Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 8. fejezet

 

8. fejezet





Salvatore



Az elmúlt egy órában nem figyeltem a telefonomon érkező szövegre. Nem azért, mert féltem Marcelótól.

Próbálok rájönni, mi a faszt csináltam az előbb.

Egyszerűbben fogalmazva: Láttam őt, akartam őt, és elvettem.

Ő annak a lánya, aki az ellenségemmé akart válni, és most csak annyit tettem, hogy felgyorsítottam ezt a folyamatot. Elvenni őt valószínűleg kurva rossz ötlet volt, de nem volt rá mód, hogy elhagyjam.

Vagy hogy megöljem.

Megragadom a telefonomat, figyelmen kívül hagyom az üzenetet, és tárcsázom a bátyámat. Szívrohamot fog kapni, amikor elmondom neki, mit tettem, és őszintén szólva szeretném, ha a telefonon keresztül hallhatnám a halálát.

"Meghalt, igaz?" Marcelo mindenféle udvariaskodás nélkül rögtön a tárgyra tér.

Az erkélyemen állva lenézek a házam hátsó kertjére. A legtöbb embernek fogalma sem lenne róla, hogy itt van. A belvárosi életnek megvannak a maga előnyei, de egy dolog hiányzott, a kert. Miután megvettem a mögöttem lévő épületet, és lebontattam, nem okozott gondot, hogy ezt a helyet a saját privát oázisommá alakítsam.

"Ő nem. Magamnak vettem el."

Csend van, ami két dolgot jelenthet. Az egyik, hogy Marcelo meghalt, és most én vagyok a Bonanno család egyeduralkodója. Hiányozni fog, ha ez a helyzet, de biztos vagyok benne, hogy túlélem.

Vagy csak beszívja a levegőt, és próbálja kitalálni, hogy mi a faszt fog mondani.

"Mi a faszt mondtál az előbb?"

Ez a válasz a kérdésre. Nem halott, csak dühös.

"Elvettem őt. Most is itt van bezárva."

"Meg kellett volna ölnöd." A düh a hangjában szinte érezhető, és egy pillanatra arra gondolok, hogy talán még mindig szívrohamot kap, és rám hagy mindent a családi vagyonból. "Mi a fasz történt?"

Érzem, ahogy a tarkómban felborzolódnak a szálak. Utálok magyarázkodni bárkinek, még a bátyámnak is. "Láttam őt, és tudtam, hogy nekem kell megszereznem őt, ezért elvettem, ahelyett, hogy megöltem volna."

"Ó, bassza meg" - nyögi. Most éppen a hajába futtatja a kezét, és valószínűleg valami innivalót keres.

"Ha továbbra is így rángatod a hajad, meg fogsz kopaszodni" - mutatok rá.

"Baszd meg! Nem kopaszodnék meg, ha nem hoznál hülye kibaszott döntéseket".

Erre megvonom a vállam. "Te nem voltál ott. Ez volt a helyes döntés."

Csend. Amikor újra megszólal, döbbentnek tűnik, mintha őszintén nem tudná elhinni, amit most mondtam. "A helyes dolog? És hogy a fenébe gondolod, hogy erről meg fogod győzni a Wasted Bastardsot?"

"Majd kitalálok valamit. Nem fogom feladni őt, Marcelo. Ő most már az enyém. Elveszem feleségül, felcsinálom. Tökéletes számomra."

A gondolatra, hogy Arabelle a babáimtól duzzad, feláll a szőr a hátamon, és a kezemet a nadrágomra eresztem, hogy megigazítsam magam. Bassza meg, ő tökéletes. Már a gondolattól, hogy egyedül van a szobában, amit én adtam neki, legszívesebben megnézném a kukucskálóablakon keresztül. Persze fogalma sincs róla, hogy ott van, de kizárt, hogy olyan helyre tegyem, ahol nem tudom szemmel tartani.

Ahhoz túl értékes.

"Rendben. Remek. Örülök, hogy ma a te farkad van a vezetőülésben, Salvatore."

"Baszd meg. Elbírok a fattyúkkal. Sosem ijedtem meg tőlük."

"Pedig kellene. A kibaszott Axle Mitchell ki fog akadni, ha megtudja, hogy elvetted a kis szűz lányát."

Ez felkeltette az érdeklődésemet. "Szűz?" Amilyen izgalmas, hogy Arabelle a házamban van a kedvemre való, még izgalmasabb, hogy tudom, hogy szűz. A gondolat, hogy én lehetek az első férfi, aki megérinti és megdugja, felizgat, és egy pillanatra lehunyom a szemem.

"Ezért tudta elalkudni őt a Dark Devilsnek. Basszus, te nem figyelsz az ilyen szarságokra?"

"Olyan szarságokra, mint hogy egy tizennyolc éves lány szűz-e vagy sem? Nem, seggfej, nem érdekel. De most már igen."

Megint felsóhajtott. "Rendben. Dugd meg, ha akarod, de utána meg kell ölnöd."

Megrázom a fejem, és leteszem a telefont, kikapcsolom a telefont, mielőtt leteszem a mögöttem lévő asztalra. Nem, meg fogom dugni Arabelle-t, de nem fogom feladni őt. Marcelo valami mást érdemel, ha komolyan azt hiszi, hogy képes leszek csak egyszer a farkamat a szűk pinájába dugni, és aztán megelégszem azzal, hogy ez egyszeri alkalom marad.

Túl tökéletes. Édes és gömbölyded, egy kicsit pimasz és gyönyörű.

És az a tény, hogy érintetlen?

Egy részem legszívesebben most rögtön berontana a szobájába, és elvenné tőle a szüzességét. Magamban vigyorgok, amikor arra gondolok, hogy a farkammal hasítom fel, hogy a szűz vére rám folyjon. Sikítani fog, tudom, és ez izgalmas.

Hallani akarom a sikolyát, amikor benne leszek.

De ha egyszer megteszem, már nem lesz többé szűz. Még mindig az én kis Arabelle-m lesz, tudom, de azt akarom, hogy még egy kis ideig tökéletes legyen számomra. Meg akarom érinteni és megízlelni a nyelvemen. Látnom kell tökéletes ajkait a farkam köré tekeredve, de ennél tovább most nem mehetek.

Ha egyszer elveszem tőle a szüzességét, akkor ennyi.

A farkam lüktet a farmeromban, és befordulok a házba, a mobilomat pedig kint hagyom az erkélyen. Felőlem Marcelo megdughat egy döglött kutyát. Semmit sem kell tennem az üzletünkkel, és a pazarló fattyúkkal majd később foglalkozom.

A pokolba is, jó esély van rá, hogy még azt sem tudják, hogy eltűnt. Láttam, ahogy kijött a hálószobája ablakán, mintha tudta volna, hogy rosszat tesz. Az én kis Arabelle-mben van egy kis huncutság, és ezt később jól ki fogom használni.

De előbb csak meg akarom nézni.

Gyorsan végigsétálok a házon, nem is törődve azzal, hogy meghallja-e a lépteimet az ajtaja előtt. Amikor odaérek, megállok, és benézek a kémlelőnyíláson.

Összegömbölyödve fekszik az ágyon, háttal nekem. Elég sokáig bámulok be a lyukon, hogy meggyőződjek róla, hogy még lélegzik, aztán a farkamban érzett fájdalom már túl erős ahhoz, hogy elviseljem.

Kényszeríthetném, hogy most azonnal leszopja a farkamat. A gondolat, hogy előttem térdel, és fuldokol a farkamon, miközben én az arcába baszok, elég ahhoz, hogy elvigyorodjak, de erre még nem állok készen. Akarom őt, de még várni akarok.

Ahelyett, hogy berontanék a szobába, és elvenném tőle, amit akarok, inkább kinyitom a farmerom cipzárját, és kihúzom a hosszát, miközben a lyukon keresztül szemmel tartom őt. Úgy tesz, mintha aludna, de jó érzésem van, hogy ébren van, és csak nem vesz rólam tudomást. A légzése nem az a lassú és mély légzés, amit elvárnék tőle, ha tényleg aludna.

Lassan dörzsölni kezdem a farkamat, miközben a szememet rajta tartom. Fogalma sincs róla, hogy itt vagyok, hacsak nem hallott meg, de ez nem számít nekem.

Ő az én tökéletes kis szüzességem. Azt csinálhatok vele, amit csak akarok, még ha az ez is.

A farkam fáj a felszabadulásért, és keményen rángatom, ujjaimmal körbeforgatom a fejét, miközben elképzelem, hogy az ő édes kis szája van rajtam. Tele lesz tömve, képtelen levegőt venni.

Zihálok, egyik karommal az ajtónak támaszkodom, a másik kezemmel még mindig fel-le simogatom a farkamat. Ismerős bizsergés érezhető a gerincem tövében, és tudom, hogy közel vagyok. El akarok élvezni Arabelle-en, megfesteni őt az ondómmal.

A gondolat, hogy elkenődik benne, közelebb visz a határhoz.

Csodálatosan fog kinézni az ondómba mártva, és felnyögök, és leveszem a karomat a falról, hogy le tudjak nyúlni, hogy elkapjam a felszabadulásomat. Remegés járja át a testemet, ahogy elélvezek, lassan simogatom magam, hogy az utolsó cseppig kiürüljön.

Miután végeztem, felhúzom a cipzárat, és kinyitom az ajtaját, csak az egyik kezemet használva. A másik kezemben forró az elélvezésem, és átsétálok hozzá a szobán, megragadom a vállát, és megfordítom.

Szemei tágra nyíltak, és rájövök, hogy hallott engem.

"Helló, szűz" - mondom, majd gyorsan mozdulok, és az arcába törlöm az ondómat.

Döbbenten néz, és felnyúl, hogy megérintse, de gyorsan elhúzza az ujjait. "Mi ez?" Kérdezi, én pedig kihasználom a szétnyílt ajkait, hogy az ujjaimat közéjük csúsztassam.

"Ez a vacsorád" - mondom neki. "Szopogasd le az ujjaimról."

Arabelle fuldokló hangot ad ki, és megpróbál visszahúzódni tőlem, de nincs hová mennie. Felette állok, gyakorlatilag az ágyhoz szegezem, pedig alig érek hozzá. Vonagolhat, ameddig csak akar, de ez nem jelenti azt, hogy felengedem.

"Nyald le" - parancsolom neki.

A magom benne van, és a szemei az enyémekre szegeződnek. Gyűlölet tölti meg őket, égő düh, amitől a kisebb férfiak visszariadnának tőle, de én nem teszem. Meg fogom szelídíteni Arabelle-t.

"Ezt eszed" - mondom neki. "Minden kibaszott nap. Ha megmutatod, hogy jó kislány vagy, és úgy iszol, ahogy kell, akkor adok neked még ennivalót, érted?".

Lassan elhúzom az ujjaimat az ajkairól, végighúzom őket az arcán lévő elélvezésen, és közelebb kenem a szeméhez. Tökéletes így kifestve. Nem hiszem, hogy valaha láttam volna ennél szebbet.

"Megkérdeztem, hogy megértetted-e" - mondom, mire ő röviden bólint. Ezen kívül azonban nem mozdul. Az ágyhoz van szegezve benne, és ez tetszik nekem.

Azt akarom, hogy féljen tőlem.

"Jó kislány. Állj fel, és hadd nézzelek meg". Egy lépést hátrálok az ágyától, és várom, hogy megtegye, amit mondok neki. Bármennyire is tetszik az ötlet, hogy állandóan csak úgy meztelenül mászkáljon, szerzek neki valamit, amit felvehet. Ha jól meg tudom nézni, akkor ki tudok majd választani néhány olyan dolgot, ami illik rá.

Arabelle lassan feláll, egyik kezét az oldala mellé tűrve. A tekintetem lefelé siklik rá, majd vissza az arcára. Egy kis együttérzés fut át rajtam.

"Megsérültél? Hadd nézzem meg."