Milana Jacks - Savage in the Touch - 3. fejezet

 


Harmadik fejezet


A királykisasszony, aki ezt a kocsmát vezeti abban a faluban, ahol rajtaütöttünk, úgy áll a pultja mögött, mintha a sorompó védelmet nyújtana neki, miközben a szőkeség lámpásokat gyújt. Mi az éjszaka teremtményei vagyunk, éjjellátókkal, míg a király népe nem. Ahogy a szőkeség megközelíti az asztalom, ami szépen a sarokba van dugva az ajtó mellett, és meggyújtja a fölöttem lévő lámpást, jobban megérem a lányt. Mmmm, jó illata van.

Megfogom a csípőjét.

Felüvölt, de nyugton marad, a szíve hangosan dörömböl a fülemben. Felemelem a kis kezét, és megszaglászom a csuklóját, és már épp kinyitom a számat, hogy megnyaljam és megízleljem, amikor valami átrepül a levegőben. Kasei fürgén elkapja a tárgyat, és megvizsgálja. Ez egy krumpli.

"Megmentettem az életed, Alfa" - mondja Kasei, és a hordám felnevet.

"Ez az első alkalom" - mondom.

Egy csípőre koppintással elengedem a szőkét, elkapom Kaseitől a krumplit, és beleharapok, de majdnem megfulladok a szörnyű íztől. Húsevők vagyunk. Jobban szeretjük a frissen vadászott nyers húst, amit akkor eszünk meg, amikor még a vér folyik a zsákmány ereiben. A zöldség ízétől hányingerem támad. Azért lenyelem a falatot, és megnyalom a hegyes fogaimat.

Felállok, és megkerülve a pultot odamegyek a barna hajúhoz, akinek remegő kezében kés van. Elkapom a csuklóját, és megszorítom, finoman, hogy ne törjem el a karját, de határozottan is, mert nem halhatok meg egy pincérnő kezétől. Sokkal fényesebb terveim vannak arra, hogyan fogok meghalni, és ezt csak azután tehetem meg, miután legyőztem a királyát, és visszafoglaltam Lyan városát, országunk fővárosát, amit most Kilselei Királyságnak hívnak.

Kilselei a népemé. Ezek az emberek a faluban? Mind a Stenantok leszármazottai, akik azután vándoroltak ide, hogy a király megtisztította a népem, a kilseleiek földjét. Nem bánom a jelenlegi Stenantokat, akik térdet hajtanak a hordám előtt. Csak azokkal van bajom, akik fegyvert ragadnak, vagy elmenekülnek előlünk. A futók terjesztik a híreket, és végül katonákká válnak, akik visszatérnek, hogy harcoljanak a hordám ellen. Szeretem megelőzni a gyilkolásomat.

Mivel ez a két hölgy az éjszaka nagy részét hátul töltötte, ezt annak jeleként vettem, hogy a hordámat szolgálják. Végül is mindenki más vagy elmenekült, vagy harcolt, míg a nőstények maradtak.

Bátor, okos döntés.

A kés a földre csapódik, a barna hajú pedig ökölbe szorítja kis kezét. Megszaglászom a csuklóját. Az illata úgy simogatja az érzékeimet, mint egy szerető, felébresztve a farkamat több száz fordulatnyi álomból. A bőrét nyalogatom a csuklójától a könyökéig. Olyan íze van, mint a méznek, frissen vágott narancs ízével. Ki akarom falni ezt a lányt.

"Menj fel" - mondom kilsele nyelven, majd elengedem a csuklóját.

Elráncolja a homlokát, nem érti, mit mondok.

Utálok Stenanul beszélni. Dicsőíti a király uralmát a népem felett. Ráadásul a stenanom rozsdás és valószínűleg nagyon elavult, hiszen több mint két évszázaddal ezelőtt jártam utoljára ezeken a földeken. Az idők megváltoztak, és a hordám és én alkalmazkodunk, ahogy utazunk és portyázunk.

Felfelé mutatok a lépcsőn. "Az emeletre. Meg akarlak dugni."

"Nem értünk téged" - mondja a szőke, majd felsiet a barna hajúhoz. Összefonják az ujjaikat, és megfogják egymás kezét. Ők ketten testvérek. Az én nővéreim is fognák egymás kezét, és az emlékükre csak még jobban akarom elpusztítani a királyt.

Kaseire pillantok, és ő lefordítja, amit mondtam.

A barna hajú nő nemet ugat, visszautasítva kedves szexajánlatomat. Természetesen megsértődöm, hogy visszautasítja, hogy a finom farkamon lovagolhasson, ráadásul a hímjeim előtt, akik kuncognak a visszautasításán.

"Vigyél inkább engem" - mondja a szőke.

Nos, több mint két évszázada nem sokat beszéltem vagy hallottam Stenanról, ezért kétszer is megkérdezem Kaseit, és ő megerősíti, amit a szőkeség mondott.

"Kérdezd meg tőle, ha azt hiszi, hogy nem döntöttem már el, hogy melyiket fogom megdugni, mielőtt megszólaltam".

Kasei fordít, és a szőke összeszorítja a fogait. "Szívesen meghívunk minden sörre, minden szobára és a reggelire is. A pokolba is, az utolsó disznót is levágjuk ebédre, ha akarod, de a húgomat nem kaphatod meg." Nyel egyet. "Kérlek."

"Nem iszom, miközben királyokra vadászom. Nekem nincs szükségem díszes ágyakra. És már megettem a disznódat."

A hímjeim nevetnek, miközben Kasei fordít.

"Akkor csak reggelit kapsz" - mondja a barna hajú, a hangja suttogás a farkam felett. Megránt valamit a mellkasomban, talán még a hideg szívemben is, mert nem érzek semmit a király emberei iránt.

Elmosolyodom a legjobb szexi mosolyomra, ami megmutatja tiszta, fehér fogaimat, és elrejti az éles széleket, amitől fél. "Gyere fel velem az emeletre. Remekül fogod érezni magad. A fejszémre esküszöm." Megragadom a kezét, és elrántom a húgától, azzal a szándékkal, hogy megcsókolom, mielőtt átdobom a vállamon, de ő a tenyerét a mellkasom közepére nyomja, és meglöki.

Mágia ragadja meg a testemet, felemel a lábamról, és átdob a szobán. Eltöröm az asztalt, nekimegyek a falnak, és az utolsó pillanatban, mielőtt a seggemen landolnék, felrakom a lábam. Letépem a szőrmeburkot a mellkasomról, és a párzási szigillára meredek.

Fényesebben ég, mint a lámpák.

Úgy melegíti a mellkasomat, mint a tűz.

A tükörben a szemem aranyszínű, nem vörös.

Szent Yerlenia, a szerelem istennője, ez a Stenan nőstény a társam.

Egy nősténynek kell udvarolnom. Udvarolni és meghódítani! Elmosolyodom, és azt mondom a nyelvén: "Most már biztosan megduglak".