Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 4. fejezet

 

4. fejezet





Salvatore



"Ne mozdulj!"

Arabelle kicsit megmerevedik, amikor meghallja a hangomat, de megteszi, amit mondok, és tökéletesen mozdulatlanul áll. Az ujjai kinyílnak és becsukódnak, mintha azon gondolkodna, mit tegyen most, ezért várok egy pillanatig, de nem futamodik meg.

És nem is csinál olyan kibaszott hülyeséget, hogy megfordul és megpróbál megtámadni.

Figyeltem őt. Amióta Marcelo elküldte nekem az Instagramját, és képet adott a napi beosztásáról, azóta a háza előtt posztolok, és várom, hogy elmenjen az edzőterembe, a kávézóba, majd ebéd után futni.

Ma reggel azonban valami megijesztette, és rohadtul biztos vagyok benne, hogy nem én voltam az. Ha én lennék az apja, nem engedném ki a házból, miután elmondtam neki, hogy férjhez megy. Az apja, Axle, valószínűleg azt mondta neki, hogy ma nem hagyhatja el a házat.

Axle. Istenre esküszöm, a motoros klubok a leghülyébb neveket találják ki a tagjaiknak. Bárhogy is hívják, valószínűleg az apja az oka annak, hogy most itt van, és nem a családjával tölti az idejét.

Ez megmagyarázná, miért láttam hirtelen kiosonni a hálószobája ablakán.

És miért van kint a menetrendtől eltérően.

Kinyújtom a kezem, megragadom a vállát, és megfordítom. Látni akarom azt, akit meg fogok ölni, mielőtt golyót eresztek az agyába. Nevezd hülyeségnek, nevezd szentimentálisnak, de szeretem látni az embereket közvetlenül a haláluk előtt.

Mindenkire emlékszem, akit valaha megöltem, még akkor is, ha már rohadt régen volt, hogy utoljára meghúztam a ravaszt.

Arabelle könnyedén megfordul az érintésem alatt, a szemei tágra nyíltak, az arca sápadt. Gyönyörű, kipirult, és a futástól máris enyhe izzadságfoltok borítják, de van egy olyan érzésem, hogy nem azért nem kap levegőt most, mert fáradt.

Hanem azért, mert meg van rémülve.

A szeme a számról a szememre siklik, és ha abban reménykedett, hogy ott kedvességet talál, akkor tovább kell keresnie. Elengedem a kezem a válláról, és megragadom a csuklóját, a másik kezemmel pedig a fegyvert tartom rá szegezve.

Nem hiszem, hogy most azonnal menekülni fog, de nem akarom megkockáztatni. Az ujjaim könnyedén körbeérik a csuklóját, és megszorítom, érzem, ahogy a csontjai egymáshoz dörzsölődnek a nyomás alatt. Arabelle olyan törékeny, olyan kicsi, olyan fiatal.

A vágy lángol a gyomromban, és kicsit megrázom a fejem, hogy kitisztuljon. Ez egy egyszerű feladat, amit magam akartam elvégezni, még akkor is, ha pontosan tudtam, hogy mivel jár.

Cserkészni őt. Elkapni. Megölni.

"Ki vagy te?" Megtalálja a hangját, és bár kissé remeg, mégis lenyűgöz, hogy egyáltalán képes most beszélni. "Mi a faszt akar tőlem?"

"Arabelle Mitchell?" Kérdezem, figyelmen kívül hagyva a kérdéseit.

Tétován bólint, én pedig rámosolygok. Természetesen tudtam, hogy ki ő. Az összes Instagram-posztjában egy az egyben hasonlított rá. Néhány lány szeret rengeteg szűrőt használni, és a végén egyáltalán nem úgy néznek ki, mint a való életben, de Arabelle-nek nyilvánvalóan nem volt erre szüksége.

Egyszerűen gyönyörű. Hatalmas kék szemei az enyémekre szegeződnek, még akkor is, ha látom rajta, hogy meg van rémülve. Csupa ív és lágy szög, és érzem, hogy a farkam életre kel a farmeromban. Kurvára nincs itt az ideje, hogy arra gondoljak, hogy itt az ösvényen meghajlítom, és szétbaszom az agyát, de most csak erre tudok gondolni.

"Ki vagy te?" Kérdezi újra. Ezúttal kicsit visszarántja a karját, hogy megpróbálja rávenni, hogy engedjem el. Válaszul szorosabban szorítom meg.

Csak húzd meg a kibaszott ravaszt. Vess véget ennek a lánynak, vessen véget a két klub közötti kapcsolatnak, és gondoskodjon róla, hogy a családja mindig a győztes legyen.

Ezt kell tennem. Az ujjaim végigsimítanak a ravaszon, a fém meleg az érintésemtől.

Kurvára csináld meg.

"Velem jössz" - mondom neki, és elteszem a pisztolyomat. Az állkapcsa leesik, és látom, hogy beszívja a levegőt, mintha mindjárt sikoltozni kezdene.

Ez kurvára nem történhet meg.

Megragadom a csípőjét, és hátrafelé vezetem, keményen nekinyomom egy fatörzsnek. A csípőm előrenyomul, és a helyére szorítom, belé dörzsölődve, hogy biztosan ne mozduljon.

Ettől felpattan a szeme, és zihál egyet, miközben lefelé pillant, ahol összeérünk.

Vágyakozás fut át rajtam, és én vigyorgok, jól tudva, hogy érzi, ahogy a kemény hosszam a helyén tartja. "Meg kellene ölnöm téged" - mondom neki, leengedem a csuklóját, és a kezemet a szájára szorítom. "De azt hiszem, sokkal szívesebben vinnélek magammal."

Van valami a zsebében. Egy pillanatig habozom, aztán elmozdítom a csípőmet, még mindig a helyén tartva őt. Túlságosan el van foglalva a belé nyomuló farkammal ahhoz, hogy észrevegye, amint kihúzom a telefonját a zsebéből.

Egy sikoly. Csak egy sikoly tőle, és véget kell vetnem ennek. Tudom, és azt hiszem, hogy ő is gyorsan rájön erre.

A szemei az arcomról körbejárnak, nyilvánvalóan keres valakit, aki eljön megmenteni őt. Nehezen lélegzik, mellei gyorsan emelkednek és süllyednek, és minden egyes kilégzést a kezemen érzek.

"Ha sikítasz, hasba lőlek" - mondom neki. Olyan közel vagyok hozzá, hogy érzem a szagát. Csodálatos illata van, a felsőkategóriás parfüm, az izzadság és a félelem keveréke. Az arcunk centiméterekre van egymástól, én pedig előrehajolok, és végignyalom az arca oldalát, hogy megízleljem.

Arabelle megmerevedik, de nem mozdul.

"Lassan fogsz meghalni. Fájdalmasan. Vagy velem jöhetsz, és akkor nem öllek meg."

Ma. Ma nem öllek meg.

Az igazság az, hogy akkor is meg kell halnia, de én magamnak akarom őt. Tudom, hogy nem tarthatom meg Arabelle-t örökké, de legalább egy kicsit élvezhetném őt.

De aztán rájöttem.

Mi a faszért nem tarthatnám meg örökké?

Én vagyok a kibaszott Salvatore Bonanno. Elveszem, amit akarok, és most Arabelle-t akarom.

Kiszorítva a gondolatot az agyamból, visszanézek rá. Világoskék szemében könnyek gyűlnek, de eddig sikerült visszatartania őket.

"Velem jössz, vagy most rögtön meghalsz?" Lazítom a szorításomat a száján. "Ha sikítasz, találnom kell valamit, amit a szádba dughatok, és nem hiszem, hogy helyeselnéd, amit választani fogok."

Isten áldja meg, lenéz a farkamra, és az arca elvörösödik. Arabelle tökéletes számomra, félig félénk, félig kész arra, hogy szétbasszam az agyát. Az elméje ott járt, ahol az enyém a csatornában, és aprót biccent nekem.

"Jó kislány" - mondom neki, miközben leveszem a kezem a szájáról. "Most te választasz. Meghalsz vagy élsz?"

Megnyalja az alsó ajkát, tökéletes rózsaszín nyelve elővillan, mielőtt visszahúzódik a szájába. Átszellemülten bámulom az ajkait, majd visszanézek rá, amikor megszólal.

"Élni akarok. Kérlek, ne bánts engem. Az apám megadja neked, amit csak akarsz! Pénzt? Pénzt akarsz? Nem számít, azt ad neked, amit csak akarsz, amíg nem bántasz engem."

"Amit csak akarok?" Suttogom, közelebb hajolva hozzá. Az ajkaim a füléhez érnek, és ő megborzong, aztán érzem, hogy bólint.

"Amit csak akarsz." A hangja olyan halk, hogy szinte nem is hallom, de érzem a szavakat, amiket mond. "Kérlek."

"Van egy dolog, ami Axle-nek van, amit én akarok" - mondom neki. Bólint, szinte izgatottan, mintha azt hinné, hogy elengedem. Szinte szánalmas, tényleg, mint amikor egy kölyökkutyát csábítasz egy jutalomfalattal, de nem adod oda neki.

"Mi az? Meg fogja adni neked, ígérem. Csak engedjen el." Olyan lelkesnek hangzik, hogy szinte rosszul érzem magam, hogy mit fogok mondani neki ezután.

Majdnem.

De nem igazán.

Amikor az emberek megkérdezik tőlem, hogyan jutottam el idáig az életemben, azt mondom nekik, hogy van egy dolog, amit mindig megteszek. Lehet, hogy nem tűnik kedvesnek, és biztosan nem mindenkinek való.

Amikor meglátok valamit, amit akarok, elveszem.

Nem várok arra, hogy az élet, a karma vagy bármilyen más baromság elhozza nekem.

Kurvára elveszem.

És Arabelle-t akarom.