Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 30. fejezet

 


30. fejezet





Salvatore



Tudom, hogy Airy fáradt. Látom a mozgásán, kicsit lassabban mozog, mintha nagyon le akarna ülni, és levenni a lábáról, de jobb, ha nem túl fáradt.

Még mindig vannak terveim vele.

A család nagy része elment, egy halom ajándék ül a helyükön, pedig világossá tettem, hogy nincs szükségünk semmire. Van elég pénzem, hogy megvegyek bármit, amit Airy és én akarunk vagy amire szükségünk van, és nem okoz gondot, hogy én vagyok az egyetlen ember, akitől mindenben függ.

Most csak azt akarom, hogy a családom elmenjen.

Airy beszélget Torival, én pedig odasétálok, átkarolom a feleségem derekát, és magamhoz húzom. "Nem hiszem, hogy még egy másodpercig kibírom, hogy rád nézzek anélkül, hogy a farkamat az édes kis puncidba dugnám. Szóval te döntesz, Airy. Akarod, hogy itt dugjalak meg a barátod előtt, vagy vigyelek vissza a házba, és csináljuk kettesben?"

Megáll, és lassan felém fordul, a szája sarkában vigyor húzódik. "Mr. Bonanno, maga egy állat" - mondja, mire én morogva megcsípem a fülcimpáját.

"Búcsúzz el a barátodtól, feleségem" - mondom, és a csípőjébe mélyesztem az ujjaimat. "Nem fogok tudni sokáig várni, de kizárt, hogy másnak is megengedjem, hogy lássa azt a tökéletes kis puncidat".

"Mennem kell." Airy Tori felé fordul, az arca eltorzult a vágytól és az izgalomtól. "Köszönöm, hogy eljöttél, és hogy végigkísérsz az oltárhoz. Ez tényleg sokat jelentett. Te vagy a legjobb."

"Tudom." Tori rávigyorog, majd átkarolja, és szorosan magához szorítja. "Légy boldog, Arabelle."

Amikor a feleségem elhúzódik a legjobb barátnőjétől, és felém fordul, lehajolok, és könnyedén megcsókolom, egy kis ígéretként arra, ami még jön. Most már velem sétál, még csak hátra sem néz, hogy elköszönjön, miközben bevezetem a házba, és végigvezetem a folyosón a hálószobámba.

Marcelo és Trevor már korábban itt voltak, mindent előkészítettek. Minden felületet égő gyertyák díszítenek, lángjaik pislákolnak és táncoló fényt vetnek a szobába. Airy megáll az ajtóban, és zihál, a keze a nyakához csapódik.

"Ez gyönyörű" - mondja, és felém fordul.

Még mindig a menyasszonyi ruhájában van, és minden képen a tökéletes menyasszonynak látszik. Úgy érzem, mindjárt kibújok a bőrömből, ha nem tudom hamarosan a kezem közé kapni, ezért megfogom a vállánál fogva, és lassan megfordítom.

Ujjaim fürgék és gyorsak, ahogy kigombolom a menyasszonyi ruháját, és hagyom, hogy a földre hulljon. Aztán a feleségem ott áll előttem, csak csipkés fehér alsóneműben, bőre sima a gyertyafényben, arca várakozóan felém fordul.

"Gyönyörű vagy" - mondom neki, felfelé billentve az állát, hogy magasabbra kelljen néznie. Látni akarom a nyakának ívét, és ahogy a szívverése átüt a bőrén. Látnom kell, ahogy nagyot nyel, ahogy rám néz, és próbál nem darabokra esni egyetlen érintésem alatt. "Az enyém vagy, Airy, és most azonnal a puncidban kell lennem. Gyere az ágyra."

Nyöszörögve bólint, én pedig követem őt, a szememet a csipkével borított fenekére szegezve. Az alsóneműje pont olyan kicsi és szexi, mint amilyennek gondoltam, amikor megvettem, és a derékszíját tépkedem, miközben felmászik az ágyra.

"Tárd szét őket." A kezem a combjain van, és érzem, ahogy az izmai megremegnek és megrándulnak az érintésem alatt. "Tárd szét a lábaidat, Airy, és hadd lássam mindazt, amit nyújtani tudsz nekem. Minden az enyém, az egész, és jól meg akarlak nézni."

Tétovázik, és még a gyertyák pislákoló fényében is látom az arcán az aggodalmat. Erősebben nyomva, lassan szétfeszítem a lábait, szétnyitom őket, hogy láthassam őt.

"Kibaszottul tökéletes" - mondom neki, miközben végigsimítom az ujjamat az alsónadrágja varrásán. Érzem alatta a rését, meleg és nedves, és a farkam fáj. Hátradőlve levetkőzöm, kiszabadítom magam, és Airy szemei kitágulnak, amikor magához vesz.

"Más érzés" - suttogja, és felém nyúl. Fekszem rajta, ő pedig megragadja a farkamat, és szorosan köré tekeri a kezét. Az érzés, ahogy a bőre olyan meleg és puha rajtam, nyögésre késztet.

"Azért más, mert végre az enyém vagy" - mondom neki, és oldalra tépem az alsóneműjét. Tökéletes puncija ott van, ajkai készségesen szétnyílnak az ujjamnak. Becsúsztatok egy ujjat, majd még egyet, és figyelem, ahogy a feje hátracsúszik, és a szája tátva marad az érzésre, ahogy belé hatolok.

"Ez azért más, mert senki sem lesz képes elvenni tőlem téged" - mondom neki, miközben hüvelykujjammal a csiklóját dörzsölgetem. "Az első pillanattól kezdve hozzám tartoztál, Airy, és most már mindenki tudja, hogy ez igaz."

Nyüszít, és felém dörzsöli a csípőjét, a csípőjéből halk nyávogás hull ki. A kezei most megereszkednek a farkam körül, ahogy a gyönyör apró hullámai kezdik átjárni a testét.

"Gyere értem, Airy" - mondom neki, és ujjaimmal közelebb csalogatom a peremhez. Miközben ő nyögdécsel, én a lábai közé tolódom, a leheletem meleg a belső combján, ahogy felfelé csókolom, és a fogaimat végighúzom a puha bőrén. "Gyere el nekem, aztán megduglak, és újra elélvezel."

"Baszd meg, Salvatore" - nyögi, miközben lefelé nyúl, és a hajamba villázza az ujjait. "Ez kurva jó érzés, ne hagyd abba!"

Soha nem fogom abbahagyni. Airy az enyém, és azt tervezem, hogy életünk hátralévő részében minden nap szétzúzom őt. A nyelvem elővillan, és felcsúszik a résén, megkóstolva őt.

A nyelvem érzésétől felsikolt, a háta meggörnyed, ahogy végül elveszti az önuralmát. Feszes izmai az ujjaimra szorulnak, és ő keményen a kezemhez préselődik, a lélegzete rövid rohamokban jön ki.

"Gyere erősebben, Airy" - mondom neki, még mindig erősen nyomva azt a húscsomót a lábai között. Tudom, mit szeret a feleségem, és eltökéltem, hogy a lehető legjobban éreztetem vele, amit csak lehet. "Gyere erősebben, aztán megduglak".

Így tesz, végül hagyja, hogy a szája tátva maradjon, hogy egy kiáltás hagyja el az ajkait. Visszhangzik körülöttem, átmos, és felnyögök a gondolatra, hogy benne leszek, megdugom, megtöltöm a magommal.

Most, hogy az ujján van a gyűrűm, fel akarom csinálni.