Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 9. fejezet

 

9. fejezet





Arabelle



Az elélvezésének sós íze betölti a számat, és ki akarom köpni, de megrémít, hogy mit tenne velem, ha ezt tenném. Csak elképzelni tudom, hogy itt helyben megölne, egyszerűen kitörné a nyakamat, mint egy kibaszott gallyat.

Meg kell szereznem a fölényt.

A törött fadarab meleg onnan, ahol eddig tartottam, és szorosan megszorítom, ügyelve arra, hogy a fejemet ne lássa, amikor felállok. Meg kellene rémülnöm, és ezt tudom is, de nem rémülök meg. Mintha minden félelmem, ami korábban volt, eltűnt volna, és helyét átvette ez a hihetetlen düh.

Rám törölte az elélvezését.

Úgy használt engem, mint egy rongyot, amit a dugás után a szemétbe dobsz. Ne törődj azzal a ténnyel, hogy most először láttam vagy kóstoltam ondót. Azzal sem törődve, hogy azzal a gondolattal birkózom, hogy tetszett.

Kurvára belém törölte, és most még biztosabb vagyok benne, hogy mit kell tennem vele. Korábban nem volt kérdés, de most a tudat, hogy meg kell ölnöm ezt a férfit, úgy lüktet bennem, mint a szívverés. Figyelek rá, és amikor megkérdezi, hogy megsérültem-e, akcióba lendülök.

Kizárt, hogy előre látta a támadást. Ezt onnan látom, hogy meglepett az arca, és hogy megpróbált hátrálni előlem, de én gyorsabb vagyok, és minden erőmet beleadom a támadásba, a karót egyenesen a szívébe döföm.

A hegye olyan éles, hogy nem lepődöm meg, amikor egyenesen a bőrébe és a húsába csúszik, még ha ehhez át is kell vágnia a tökéletesen fehér, keményített ingét. Izgalom árad szét bennem, és nyögve, minden súlyomat a mozdulatba fektetve próbálom minél mélyebbre vinni. Pontosan a mellkasának közepét céloztam meg, a szívét akarom eltalálni, pont középen.

De aztán a karó megáll. Beszorul a mellkasába, és hideg félelem járja át a testemet, amikor rájövök, mennyire elbasztam.

A szegycsontját.

Annyira izgatott voltam, hogy pont a mellkasába döföm, hogy nem is gondoltam arra, hogy a szegycsontját találom el, és nem tudok tovább menni apához. Amikor elengedem a karót, az ott marad, ott himbálózik a mellkasában, de nem esik le.

Baszd meg!

"Ez meg mi a faszom?" Ordít, megragadja a karót, és kirántja a mellkasából. A hegye vörös, és a vér virágként virít a mellkasán. Egyetlen mozdulattal elhajítja tőlem a karót, és én nézem, ahogy vörös színben fröccsen a fehér falra, mielőtt csattanva a padlóra esik.

Futnom kell.

Nem halt meg, még csak nem is sérült meg igazán, de azt hiszem, eléggé megráztam ahhoz, hogy talán elhúzzak innen a picsába. Elrugaszkodom, és megkerülve őt az ajtó felé rohanok. Odakint megállok egy pillanatra, aztán elindulok balra a folyosón, vissza abba az irányba, ahonnan jöttünk, amikor idehozott.

Csak el kell tűnnöm innen.

Futás közben a lábam a padlón dörömböl, és körbepillantok, nem igazán veszem szemügyre a házát, csak a kiutat keresem. Kizárt, hogy a garázson keresztül kijussak, de aztán meglátok egy nyitott ajtót, és elindulok felé, megkerülve egy kanapét, mielőtt a lábam oldalával beütközöm egy alacsony dohányzóasztalba.

"Bassza meg!" Kiáltom, miközben a földre rogyok. Fáj a lábam, és biztos vagyok benne, hogy reggelre hatalmas zúzódás lesz rajta, de most nem tudok emiatt aggódni. Egy zúzódás határozottan jobb, mint az, ami mögöttem vár.

"Arabelle!" Salvatore hangja betölti a házat. Érzem a testemben a rezgését, és visszatolom magam a padlóról, próbálom magam alá gyűrni a lábam, miközben az ajtó felé igyekszem. "Gyere vissza, baszd meg!"

Tudom, hogy ez hiba, de megkockáztatok egy pillantást a hátam mögé, csak hogy tudjam, mi vár rám. Salvatore dühösnek tűnik, az ingén vérfoltok futnak végig. Az arca eltorzul a dühtől, és én hátrafordulok, nem akarom látni a dühöt ott.

Azt mondta, hogy meg kellene ölnie, és elég jó érzésem van, hogy ha most elkap, pontosan ezt fogja tenni velem. Kizárt, hogy csak azért jussak el idáig, hogy az utolsó pillanatban megöljön.

Amikor azonban kirohanok a nyitott ajtón, megállok. "Ne!" Sikítok, lassú körben fordulva. Nem vettem észre, hogy ilyen magasan vagyunk, és azt sem, hogy az ajtó nem a főútra vezet. Olyan közel vagyok ahhoz, hogy kiszabaduljak, de nem hiszem, hogy túlélnék egy ilyen mélyre zuhanást.

De nincs más választásom.

"Tűnj el az erkélyről, Arabelle." Salvatore hangjától a tarkómon feláll a szőr a tarkómban. Ahelyett azonban, hogy megfordulnék, hogy ránézzek, megrázom a fejem, és közelebb lépek az erkélyhez.

"Arabelle, ezt nem akarod csinálni." A hangja morgássá válik.

"A kurva életbe, hogyne akarnám" - lövök vissza, és a kőkorlátot megragadva kinyúlok. Hűvös és kemény a kezem alatt. Csak miután olyan erősen megszorítom, hogy a kő belevág a húsomba, fordulok meg, és a vállam fölött ránézek.

Csak néhány méterrel van mögöttem, és nincs kétségem afelől, hogy fel tudná zárni a kettőnk közötti távolságot, mielőtt én átjutnék a peremen.

Akkor miért nem tette?

"Ha ott lent landolsz, eltöröd mindkét lábad." A hangja nyugodt, és egy lépéssel közelebb lép hozzám. "Ha ezt megteszed, olyan vagy, mintha meghaltál volna, csak rosszabb, mert könyörögni fogsz, hogy szabadítsalak meg a szenvedésedtől. Nincs jó módja annak, hogy meggyógyulj abból, ahogy a földön összeroskadsz."

"Csak meg akarsz ijeszteni" - vágok vissza, de ő megrázza a fejét.

"Csak figyelmeztetlek. Láttam már ilyet. A lábaid összegyűrődnek, mint a papír a tested súlya alatt. Ha a gerinced nem törik össze azonnal szintén, akkor túl fogod élni, de nem fogod akarni. Persze mindez feltételezi, hogy nem fordulsz meg egy kicsit a levegőben".

Nem kéne megkérdeznem, hogy ez mit jelent, de nem tehetek róla.

"És akkor mi történik? Ha megfordulok?" A hangom feszült, és próbálok nem tudomást venni arról, hogy a bőröm alá bújik. Nem akarom, hogy nyerjen, de ő többet tud erről, mint én.

És a frászt hozza rám.

A hangja olyan laza, mintha egy étteremben mesélne a vacsoraajánlatokról. Kivéve, hogy egy olyan ember, mint Salvatore, soha nem dolgozhatna étteremben. Túl gyönyörű és túl erős. Túl ijesztő.

"A fejed úgy fog pattogni, mint egy dinnye, és szétpattan. Az ugrásból nincs visszaút, Arabelle."

Izzad a bőröm, és próbálok elég mély levegőt venni ahhoz, hogy megpróbáljam átgondolni, mit is kellene valójában tennem, de ez lehetetlen, ahogy lassan közeledik felém. A dolgok, amiket mondott, halálra rémítenek, de nem vagyok benne biztos, hogy annyira megijesztenek, hogy hagyjam, hogy visszavigyen a házba.

Mielőtt azonban eldönthetném, rám veti magát. Gyorsan feltápászkodom, és megpróbálom a lábamat felfelé lendíteni, hogy átugorhassam a kőkorláton, és így a földre vethessem magam. Még ha meg is halok, legalább azzal a tudattal halok meg, hogy mindent megtettem, hogy elmeneküljek előle.

"Nem, te nem!" Kiabál, megragad a derekamnál fogva, és visszaránt. Túl erős, és fáj a lábam, ahol a dohányzóasztalba csapódtam. "Gyere vissza, Arabelle!"

A hangja hallatán végigfut rajtam a hideg, de nem vagyok hajlandó csak úgy abbahagyni a harcot, és hagyni, hogy azt tegye velem, amit akar. Ehelyett újra megpróbálom, a karjainak vetem magam, hogy megpróbáljak elszakadni tőle. Hiábavaló, és ezt tudom, de nem fogok csak úgy hátradőlni, és hagyni, hogy azt tegyen velem, amit akar.

"Ne!" Ordítok, és a karjait karmolom. A körmeim belemélyednek a bőrébe, de ő nem enged el. "Ne! Segítség! Segítség!"

Salvatore gyorsan mozdul, egyik karjával elenged, hogy a számra szoríthassa a kezét. Küzdök ellene, elfordítom a fejem, hogy megpróbálhassam ráharapni a kezére, de nem tudom a fogaim közé szorítani.

De érzem a szagát. Nem tudom megharapni, de a szaga szinte nyomasztó, és azzal fenyeget, hogy megfulladok. A bőrén az elélvezés szaga, és én nekicsapódom, próbálok kiszabadulni belőle.

Van egy kis hang az elmém hátsó részében, ami azt mondja, hogy ne harcoljak. Ugyanaz a részem, amelyik önként nyalta le az ondóját az ujjairól, és imádta az ízét. Égette a torkom hátulját, és még mindig emlékszem a sós ízére.

De ennek a részemnek be kell fognia a pofáját. Ha túl akarom élni, és el akarok menekülni Salvatore-tól, akkor el kell hallgattatnom ezt a hangot, különben soha nem jutok ki innen élve.

Berángat a házba, berúgja az ajtót, mielőtt megragad és a falhoz vág. Azonnal ott van, a helyemre szorít, és érzem a farkát a farmerjában, mint korábban.

Vajon beindul ettől a szartól?

Meg akarom kérdezni tőle, de megrémít az arckifejezése. "Harcolni akarsz, Arabelle? Megpróbálsz bántani, aztán az áldozatot akarod játszani, amikor ez visszaüt, hogy a seggedbe harapj?"

Megrázom a fejem. Az inge tönkrement, az egész elejét vér festi, de ha fáj is, nem viselkedik úgy. A karótámadásom csak egy kisebb kellemetlenség volt, ha egyáltalán. Legközelebb jobban kell majd próbálkoznom.

"Engedj el" - könyörgöm, és azonnal megutálom magam. Könyörögni neki még rosszabb, mint szeretni azt az ízt, ahogy az ondója a számban érződik. "Kérlek. Az apám fizetni fog értem, meg fog bocsátani, csak engedj el".

Salvatore felhorkan egy nevetésben, és érzem, hogy a gyomrom leesik.

"Az apád megölne bárkit, aki hozzád nyúlna" - mondja, miközben könnyedén végigsimít az ujjaival az oldalamon. Nem tudok elhúzódni, anélkül nem, hogy ne dörgölőznék a hatalmas farkához.

Ugyanakkor azonban lüktet a lábam között, amit nem tudok megállítani.

"Úgyis meg fog ölni" - köpöm rá, és rémület önt el. "Amint rájön, hogy nálad vagyok. Meg fog ölni, tudod?"

Salvatore közelebb hajol, ajkai közvetlenül a fülem mellett, és a következő szavaira megborzongok.

"Meghívom őt, hogy próbálja meg, kis Airy. Az enyém vagy."