Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 26. fejezet

 


26. fejezet





Salvatore



Airy mélyen aludt, de én nem tudtam elaludni. Leghosszabb ideig mellette feküdtem, egyik karomat a testére vetve, és csak bámultam őt. Minden tökéletes benne, attól kezdve, ahogyan olyan erősen összeszorítja a szemét, amikor elélvez, egészen addig, ahogyan nem tud egészen a szemembe nézni, amikor meglátja a farkamat.

Csak magamnak akartam az én kis szűzlányomat, de tudtam, hogy ölnöm kell érte.

És meg is tettem.

Újra megtenném.

Az erkélyemen ülve nézem, ahogy a nap felkel a házam mögötti fák fölött. Melengeti az eget, a fény ragyogó ujjai egyre közelebb és közelebb érnek hozzám, míg végül már nem takar el az éjszaka sötétje.

Ahogy elnézem, ez egy gyönyörű nap lesz. Ez tökéletes, mert Airynek fogalma sincs, mit terveztem vele. Azt hiszi, hogy ez csak egy újabb szombat, de most, hogy végre elvettem a szüzességét, és örökre az enyém lett, itt az ideje, hogy ezt hivatalossá tegyem.

"Korán keltél" - mondja, miközben kijön az erkélyre. Lassan mozog, mintha merev lenne vagy fájna, én pedig felállok, és odahúzok neki egy széket, hogy leülhessen mellém. Elveszi a kávémat, és egy nyeléssel megissza a felét, mielőtt visszaadná.

"Nehéz visszaaludni, amikor ébren lenni még jobb." Mondom neki, miközben ránézek. A haja még mindig kócos, és a bal arcán van egy ránc a bal orcáján attól, hogy az éjszaka nagy részében a párnájába nyomta, de megdöbbentően gyönyörű. Nem számítana, mi van rajta, vagy min ment keresztül, nem hiszem, hogy valaha is képes leszek úgy ránézni Airyre, hogy ne akadjon el a lélegzetem tőle.

"Édes vagy" - mondja nekem, miközben kinyújtja a kezét, és megfogja a kezemet. Hagyom, hogy az ujjaink összekapcsolódjanak, élvezem, milyen érzés csak úgy megérinteni őt.

Ez minden, amit akarok. Airy közelében lenni, megérinteni Airyt, megdugni Airyt.

"Szeretnék beszélni valamiről" - mondja, és kicsit megszorítja az ujjaimat.

Egy pillanatra arra gondolok, hogy visszahúzódom tőle, de nem teszem. Nyilvánvalóan valami nyomja a lelkét, és bár sosem voltam jó abban, hogy beszéljek arról, mit érzek, tudom, hogy Airynek most erre van szüksége. Ahelyett, hogy elhúzódnék, amit általában tennék, ha valaki azt mondaná, hogy beszélni akar velem, leülök és várok, figyelmesen nézem őt.

Beszívja a levegőt, az arca kissé kipirult. "Tudom, hogy valószínűleg nem akarsz erről beszélni, de tudnom kell. Miért volt olyan fontos számodra, hogy megakadályozd apámat abban, hogy eladja azokat a lányokat?"

Csend támad közöttünk, miközben leülök, és azon gondolkodom, hogyan válaszoljak neki. Az összes dolog közül, amit ma reggel kérdezhetett volna, nem erre számítottam. Azt hittem volna, hogy a tegnap estéről kérdez valamit, vagy arról akar beszélni, hogy elvettem a szüzességét.

Nem arról, hogy miért nem tudok megbirkózni azzal, hogy az apja lányokat fog árulni.

Nem akarok megnyílni neki, de tudom, hogy muszáj. Ha Airyvel közös jövőnk lesz, megérdemli, hogy tudja az igazságot.

"Volt egy húgom" - mondom, és bár nem mozdul, a szemöldöke a feje búbjára száll.

Gabriella nem olyan valaki, akiről szeretek beszélni. Nem azért, mert nem akarok emlékezni a húgomra, hanem mert nehéz elmagyarázni őt más embereknek, akiknek soha nem lesz lehetőségük találkozni vele.

Airy megszorítja a kezemet, én pedig folytatom. "Az apám éppen ezt a birodalmat építette. A családunk gyarapodott, átvette a nagyapámtól a hatalmat, de még meg kellett szilárdítania magát a Bonanno család uralkodójaként. Ehhez meg kellett állapodnia a Ricci családdal, egy másik erős maffiacsaláddal, hogy ne próbálják meg aláásni őt, amikor átveszi a hatalmat."

"Mit tett a húgoddal?" Airy szeme rám szegeződik, mintha nem igazán tudná elhinni, amit mondok.

Az arckifejezése megegyezik azzal, amit én éreztem, amikor meghallottam, mit tett az apám.

"Gabriella idősebb volt, mint Marcelo és én" - mondom neki. "De még csak nem is volt képes uralkodni a Bonanno családon. Ez egyszerűen nem így működik. Férfinak kell lenni ahhoz, hogy uralkodni tudj, de a Ricci család ott volt, és csak arra várt, hogy az első adandó alkalommal megpróbálja átvenni a hatalmat."

"Az apád eladta nekik Gabriellát, ugye?" A hangjában nyilvánvaló a rémület, és zihál, amikor bólintok rá.

"Igen", mondom, bár még ha ezt be is ismerem neki, már attól is rosszul leszek. "Eladta őt a családjuknak, hogy békén hagyjanak minket."

"Ahogy az apám is ezt akarta tenni velem." A hangja lapos, és egy pillanatra lehunyja a szemét, nyilvánvalóan feldolgozva az érzéseit. "Ez ugyanaz az átkozott dolog."

Bólintok. "Ugyanaz az átkozott dolog" - ismétlem, miközben a hüvelykujjammal végigsimítok a kézfején. "Nem hagyhattam, hogy ez történjen veled. Nem tenném - ezért elvettelek magamnak."

Bólint, és beszívja a levegőt. "Mi történt vele? Még mindig életben van? Jól van?"

Ez az a rész, amit nem akartam elmondani Airynek. Bármit elmondok neki. A pokolba is, mostanra már tudja, hogy bármit megtennék érte, még az apja megölését is. Erre nem is pislogott, de egy részem attól fél, hogy amit most mondani fogok, az talán túl sok lesz neki, hogy elviselje.

"Öngyilkos lett" - mondom neki. A hangom lapos, amikor a halott nővéremre gondolok. Szörnyű volt akkor, és most is szörnyű. De ami őszintén szólva még rosszabb, az a gondolat, hogy Airy talán ugyanerre kényszerült, csak hogy megmentse magát.

"Marcelo és én olyan fiatalok voltunk, hogy nem tehettünk semmit, hogy segítsünk rajta. Azt mondtuk neki, hogy majd eljövünk érte, ha idősebbek leszünk, és megmentjük, de nem volt rá lehetőségünk. Nem sokkal azután, hogy eladták a Ricci családnak, öngyilkos lett."

Megindulva veszem észre, milyen erősen szorítom a kezét, és kénytelen vagyok erőltetni magam, hogy kicsit lazítsak a szorításomon. Úgy tűnik, nem érdekli, hogy majdnem letörtem az ujjait, de nem akarom bántani.

"Salvatore, annyira sajnálom." A hangja olyan kedves és szeretetteljes, hogy meglepetten pillantok fel az arcára. Tudom, hogy az én Airy-m kedves, de hallom a hangján, hogy rájött, hogy majdnem ez lett volna a sorsa. "Nem buktál el Gabriellával, ezt ugye tudod? Nem volt semmi, amit tehettél volna. Túl fiatal voltál."

Bólintok neki, hálás vagyok, hogy megérti. Nem tudom elmagyarázni neki, milyen szörnyű volt tudni, hogy nem tehettem semmit Gabrielláért. De már akkor is tudtam, hogy nem hagyom, hogy ez így folytatódjon. Tudtam, hogy meg kell védenem bárki mást, aki egy nap az ő helyzetébe kerülhet.

És meg is tettem.

"Megmentettél "- mondta nekem, és erősen megszorította a kezemet. "Szeretlek, de nem csak ezért, hanem sok más okból is. Hidd el, Salvatore, te a jók közé tartozol."

Gondolkodás nélkül felállok, és magamhoz húzom, átkarolom, mielőtt keményen megcsókolnám. A nyelvünk egymásba gabalyodik, és tudom, hogy nincs módomban küzdeni a nadrágomban növekvő nyomás ellen.

Éjszakai ruhában van, és zihál, amikor csípőnél fogva megragadom, megfordítom, és a korláthoz tolom. Egy gyors mozdulattal leengedem a nadrágomat és felhúzom a ruháját. Egyetlen lökés, és máris benne vagyok, eltemetve a punciban, amit magaménak követeltem.

"Salvatore!" A nevemet kiáltja, és ez visszhangzik a házból. Biztos vagyok benne, hogy megint hívni fogják a zsarukat, de leszarom. Airy most már az enyém, és senki sem veheti el tőlem.

"Bassza meg, tökéletes vagy" - mondom neki, és egyre mélyebbre tolom a puncijába. Szoros nekem, akárcsak tegnap este, és csöpögve nedves, ahogy egyre erősebben és erősebben nyomulok belé. Millió darabra akarom törni a farkammal, aztán újra összerakni.

Egy gyereket akarok belé tenni.

A gondolat úgy csapódik belém, mint egy teherautó, és felnyögök, megragadom a csípőjét, és visszahúzom magamhoz. Mélyebbre hatolok, mint korábban, a farkam egészen a méhéhez csapódik, amikor érzem, hogy felszabadulok.

Airy felkiált, teste remeg, ahogy elélvez a farkamon. Közelebb húzom magamhoz, és a fülébe suttogom.

"Az enyém vagy. És azt akarom, hogy az én gyermekemet szüld meg."

Zihál és visszanyomul hozzám, még mélyebbre tolva a farkamat benne, miközben elélvezek. Mennyei érzés, és lehunyom a szemem, élvezem, milyen érzés, hogy a farkam a tökéletes kis puncijában van. Bármit megtennék Airyért, bármit, hogy olyan tökéletes maradjon, mint amilyen most.

Amikor végül kicsúszom a lábai közül, a karjaimba fordítom, és magamhoz húzom. Megnyíltam előtte, és elmondtam neki azokat a szörnyű dolgokat, amelyek azzá a férfivá tettek, aki ma vagyok.

Ő nem futott el. Most már örökre meg kell tartanom őt.