apja szemébe nézzen, és megölje.

De ezért vagyok neki én. Hajlandó vagyok bármit megtenni, hogy Arabelle biztonságban legyen, és hogy az enyém maradjon. Nem számít, mi történik, vagy hogy mit kell tennem, én ott vagyok neki.

Bárkit megölnék érte.

A szemükbe nézek, és elmondom nekik, hogy azért ölöm meg őket, hogy biztonságban tudjam a nőt, akit szeretek.

A kezem az övé köré zárul, és ő zihálva felnéz rám. Olyan óvatosan, ahogy csak lehet, elhúzom tőle a fegyvert. Egy pillanatig még tartja, láthatóan még nem akarja teljesen elengedni.

"Airy - mondom, a hangom elég halk ahhoz, hogy csak neki szóljon -, add ide a fegyvert. Nem te leszel az, aki ezt megteszi."

Bólint, elengedi a fegyvert, és a mellkasom felé fordul. A bal karom átkarolja őt, magamhoz húzva, hogy megpróbálhassam megvédeni. Tudom, hogy ez valószínűleg hülyeség, hogy többre van szüksége annál, hogy elforduljon, miközben én megölöm az apját, de most csak ennyit tudok neki adni.

Axle arca leesik, amikor látja, hogy most én vagyok az, aki a fejéhez szegezi a fegyvert. Tudja, hogy rábaszott, és én nem tehetek róla, hogy nem vigyorodom el.

"Viszlát, seggfej" - mondom neki, majd a lehető legszorosabban a mellkasomhoz szorítom Airyt, miközben meghúzom a ravaszt.