Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 7. fejezet

 

7. fejezet





Arabelle



A szoba, amelyben vagyok, kicsi.

Kisebb, mint az otthoni hálószobám. Még Tori szobájánál is kisebb, akit mindig azzal cukkoltam, hogy inkább hasonlít egy börtöncellára, mint egy tinilány hálószobájára. A bűntudat most átjár, amikor körülnézek a térben, ahol vagyok.

A falak fehérek, nincsenek rájuk akasztva képek vagy művészeti alkotások, és úgy néznek ki, mintha frissen festették volna őket. Amikor mély levegőt veszek, esküszöm, hogy egy kis festékszagot érzek a levegőben. A padló sötét faanyaga feltűnő a fehérhez képest, és én lépésben haladok, az egyetlen ablaktól visszasétálok az ajtóhoz, mielőtt megfordulnék, és újra megteszem a kört.

Vissza és előre. Vissza és előre.

Az ablakon lévő rácsok lehetetlenné tennék, hogy megpróbáljak kipréselődni. Olyan szorosan egymás mellett vannak elhelyezve, hogy nem vagyok benne biztos, hogy még egy gyerek is át tudna préselődni rajtuk anélkül, hogy komoly sérüléseket szenvedne.

Én megpróbálnám, ha úgy gondolnám, hogy van esélyem átjutni rajtuk anélkül, hogy kificamítanám a vállamat.

Egyetlen franciaágy, súlyos öntöttvas kerettel, és egy kis komód üres fiókokkal egészíti ki a szobát. Minél több időt töltök itt, annál inkább azt hiszem, hogy megőrülök. Egyetlen izzó van a mennyezetbe dugva, elég fényt vetve a térbe ahhoz, hogy ne legyen szükség másik lámpára vagy fényre.

A szoba tényleg ilyen kicsi.

Léptek az ajtó előtt megdermedek, és lassan megfordulok, hogy megnézzem, vajon be fog-e jönni.

Salvatore Bonanno.

Rögtön fel kellett volna ismernem, hogy ki ő. Apám a családi vacsorákon mindig arról szónokol, hogy tisztában kell lennem azzal, kik a nagy veszélyek a városban. Én mindig azt hittem, hogy a fenyegetések a Wasted Bastards. Ha azzal az egy emberrel élsz együtt, akitől az ördög fél, sosem számítasz arra, hogy van még valaki, aki rosszabb.

Soha életemben nem gondoltam volna, hogy a Bonanno család gondot okozhat nekem.

És azt sem gondoltam, hogy az egyikük elrabol engem.

Miután betuszkolt ebbe a szobába, a nevét köpte felém, mint egy tüskét. Megragadt, és most nem tudom kiverni a fejemből.

Elrabolt Salvatore Bonanno. Az egyik legkegyetlenebb ember, akiről valaha is hallottam. Az egyik legkegyetlenebb ember, akivel apám valaha is dolga volt.

Ha arra az emberre gondolok, aki fogva tart, az apám jut eszembe. Nem tudom összeegyeztetni azt, amit a főkönyvekben láttam, azzal, amit mindig is mondott a munkájáról. Soha nem gondoltam, hogy fegyverekkel és drogokkal kereskedik, és különösen nem gondoltam, hogy pénzt fizet a Bonanno családnak.

Gyűlöli őket.

A léptek továbbhaladnak, én pedig megkönnyebbülten fellélegzem, és újra oda-vissza lopakodom. Egy részem tudja, hogy meg kellene állnom, hogy tartalékoljam az erőmet, talán még le is feküdhetnék egy kicsit szundikálni, de túl sok energia zsibong a testemben. Őszintén szólva nem hiszem, hogy most tudnék pihenni, még akkor sem, ha az éjszaka közepén lenne.

Ahogy lépkedek, gondolkodom.

Elrabolt egy Bonanno. Ez már önmagában halálos ítélet kellene, hogy legyen, de van benne valami, ami arra enged következtetni, hogy nem annyira érdekli, hogy valóban megöljön. Valami abban, ahogy a fához szorított, ahogy a farkát belém nyomta, arra enged következtetni, hogy amit ő akar tőlem, az sokkal, de sokkal rosszabb.

Nagyot nyelek, aztán az ágyra vetem magam, könnyek égnek a szemem sarkában. Meg akar erőszakolni. Meg fog ölni.

Aztán kidobja a holttestemet valahol, és szegény családomnak fogalma sem lesz arról, hogy mi történt velem. Nem bízhatok ebben az emberben, egy pillanatig sem gondolhatom, hogy valójában jó ember. Erőszakos és kegyetlen, és most csak annyit tehetek, hogy várom, hogy eldöntse, mit fog velem tenni.

De még nem bántott engem.

Ez a gondolat bekúszik a fejembe, és el akarom lökni magamtól, de nem megy. Kegyetlen, igen, de eddig még egy ujjal sem nyúlt hozzám. Nem igazán. Olyannyira nem, hogy tényleg félnem kellene attól, hogy bántani fog.

A hátamra fordulva felbámulok a fölöttem lévő egyetlen fényre. Bár tudom, hogy bántani fogja a szememet, mégsem tudok másfelé nézni.

Nem bántott engem. Még nem. Ez azt jelenti, hogy esetleg megpróbálhatom kitalálni, hogyan juthatnék ki innen. Ha nem biztos benne, hogy mit fog velem tenni, akkor nagyon is van rá esély, hogy meg tudok szökni.

A szívem összecsap a mellkasomban, és felülök, és valóban izgatottnak érzem magam. Talán van esélyem kijutni innen. Persze, hatalmas és erős, és a házának bunkerébe vitt, de ez nem jelenti azt, hogy képes lesz itt tartani engem. Mindig is remekül tudtam kisurranni a házból, és átjutni a szüleim mellett, amikor azok nem tudtak jobbat.

Ez most azonban más. Lábaimat az ágy szélére lóbálva próbálom kitalálni a tervemet. Nem fogok tudni csak úgy elslisszolni mellette. Nem, túl okos, és nekem nincs semmi előnyöm vele szemben. Otthon ki tudnék osonni a hálószobám ablakán, vagy le a lépcsőn anélkül, hogy rálépnék valamelyikre, ami nyikorogna.

Itt azonban valami mást kell tennem. Valahogy meg kell bántanom, vagy el kell terelnem a figyelmét.

A tekintetem körbejárja a szobát, miközben próbálom eldönteni, hogy van-e itt valami, amit fegyverként használhatnék. Nagyszerű munkát végzett, hogy a szobában minden szilárd és masszív legyen, és ne lehessen könnyen eltörni. Az ágyneműt semmiképp sem tudom használni, túl puha, de a szemem a komódon köt ki.

Térdre ereszkedem előtte, és beszívok egy nagy levegőt. Mintha egy oltárnál imádkoznék, úgy simítom végig a kezem rajta, tapogatom, hogy van-e repedés vagy gyenge pont a fán. A fiókok mind üresek, ezt tudom, de ez nem jelenti azt, hogy nincs itt valami más, amit használhatnék.

Fentről kezdve végigsimítom a kezemmel a fa minden egyes centiméterét, még a fiókokat is kihúzom, hogy megnézzem, a sínek jó állapotban vannak-e, és szilárdan a helyükön.

Minden rendben van.

Visszaülve a sarkamra, lefelé haladok a komódon, végül az alsó fiókot is betolom, hogy kiengedjem a frusztrációmat. Ekkor történik valami. Az egész bútordarab egy kicsit meginog, és érzem, hogy a mellkasomban felszáll a remény.

Alá nyúlok, és megtapogatom a támasztékokat, amelyek a lábakat a helyükön tartják. Erősek, a legtöbbjük ragasztva és csavarozva van a helyén, de az utolsó, amit megragadok és megrázok, meginog a kezemben.

Az izgalom tetőfokára hág, és libabőrös leszek. Ez lehet az. Ez lehet az egyetlen módja, hogy kijussak innen a pokolba. Újra megrázom a támasztékot, egész kezemmel megragadom, és visszarángatom. A fa tartja magát.

"Gyerünk, te szarházi" - motyogom, veszek egy mély levegőt, és erősebben rángatom, mint eddig. Ahogy rángatom, a másik kezem felrepül, hogy megakadályozza, hogy a komód a fejemre essen. A kemény padlóhoz csiszolódik, barázdákat húzva a fán, ahogy a támasztékot húzom, de hirtelen hangos reccsenés hallatszik, és az egész meglazul a kezemben.

Nehezen lihegve hanyatt esek, és trófeaként tartom a kezemben a fadarabot.

Pont úgy néz ki, mint egy karó a Buffy, a vámpírvadászból. A kezemben forgatva megdöbbenek, milyen szerencsés vagyok. Kihegyezett, szép vastag a kezemben, de nem olyan hosszú, hogy azt hiszem, nem fogom tudni elrejteni. Könnyebb lenne betűrni a ruhámba, ha nem edzőnadrágot és tank topot viselnék, de most ez nem érdekel.

Van egy fegyverem.

A diadal és az izgalom a lábamra hajt, és szorosan a kezemben tartom, néhányszor előrebökve a levegőben, hogy lássam, milyen érzés. Könnyedén mozog a levegőben, és csak elképzelni tudom, hogy Salvatore milyen sokkot fog kapni, amikor egyenesen a kibaszott szívébe vezetem.

Már ha van szíve. Mosoly játszik az ajkaim sarkán.

Egy ilyen szemétládának, mint ő, valószínűleg nincs is szíve, de ezt hamarosan megtudom. Amint visszajön a szobámba, olyan mélyen beledöföm a mellkasába, hogy kizárt, hogy ne lyukasztja át azt a bármi összezsugorodott szívnek való ürügyet, ami neki van.