Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 27. fejezet

 


27. fejezet





Arabelle



A lábaim még mindig remegnek, miután lezuhanyoztam és felöltöztem. Salvatore átköltöztet magával a hálószobájába, és én szemügyre veszem a hatalmas, négyoszlopos ágyat, ahol előző este elvesztettem a szüzességemet, a csodálatos kilátást az ablakokból, és azt, hogy milyen szép és sima a fapadló a lábam alatt.

Ez a hely gyönyörű. Vajon hányszor hajtottam el mellette a családommal, amikor fiatalabb voltam, és fogalmam sem volt róla, mi vár itt rám. Ha tudtam volna, hogy Salvatore az enyém lesz, és itt fogok élni, akkor...

Hát, nem tudom, hogy bármit is tudtam volna változtatni az életemen. De a tudat, hogy most milyen boldog vagyok, sokkal elviselhetőbbé tett volna mindent, amikor apám megpróbált eladni engem a Sötét Ördögöknek.

Megfésülöm a hajam, lófarokba húzom, majd kontyba rögzítem. Jó érzés, hogy nem a nyakamban van, és végigsétálok a folyosón a konyhába, hogy megnézzem, Salvatore készített-e valamit reggelire.

Azzal, hogy ma reggel a farkát belém dugta, nem voltam éhes, de most, hogy nem vagyok tele vele, csak arra vágyom, hogy leüljek, és egy tányér szalonnát és tojást egyek.

Salvatore a konyhában van, háttal nekem, én pedig egy pillanatig csak bámulom, még mindig csodálkozva, hogy az enyém. Vajon eljön-e valaha az az idő, amikor nem döbbenek rá, hogy itt áll?

"Szia" - mondom, mire megfordul, de mielőtt bármit is mondhatna, meglátom, mi lóg a nappali ajtajában. Majdnem elsétáltam mellette anélkül, hogy észrevettem volna, hogy ott van, csak azért, mert annyira arra koncentráltam, hogy a férfit nézzem, akit szeretek. Most azonban, hogy megláttam, megálltam a lábam előtt. "Az ott...?"

"Egy menyasszonyi ruha" - erősíti meg Salvatore, elhagyva a helyét a tűzhelynél, és odasétál hozzám. Mielőtt még felfognám, mi történik, máris előttem van, és a mellkasához húz.

Egy pillanatra felpillantok rá, de nem tudom sokáig elszakítani a tekintetemet a ruháról. Gyönyörű, minden, amit valaha is akartam egy esküvői ruhában. A hátán végig gyöngygombok sora húzódik, és én kihúzódom Salvatore karjából, hogy végigsimítsam rajtuk az ujjaimat, élvezve, milyen simának érzem az érintésem alatt.

Az egész olyan, mintha nekem készült volna. Az édeskés dekoltázs, a telt szoknya, minden, amit én választottam volna magamnak egy ruhába, ha én választanám ki.

És mégis, a férfi, aki szeret engem, választotta nekem.

"Miért lóg itt egy menyasszonyi ruha?" Kérdezem, visszahúzva az ujjaimat a gyöngyökről, és a fejemet a mellkasára támasztva. "Van valami, amit meg akarsz kérdezni tőlem?"

"Nem kérdezni" - mondja, a hangja halk morgás, ami felizgat.

Nem tehetek róla, de azon tűnődöm, vajon tudja-e, hogy minden egyes alkalommal, amikor ezt a hangot adja ki, térdre akarok esni előtte, és imádni a farkát. Állatias, amit velem művel, de fogalmam sincs, hogy egyáltalán tudatában van-e annak, hogy ilyen hatással van rám.

"Azt mondod, hogy menjek hozzád?" Meglepetés van a hangomban, és nem tudom leplezni.

Salvatore hátrahúzódik, és rám néz. "Láttalak. Elvettelek. Megmentettelek. Te vagy az a nő, akit szeretek, Airy, és nem hagyom, hogy bárki az utunkba álljon. Ha egy percig is azt hiszed, hogy valaha is hagytalak volna elsétálni, miután először megláttalak, akkor megőrültél. Hozzám jössz feleségül."

Nagyot nyelek. Talán vitatkoznom kellene vele. Talán azt kellene mondanom neki, hogy szerintem őrült, és azt akarom, hogy udvaroljon nekem, borozzon és vacsorázzon velem, de ez nem igaz. Azt akarom, hogy annyira akarjon engem, hogy meg kell kapnia, különben meghal, és pontosan erről van szó.

"Hozzád megyek feleségül", mondom neki, bár nem kérte. "Mikor?"

Erre elvigyorodik. Az utóbbi hetekben egyre többet mosolyog, és attól a látványtól, hogy így mosolyog rám, a gyomrom összeszorul. Olyan szemérmetlen, olyan gyönyörű, olyan szexi és boldog.

"Ma. Megvan a ruha neked, van egy öltönyöm magamnak. Ma fogunk összeházasodni, a hátsó kertben. Akkor a feleségem leszel, és soha senki nem vehet el tőlem."

"Ma?" Megpördül a fejem. Nem mintha nem izgatna a kilátás, hogy a felesége leszek, de a gondolat, hogy ez ilyen hamar megtörténik, megrémít. "Biztos vagy benne? Nem akarsz várni?"

Közelebb húz magához, úgy csapódik az orrához, hogy érzem, ahogy a farka lüktet a farmerján keresztül, és halk morgást ereszt meg. "Úgy érzed, mintha várni akarnék?"

Megrázom a fejem, a szám kiszárad. Ez az egyik dolog, amit Salvatore-ról nem szabad elfelejtenem - hozzászokott ahhoz, hogy megkapja, amit akar, és akkor, amikor akarja.

És úgy tűnik, engem akar.

Lehajolva, könnyedén végigsimítom az ujjaimmal a farkának körvonalát. Salvatore beszívja a levegőt, és a szemei összeszűkülnek.

"Elmehetünk ezen az úton, Airy, de ha ezt akarod, akkor nincs visszaút. El akarlak venni feleségül, de ha akarod, nyersen megduglak helyette."

"Miért ne lehetne mindkettő?" Először észre sem veszem, hogy visszatartom a lélegzetem. Aztán Salvatore felnevet, én pedig nehezen fújom ki a levegőt.

"Előbb hadd vegyelek feleségül" - mondja, és az ujjával megemeli az állam. Felnézek rá, és elképedve látom, hogy mi van az arcára írva.

Félelmetes. Nagy. Rémisztő. Egy gyilkos. De szeret engem.

"És aztán?"

"És aztán, amikor a feleségem leszel, minden nap, minden éjjel megduglak. Elélvezek benned, tele foglak tömni, amíg terhes nem leszel. Nem fogsz tudni mozogni, annyira fájni fogsz, de addig dörzsölöm az izmaidat, amíg újra készen nem állsz. Szerinted jó volt a tegnap este, Airy? Amit én terveztem veled, az még azon is túlmutat, és semmi átkozott dolgot nem tehetsz ellene, hogy megállíts."

Amikor nem válaszolok, rám vigyorog, majd könnyedén megcsókolja az ajkamat. "Most pedig, jövendőbelim, hozzunk neked valamit enni. Az esküvő már csak néhány óra múlva lesz."

"Balszerencsét hoz, ha a szertartás előtt látod a menyasszonyt" - mutatok rá, mire ő felnevet.

"Valószínűleg az is balszerencse, ha tudod, milyen érzés, ahogy a puncija belseje keményen szorítja a farkadat, amikor elélvez, de nem panaszkodom. Most pedig gyere be és egyél valamit, Airy, később szükséged lesz az energiádra".



* * *

Reggeli után leülök, telefon a kezemben, és újra és újra forgatom, mielőtt végül tárcsázom a számot. Ezt a számot már évek óta megjegyeztem, de ez nem jelenti azt, hogy könnyebb lenne a hívás.

Hetek óta nem beszéltem Torival. Amennyire a városban a legtöbben tudják, a Wasted Bastards önpusztítóan viselkedett, megölték egymást és felgyújtották a raktárépületet, amelyben voltak, anyám és a testvérem pedig az éjszaka közepén elhagyták a várost.

Abból, amit Salvatore mondott, senki sem tudja, hol vagyok. Ha csodálkoznak is, nem kérdezősködnek. Ha, mint a Bonanno család, valóban tudják, hol vagyok, akkor nem beszélnek.

Olyan, mintha eltűntem volna a föld színéről, és semmi nyomom nem maradt. Ez a gondolat volt az, ami miatt nehezemre esett a legjobb barátnőmhöz fordulni, de pár óra múlva férjhez megyek, és szükségem van rá, hogy itt legyen velem.

Természetesen Salvatore mondta, hogy hívjam fel. Még egy új telefont is vett nekem, és meggyőződött róla, hogy elégedett vagyok vele, mielőtt eltűnt az erkélyről, hogy magamra hagyjon.

Bár nem tudom, hogy a fenébe fogom megmagyarázni Torinak, mi folyik itt, végül beütöm a számát, és visszatartom a lélegzetem, amikor megszólal a telefon.

"Halló?" A harmadik csörgésre felveszi, zavartan hangzik. Soha nem veszem fel az ismeretlen számokat, de Tori mindig szereti tudni, hogy ki hív, bármi legyen is az. "Halló? Segíthetek?"

Gombóc van a torkomban, és le kell nyelnem, mielőtt válaszolnék neki. Valamiért már attól is sírni támad kedvem, hogy hallom a hangját a telefonban. Boldogabb vagyok, mint valaha életemben, de még mindig nem tudtam, mennyire hiányzik a barátom.

"Tori?"

"Arabelle?" A döbbenet a hangjában annyira nyomasztó, hogy erősen behunyom a szemem a könnyek ellen, amelyek azzal fenyegetnek, hogy lezúdulnak. "Arabelle! Jól vagy? Hol vagy? Azt hittem, meghaltál!" Elszipolyozza a levegőt, és érzem, ahogy a lelkiismeret-furdalás átjárja a testemet.

Nem kellett volna ilyen sokáig várnom, hogy elmondjam neki, hogy jól vagyok. Épp most voltam itt a mennyországban Salvatore-ral, és a gondolat, hogy kapcsolatba lépjek bárkivel is az előző életemből, borzalmas volt.

"Itt vagyok, a városban" - mondom neki, miközben az ujjaim a combomba vájnak, miközben beszélek. "És egészen biztosan nem vagyok halott." Szünetet tartok, nem tudom, hogyan folytassam. "Valójában férjhez megyek. Még ma."

"A Dark Devil elnökének fiához." A hangja lapos, én pedig megrázom a fejem, bár ő nem lát engem.

"Nem! Valaki máshoz. Ő..." Elakad a hangom, amikor az ablakon át belenézek a házba, és megpillantom Salvatore-t. A kedvenc foteljében dől el, és valamit nézeget a telefonján. "Ő minden. De azt akarom, hogy itt legyél."

"Ott leszek" - mondja, és érzem, ahogy az izgalom átjár. Még mindezek után is lehetünk a legjobb barátok, tudom. "De tartozol nekem, Arabelle. Nagyon is. Részleteket akarok arról, hogy mi a faszt csináltál egész idő alatt."

"Megkapod." Nagy levegőt veszek, és magam alá húzom a lábaimat. "Mit akarsz tudni először?"

"Ki a faszhoz mész feleségül?" Idegesnek hangzik, ami pontosan olyan, mint amilyennek én hangzana, ha felcserélődnének a szerepek. Kizárt, hogy amit el fogok neki mondani, az valami olyasmi legyen, amit ő jó hírnek tart.

"Salvatore Bonanno." A neve olyan az ajkamon, mint a mennyország. Soha nem tudtam, hogy ilyen jó érzés lehet egy ember nevét említeni. Ez a mentőövem, az a dolog, amibe kapaszkodom, hogy ne fulladjak meg. Bármikor szükségem van rá, tudom, hogy ott lesz.

Soha senkinek nem mondhatom el, amit ő tett értem, különben elveszíteném, de amúgy sem akarom. Az a tény, hogy bármit megtenne értem - bármit -, belülről felmelegít, és ezt a kis titkot életem végéig magammal fogom hordozni.