Milana Jacks - Savage in the Touch - 4. fejezet

 


Negyedik fejezet


Ha a pokolból jött brutális teremtmény szexelni akar velem, akkor szexelni fog, és én semmit sem tehetek ellene, de átkozott legyek, ha harc nélkül megadom magam. Erre gondoltam, amikor ellöktem magamtól. Nem gondoltam, hogy a bár másik oldalán fog kikötni.

Amikor megérintettem, azzal a szándékkal, hogy ellökjem magamtól, a súlya pehelykönnyű volt a tenyeremen. Bámulom a kezemet, vizsgálgatom, néhányszor előre-hátra forgatom, ellenőrzöm a másikat.

Minden ugyanaz.

"Most már biztosan megduglak" - mondta.

Nem ez az első kihívásom egy olyan férfival, aki szexet akar. (Van olyan férfi, aki nem?) Néhány katona, különösen miután megittak néhány pohárral, elkezd seggfejként viselkedni, és szexet követel, amikor nem kínálják fel. "Volt már dolgom ilyen fickókkal, mint te, és mint láthatod, nem vagyok olyan tehetetlen, mint amilyennek látszom." Teljesen az vagyok, és fogalmam sincs, hogy meg tudom-e ismételni a csodatoló lökést, de újra megtenném. Talán az a pecsét a mellkasának közepén az a rés a páncélján. Valószínűleg valahogy megsérült, valamit rosszul nyomtam meg, és ez fájt neki. Most, hogy tudom, újra megtenném, ha megpróbálna kényszeríteni.

A hím morog: "Akikkel te elbántál, azokat megeszem reggelire". Megdörzsöli a hasát, és a hímek felnevetnek.

Szent szar, a pletykák igazak. A horda ragadozók, és embert esznek.

"Vannak értékeink" - mondja a nővérem.

A hím kuncog, és könyökét a lépcsőkorlátnak támasztja. "Megmondom, mi lesz" - mondja Magnek, akcentusa nehézkes, kiejtése durva. Alig értem őt. "Te megmutatod az egyik hímemnek az értéktárgyaidat, míg a húgod megmutatja nekem az éjszakai szobámat. Felajánlottál egy szobát, ugye?" Láthatóan hozzászokott, hogy az emberek engedelmeskednek a parancsainak, és felmászik a lépcsőn.

Ha követem őt az emeletre, azt csinál velem, amit akar.

Ha lent maradok, azt csinál velem, amit akar.

Fent legalább nem szégyenülök meg a hordája előtt, és a nővéremnek sem kell végignéznie. Különben is, talán megint meg tudom csinálni azt a dolgot, hogy a mellkasán lévő, kivilágított pecsétet nyomkodom, és talán teljesen meghátrál.

"Ígértünk nekik egy szobát" - mondja a nővérem.

"Vendégként kezeljük őket, és mint minden vendéget, akit nem kedvelünk, imádkozunk, hogy rövid ideig maradjanak."

Mag átölel. "Véres gyilkosságot kiáltasz, ha bármivel is próbálkozik. Majd én jövök és... és..."

Megsimogatom a hátát. "És szónoki mészárlást végzek, miközben apám Nagykönyvével verem." Apa könyvtárát úgy őriztük meg, ahogyan hagyta, beleértve ezt az egy könyvet egy olyan nyelven, amit nem tudtunk elolvasni, és amit mi Nagy Könyvnek hívunk. Ez a legnagyobb, legnehezebb könyv az egész országban.

Mag visszavonul a pult mögé, és felsorakoztat egy tucat lövést. "Fiúk, féltek a rumtól?"

Az, aki velünk beszélt, leül a pulthoz. "Bébi, a rum több erőt ad nekem."

Összekattintják a poharaikat, és lehúzzák a csúnya szeszt, Mag pedig tölt még. Az asztal alatt iszik egy matrózt, és azt tervezi, hogy leitatja ezeket a hímeket, aztán becsempész nekik egy-két altatófüvet. Bárcsak erre gondoltam volna, miközben követem a horda hímjét a lépcsőn felfelé, ahol a halott katona fölött guggolva találom.

"Erre." Egészen a harmadik emeletig felmászom, és kinyitom a szobát, szemben a katonáéval.

Kinyitom az ajtót, és félreállok.

A horda férfi lebukik, ahogy belép, és megáll előttem. Ahogy körülnéz, én is őt figyelem. Az orra nagy és egyenes, és kissé kitágul, ahogy felkapja a fejét, és szimatol, mint az a magányos farkas, aki télen megáll a kocsmában. Csak remélem, hogy ez a hím nem élelemért jött ide.

"Gondolom, tetszésedre találod a szobát" - mondom.

A hím morogva az ablakhoz sétál, és kikukucskál rajta, miközben a lábával a kerek hordós fürdőkádat rugdossa. "Mutasd meg a vizet." Kilép, és visszamegy a földszintre, mintha tudná, hol van a víz, vagy mintha tudná, hogy azonnal megteszem, amit mond. Valószínűleg az utóbbit. Kikukkantok az ajtón, és a lépcső alján találom, ahogy a lábával kopogtat. A szeme ismét vörösre változott. Én aranyszínűnek szeretem őket. Kevésbé ijesztőek.

"Miért változik a szemeid színe?" Kérdezem, ahogy lefelé menet elhaladok mellette.

"Mert így van."

"Ó, ennek van értelme."

Kuncog, ahogy elhaladunk a bárpult mellett, ahol Mag horda fiúi mind a saját üveg kemény italukkal vannak berendezkedve. Kíváncsi pillantást vet rám, én pedig megvonom a vállam. "Fürödni akar."

Hátul a pokoli lovak sora tökéletesen felsorakozik, mintha csak a gazdáikra várnának. Az egyikük, természetesen a legnagyobb, odalép a hímhez, és az arcát a hím vállához dörgöli. A hím megsimogatja a ló nyakát, és a fülébe suttog, mire a ló megcsóválja a fejét, és engem bámul. Azok a kísérteties szemek, amelyek ugyanolyan színűek, mint a horda hímjének szemei, nyugtalanná tesznek.

Elfordítom a tekintetem, és látom, hogy a szekér, amit Mag és én deszkákból raktunk össze, hogy segítsen nekünk vizet hozni, eltört. Sóhajtok, és felkapok két vödröt. "A folyó nincs túl messze."

"Te viszed a lovat" - mondja.

Ez nem egy ló, és semmiképp sem fogok rajta lovagolni, mert lehet, hogy egyenesen a pokolba galoppozna. "Mielőtt tönkretetted a szekerünket, gyalog szoktunk vizet hozni, úgyhogy gyalog megyek." A vödröket a folyó felé viszem, hallom, ahogy mögöttem zsonglőrködik a saját vödreivel.

A folyónál az erős sodrás vizet zúdít a vödrökbe, és én vigyázok, nehogy megcsússzam és belevesszek. A sodrás megölne, ha megcsúsznék. Miután befejeztem a két vödör megtöltését, a hím mögé állok, aki lehajol a vízért. Ha felemelném a lábam, és hátba rúgnám, elesne, és az áramlat magával ragadná.

Épp akkor hajlítom be a térdem, amikor megfordul, és vigyorogva felém lép. Aranyszínű pöttyök táncolnak a szemében, amikor azt mondja: "Emeld fel még egyszer a lábad, és a nyakam köré kötöm a lábadat". Elkapja tőlem a két vizesvödröm, és visszasétál a dombon a fogadó felé.

"Remélem, kificamítod mindkét válladat" - motyogom az orrom alatt.

A férfi úgy viszi a nehéz vödröket a fogadóba és fel a három emeletre, mintha semmit sem nyomnának. Aztán még háromszor visszatér, amíg tizenkét vödörrel meg nem tölti a fürdőt. A többit kint hagyja. Nem értem, miért gondoltam, hogy megsebesíti magát, ha bármit is cipel. Két fejjel magasabb nálam, és a válla szélesebb, mint az ajtó. Valójában alig préseli át magát rajta, de ezt olyan megszokott kecsességgel teszi, mintha arra számítana, hogy minden, ami mellett elhalad, kicsi és kecses, nem neki való. Vagy az egója.

A szobában átnyújtom neki a törölközőt. "Ha végeztél a bujkálással, Mag és én szeretnénk felfogadni téged".

A férfi felnevet, dübörgő, reszelős hangon.

"Jó éjt" - mondom, és elindulok kifelé. Az ajtóra egy pecsét van nyomva, belevésve, mintha mindig is ott lett volna. Ez sem a király pecsétje. Megrántom a kilincset, de az ajtó nem nyílik. Megpördülök, és ökölbe szorítom a kezem. "A nem azt jelenti, hogy nem."

"Értem a nemet" - mondja.

"Jó. Akkor miért van zárva az ajtó?"

"Mert veled akarok tölteni egy kis időt."

"Azt hittem, megértetted a nemet."

"Igen. Segítesz nekem fürdeni. Nem kevesebbet és nem többet, mint amit már megtettél más vendégekkel, nem igaz?"

"Néha." De azok a vendégek nem a pokolból jöttek. Vagy olyan impozánsak, mint ez a férfi. Vagy akár ilyen dögösek. Mondhatok bármit a viselkedéséről és a seggfejségéről, de a férfi izmos, erős és jóképű. A férfiasság és a szexuális vibrálás megtestesítője. Nem segít az sem, hogy az akcentusát is pokolian dögösnek találom. Nem akarom meztelenül látni.

"Ne félj. A farkamnak nincsenek fogai. Gyere, vetkőztess le, és nézd meg magad."

Hölgyhöz méltatlanul felhorkanok, és odasétálok hozzá. Az ablak mellé állunk, és a holdfény megkönnyíti, hogy lássam, mit csinálok. Megrántom a bőrzsinórt, amely a rajta lévő bundát tartja. A földre hullik, és feltárul alatta az aranyszínű pecsét, amelynek színe halványan, de mégis élénk kontrasztban van a napbarnított bőrével.

Viszket a tenyerem, és szükségét érzem, hogy újra megérintsem a pecsétet. Ez egy vonzás, majdnem olyan, mint egy csali. Ujjammal végigkövetem a jelzést a szigillán belül. "Ez egy mágikus szigilla, ugye?"

Amikor a hím nem válaszol, felnézek. A szeme aranyszínű, az ajkai szétnyílnak, és a feje úgy billeg, mintha... Az arcát az enyémhez dörgöli, ahogy egy oroszlán üdvözölné a kölykét. Az illata valami meleg és hívogató, mintha fűszeres fahéj égne a szantálfán. A kandalló előtt, szőrmék alatt töltött téli éjszakákra emlékeztet, és amikor a fülembe beszél azon a nyelven, amit nem értek, már nem hangzik barkának. Ez egy meghívás, hogy megérintsem.

Meg is teszem. A tenyeremet a pecséthez nyomom. Ezúttal nem mozdul meg a hím. Ehelyett a hím élesen beszívja a levegőt, és dorombolni kezd a mellkasából.

Lihegve rántom el a kezem, majd hátralépek. Az állatok így dorombolnak.

"A szigilla nem hazudik" - mondja.

"Te most elvarázsolsz engem? Mit tettél velem?"

"Nem csináltam semmit."

"De te varázsolsz."

"Igen."

"Hogyan?"

"Nagyon könnyen."

"Tudod, hogy értettem." Megrántom a hét bőrszíj csatját a hasa fölött, és elengedem őket. Az övek leesnek, és az összes fegyvere a padlóra zuhan. Megpillantok egy bozótvágó kést, és megállok.

"Ki akarsz véreztetni?" - kérdezi.

"Mit? Nem." Hát, talán.

"Akkor ne nézz vágyakozó szemekkel a pengéimre. Az a tekintet a farkamnak van fenntartva."

Mivel nem akarok engedni a flörtölésének, vagy bármit is gondol, megrázom a fejem. "Csak a tündék születnek mágiával." Igaz?

"Ez kérdés?"

"Nem, én tudok a mágiáról." Semmi olyasmit nem tudok.

"Hazugságszagot érzek."

"Komolyan?" A kilt olyan mélyen lóg a csípőjén, hogy látszik a fanszőrzete. Amikor nem veszem le a kiltet, a férfi egy vörös karmával megpöccinti az oldalát. A kilt leesik, mint egy színdarab végén a függöny. És ott van, a mindenható farka felemelkedik, hogy üdvözöljön engem, és megmutassa a hatalmas gomba tetején lévő szigilla jelölést. Ugyanaz, mint a mellkasán lévő szigilla, csak ez nem aranyszínű.

"Vágysz már rá?" - kérdezi, miközben elsuhan mellettem.

A víz fröcsköl, ahogy belép a kádba. Ott állok, bámulom a helyet, amit ő ürített ki, és azt kívánom, bárcsak ne mondtam volna nemet, mert nem emlékszem, mikor ért hozzám utoljára férfi. Az élet sűrű volt, és a legtöbb napot koszos rongyokban, koszos hajjal, piaszaggal, krumpli-, zsír- és disznószarszaggal töltöttem.

Még mindig bűzlök piától, zsírtól és disznószartól, de ez a seggfej, aki hajnalban már nem lesz a nyakamon, még mindig flörtöl velem. És ez még azután is így van, hogy a falhoz vágtam.

"Ha ki akarok menni a szobából, kinyitnád a ajtót?"

"Nem akarsz elmenni. A szigilla nem hazudik."

"Mi köze van a szigilládnak hozzám?"

"Ez nem az én pecsétem."