Milana Jacks - Savage in the Touch - 11. fejezet

 


Tizenegyedik fejezet


A népem azt mondja, hogy a pecsét sosem hazudik, hogy a fajtámból senki sem tévesztheti meg a párját, de miután a király kiszipolyozta a fajtám utolsó nőstényét, elvesztettem a reményt, hogy valaha is párosodhatok. Még azt is elfelejtettem, hogy létezik a mellkasomon lévő hatalmas szigilla, amely hatalmas mágiát rejt, amelyhez nem férhetek hozzá, amíg Andy nem adja nekem.

Most fényes arannyal ragyog, lüktetve a mellkasomon. Kellemetlen dolog, hiszen a király érzékeli a mágiánkat, a szigilla pedig jelzőfényként működik az ellenségeim számára. Ezért el kell maszkolnom, és fájdalmat okoz, hogy ezt kell tennem. Semmit sem szeretnék jobban, mint szabadon, mint egy madár az égen, büszkén, csupasz mellkassal és egy nagy, fényes pecséttel a fejemen járni a földeken, hogy mindenkinek elmondjam, aki csak merészel odanézni, hogy valóban egy nősténnyel párosodtam.

Talán egy nap, amikor a király már nem lesz és elfelejtődik, újra szabadon fogok kóborolni, de nem egyedül, és ez az a nap, amiért ma este kész vagyok meghalni.

"Hová mész?" - kérdezi a társam, ajkai duzzadtak és vörösek, mint az arca. Nem tudom megmondani, hogy dögös vagy zavarban van, talán egy kicsit mindkettő. Tudom, hogy a népe vadaknak tart minket, állatoknak, akikkel nem párosodnak, és bár szívesen kiállítanám a vademberi módszereimet, hogy megdugjam, ennek most nincs itt az ideje. Még nem áll készen a szerelésre. Kíméletesen bántam vele, bár semmit sem szerettem volna jobban, mint kifosztani a kis punciját.

Andy elhagyja a tavat, és mellém áll, miközben én a zsákomból előveszek néhány ruhadarabot. Egy fekete bőrkiltet. Ez megteszi. Felcsatolom a tőrömet, a nagy fejszét, a bébi fejszét, amit akkor készítettem, amikor valami seggfej eltörte a másik nagy fejszém nyelét. Szemügyre veszem a tartalék késeimet, és azon gondolkodom, hogy Andyre hagyom őket. Úgy tűnik, szereti őket, és használná őket. Itt hagyom neki azokat.

A hajamat rendetlen csomóba húzom a tarkómnál, és a vállam fölé hullva hagyom a fonatát, azt, amit levágtam a fejéről, és a fejbőrömhöz tűztem.

"Ez az én hajam, ugye?"

Bólintok, és keresztbe fonom a karjaimat a mellkasom előtt, harci pózt veszek fel, mert szidni fog, amiért levágtam a haját. Andy közeledik, teljesen meztelenül, a mellei ringatóznak.

A fogaimat nyalogatva dorombolok, elképzelem, ahogy azok a nagy mellek még nagyobbak és tele vannak tejjel a babámnak.

Andy szereti a dorombolást. Aranyos, ahogyan felizgatja, és biztos vagyok benne, hogy fogalma sincs róla, hogy amikor a vízen kívül van, érzem az izgalmát, ahogyan a teste is reagál a közelségemre. A saját párzási illatát árasztja, ami elárulja nekem, hogy mit érez, nem is beszélve arról, hogy a mellkasomon lévő szigilla pulzál, jelezve nekem a társam szükségletét. "A puncid szivárog, ugye? Bevonja a csatornádat, hogy könnyebb legyen a belépés."

"Nem." Andy végigsimít ujjaival a fonatán, ahol az a vállam fölött pihen. "Furcsán néz ki, ahogy látom rajtad."

"Nekem jobban áll."

Felkacag. "Van valami zavart abban, hogy levágod a fonatomat, és a fejedre erősíted."

"Jobb a hajad, mint a fejed, nem?"

"Ó, Tolei, neked egyáltalán nem szabad a társaságban lenned."

Nevetek. "A vadember olyan, amilyen vadember."

Végigköveti a mellkasomon lüktető szigillát, és a puncija által árasztott illat hívogat. Szinte hallom, ahogy a puncija könyörög. Kérlek, vad király, fosztogass engem, fosztogass engem.

Vonzónak és aranyosnak találom karom nélküli ujjait, a kiemelkedő izomzat hiányát és apró, nőies vonásait, és annyira meg akarom dugni, hogy a golyóim szétrobbanhatnak. Tele vannak maggal, és nehezek a lábam között, még járás közben is zavarnak.

Az ajkába harap, lábujjhegyre emelkedik, és megszaglászza a mellkasomat. "Bűzlesz."

Én is szippantok, az orrlyukak kitágulnak. "Jó illatom van."

"Igen" - suttogja, mintha valaki meghallaná. A ló kétségtelenül hall minket, de a legtöbbünk életünk hosszú fordulói során kifejlesztett valamilyen akusztikai árnyékolási technikát.

A világ, amelybe az istennő teremtett minket, megváltozott, zajosabb lett. Régen nem volt ilyen. Nem voltak kocsik, nem voltak fegyverek, nem volt fecsegés. Csak a horda járta a földeket, vadászott, ivott, evett. Aztán jöttek a Stenantok, őket követték a tündék és mások, és az élet kevésbé az élet élvezetéről szólt, sokkal inkább a legerősebbek túléléséről. Mivel az én népem volt a legerősebb, a többiek összefogtak, hogy ellopják a mágiánkat és végül elpusztítsanak minket. De nem mindannyiunkat, ahogy most megmutatom Andy királyának.

A királyra vonatkozó gondolatok leeresztik a farkamat. Hátralépek, és folytatom az öltözködést.

"Mész valahová?" - kérdezi.

Bólintok.

"Hová?"

"Ahová csak akarom."

"Akkor ugyanezeket a szabadságjogokat magamra is alkalmazom."

A szőrmékre mutatok. "Te itt maradsz."

"Ezt már megbeszéltük, Tolei. Nem vagyok a háziállatod."

"Te a társam vagy, és biztonságban maradsz."

"Mitől?"

A fülem megrándul, ahogy a hallásomat a mi kis helyünkön kívülre és a fő barlangba nyújtom, ahol a hímek szidnak a késésem miatt.

"Van olyan veszély, amiről nem tudok?" - kérdezi.

A király pozíciójának megtámadására vonatkozó tervünket nem fogom ma este megosztani vele. Nagyon kevéssé bízom rá ezt az információt, és a hímjeim élete forog kockán. Előre megyek, hogy neki hátrálnia kelljen, vagy elesik. Megbotlik a bundában, én pedig megragadom, majd óvatosan lefektetem a plüss ágyneműre. Megcsókolom az orrát. "Maradj a barlangban. Véresen fogok visszatérni, és a vér nem az enyém lesz. A néped vérének kiontása felizgat. Meg akarlak majd dugni. Keményen. Gondolj arra, milyen keményen fogok dugni veled, miközben beborít azok vére, akik bántottak engem. A bosszút melegen fogom felszolgálni, a fogaim közé szorított húsuk formájában."

Andy a szájára szorítja a kezét. "Ez szörnyű."

"A királyod szörnyű. Most visszatértünk, és mindent felfalunk, ami az utunkba kerül."

"Néhányan közülük ártatlanok" - mondja a lány.

"Az én népem nagy része is az volt. A királyt nem érdekelte, így engem sem fog."

Abban a pillanatban, hogy kilépek a kis területünk által biztosított magányos területről, Kasei megjelenik előttem, és azt hiszem, egész idő alatt hallgatózott a magánbeszélgetéseimben. Így is volt. Tudom, hogy hallgatózott. A fenébe vele. Megragadom a torkát, és belemélyesztem a karmaimat. "Mit keresel itt, Kasei?"

A szemei vörösen izzanak, a mágiája ellenáll az enyémnek. Nem tetszik a dominancia, amit érzek belőle, és erősebben szorítom, megjegyezve, hogy agresszívebb vagyok vele, mint máskor. Kasei az oldalamba szúrja a karmait, én pedig vicsorogva dobom le az alagútba, és előrenyomulok rá. Amikor újra megragadom, felkapja a fejét, szabad utat engedve a torkához, ami a bizalom és a behódolás jele.

Visszahúzom a felső ajkamat, és figyelmeztetően morgok, miközben megszaglászom a puha helyet, ahol a nyaka a vállával találkozik. Elégedetten, hogy Kasei ilyen közel engedett a nyakához, és hogy a mágiája visszahúzódott, hátralépek, és az oldalamat fogom. A kezem véres lesz, a pecsét, ami miatt gyorsan gyógyulok, izzik, és elszívja a mágiámat.

"Mi a fene folyik köztetek?" Kérdezi Neensei, a hordám vele együtt felsorakozik a barlang kijáratánál.

"Semmi bajom sincs" - jelentem ki.

"Ó, könyörgöm, nem így van" - mormogja Mag, miközben elsöpör mellettem.

Kasei morog rá. "Hová mész?"

Nem válaszol neki, és mielőtt elszaladna punci után, ahogy én is tettem volna, ha Andy lenne, átvetem a vállán az egyik karomat, és a kijárat felé vezetem. "Van egy társam, és ki akarom élvezni. Mi a fenéért settenkedsz az otthonom körül?" A barlang számomra addig otthon, amíg ott tartózkodom.

"A párzási szigilla úgy készül, hogy a nőstény manipuláljon téged. Mi van, ha a király javára fordítja?"

"Semmit sem tud arról, hogyan működik a pecsét."

"A király trükköket használ. Talán nem is a tiéd."

Megragadom az arcát, és alig tudom visszatartani magam attól, hogy ki ne csavarjam a nyakát. "Soha többé ne mondd, hogy nem az enyém." Elengedem, de tudom, hogy Kasei nem fogja abbahagyni a párzási kötelékem megkérdőjelezését. Most nincs időm vele foglalkozni. A horda élére kell állnom, hogy a király helyére vezessem a hordát. Már így is késésben vagyunk.

"Mindannyiunkra vigyázok, Alfa."

Elhessegetve őt és a hordámat, kilépek a barlangból, és elkezdem megmászni a hegyet. Évszázadok óta először azon tűnődöm, vajon néhányan közülük úgy döntenek-e, hogy nem követnek engem. Hamarosan azonban karmok kaparását hallom a kövön, és tudom, hogy a hordám követ, de ha Kasei így folytatja, néhányan meggondolják magukat, talán még azt is elhiszik, hogy a helyemre léphetnek. Kaseinek el kell hagynia a hordámat.

Neensei utolér, szőke fonatát szorosan a nyaka köré tekeri, mint egyfajta páncélt. "Hé, Alfa?"

"Hé" - nyögöm ki, amikor a lábam megcsúszik, és jobb pozíciót találok neki, felfelé tolva, ahogy megmászom a meredek emelkedőt.

"Az idősebb háziállat nagyon aranyos" - mondja.

"Ő nem háziállat." Képmutató vagyok. "És Kasei követelte őt."

"Ő nem a párja."

Fintorogva ráncolom a homlokom. "Ugye nem akarsz megküzdeni vele érte?"

"Talán. Nem bánnád?"

"Nem, ha te nyersz."

Azt mondom neki, hogy Kasei hagyja el a hordát, vagy iktassa ki magát a hordából. Az, hogy Kasei a társam húga közelében szaglászik, egy dolog. A társam közelében szaglászni az valami egészen más.

"Ki maradt itt?" Kérdezem.

"Senki."

"Valakinek hátra kell maradnia."

"A háziállatok nem menekülhetnek előlünk, Alfa."

Megállok, és bámulok rá, ő pedig úgy néz rám, mintha hülye lennék. Hülye. "Dehogynem tudnak. Vannak lábaik. Nem láttad, hogy a párom hogyan futott? Gyors és jól úszik." Zavartnak tűnik. "Nem értesz egyet?"

"Szuper jól és szuper gyorsan fut, Alfa."

"Így van." Tovább mászunk, de Neensei folyton rám pillant, miközben mászik, és félek, hogy ha nem kérdezem meg, mit akar mondani, akkor jobban fog figyelni arra, ami éppen a fejében jár, mint a hegyre, amit megmászunk, ami eséshez és sérüléshez vezethet. A hordám tizenhét hímje az összes, ami megmaradt abból, ami egykor közel hétszázan voltak.

"Köpd ki" - parancsolom.

"Miért maradna bárki is hátra?"

"Hogy megvédjem a nőstényeket."

"A párzási pecsét nem fogja megvédeni a nőstényeket?"

Az lenne, ha a társam elfogadná a párosodást. Ha elfogadja a párzási kötelék rá eső részét, akkor meg tudom védeni őt, függetlenül attól, hogy hol vagyok. A pecsét összeköt minket, és még ha külön is vagyunk, ő hívhat engem, és én egy pillanat alatt megjelenek a közelében. Én vagyok a vadállata, akit az ő védelmére teremtettek. A horda tudja, hogyan működik a párzás, és most már azt is tudják, hogy nem párosodtam vele. A hordában a védencek tisztelete a második helyen áll bármelyik alfa ereje után. A vezetőket egyszerre kell félni és tisztelni.

A visszautasítása rossz fényt vet rám, és talán még Kasei ambícióit is felbátorítja, hogy átvegye a horda irányítását.

Hátranézek. Vörös szemek pislognak a sötétben, és mögöttük szinte láthatatlan a kis barlang bejárata. Andy elhagyása nyugtalanít, de ott biztonságban van, és különben is, a lovam éhes, és minden betolakodót felfalna éhségének ezen szakaszában. Azért tartom éhesen, hogy amikor portyázunk, még lelkesebben gyilkoljon.

"Mindenki azt hitte, hogy már párosodtál, Alfa." Neensei megveregeti a vállamat. "Hamarosan megdöngeted a párodat. Bízom benned."

Ó, bassza meg. "Köszönöm, Neensei."

"Bármikor, Alpha. Jó volt veled beszélgetni. Talán beszélgethetnénk gyakrabban."

"Erről soha többé nem beszélünk."

"Rendben. Megyek is." Szünetet tart, és a szikla szilárdságáról biztosítva megrándul, mielőtt felugrik, és sprintben mászik a csúcs felé, fürge izmai megfeszülnek, hogy lépést tartsanak a gyorsabb tempóra váltással. A hímjeim elsuhannak mellettem, és hamarosan rájövök, mit tettek. Neensei elbeszélgetett velem, hogy mindannyian elroboghassanak az Alfájuk mellett, és előbb érjenek oda, mint én.

"Kis picsák" - sziszegem.

Vicsorgás következik, én pedig felveszem a tempót, és versenyre kelek velük a király pozíciójáig a csúcs közelében.


* * *

Andy


Épp amikor Tolei távozik, Mag lép be az alagúton, léptei sürgetőek, felkelti a lovat a szundikálásból. Az felhorkant a lányra, és elindul kifelé a barlangból. Mag hirtelen megáll, számba vesz engem a bundában, és azonnal rosszul érzem magam, amiért tiszta vagyok, míg ő még mindig szakadt ruhákban van, bokáján vörös foltokkal azoktól a szörnyű bilincsektől.

Az arcom felforrósodik. A vadember bundáiban és az érintésében vigasztalódom, miközben a nővéremnek gondoskodásra van szüksége.

Mag a csípőjére támasztja az öklét. "Oké, szóval azért jöttem ide, hogy megnézzem, nem lenne-e ez egy nagyszerű alkalom a szökésre, tekintve, hogy egyedül maradtunk, de most itt állok, és arra gondolok, hogy szívesen megfürödnék abban a szép gőzölgő tóban, esetleg kiszednéd a csomókat a hajamból, és elmondanád, miért csillog a szemed." Mag leereszkedik, és megáll a fürdőnél, miközben én otthagyom a bundákat, hogy friss szappant keressek neki.

Tolei egy nagy zsákot, néhány kisebbet és egy fából készült ládát cipel, ami zárva van. Először egy kisebb zsákot nézek át szappanért, és találok köveket, véletlenszerű ágakat, száraz gyógynövényeket, amelyek emlékeztetnek a Mag és én gyógyító szekrényünkben lévő készleteinkre. Ő is gyógyító?

"Mit keresel?" Mag kérdezi, és hallom a víz csobogását, mielőtt felsóhajt. Örülök, hogy Mag itt van. Nem tudom elképzelni az életemet Mag nélkül, és egyszerre vagyok szomorú és boldog, hogy Tolei magával vitte a húgomat. Szomorú, mert neki kell elviselnie a fogságot, boldog, mert együtt vagyunk benne.

"Friss szappant keresek." Tovább keresgélek, egy újabb kis zsákba kotorászva, ez puha barna szarvasbőrből készült.

"Tolei." Úgy mondja ki a nevét, mintha szeretné kimondani. Teljesen rosszul jön ki az ajkai közül, és felzaklat.

Megállva megfordulok, és látom, hogy Mag a fejét a tó pereme fölött pihenteti, arcán boldogságos kifejezéssel. A szemei csukva vannak.

"Vadember" - javítom ki, gyakorlatilag kiabálva.

"Ez a kedvenced neve?"

" Ez nem egy kedvenc neve" - mondom, védekező álláspontra helyezkedve, a bűntudat több rétege emészt engem. Egyrészt, mert hagytam, hogy hozzám érjen, másrészt, mert féltékeny vagyok a saját húgomra, aki úgy mondja a nevét, ahogy Mag mondja a dolgokat a szexi módon, a zenés tündérhangjával.

Mag elmosolyodik. "Csak szórakozom veled, Andy".

"Tudom."

"Azt is tudnod kéne, hogy ne hidd, hogy elítélem, mit csinálsz, vagy kivel csinálod."

Most még bűnösebbnek érzem magam, mert Mag tökéletes, és áldott vagyok, hogy a húgom. Belekukkantok a szarvasbőr zsákba, és találok egy díszes lámpát, apró olajos üvegcséket, több szép fésűt, gyűrűket, nyakláncokat, karkötőket, medálokat. Mind arany, és némelyiken tiszta, csillogó drágakövek. "Szent szar, ez egy kincses zsák." Aranybánya! Megragadom a zsákot, és leülök a tó mellé, ahol az ölemben kinyitom.

"Jaj, ne, jaj, ne" - mondja Mag, és a legjobb nagyképű, Lyan-városból származó lányos akcentusával döbbenetet színlel - "szűz szemem meglátta a melleidet".

"Szépséges hölgyem", mondom ugyanezzel az akcentussal. "Szegény vagyok, és nincs ruhám, amivel eltakarhatnám a melleimet."

"Áááá, akkor majd rád költöm a gazdagságomat. Vegyél, amit akarsz a..." Mag szünetet tart és átúszik. "Basszus, ez aztán a finom fésűs szarvasbőr." Nedves tenyerével végigsimít a zsákon.

"Maradj a szerepedben" - mondom neki.

Mag bólint. "Gazdagsággal fogok elhalmozni. Bármit találsz szerény hajlékomban" - tesz egy nagy gesztust, miközben vékony karját a barlangra teríti - "megtarthatod. A vadember farkán kívül. Látom, azt már megtartottad."

Vállon vágom.

Mag alámerül a vízbe, majd mosolyogva áll fel. "Na, és mekkora?"

Mivel nem akarok Tolei farkáról beszélni (ez a legnagyobb farok az országban, ebben biztos vagyok), visszasétálok a zsákokhoz szappan és ruhák után kutatva, és csak néhány nadrágot találok. Egy puha bundát tekerek a testem köré, és a fürdés után felkapok egyet a húgomnak.

Visszatérve leülök vele a tó mellé. Mag hátat fordít nekem, én pedig előveszem Tolei zsákjából a gyönyörű fésűt, és megfésülöm a haját, miközben ő a vizet nézi.

"Vele fogsz maradni" - mondja.

"Egy barlangban tart engem. Nincs sok választásom."

"Ha lenne, akkor elmennél?"

Megállítom a fésülködést. "Bárhová elmennék veled, Mag. Ezt te is tudod."

"Az éjszaka közepén vagyunk. A Havensi-hegyen belül járunk, ahol aktív vadállatpopuláció él."

"És fosztogatók."

"És lázadók."

"És horda."

Mag kuncog. "A fosztogatók, a lázadók és az állatok menekülnek a horda elől."

Nevetek. "Mindenki menekül, kivéve minket. Mit mond ez rólunk?"

"Hogy őrültek vagyunk" - állapítja meg a nővérem, miközben elkapja a szarvasbőr zsákot. Kivesz egy nyakláncot, rajta egy zöld könnycseppes smaragddal, és az ölembe teszi.

"Gondolod, hogy a vadembered nem bánná, ha viselnénk néhányat ezekből a zsákmányolt ékszerekből?"

Nem hiányzik, hogy a tiédet alkalmazza. "Nem ismerem eléggé ahhoz, hogy megmondjam."

"Én sem, de van egy olyan érzésem, hogy ezek amúgy is a tieid."

Azt hiszem, Magnek igaza van. Tolei nem csak a szex miatt vitt magával. A külsejével szinte bármelyik lányt megkaphatná. Lehet, hogy a párosodás tényleg létezik, és ha ez így van, tudnom kell, mit jelent.

Mag karcsú nyakába akasztom a nyakláncot. A smaragd illik a szeméhez, és a szép csillogó dolgok mosolyt csalnak a nővérem arcára. Nagyon is tündéres, esküszöm, hogy félig tündér.