Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 25. fejezet

 


25. fejezet





Arabelle



Salvatore nem törődik azzal, hogy megszárítkozzon, mielőtt az ágyamhoz cipel, és ráfektet. Szeretnék ott feküdni, élvezni, ahogy minden ízületem és izmom olyan, mint a felmelegített méz, de az arcán látszik, hogy ez nem fog megtörténni.

"Mondtam neked - mondja morgással, miközben felmászik mellém az ágyra -, hogy megnyallak, elélveztetlek, aztán megduglak, és végül az enyém leszel".

Bólintok, hirtelen képtelen vagyok szavakat találni neki. A testem vágyik rá, de a lelkem is. Bár mindig is óvtam a szüzességemet, el sem hiszem, mennyire akarom neki adni most azonnal.

Ez az egyetlen érték, amim van. Azt akarom, hogy az övé legyen.

A zuhany alatt annyira elterelődött a figyelmem, hogy nem figyeltem Salvatore meztelen testére. Most pedig nem tudom levenni róla a szemem. Felkúszik hozzám az ágyon, izmai mind megfeszülnek és megcsavarodnak, ahogy mozog. A tekintetem végigköveti erős vállát, nevetséges hasizmait, egészen addig, ami a lábai között kiáll.

Látva ezt a kemény farkat, amely készen áll rám, nagyot nyelek.

Bassza meg, el is felejtettem, milyen nagy. Kíváncsi vagyok, hogy mindig meglepetés lesz-e, amikor meglátom.

"Fájni fog?" A szemem a farkára szegeződik, miközben felteszem a kérdést, és Salvatore szünetet tart, mintha mérlegelne engem és a kérdést is. A lábaim között lüktet, amikor megkérdezem, valószínűleg a gyönyör és a tudat keverékéből, hogy fájdalom fog jönni.

Most annyira be vagyok indulva, hogy nem érdekel, mit mond nekem. Mondhatná, hogy ez lesz a legfájdalmasabb dolog, amit valaha is átéltem, és akkor is azt akarnám, hogy megdugjon.

De még mindig azt akarom, hogy megnyugtasson, hogy nem lesz túl rossz. Bízom benne, amit nem gondoltam volna, hogy valaha is elmondhatok, amikor először találkoztunk.

"Fájni fog" - mondja, és megáll, hogy egy csókot nyomjon a homlokomra. "De megígérem, hogy gondoskodom róla, hogy jól érezd magad. Csak szólj, ha valami túl fájdalmas."

Bólintok, a torkom összeszorul. Csuromvizes vagyok neki, szóval tudom, hogy ez nem lehet probléma, de nem tehetek róla, hogy még mindig kicsit félek.

"Csak bízz bennem, Airy" - mondja, miközben pozíciót vált a lábaim között. "Ígérem, hogy mindig vigyázni fogok rád".

Bólintok, aztán zihálok, amikor előrenyomul. Hatalmas gumója pontosan a nyílásomnál van, könyörög, hogy beengedjen, én pedig keményen kifújom a levegőt, megragadom a hátát, és a körmeimet a bőrébe vájom. Azt hittem, hogy az ágyhoz akarom szorítani magam általa, szorosan és erősen a teste alatt, és igazam volt.

Kicsit változtathatok a pozíciómon, és így is teszek, csípőmet felfelé csikorgatva hozzá, hogy bátorítsam, hogy belém hatoljon. Salvatore szünetet tart, aztán keményen megcsókol, a nyelve az ajkaim közé csúszik, mielőtt előrenyomul, a farka hirtelen kitölt engem.

Olyan szűk, olyan telt, és én a fájdalom és a gyönyör keverékében zihálok. A gyönyör apró hullámai átjárják a testemet, én pedig megborzongok alatta, kinyitom a szemem, és az arcára szegezem.

"Kurvára tökéletes vagy" - mondja nekem, miközben hüvelykujjával könnyedén végighúzza az alsó ajkamat. "Tudtam, hogy meg kell, hogy kapjalak. Meg kellett védenem téged, és megtartanom a sajátomnak. Az enyém vagy, Airy."

"A tiéd vagyok." A szavak alig suttogva hagyják el az ajkaimat, de tudom, hogy egyenesen a fülébe jutnak. Rám vigyorog, és újra megcsókol, majd kihúzza magát egy kicsit, mielőtt előrenyomulna. A farka betölti a testemet, szétfeszíti az összes falamat, és a hatás szédítő.

Nem kapok levegőt.

Mi több, nem is tudom, hogy akarok-e lélegezni. Így akarom érezni magam, a farkával bennem, előre.

"Bassza meg, olyan feszes vagy. A pinád tökéletes számomra, Airy, mintha nekem teremtettek volna. Nincs senki más a világon számomra." Most már gyorsabban mozog, ketten találjuk ki a ritmust, ahogy egymásba ringatózunk.

Érzem, ahogy a körmeim egyre mélyebbre süllyednek a bőrébe, de meg sem próbálom megállítani. Tudom, hogy valószínűleg fáj, de most nem érdekel. Muszáj belé kapaszkodnom, különben úgy érzem, hogy darabokra esek, és ő nem fog tudni felemelni.

Mindketten együtt lélegzünk, a lélegzetünk egy, ahogy a testünk összekapcsolódik. Amikor megtaláljuk a tempónkat, ő a lábaink közé nyúl, erősen megnyomja a csiklómat, és megdörzsöli.

Felkiáltok, a szemem becsukódik a gyönyörtől. Salvatore végigcsókol a nyakamon, végig a kulcscsontomon, teste meghajlik, hogy ajkait végighúzza a bőrömön, miközben ketten kefélünk. A lélegzetem egyre gyorsabban jön, apró kis zihálásokban, amelyek nem adnak elég oxigént.

Tudom, hogy mindjárt elájulok a gyönyörtől, de nem tehetek semmit, hogy megállítsam. Ő minden, amit akarok, és az egyetlen dolog, ami most a földön tart.

"Salvatore, el fogok élvezni" - figyelmeztetem. Válaszul felkuncog, és a köldököm alatti összes izom megfeszül a hangra.

"Gyere értem, Airy" - mondja nyögve. A nevem ima az ajkán, a hangja olyan szent és tiszta, hogy érzem, a testem kezd kitörni a bőréből. Semmiképp sem vagyok képes kontrollálni azt, ami velem történik.

A csiklómból, ahol még mindig nyomja és dörzsöli a csiklómat, tüskékben szökik ki az öröm, de a farkától mélyebb, fájdalmas öröm épül a testemben. Minden alkalommal, amikor kihúzza és visszadugja, érzem, hogy a fejét a g-pontomhoz húzza, és az érzés elsöprő.

A fogaim keményen belesüllyednek az alsó ajkamba, és érzem, hogy a testem remegni kezd. A szavai önmagukban valószínűleg elélvezhetnék, de a farkával és az ujjaival kombinálva tudom, hogy nincs más választásom.

Úgy érzem, mintha a testem darabokra szakadna, szétesne körülötte, és semmit sem tehetek, hogy megállítsam. Szememet az övére szegezve próbálom kontrollálni a légzésemet, de minden porcikám elszabadul.

"Szeretlek" - sikerül kiböknöm, és válaszul megcsókol, az ajkai érzése az enyémen a katalizátor, ami végül átlök a határon.

Kinyitom a számat, és beleordítok a csókba, a testem megrándul az övé alatt. Az ágyhoz szorít, megakadályozva, hogy bárhová is menjek, de nem tudom megállítani a rajtam átáramló gyönyört. Olyan erős, hogy úgy érzem, nem kapok levegőt. Elkapott a keringése, végre megadom neki azt, amire az első pillanattól fogva vágytam, hogy találkozzunk.

Ez így van rendjén.

Ez minden.

Még mindig remegek, amikor megragad, megfordít, és úgy fordítja a testem, hogy a testemet ráterpesztve feküdjek rá. Hatalmas farka még mindig bennem van, és lefelé nyúlok, megragadom a tövét, ahol belém hatol, és felnyögök. A fejem szédül az élvezéstől, de nyilvánvaló, hogy Salvatore még nem végzett velem.

"Az enyém vagy, Airy" - mondja nekem, és belém tolja magát.

Lihegve kapkodom ki a levegőt, és előrehajolok, kezeimet az erős mellkasára támasztva. Ez a szög más idegekre hat, és bár épp most élveztem el a zuhany alatt, majd az ágyban is, nem vagyok benne biztos, hogy képes leszek kitartani anélkül, hogy újra elélveznék.

A farkával bennem nem.

Nem, amikor a gyönyörű arcára nézek, és látom, ahogyan rám néz.

"A tiéd vagyok" - mondom neki levegő után kapkodva.

Bólint, és felnyúl, megsimogatja mindkét mellem. Az öröm szikrákat szór a testemben, ahogy a kezét a bőrömön érzi, és felnyögök, újra lehunyom a szemem.

"Nézz rám!" A hangja átvágja az élvezetemet, és én megteszem, még mindig próbálok ringatózni rajta, miközben belém tolja magát. "Te hozzám tartozol. Szeretlek. Én vagyok az egyetlen, aki láthatja azt az édes kis puncidat, aki elélveztethet téged, érted?".

Bólintok, és ismét az alsó ajkamba harapok. Szinte lehetetlen a tekintetemet rá szegezni, amikor őszintén úgy érzem, hogy a testem mindjárt szétesik a gyönyörtől, amit tőle kapok.

"Jó kislány. Azt akarom, hogy újra elélvezz."

Eltart egy pillanatig, mire felfogom, hogy mit is mondott az előbb. "Várj, mi?" Kérdezem, visszanyomódom és felnyögök, ahogy a farka újra kitölt engem.

"Gyere el újra. Közel vagyok, de addig nem élvezek el, amíg nem érzem, hogy még egyszer szét nem omlasz a farkam körül".

A szavai máskor elpirulnék, de nem akkor, amikor így húzza ki belőlem a gyönyört. Bár nem tudom, hogy képes vagyok-e rá, behunyom a szemem, és a rám ömlő gyönyörre koncentrálok. Össze akarom tartani magam, hogy ez a hihetetlen érzés még tovább tartson, de tudom, hogy nem megy.

"Gyere el nekem, Airy" - mondja, felnyúlva és megsimogatva az arcom. Azonnal megragadom a csuklóját, és megszívom az ujjait, a nyelvemmel végigcsorgatom a témát. Felnyög, aztán lehúzza a kezét a számról, és a nyakamnál fogva megragad, elég erősen megszorítva ahhoz, hogy ziháljak.

Ez az, ami megteszi.

Érzem, ahogy remeg a testem, és tudom, hogy nincs sok időm, mielőtt darabokra esek.

"Salvatore!" Kiáltom, a csípőm nem vágyakozva ringatózik ritmikusan rajta. Vadul dülöngélek, képtelen vagyok megállni, miközben a testem darabokra szakad. Erősebben szorítja a nyakamat, de ahelyett, hogy megrémítene, sokkal jobb érzéssel tölti el.

"A kurva életbe, Airy" - mondja, miközben belém ringatózik. Érzem, ahogy a farka még jobban megvastagszik, ha ez egyáltalán lehetséges, aztán elengedi magát, és forró élvezete megtölt engem.

Nyögdécselek, imádom, milyen érzés, hogy így van bennem. Csodálatos, erőteljes és nyers, és a gyönyör hullámai annyira magával ragadnak, hogy végül egyszerűen összeesek a mellkasán.

"Airy, Airy, Airy, Airy" - mondja, miközben a kezeivel fel-alá járkál a testemen. Ujjai a gerincem tövén táncolnak, mielőtt megdörzsöli az oldalamat, megragad és legördít róla.

Azonnal az oldalamra gömbölyödöm, ő pedig átkarol, és magához húz. A leheletét meleg leheletét a fülemhez kapom, és megborzongok, amikor meghallom, amit mond.

"Az enyém vagy, Airy."

Néhány hete, amikor ilyesmit mondott nekem, legszívesebben elfutottam volna.

Most már tudom, hogy nincs biztonságosabb hely a világon, mint a karjaiban.