Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 29. fejezet

 


29. fejezet





Arabelle



Salvatore szemei sötét tócsák, amelyekbe legszívesebben belemásznék, hogy soha ne kelljen elhagynom őt. A keze szorosan megragadja az enyémet, szinte mintha attól félne, hogy ha elenged, akkor menekülni fogok, de nem fogok.

Futottam már el előle, de ő mindig eljött értem. Világossá tette számomra, hogy soha nem fogok tudni elmenekülni előle, és őszintén szólva nem is akarok.

A felesége akarok lenni. Azt akarom, hogy mindig mellettem legyen, mindig vigyázzon rám, mindig gondoskodjon arról, hogy egészséges és biztonságban legyek. Ő a mindenem, és a tény, hogy ő is ugyanúgy akar engem, mint én őt, szinte túl sok nekem, hogy elhiggyem. Újra és újra megpróbáltam felfogni, de képtelen vagyok megérteni.

"Még soha senki nem akart engem úgy, mint te" - mondom, és csodálkozom, hogy máris itt az ideje, hogy megtegyük a fogadalmunkat. A szavakon már egy hete dolgozom, azon töprengve, mit tennék, ha Salvatore valaha is tényleg feleségül akarna venni. Soha az életben nem gondoltam volna, hogy most itt állok majd, ilyen röviddel azután, hogy megismertem, és már majdnem készen állok arra, hogy a felesége legyek.

"Soha senki nem szeretett, nem üldözött, nem védett meg. Te lettél az a személy, akiről nem tudtam, hogy szükségem van rá, de most már nem tudok nélküle élni. Az élet előtted csak egy sor mozdulatból állt, mindig azon gondolkodtam, hogy mikor jön valaki, aki tényleg éreztet velem valamit. Most érzek valamit, Salvatore."

Mély levegőt veszek, felkészülve a folytatásra. Egy dolog ezeket a szavakat magamban gondolni, amikor este elalszom, de teljesen más dolog hangosan kimondani őket, ahol mások is hallhatják.

"Boldognak érzem magam. Biztonságban érzem magam. Úgy érzem, mintha a világ hirtelen fényes és színes lenne ott, ahol korábban fekete-fehérben éltem. Veled akarok lenni, Salvatore, és szeretni téged. Azt akarom, hogy szeress engem, és soha ne hagyd abba. El sem tudom képzelni az életet előtted, és soha többé nem akarok arra gondolni, milyen lenne, ha megpróbálnék nélküled boldogulni az életben."

Csend köszönti a fülemet, amikor befejezem, és erősen megszorítom az ujjait, hogy megpróbáljak választ kicsikarni belőle.

"Ó, Airy" - mondja, és könnyedén megsimogatja az arcom. Az arcomat az érintésére fordítom, egy másodpercet sem akarok kihagyni a közelségéből. Az ujjai kissé megremegnek, ahogy végigsimít az arcomon, majd végigsimít a nyakamon, és könnyedén végigsimít a kulcscsontomon.

Forróság és gyönyör hömpölyög a lábaim között, és emlékeztetnem kell magam arra, hogy az egész családja előtt állunk. Bármennyire is szeretném, ha most azonnal elvinne, ez nem jó ötlet.

Az atya megköszörüli a torkát, de sem Salvatore, sem én nem fordulunk oda, hogy ránézzünk. "A fogadalmad, Salvatore" - mondja.

"Az én Airy-m" - mondja Salvatore egy pillanatnyi csend után. "Te vagy a fény a nappalban, amiről nem is tudtam, hogy hiányzik az életemből. Minden tökéletes benned, és csak nekem teremtettek. Isten tudta, mit csinál, amikor ide helyezett téged erre a földre, és olyan sokáig várattak, hogy rád találjak."

Ismét az arcom felé nyúl, ezúttal könnyedén megérinti az orromat, az ajkamat, az állam. Elválasztom az ajkaimat, képtelen vagyok megállni. Már attól, hogy így megérintett, egy szükséglet támad fel bennem, és ez olyan erős, hogy nem vagyok benne biztos, hogy le tudom tagadni.

"Most, hogy itt vagy nekem - folytatja, a szemét az enyémre szegezve -, soha többé nem tudlak elengedni. Te vagy az, akire a lelkemnek szüksége van, akiért bármit megtennék. Airy Mitchell, te leszel a menyasszonyom, a gyermekeim anyja, a nő, akit életem végéig szeretek, és soha nem foglak elengedni."

Esküszöm, úgy érzem, mintha minden sejtem énekelne. Az egész lényem úgy vágyik Salvatore után, ahogy eddig nem gondoltam volna, hogy ez lehetséges. Ilyen közel lenni hozzám, és tudni, hogy nemcsak most, hanem örökre az enyém, szinte túl sok nekem, hogy lelkileg kezelni tudjam.

Csak azt tudom, hogy azt akarom, hogy mindenki eltűnjön, hogy egy kis időt egyedül tölthessek ezzel a férfival.

Figyelem, ahogy egy kis aranygyűrűt húz az ujjamra. Tökéletes, még ha apró is. Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan nők, akik valami nagyobbat szeretnének, valamit, ami megmutatja, mennyi pénze van a házastársuknak, de én nem ilyen vagyok.

Aztán előhúz egy második gyűrűt a zsebéből, és óvatosan az ujjamra nyomja. Ennek a közepén egy hatalmas gyémánt van, amely elkapja a fölötte lévő nap fényét, és apró szivárványokban szórja azt Salvatore mellkasára. Az oldalán apró gyémántok vannak, amelyek végignyúlnak a pánt körül, és nem tudom megállni, hogy ne kapjak levegőt, amikor meglátom.

Gyönyörű. Visszaszívok mindent, amit az előbb gondoltam arról, hogy nem akarok hatalmas gyűrűt. Imádom, hogy mindenki látni fogja, és soha nem lesz kérdés, hogy foglalt vagyok-e vagy sem, vagy hogy kihez tartozom.

"Örülök, hogy férjnek és feleségnek nyilváníthatlak benneteket" - mondja az atya, de sem Salvatore, sem én nem fordulunk oda, hogy ránézzünk. Akár azt is mondhatná, hogy most éppen földönkívüliek szállnak le a ház tetején, és esélyem sincs arra, hogy el tudnám szakítani a tekintetemet a férjemről. "Megcsókolhatod a menyasszonyt."

Remegek az izgalomtól. Őszintén szólva olyan érzés, mint amikor Salvatore először söpörte rám az ajkait, magáénak követelve engem. Akkor még nem tudtam, hogy most itt fogok állni, a szemébe bámulva, és az idegeim mérföldekre járnak, miközben várom, hogy az ajkai az enyémre érjenek.

Közelebb lép, telt ajkai olyan csábítóak, hogy uralkodnom kell magamon, hogy ne ugorjak a karjába, és ne húzzam le egy csókra. Akarom őt, és meg is fogom kapni, de nem bánom, hogy ez egy pillanatig tart. Ez az első alkalom, hogy férj és feleségként fogunk csókolózni, és ki akarom élvezni.

De amint az ajkai megérintik az enyémet, mintha elektromos szikra gyulladna ki a testemben. Elfojtok egy lélegzetet a vágyakozás hullámától, ami kettőnk között átjár, és felnyúlok, körmeimet a tarkójába vájva. Az ott lévő haj rövid, és érzem, ahogy karmol a körmeim alatt, miközben lazán átkarolja a derekamat, és közelebb húz magához.

"Akarlak" - suttogja a számba. Belélegzem a szavakat, túlélve őket, és keményen megcsókolom, a nyelvem követelőző, amikor találkozik az övével. Az összes vágyakozás és félelem, amit rejtve tartottam, mióta megismerkedtünk, érzelmek hullámában söpör ki belőlem, és mindezt a csókunkba öntöm, biztos akarok lenni benne, hogy ő is érez mindent, amit én.

Ő tökéletes számomra, és meg kell győződnöm róla, hogy tudja, mennyire akarom őt.

A testem megfeszül, ahogy csókolózunk, és a szájába nyögök, amikor a keze leereszkedik, és könnyedén megszorítja a fenekemet a ruhámon keresztül. Forróság izzik végig a testemen, de ez nem csak vágyakozás erre a férfira. Hanem zavarba is jövök, amikor rájövök, hogy még mindig az egész családja előtt vagyunk.

"Hölgyeim és uraim, Mr. és Mrs. Bonnano!" Az atya hangja vidám, de amikor rápillantok, látom, milyen élénk rózsaszín az arca.

Tori elkapja a tekintetemet, és rám kacsint, amitől lángba borul az arcom.

Nem akartam mindenki szeme láttára totális csókolózásba kezdeni a férjemmel, de nem hiszem, hogy bármi is történt volna, nem tudtam volna uralkodni magamon. Ő a mindenem, és az egész testem őt kívánja.

Állandóan.

Csak őt.

"Most ünnepelünk" - suttogja Salvatore a fülembe. A kezemet a sajátjába veszi, és erősen megszorítja, mintha a magabiztosságából próbálna nekem adni. "De később, miután mindenki elment, magamhoz veszlek, és egyedül ünnepelek veled." A hangja halk morgás, és nem tudok mit tenni a vigyor ellen, ami szétterül az arcomon.

Csak remélem, hogy senki más nem hallja, amit most nekem suttog. A tömegben ülő összes kis öregasszony valószínűleg a gyöngyüket szorongatná, és elájulna.

"Alig várom" - mondom neki, és felé fordulok. Megragadja a kezem, mielőtt felnyúlhatnék, hogy megérintsem az arcát, és könnyedén megcsókolja az ujjbegyeimet. Beszívom a levegőt az érzéstől, ami átjár, aztán hagyom, hogy a lugas alól lehúzzon a tömegbe, hogy találkozhassak a családjával.