Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 24. fejezet

 


24. fejezet





Arabelle



A légzésem elakad a torkomban, és felébredek, egyenesen ülök az ágyban, a szívem staccato ütemben csapkod a mellkasomban. Csuromvizes vagyok, a lepedő és a takaró olyan szorosan a lábam köré tekeredik, hogy szinte lehetetlen megmozdulnom. Csapdában érzem magam, és anélkül kiáltok, hogy tudatosulna bennem, mit teszek.

"Salvatore!" A neve balzsamként hat a számban. Mielőtt aggódhatnék, miért nem válaszol, már ott is van, a keze rajtam, az arca az enyém mellett.

"Airy, Airy, Airy, Airy, jól vagy. Csak egy rémálom volt."

Végigsimít a kezével a gerincemen, és én megborzongok az érintésétől kilövellő gyönyörtől. Nem is próbál felizgatni, de már az is elég, hogy ilyen közel vagyok hozzá, hogy úgy érezzem, mindjárt kibújok a bőrömből. Salvatore azóta van rám ilyen hatással, amióta találkoztunk, amikor futni voltam.

Egy ideig azt hittem, hogy ez majd elmúlik, hogy annyira megszokom, hogy hozzám ér, hogy nem fogom ezt az extrém reakciót érezni minden egyes alkalommal, amikor hozzám ér, de tévedtem.

Ha valami, akkor még erősebb lett. Még szélsőségesebb. Annyira nehéz számomra, hogy néha azon tűnődöm, vajon a testem a sajátom-e, vagy kizárólag az övé vagyok.

"Az apád volt az?" Kérdezi, én pedig bólintok, és a mellkasához fordítom a fejem. Erős kezeivel végigsimít a hátamon, kimunkálja az izmaimban feszülő érzést. Bár az előbb még rettegésben voltam, érzem, hogy kezdek ellazulni, és neki támaszkodom, hogy megtámaszkodhassak.

"Három hét telt el" - mondom, közelebb bújva hozzá. "Azt hittem, hogy mostanra már sokkal jobban érzem magam, de nem így van. Még mindig felébredek, és még mindig nem tudok szabadulni a történtek emlékétől."

Salvatore megcsókolja a fejem tetejét, és egy pillanatig nem szól semmit. Miután megölte az apámat, és kiszabadította az összes nőt, akit a Wasted Bastards el akart adni, visszavitt a házába, és nem hagyott magamra. Tőle hallottam, hogy anyám és a bátyám összepakoltak és elköltöztek.

Soha nem keresett meg, soha nem próbált rávenni, hogy menjek vele. Egy részem fájt emiatt, azon tűnődtem, miért nem akar engem, de a másik részem tudta, hogy ez nem igazán számít.

Ott volt nekem Salvatore, és nem kellett aggódnom amiatt, hogy soha többé nem fog szeretni.

"Egyszerre mindent elvesztettél" - mormolta a fülembe. A hangjának érzése megremegtetett. Utálom bevallani, de vágyakozás lövell végig a testemen.

Komoly beszélgetést folytatunk, és hirtelen csak arra tudok gondolni, milyen lenne, ha végre magáénak követelne. Még nem dugott meg, még nem vette el tőlem a szüzességemet, pedig tudom, hogy ezen a ponton már szívesen odaadnám neki.

Csak őt akarom. Az egészet. Egész idő alatt.

"Nem vesztettem el mindent" - emlékeztetem, és elfordítom a fejem, hogy ránézhessek. Az arcunk egy centire sincs egymástól, ő pedig felnyúl, és könnyedén a kezébe simítja az arcom. Ott ragadom meg a kezét az enyémmel. "Most itt vagy nekem te, és ez jobb, mint ami eddig volt."

"Elvesztetted a családodat." Sötét szemei az enyémet kutatják, mintha abban reménykedne, hogy valamiféle választ talál benne. Bámulom őt, és azt kívánom, bárcsak lenne rá mód, hogy éreztessem vele, amit én érzek iránta. "Elvesztetted a klub biztonságát."

"De itt vagy nekem te."

Hogy a fenébe mondjam el ennek a férfinak, hogy sok mindent elvesztettem, de sokkal többet nyertem? Kizárt dolog, hogy valaha is le akarnék mondani róla, hogy visszakapjam, amim volt. Ő a mindenem. Bármennyire is megtörtek vagyunk, összeillünk és megjavítjuk egymást. Tudom, hogy bármit és mindent el tudok viselni, amit az élet az utamba sodor, amíg Salvatore mellettem van.

Ezt el kell mondanom neki.

"Te vagy az enyém" - mondom neki, miközben könnyedén az ajkam az övéhez súrolom. A bőre érintésére az enyémen nem tehetek róla, hogy a magamban megfeszül a szívem. A testem minden porcikája azért sikoltozik, hogy magamhoz húzzam az ágyba.

Ujjaival végigsimít a vállamon, és azon tűnődöm, vajon ugyanazt gondolja-e, amit én. Felemészt a vágy iránta, a testem minden sejtjét átjárja a forróság.

"Gyere ide" - mondja nekem. A hangja rekedt és vágyakozással teli, én pedig lecsúszom az ágyról, és elé állok. A mellbimbóim megkeményednek és átütnek a vékony hálóingemen. "Ó, baszd meg, Airy" - mondja, miközben hüvelykujjával végigsimít az egyiken.

Zihálok, nem tudok mit kezdeni a hanggal, ami kiszökik a számon. Erre az arca elsötétül.

"Akarlak" - mondom neki, mintha ez nem lenne teljesen nyilvánvaló. A testem fáj érte, és megragadom a csípőjét, közelebb húzódva hozzá.

"Először is megmosakszom" - mondja nekem. "Aztán addig nyalogatlak, amíg el nem élvezel."

"És aztán?" Szédülök, a rémálmom minden emléke eltűnik. "És aztán?"

Morgolódik. "Aztán magamévá teszlek."

A szavai átjárnak, és érzem, hogy megborzongok, félelem és izgalom keveredik a testemben. Soha semmit nem akartam még annyira, mint most Salvatore-t, és el sem hiszem, hogy végre megkapom.

Felemel, a mellkasához emel, aztán megfordul, és a hálószobán keresztül a fürdőszobába visz. Amint bent vagyok, leültet a pult szélére, miközben bekapcsolja a zuhanyzót, és beállítja a hőmérsékletet.

Egy pillanatig nézem őt anélkül, hogy tudná, hogy bámulom. Salvatoréban minden erős. Minden benne magabiztos és erős, és az a tény, hogy ezt az erőt nemcsak arra akarja használni, hogy megvédjen, hanem arra is, hogy szeressen, szinte már túl sok nekem.

Még mindig nem mondta el, miért gyűlölte annyira apámat, amiért lányokat árult, de ennek a végére fogok járni. Salvatore ugyanúgy akar engem, ahogy én őt, és nincs semmi, ami képes lenne elszakítani minket egymástól.

"Gyere ide" - mondja, és a hangja kiránt a gondolataimból. Felállok, és hagyom, hogy az ujjait a hálóruhám szegélye alá csúsztassa, és lassan feljuttassa a testemen.

Libabőr fut végig a testemen, annak ellenére, hogy a fürdőszobában meleg a levegő, és amikor végigsimít az oldalamon, úgy érzem, mindjárt kibújok a bőrömből.

"Annyira kibaszottul tökéletes" - mondja, és a mellbimbómra ereszti a száját. Zihálok, ahogy megnyalja, majd leszopja, a mellbimbóm fáj a gyönyörtől. A gyönyör szikrája lövell végig a testemen, és meg kell ragadnom a vállát, hogy megtartsam az egyensúlyomat.

"Fogalmad sincs, milyen nehéz volt nekem erre várni" - mondja, és felegyenesedik, hogy megcsókoljon. Ujjaimat a hajába hurkolom, magamhoz húzom, és a szánk összecsattan. A nyelve a számban van, kitartóan és kutatóan, én pedig beleolvadok.

Amikor az a személy, aki szeret, olyan erős, hogy bármi áron képes támogatni téged, lehetetlen megállni, hogy ne igényeld ezt tőle.

"Gyere ide, Airy" - mondja, és magával húz a zuhany alá.

A víz olyan forró, hogy égeti a bőrömet, és én zihálok, de azonnal megnyugszom, ahogy elkezd mosakodni. Bár már alig várom, amit adni fog, lassan mozog, nem kapkodja el a dolgot, ügyelve arra, hogy testem minden porcikája tiszta legyen.

A drága tusfürdő gazdag illata betölti az orromat, én pedig sóhajtva lehunyom a szemem, és a zuhanyzó falának támaszkodom. Salvatore megdönti a zuhanyrózsát, kimossa a hajamat, és ügyel arra, hogy minden habot eltakarítson a testemről.

Tiszta vagyok, és végigsimítok a hasamon, élvezem, milyen meleg és sima a bőröm. Annyira eltereli a figyelmemet a testemen végigfolyó víz érzése, hogy alig veszem észre, ahogy Salvatore térdre ereszkedik előttem.

"Hadd kóstoljalak meg" - mondja, megragadja a combjaimat, és szétnyomja őket. Lihegve hátralépek, és hátamat a zuhanyzó falához szorítom. Most már nincs hová mennem, nem úgy, hogy a keze a combomon van. Ujjait a húsomba vájja, és felnyög, amikor végre megpillant engem.

"Az emberek gyilkolnak az ilyen puncikért" - mondja, miközben felnéz rám. Sötét haja vizes és az arcára tapad, amitől valahogy még szexibbnek tűnik, mint általában. Az agyamra megy, hogy a legerősebb férfi, akivel valaha találkoztam, előttem térdel, de nem sokáig gondolkodhatok ezen, mielőtt megnyal, a nyelve belém hatol, és belém mélyed.

A hátam meggörbül, és felsikoltok a nyelve első érintésére. A csiklómat szopogatja, közben zümmög, a hang rezgése szinte azonnal a határon túlra taszít.

Felnyögök, a szám tátva marad, és a csípőmet előrebillentem a szájába. Amikor megteszem, visszahúzódik, és rám vigyorog.

"Mondd, hogy szereted, ahogy a lábaid között vagyok". Szemeit az arcomra függeszti, és biztosan tudom, hogy kizárt, hogy hagyja, hogy ne mondjam ki pontosan azt, amit akar.

"Imádom, hogy nyalogatsz" - mondom neki, megragadom a haját, és úgy húzom, hogy az arca közelebb kerüljön a puncimhoz. "Azt akarom, hogy elélvezzek tőled."

Furcsa érzés így átvenni az irányítást vele szemben. Annyira erős, annyira hozzászokott, hogy mindenki térdet hajt előtte, de izgatott tekintet vonul át az arcán, és előreránt, az ujjai a bőrömbe vájnak, ahogy az arcához ránt.

Nem a fájdalomtól vagy a félelemtől kiáltok fel, hanem attól a gyönyörtől, hogy a nyelve ismét rajtam van. Gyorsan megnyal, aztán belém csúsztatja az ujjait, meggörbíti őket, és belülről simogat.

Már érzem, hogy a gerincem tövében elkezdődik az orgazmus kezdete. Bizsergés kúszik végig a testemen, és apró lélegzeteket szívok be, próbálom megakadályozni, hogy ne ájuljak el itt, a zuhany alatt.

A lábujjaim meggörbülnek a vízben, én pedig felnyögök, és még jobban előre akarom dönteni a csípőmet, még nagyobb nyomást akarok gyakorolni Salvatore-ra.

Olvas a gondolataimban, belém dörzsöli a nyelvét, éles gyönyör lövell végig a testemen. A határon vagyok, és tudom, hogy nincs sok időm, amíg átbillenek rajta, és a földre zuhanok.

Csak amikor Salvatore morog, a hangja olyan vad és állatias, hogy nem tudom tovább tartani magam, és darabokra esek körülötte, a nevét kiáltva, miközben elélvezek.

Közelebb húz magához, támogat, átbeszéli velem az orgazmusomat. "Kurvára tökéletes vagy, Airy" - mondja nekem, és hátrasimítja a hajamat az arcomról, hogy megcsókolhasson. "Annyira tökéletes."

Nyögöm, és a karjaiban megmozdulok, hogy ránézzek. Most azonnal el tudnék aludni, ha lefektetne, de olvasok az arckifejezéséből.

Ő fog lefektetni.

De nem leszek egyedül.

És az biztos, hogy nem fogok aludni.