Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 5. fejezet

 

5. fejezet





Arabelle



A férfi, aki a fához szorít, gyönyörű. Utálom magam, amiért egyáltalán erre gondolok, amikor fogalmam sincs, mi a faszt fog velem csinálni, mi a faszt akar tőlem, vagy egyáltalán ki a fene ő, de nem tehetek róla, hogy most úgy tűnik, a vaginám van a vezetőülésben, és nagyon rossz döntéseket hoz.

Sűrű, sötét haja van, amit meg kell akadályoznom, hogy felnyúljak, hogy megérintsem, és olyan erős és feszes állkapcsa, hogy félek végigsimítani rajta az ujjaimmal. Az állkapcsán van egy kis borosta, amitől a gyomrom keményen felfordul, és a tekintete, ami tudatja velem, hogy ha nem teszem meg, amit mondok, akkor tényleg rábasztam.

Lehet, hogy valami szörnyű baj van velem, de van ebben valami szexi.

Tetoválások kígyóznak a kezén, és kukucskálnak ki az inge nyakából. A fantáziámat kell használnom, amikor azon tűnődöm, hogy mennyire fedett valójában, de van egy olyan érzésem, hogy valószínűleg rengeteg tetoválása van. Mindig is dögösnek tartottam őket, de az apám megölne, ha valaha is lenne egy.

Gyönyörű, ízig-vérig.

És akkor még nem is beszéltem a... igen.

Azt.

Szűz vagyok, de azért egy kicsit tudom, hogy mi van a pasiknál odalent. De nem is tudtam, hogy ilyen nagyok tudnak lenni. Vagy kemény. Összeszorul a belsőm, amikor arra gondolok, hogy biztos nagyon akarhat engem, hogy így belém nyomja a farkát, és elszakítom a tekintetemet a hihetetlen arcáról, és a mögötte álló fára nézek.

Még mindig várom, hogy elmondja, mit akar az apámtól. Gondoskodom róla, hogy megkapja, bármi is legyen az, de akkor tudom, mi fog történni ezzel a férfival.

Az apám meg fogja ölni.

Kizárt, hogy életben hagyja ezt az embert, miután így odaszögezett egy fához. El tudom képzelni, hogy az összes Wasted Bastards mennyire ki lesz akadva. Szinte mosolyogni kezdek, kivéve azt a tényt, hogy biztos vagyok benne, hogy apám valahogy engem fog hibáztatni ezért.

És akkor a hónap végén még mindig férjhez megyek.

Annyira elmerülök a saját gondolataimban, hogy szinte lemaradok róla, amikor a férfi megszólal. A hangja úgy dübörög bennem, mintha az ereimben csörgedezne, én pedig nagyot nyelek, és felnézek rá. " Tessék?" Kérdezem, és utálom magam, amiért meg kellett kérnem, hogy ismételje meg, amit mondott.

Elvigyorodik, valahogy szexibbnek tűnik, mint egy pillanattal ezelőtt, és felnyúl, hogy hátra toljon néhány kósza hajat a halántékomról. "Azt mondtam, hogy akarlak. Gondolod, hogy az apád hajlandó lenne ezt megadni nekem?"

Érzem, hogy a gyomrom egyenesen a lábamra esik, és megrázom a fejem. "Nem" - suttogom, és megpróbálok hátralépni tőle. Nincs hova mennem, nem úgy, hogy ő így a fához szorít. "Ezt nem kérdezheted tőle. El vagyok jegyezve."

"Nem boldog jegyes" - javít ki. "Eljegyezve. Eljegyezve. Eladva, úgymond. És csak azért, hogy a két klubot összekössék, hogy a bátyádnak könnyebb dolga legyen az uralkodásban, igazam van, Arabelle?"

Ki a faszom ez a fickó? Nagyot nyelek, és megrázom a fejem. "Ezt nem teheted meg" - mondom neki.

A szemében valami haraghoz hasonló villanás jelenik meg, és rájövök, hogy lehet, hogy most tényleg elbasztam. Egyetlen gördülékeny mozdulattal, ami inkább emlékeztet egy macskára, mint emberre, felnyúl, és megragadja az állkapcsomat, hátra és oldalra csavarja a fejemet, hogy egyenesen a szemébe kelljen néznem.

"Egy dolgot meg kell értened, Arabelle. Engedélyezem, hogy az apád klubja itt dolgozzon. Fizet nekem, nekem dolgozik, nekem tartozik. Most megtudom, hogy különböző módokon fontolgatja, hogyan tudna átbaszni engem, és be kell vallanom, ez nem tetszik nekem."

A férfi nehezen lélegzik, én pedig nem mozdulok, rettegek attól, hogy tényleg felbosszantom. Fogalmam sincs, ki ez a fickó, de úgy érzem, ki kell derítenem, csak hogy tudjam, mekkora veszélyben vagyok valójában.

A másik kezével felnyúl, és a hüvelykujjával durván végigsimít az ajkaimon. A szám magától szétnyílik, és látom, hogy kissé elmosolyodik, amikor észreveszi, hogy szétnyílnak az ajkaim. Mielőtt felfognám, mit csinál, az ujjait a számba csúsztatja.

"Szopd le őket." Ez egy parancs, és nem hiszem, hogy figyelmen kívül hagyhatom. Az arcán komoly tekintet van, ami azt mondja, hogy meg kell tennem, amit akar, különben számolnom kell a következményekkel.

Szégyen árad szét a testemben, de megteszem, amit kér, és erősen szopogatom a két ujját. Sósak és melegek, és behunyom a szemem, azt mondom magamnak, hogy nem élvezem ezt.

Gyűlölöm ezt a férfit.

Kizárt, hogy élvezem az ujjainak szopogatását.

Utálom, ahogy a fához szorít, ahogy a farkát még mindig keményen belém nyomja, és ahogyan határozottan az államat szorítja. Utálom, hogy nem enged el, hogy tudja, ki vagyok, de én még mindig nem tudom, ki ő.

Gyűlölöm az apámat, amiért ilyen helyzetbe hozott. Gyűlölöm az összes Wasted Bastardsot, és a szemeim felpattannak, hogy az előttem álló férfit nézzem, miközben erősebben szopogatom az ujjait, a nyelvemmel kavargatva a hegyük körül.

A pupillái kitágulnak, és hallom, hogy beszívja a levegőt.

"Meg kellett volna ölnöm téged" - mondja, és a hangja körém borul, mint a nehéz reggeli köd. Érzem, ahogy a bőrömre telepszik, és tudom, hogy meg kellene próbálnom eltávolodni tőle, de tényleg, mit tennék?

Nem tudok elszakadni tőle, és kurvára biztos vagyok benne, hogy ezt ő is tudja.

"De nem tehetem. Elviszlek magammal. Ha sikítasz, megöllek. Küzdj ellenem, és megöllek." Ellép tőlem, és értékelő pillantást vet rám. "Ha elfutsz, hátba lőlek, és hagylak elvérezni. Megértetted?"

Megértettem. Az egyetlen esélyem, hogy épségben kijussak innen, ha pontosan azt teszem, amit ez az ember akar tőlem. A gondolat rémisztő, de egy kicsit fel is élénkít. Kerestem a kiutat.

Soha nem gondoltam volna, hogy ez egy tetovált emberrabló formájában lesz.

Bűntudat járja át a testemet, még akkor is, ha tudom, hogy senkinek sem vagyok hasznára, ha halott vagyok. Amikor a férfi hátrébb lép tőlem, kiszabadítva engem a fa és a csípője szorításából, követem őt, szinte mintha a testünk mágneses lenne, és a közelében kell lennem.

Bólint, és megragadja a felkaromat, ujjai a húsomba vájnak. Össze fog horzsolódni, ebben biztos vagyok, de ez most nem zavar. Már azon gondolkodom, hogyan tudnék elszabadulni tőle.

Az apám vissza fog szerezni, tudom. Amint megteszi, el kell mennem. Vagy ez, vagy kényszeríteni fognak, hogy megházasodjak, és azt nem tehetem.

"Szállj be a kocsiba." A fekete terepjáró felé lök, amit korábban láttam, és beszállok, amikor kinyitja az ajtót. Amint becsukja az ajtót, megpróbálom a kilincset, de nem nyílik.

Biztos van rajta valamilyen gyerekzár. Végigfut a testemen a borzongás, ahogy rájövök, mit tettem.

Legalább megpróbálhattam volna harcolni ellene. A helyes dolog az lett volna, ha rúgok és sikítok, vagy elmenekülök. Mi a fene bajom van, hogy meg sem próbáltam elmenekülni előle?

De láttam a sötét tekintetet a szemében, és nincs okom nem hinni neki, hogy ott helyben megölt volna.

Mégis bűntudat járja át a testemet, miközben azon gondolkodom, hogy vajon tehettem volna-e valamit másképp. Visszafordulok az ajtóhoz, és újra megpróbálom a kilincset, ezúttal erősebben rángatva.

Elbasztam. Mint egy istenverte tehén, akit vágóhídra terelnek, úgy tettem, amit ő akart, anélkül, hogy a következményekre gondolnék. Ez hülyeség volt. Valószínűleg nem ölt volna meg. Meg tudtam volna szökni.

A pánik spirálja átjárja a testemet, és erősebben rángatom a kilincset, valósággal elfordítom a testemet, és az ajtónak támasztom a lábam, miközben rángatom. "Engedjetek ki!" Kiáltom, és a tenyeremet az ablakhoz csapom. "Kurvára nem vihetsz el!"

"Elment a kibaszott eszed?" A kocsiban van velem, a hangja halk morgás, én pedig zihálva pördülök meg. Annyira azon voltam, hogy megpróbáljak kiszállni, hogy észre sem vettem, hogy ő is velem van, és visszahúzódom tőle, az ajtóhoz szorítva magam.

"Kérlek - könyörgöm -, ne csináld ezt! Nem tudom, ki vagy, vagy miért akarsz elvinni, de nem kell elvinned. Az apám megadja neked, amit csak akarsz! Nem akarok veled menni, kérlek!"

Levegőt szívva próbálom megnyugtatni magam, de nem megy. Szinte lehetetlen igazán levegőt vennem, bármennyire is próbálkozom. Könnyek csorognak az arcomon, miközben beindítja a kocsit, és szemmel láthatóan nem vesz rólam tudomást.

"Figyelj rám!" Kinyújtom a kezem, és megragadom a karját. Kemény az izomtól, de olyan erős, hogy nem tudom lerántani a kormányról.

Egy dolog volt, hogy egy gyönyörű férfi egy fához szorított, de teljesen más dolog, hogy ez a férfi elragadott. Elbasztam. Valamilyen okból kifolyólag nem éreztem valóságosnak, de most már igen.

Meg fog ölni.

"Figyelj" - mondja, hirtelen megfordul, és megállítja a kocsit. A lába olyan erősen csapódik a fékbe, hogy előre repülök, és a kezemet a műszerfalra támasztom. "Megadtam neked a lehetőséget, hogy meghalj. Az enyém vagy, Arabelle. Elviszlek, és kurvára semmit sem tehetsz ellene."

Beszívom a levegőt, és kinyitom a számat, hogy sikítsak, de félbeszakít.

"Sikíts! Csináld! Nem mered. Sikíts, drágám, és meglátod, mi történik veled."

A szám összeszorul. A félelem kaszkádszerű hullámokként száguld végig a testemen, és én reszketek tőle, hogy a lehető legkisebbre húzzam magam.

Mit tettem?