Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 28. fejezet

 


28. fejezet





Salvatore



Marcelo előttem áll, és olyan kritikusan néz rám, mint ahogyan te nézel egy foltot az új szmokingodon. Az arcomra kapja a tekintetét, én pedig elkapom a tekintetét, és visszabámulok rá.

Kihívva őt, hogy mondjon valamit.

Bármit.

Mondjon bármit Airy ellen.

De nem teszi. Ehelyett sóhajt, és végigsimít a haján, mielőtt megszólalna. "Biztos vagy benne, hogy végig akarod csinálni? Ha egyszer már végigsétáltál az oltár elé, nem igazán tudsz visszalépni tőle, tudod."

"Ó, tudom" - válaszolom, miközben megigazítom a mandzsettagombomat. "Éppen ezért akarom végigcsinálni. Végigmegyek azon az oltárhoz, és Airy az enyém lesz. Így soha senki más nem lesz képes arra, hogy akár csak ránézzen."

Megrázza a fejét, de tudom, hogy valójában nem haragszik. "Soha nem gondoltam volna, hogy meglátom ezt a napot, testvér. Te mennyi vagy, harminchat éves, ő pedig tizennyolc?"

Nem kell válaszolnom erre a kérdésre, mert tudom, hogy csak azért teszi fel, hogy felbosszantson. Ehelyett a saját kérdésemmel válaszolok. "És te mi vagy? Harmincnyolc? Még mindig nincs nő, aki felmelegítené az ágyadat, Marcelo. Még mindig nincs senki, aki ott lenne, amikor hazaérsz egy hosszú munkanap után. Vagy hivatalosan is elvetted a jobb kezed, és én csak nem kaptam meghívót a ceremóniára?"

"Kurvára hibbant vagy, ugye tudod?" Megforgatja a szemét, én pedig követem őt a hálószobából a nappaliba. Innen egyenesen a hátsó udvarra látok, és ellenőrizhetem, hogy halad a szertartás.

Az egész családunk itt van, mintha csak egy átlagos templomi esküvő lenne. Egyszerű összecsukható székeket állítottak fel odakint a fűben, és valaki talált egy lugast, amit az asszonyok éppen virágokkal borítanak be. Csak elképzelni tudom, milyen gyönyörűen fog kinézni Airy alatta állva, tökéletes arca felém fordul, ajkai az atya szavait ismételgetik.

Basszus, már attól is feláll a farkam, ha csak rágondolok. Érzem, ahogy a farkam megvastagszik a nadrágomban, és lefelé nyúlok, hogy megigazítsam magam, mielőtt a konyhába sétálnék, és mindkettőnknek töltök egy-egy feles.

"Rád és Airyre" - mondja Marcelo, és könnyedén hozzáérinti a poharát az enyémhez.

Elvesszük őket, én pedig lehunyom a szemem, és élvezem, ahogy a melegség lassan szétárad a testemben. Nincs szükségem semmire, ami megnyugtatná az idegeimet, mert tudom, hogy helyesen cselekszem, de egy feles a saját esküvőnk előtt még sosem tűnt rossz ötletnek.

"Van egy nekem is?" Trevor odalép, és a konyhapultra támaszkodik. Töltök neki egy felest, és ő gyorsan kiissza, mielőtt egy kis csattanással letenné a poharat, és megszólal. "Mindenki készen áll, Salvatore. Az apa odafent van, a vonósnégyes épp most érkezett, és abból ítélve, hogy a nők most nem rohangálnak ide-oda a szobájából, elég biztos vagyok benne, hogy a menyasszonyod végre felöltözött és készen áll."

"Jó." A kezemmel a pultra csapok, és a két férfi rám néz. A családom. Mindenen együtt mentünk keresztül, és biztosan tudom, hogy bármi mással is megbirkózunk, ami az utunkba kerül. Ez egy jó érzés. "Szeretnélek látni titeket, rohadékok, amint egyszer az oltárhoz sétáltok."

Marcelo felnevet. "Meg kell vennem egy menyasszonyt, hogy valaha is kapjak egyet magamnak" - mondja. "Senki sem akar hozzámenni egy olyan ronda fattyúhoz, mint én."

Marcelo szeret önironikus lenni, de látom a háza előtt ki-be járó nők sorát, és forgatom a szemem. "Ne rángass engem is a busz alá" - mondom neki. "Ha valami, akkor a te seggfej személyiséged az, ami távol tartja a nőket."

Trevor felnevet, én pedig felé fordulok. "Neked pedig abba kéne hagynod, hogy ilyen kibaszott playboy legyél. Ha nem vigyázol, egyszer még felcsinálsz egy csajt, és akkor tényleg megszívod."

"Még nem tettem meg." Trevor rám vigyorog, majd a vállam fölött gesztikulál. "Gyerünk, te szemétláda, házasodjunk össze, mielőtt Arabelle odabent észhez tér, és megpróbál elszökni."

Korábban már megpróbált elmenekülni előlem, és az nem igazán vált a javára. Nem aggódom amiatt, hogy Airy valaha is megpróbálna elhagyni, főleg most, hogy tudja, hogy soha nem fogok leállni, hogy visszaszerezzem.

Ennek ellenére a szívem a torkomban dobog, ahogy végigsétálok a folyosón, hogy a lugas alá álljak. Marcelo és Trevor mellettem áll, a tekintetük folyamatosan a tömeget pásztázza, hátha valami fenyegetés éri őket. Én is ugyanolyan jól tudom, mint ők, hogy ma nem lesz semmi probléma, de sosem lehetünk benne biztosak.

Biztos vagyok benne, hogy az utolsó problémánkat ott temettük el, ahol soha senki nem fogja megtalálni, de az utolsó dolog, amit szeretnénk, hogy kiderüljön, hogy tévedtem, és valami a Wasted Bastards-szal folytatott üzletből visszajöjjön, hogy seggbe harapjon minket.

Mély levegőt veszek, és megszagolom a fejünk körül lógó virágokat. Az ajtóról azonban nem fordítom el a tekintetem, amelyen Airy fog kisétálni. Ez a nap tökéletes, és biztos akarok lenni benne, hogy pontosan emlékszem, hogyan fog menni. Nekem csak ő számít, és hiába van fotósunk, nem akarok lemaradni semmiről.

A vonósnégyes elkezd játszani, én pedig végigbámulok az oltár előtt, és várom, hogy megpillantsam jövendőbelim.

Bármelyik pillanatban megérkezhet.

Az ajtó kinyílik, én pedig beszívom a levegőt, izgatottan várom, hogy végre láthassam őt. Őszintén szólva, mintha minden más megszűnne körülöttem. Még ha hatalmas tömeg is van itt, lehet, hogy csak én állok itt kint és várom őt. Csak ő számít, és alig várom, hogy láthassam.

A zene felcsendül, majd megjelenik, abban a gyönyörű fehér ruhában, amit én választottam neki. Magam választottam, az ujjaimmal végigsimítottam az anyagot a boltban, amíg ő otthon szundikált. Attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam a kirakatban, tudtam, hogy ezt fogja viselni.

És tökéletesen illik rá.

A haja a tarkóján van, néhány apró tincs az arca köré hullik. A testének minden ívét látom, hála annak, hogy a ruha tökéletesen áll rajta, és hagyom, hogy a tekintetem végigvándoroljon az alakján, ahogy felém sétál. Gyönyörűnek és boldognak tűnik, és biztos vagyok benne, hogy néhány könnycseppet látok csillogni a szemében, ahogy közelebb ér.

Nem voltam biztos benne, hogy lesz-e valaki, aki végigkíséri az oltárhoz, de a legjobb barátnője, Tori ott van mellette, karjukat szorosan egymásba fonva. Airy újra és újra elmondta nekem, hogy Tori sokkal inkább a családja, mint a saját családja, ezért nem lepődöm meg, hogy kettejüket együtt látom sétálni.

Megfogom Airy kezét a barátnőjétől, mire ő megfordul és megöleli, a csokrot a vállán átdobva, miközben magához húzza. Tori Airy mellett áll, tekintete a leendő feleségemre szegeződik, Airy pedig felém fordul, tekintete rám szegeződik.

Pontosan így képzeltem el. Ő az egész világom, az egyetlen ember, akiért bármit megtennék, és meg kell győződnöm róla, hogy én is az ő világa vagyok. Tudom, hogy mi ketten bármit meg tudunk oldani együtt, amíg egymásra támaszkodunk, és nem félünk összefogni.

Az atya megköszörüli a torkát, és nekem el kell szakítanom a tekintetem Airy arcáról.

"Azért gyűltünk itt össze, hogy tanúi legyünk Arabelle Mitchell és Salvatore Bonanno egyesülésének. Van valaki, aki úgy gondolja, hogy ennek az egyesülésnek nem szabadna megtörténnie?" A hangja halk, de elég hangos ahhoz, hogy átragadjon, és én erősen figyelek, hogy megbizonyosodjak róla, hogy senki sem szólal meg.

Senki sem mozdul. Mindenki ezt akarja nekünk, ahogy én is.

Elégedetten folytatja az apa. Hallom, ahogy beszél, de túlságosan lefoglal Airy bámulása ahhoz, hogy igazán kivehessem, mit mond. Az egész világom itt áll előttem, ami miatt most kicsit nehéz bármi másra gondolni.