Milana Jacks - Savage in the Touch - 10. fejezet

 


Tizedik fejezet


Több ciklus óta először ébredek melegen, orromat szőrből készült ágyneműbe temetve. Beledörzsölöm az arcom a puhaságba, és szimatolok, próbálom megállapítani, hogy melyik állat szőrméje van rajtam, mielőtt az agyam utolérne, és megkérdezné, hogy egyáltalán miért vagyok a szőrmék alatt.

Ezzel a gondolattal felpattintom a szemem, és bekukucskálok a takarón keresztül. Apró fények világítják meg az egyenetlen mennyezetet, amelynek magaslatain jégcsapok alakultak ki. A pokol lova a közelemben szuszog, meleg lehelete elveszik a hideg levegőben. Egy barlangban pihenünk.

Tolei a gőzölgő tó belsejében heverészik, háttal nekem, könyökét a szélére támasztva, a haja eltakarja a hátát. A takaró alatt eléggé biztos vagyok benne, hogy meztelen vagyok. Kétszeresen ellenőrzöm, hogy a tenyeremmel végigsimítok-e a meztelen hasamon, és megkeresem a zsákomat, az egyetlen holmimat, amit magával hozott.

Felülve végighúzom a bundámat a mellemen. "Éjszaka van?"

Tolei megpördül, és az éles fordulat oldalra söpri a haját, felfedve egy lágy barna fonatot. Ez az én hajam? Az nem lehet. Homályos szemmel és zavartan megdörzsölöm a szemem, majd válaszra várva bámulok rá.

Tolei elmosolyodik, megmutatva nekem az összes fogát. Vörös szemei felemelkednek, és a sarkainál ráncosodnak. "Nagyon aranyos vagy, amikor felébredsz. Legszívesebben megsimogatnálak."

"Mint egy lovat."

"A lovamnak nincs olyan puncija, amit meg akarok simogatni."

Elrejtem a mosolyomat azzal, hogy végighúzom a bundát az arcom alsó felén. Nem akarom bátorítani, bár a nyersessége szórakoztat. Azt is élvezem, hogy tudom, hol tartok vele. Kétségtelen, hogy meg akar dugni. Teljes lényének teljes erejével rám vadászik, és a lénye elég erőteljes és kitartó. A szemérmesség idegen fogalomnak tűnik számára.

"Brokko nem aranyos" - folytatja Tolei. "Ő egy vadállat, és a cukiság megbotránkoztatná."

A ló felszisszen, feláll, és elsétál. Félig-meddig azt várom, hogy szarik egyet tiltakozásul vagy megerősítésként arra, amit Tolei mond.

"Megért minket?" Nagyon úgy tűnik.

Tolei szünetet tart, mielőtt válaszolna. Ez egy aprócska tétovázás, de szokatlan tőle, hogy szünetet tart, ami arra enged következtetni, hogy talán hazudik.

"Érzi, hogy róla beszélünk."

"Hogyan?"

Tolei megint szünetet tart, súrolja a szakállát, tekintete röviden a plafonra szegeződik, mielőtt a csuklója melletti szigillára mutat. Egyik vörös karmával végigköveti a kis szigillát. "Össze vagyunk kötve, Brokko és én, ahogy minden horda hím az állatával."

"Mágia által összekötve?"

Tolei bólint.

"Ugyanúgy, ahogy téged és engem is összeköt a mágia?" Azt hiszem, bátrabb vagyok, amikor kipihenten ébredek, mint amikor fáradt vagyok. Egy ideje kerülöm ezt a beszélgetést, és még mindig nem állok készen arra, hogy szembenézzek azzal, ami szerintem a vadember és köztem történik, de feltettem a kérdést, és nem tudom visszavonni. Felkészülve a válaszra, mintha téglaként csapna a homlokomra, úgy feszülök meg.

"Igen."

Nyelve bólintok.

"Éjszaka van." Végre válaszol az első kérdésemre, és elkezdi befonni a hosszú, szénszínű hajszálait, miközben én felhúzom a térdeimet, és őt figyelem. Egy idő után szünetet tart, és kinyújtja a kezét. "Gyere."

Megrázom a fejem.

"Rosszabb szagod van, mint Brokko-nak. Gyere."

Gúnyosan rázom a fejem. De igaza van. A szagom nem rosszabb, mint Brokkoé, de elég rossz. Nem fürödtem a vadak támadásának estéje óta, amikor Tolei megfürdetett. Ilyenkor eszembe jutnak képek a testemet dörzsölő kezeiről, és a bőröm bizseregni kezd. Nem veszek tudomást az érzésről. "Az biztos, hogy olyan érzés, mintha egy egész hold lenne" - mondom.

"Micsoda?" - kérdezi mély bariton hangon, amitől csak még jobban bizsereg a bőröm, és a testem is felmelegszik vele együtt.

"Gyere", ismétli, és ezúttal ez parancs. "Meg akarlak simogatni."

"Csak meg akarok mosakodni."

"Azt is meg fogjuk csinálni. Gyere." Nagy mosollyal kuncog.

"Mi olyan vicces?"

"Folyton ismételgetem magam. Ha az egyik hímem lennél, egy fához szíjaználak, és otthagynálak, hogy legyen időd átgondolni a viselkedésedet. Az egyedül és magára hagyottan eltöltött idő általában tisztán látja az ember a gondolatait, és hajlandó korrigálni a tetteit."

A fenébe. "Úgy beszélsz, mint egy király vagy ilyesmi."

"Alfa vagyok, vagy semmi."

Dupla francba.

"Gyere" - ismétli meg magát, és felnevet.

Vonakodva dobom vissza a takarót. Szent szar, de hideg van. Odarohanok a tóhoz, és beugrok. Forró, forró, forró, forró! "Francbe. Én." Szuszogok és fújtatok, csapdába esve a forró fürdőben, nem akarok sem kiszállni, sem bent maradni.

Tolei tágra nyílt szemmel bámul.

Szerencsére a testem alkalmazkodik, és hátradőlök, az ő pózát utánozva. "Jól vagyok, jól vagyok. Neked is jó reggelt!"

Pislog egyet. "Ez eseménydúsnak tűnt neked."

Elnevetem magam. " Nincs tea, az az oka. Tea nélkül nem tudok tisztán gondolkodni."

"A teád a zsákban van."

Elhozta a teámat. Awww. Utálom, hogy elhozta a teámat. Szeretem, hogy elhozta a teámat. Én nem hoztam volna semmit, és nézd meg, hova jutottam volna, ha nincs semmim egy barlang közepén. "Köszönöm", mondom.

"Nincs mit" - dorombolja a férfi. A szemében az arany megfordul a vörössel, és felváltja azt. Tolei tekintete bejárja a testemet, és én tudatosan igyekszem nem takarózni. Nem szégyellem a testemet, de egy olyan tökéletesen megtermett férfival szembenézni, mint az istennő egyik szeretője, sokkal öntudatosabbá tesz, mint a legtöbb napon.

Kicsit túlsúlyos vagyok, néhány púp a hátamon, ami mutatja, hogy szeretem a zsíros ételeket. Emellett a harmincas éveim végén járok, és a testem bizonyos részei meglazultak a korral. Mint például a melleim. Régebben pimaszabbak voltak. Nem megereszkedtek, csak már nem olyan élénkek, mint tizennyolc éves koromban. A combjaim viszont minden ételt felvesznek, és nem engednek el.

"Mi olyan, mintha egy egész hold lenne?" Tolei kérdezi.

"Fogalmam sincs."

"Azt mondtad, hogy olyan érzés, mint egy egész hold."

"Tényleg?" Megmártózom a víz alatt, aztán előbukkanok, és kifújom a levegőt. "Elhoztad a szappanomat?"

Tolei kiugrik a tóból, és mindenhova vizet fröcsköl. Odasétál a zsákomhoz, én pedig szemügyre veszem a meztelen testét, különösen az erős lábait és a fenekét, amiről letörhetném a körmömet, amikor megpróbálom megszorítani. A francba!

Amikor lehajol, hogy megtalálja a szappant a zsákomban, a zsákja és a farka nehézkesen és nagyban lóg a lábai között. A testem felgyullad, mint a pokol.

Mivel túlságosan lefoglal a bámészkodás, nem látom a pillanatot, amikor Tolei felém dobja a szappanos rudat. Felkiáltok, karjaimat kinyújtom, megpróbálom elkapni, de a szappan kicsúszik az ujjaim közül, a mellkasomat éri, és a vízbe esik. Elmerülök érte. Nyitott szemmel a víz alatt, kapkodom, hogy elkapjam azt az átkozottat, de az folyton kicsúszik a kezemből. Mindkét kezemmel azon a hülye szappanon dolgozom, és bánom, hogy valaha is kértem, miközben próbálok nem megfulladni (megint) a tó fenekén. Tessék! Szorosan megragadom, belemélyesztem a körmeimet, és a szappannal a kezemben katapultálok ki a vízből. "Megvan!"

Tolei szemei olyan tágra nyíltak, amennyire csak lehet.

"Megvan a szappan." Megmutatom neki a szappant.

"Gratulálok" - mondja, de mormog valamit a saját nyelvén, miközben visszacsúszik a vízbe. "Az én hibám. Ez már... nem. Soha nem volt még olyan, hogy egy királyi nősténnyel kellett volna időt töltenem."

"Hmm. Ez azt jelenti, hogy töltöttél már időt nem királyi nősténnyel?"

Tolei elvigyorodik. "Túl öreg vagyok ahhoz, hogy ne töltöttem volna időt nősténnyel."

Ég a fülem. Bárcsak sose kérdeztem volna tőle semmit.

"Kicsit dühös szagod van" - mondja. "Féltékeny vagy?"

Legszívesebben fejbe vágnám a szappannal. "Nem vagyok. Csak egy kérdés volt."

"Egy nagyon konkrét kérdés volt, aminek nagyon kevés köze volt ahhoz, amit mondtam. Biztos vagy benne, hogy továbbra is ilyen kérdéseket akarsz feltenni? Vagy folytassuk kellemes és eseménydús esténket a szappanról és a teáról beszélgetve."

Nem tudom, miért érdekel, vagy miért kérdeztem a nőstényekről, megvonom a vállam. Néha azt kívánom, bárcsak ne lenne ennyire rámenős vagy éleslátó, vagy bárcsak egy kicsit többet kitérne, mint ahogyan teszi. De kétlem, hogy ez valaha is megtörténne. Ezzel együtt kell élnem. Vagy nem kell vele együtt élnem, mert azt tervezem, hogy előbb-utóbb kiszabadulok a karmai közül. Csak nem ma este.

"Azt vártam, hogy könnyedén elkapod a szappant" - mondja Tolei.

"Úgy dobtad, mintha gyémántkeresztes meccsekre jártál volna." A dobót utánozom a crossmeccseken, hátrahúzom a könyökömet, és a szappant a vad hím felé dobom. Rá sem néz, hanem azonnal elkapja. Lefogadom, hogy ez a hím puszta ököllel is el tudna fogni egy legyet. És valószínűleg meg is enné.

"Megeszed a legyeket?" Kérdezem.

"Igen, megtehetném."

"Fúj."

"Mi ebben az undorító?" Ellöki magát a tó végéről, és elindul felém.

Jaj, ne! Szemügyre veszem a kijáratot, majd az izmait. Kijárat, izmok, kijárat, izmok, erős kezek, amelyek megmossák a testemet, súrolnak és dörzsölnek... Oké, maradok.

A vadember felém nyújtja a szappant, szemei olvadt aranyat mutatnak.

"Nem mertem megint eldobni a szappant" - mondja, hangja mély, érdes, csábító.

Elveszem a szappant, ő pedig visszavonul a korábbi helyére.

Csalódottan, hogy nem mosott meg, megvonom a vállam, mintha nem érdekelne, és először a hajamat kezdem mosni. Annyira össze van tapadva a kosztól, hogy kicsit zavarban vagyok, hogy ilyen régóta nem fürödtem. Igazából nem kéne zavarba jönnöm. A horda kifosztotta a falumat és foglyul ejtett. Nem mintha követelhettem volna egy fürdőt, vagy akár ezt a darab szappant. Szégyellnie kellene magát azért, ahogy egy nővel bánt. Ezzel a gondolattal kidüllesztem az állkapcsomat, és alaposan megtisztálkodom, háromszor mosom meg a hajamat, kétszer pedig a testemet.

"Befejezted?" - kérdezi.

Bólintok, és amikor kinyújtja a kezét, arra gondolok, hogy a szappanra vár, hogy megmosakodhasson. Mi a baj velem? A srác csak tisztálkodni akar, és én vagyok az, akinek minden mocskos gondolata az izmairól és a lába közötti zsákról szól.

"Nem vettem észre, hogy te is mosakodásra vársz. Tessék." A tenyerébe helyezem a szappant.

Ő visszateszi az enyémbe. "Tartsd meg."

Oké. Kínos.

Tolei hátraveti a fejét. A plafonra pillantva teljes magasságba emelkedik, és hagyja, hogy karmai késként kaparják a földön lévő követ. Nyomokat hagynak, mély, fehér barázdákat, amelyek örökre a kőbe vésődnek. " Mosdass meg."

A francba. Tétovázom. Amikor legutóbb hozzáértem, a testem belülről kifelé forrósodott. Tolei képes kielégíthetetlen kis ribanccá változtatni engem, aki a farkára vágyik. A varázslat elvarázsol és hatalma alá von. Még ha akarnék sem tudnék ellenállni.

Sóhajt, és szinte unott hangon megismétli: " Gyere. Mosdass meg engem."

"Már az első alkalommal is hallottam."

"Jó. Most pedig figyelj a szavakra, amelyek a számból jönnek."

"Nem nyúlok hozzád, vadember."

Tolei rám szegezi a tekintetét. "Nevezz még egyszer vadembernek, és megmutatom, milyen vad tudok lenni."

Nem tudom, miért hergelem őt. Talán egy részem szereti próbára tenni. Talán őrült vagyok, mert ezt a hímet nem szabadna erőltetni, és egyedül vagyunk, és bármikor bánthat engem, amikor csak akar. Vagy talán tényleg az enyém, és ezt valami furcsa mágikus szinten érzem, amit nem tudok felfogni. Talán igaz a párzási története. "Vadember", mondom.

Ó, megbántam, hogy ezt mondtam.

Egy pillanat alatt rámtámad, és még sikítani sincs időm, mielőtt megforgat, meghajol, és ökölbe szorítja a hajamat. Úgy rángatja a hajamat, hogy a hátam meghajlik, és kiáll a mellkasom. A szája a nyakam oldalához ér, a legsebezhetőbb testrészemhez. Azon tűnődöm, vajon ez lesz-e a végem. Vajon ráharap-e, és kitép-e belőlem egy darabot?

Pillanatok telnek el, ahogy mélyen morog a torkából, a lélegzete a pulzusom fölött szuszog.

Tolei a hátamhoz szorítja az elejét. Az erekciója erősen a hátsómra támaszkodik, és annyira felforrósít, hogy a tó hirtelen hidegnek tűnik. Bámulom a jeget a plafonon, ami visszatükröződik ránk az alatta lévő vízben.

Mögöttem tornyosul, fejét a nyakamhoz hajtja, a vállam fölött szimatol, miközben hatalmas, karmos keze azokkal a hosszú, vastag ujjakkal körbeér, és a hasamon landol. A hasamhoz nyomja, és a farka lüktet. A hím dorombolni kezd a fülemben, valamit suttog valamit egy olyan nyelven, amit nem értek, és a testem válaszol.

A bizsergető érzés szétterjed az egész bőrömön, libabőrösödést keltve útközben a mellbimbóimig, amelyek megkeményednek. A melleim elnehezülnek, szopásra, érintésre és formálásra van szükségük, és ezt csak ez a férfi tudja megadni nekem. A csiklóm lüktetni kezd, mintha simogatná, de ő nem ér hozzám. Suttog és dorombol, és esküszöm, mintha a szája a csiklóm fölött lenne, nyalogatja, simogatja, és el akarok élvezni. Fájdalom nyilall a hasam aljába, és ő a tenyerével ellene nyomja. Folyadék szivárog a puncimból.

Zihálok az érzéstől.

Nem egészen orgazmus, de valami olyasmi, ami feloldja a csatornámban lévő nyomást, és a puncim lüktetni kezd az igaziért.

A farka újra lüktet, és megforgat, fölém tornyosul, szemei olvadt aranyak, fekete pupillái aprók benne. Tolei lehajol, és az ajkait az enyémhez nyomja.

Nem állok ellen. Meleg és kemény, és szükségem van rá.

Megcsókolja a szám sarkát, az orromat, az arcom, aztán csak áll és néz engem. A dorombolás felerősödik, amikor megfogja a kezem, és a mellkasára nyomja, hogy érezzem a rezgését.

"Nyisd ki a szádat, és fogadd a csókomat".

Mintha csak parancsra tenném, érzem a szívverésemet a csiklómban. Szent Isten, mi a fene folyik itt? Tolei nem várja meg, hogy kinyissam a számat. A nyelve úgy csapódik a számba, ahogy a falumba csapódott: hirtelen, hívatlanul, és ezer nap hevével. A dorombolás egyre hangosabbá válik, ahogy magához szorít, egyik széles tenyerét a hátamra szorítja, hogy a melleim érezzék a rezgést.

Átkarolom a nyakát.

Abban a pillanatban, ahogy ezt megteszem, a hátam tövénél lévő tenyere a hátsómra vándorol. Újra megszorít és felnyög, és a második kezét is hozzáteszi, hogy megtartson. Lábaimat a dereka köré fonom, és úgy csókolózunk, mint két fiatal a falusi vásárban.

Amikor megáll, és elhagyja a tavat, vissza akarom kapni.